't Heertje

• 7.0

• 7.7

Mieskraantje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdagavond heerlijk gegeten ik een lamsrack en mijn vriendin een saté . Daarna een brownie als nagerecht .echt een gezellige avond bediening vlot en gezellig. De sfeer was er dat komt dan ook door het interieur warm en sfeervol . Komen zeker terug.

fijnproevertje1001
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een prima tentje voor koffie met appeltaart of een lekker broodje. Ik ben er nu twee keer geweest in de ochtend en middag, nog niet 's avonds. Heerlijk broodje ossenhaas en prima koffie. Het ligt heel leuk aan een gracht. Groot en je voelt je er meteen gemakkelijk. Op dinsdag als er markt is in Weesp is het er erg druk, vooral veel mensen van respectabele leeftijd maar de andere keer ook een kinderwagenuitstalling en veel jonge moeders achterin. Een aangenaam tentje.

Gegeten op 11 februari 2014

arjoli
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gister bij 't Heertje gegeten met vrienden. Mooie tent met een gezellige sfeer en goeie muziek! Sliptongetje bestelt, was zeer naar wens en voor toe een goed kopje koffie. De bediening was zeer vriendelijk en alert. Zeker een plek om terug te komen!

patrick90
  • Recensies in de laatste twee jaar

'T Heertje: ik ben nog bijna nooit een eet café binnen gestap met vervolgens deze geweldige overdondering. Ik was met een stel vrienden in het café en de gezelligheid spatte er af. Heerlijk grbabbelt met het personeel. Maar toen, kwamen de gerechten en deze waren gewoon briljant. Het altijd zo heerlijke biefstukje voor mij, was gewoon nog beter. Bravo aan al het personeel van 't Heertje. Een geweldige aanrader dat verzeker ik U

Jordi-j
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen maandag een hapje wezen eten bij 't heertje met een paar vrienden bijzonder lekker gegeten ik had zelf een varkenshaas met pepersaus en die was helemaal perfect. De bediening was vriendelijk en wist waar ze mee bezig waren. We zaten bij het raam voor in de zaak waar we een prachtig uitzicht hadden op de grachtjes. Wij komen zeker een keer terug!

Rafaelvanest
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen weekend samen met mijn vriendin maar is in weesp wezen kijken, en kwamen we uit bij 't Heertje een heerlijk biefstukje gegeten en mijn vriendin had de spare-ribs wat ook goed in de smaak viel. Personeel is heel vriendelijk en gastvrij en binnen zag het er leuk uit!

jacq4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, de biefstuk was super, de vis van mijn vrouw was ook goed zeker gezien de prijs kwaliteits verhouding, er hangt een prettige sfeer in het restaurant en het personeel is vriendelijk en beleefd

Gegeten op 11 januari 2014

CSL
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit was ons favoriete lunchrestaurant in Weesp. Wij kwamen er bijna ieder weekend, de lunch was altijd uitstekend en het contact met de bediening prettig. Aan het eind van de zomer boekten wij vast een tafel voor 1e Kerstdag.

Waar wij naar uit hadden gekeken liep uit op een teleurstelling. Als enige twee werden wij achterin naast de toiletten geplaatst met uitzicht op een muur met jassen. Alle andere stellen (die ná ons binnen kwamen) kregen een tafel voorin het restaurant.

Wij voelden ons afgesloten van de rest van het kerstgezelschap en vroegen om een andere plek. Dat was niet mogelijk doordat nog een stel werd verwacht dat slecht ter been was en voorin geplaatst moest worden. Wij besloten er het beste van te maken maar na een voorgerecht dat in het vet dreef en halfgare groenten/gebakken aardappels bij het hoofdgerecht zijn we naar huis gegaan.

De volgende dag hebben we een bericht verzonden waarin wij op nette wijze aangaven dat wij er niet op hadden gerekend de beste tafel te krijgen, maar ook niet hadden verwacht achterin bij de toiletten te eindigen. Helaas is niet de moeite genomen te reageren. Dit is de reden dat wij de service thans met een 2 beoordelen. De 4 voor het eten betreft de kerstmaaltijd.

stephan2604
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen Zaterdag bij dit restaurant gegeten.
De gerechten waren wat mij betreft redelijk goed in verhouding met de prijs.
De kipsate was wel op sommige plekken aangebrand en bedekt met saus, dat had niet gemogen uiteraard,
Bij het opnemen van de bestelling werd aan de gasten die een Tournedos hadden besteld niet gevraagd hoe ze hem bereid wilde hebben.
Echter ZEER lang wachten tussen de gerechten (bijna 2 uur tussen voor en hoofdgerecht). ook gevraagd om een extra schaaltje frietjes, nooit gekregen.

De sfeer is er wel prettig, verzorgd en schoon. Goede muziek, alleen jammer van die grote zwarte speakers aan de muur...
Denk dat het voor groepen minder geschikt is.

Gegeten op 5 oktober 2013

Martijntje1313
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn man heeft een handicap aan zijn handen en kan daardoor moeilijk bestek vasthouden, toen dit door de bediening werd gezien, werden zijn slibtongetjes in de keuken gefileerd. Dat noem ik service, het eten was heerlijk. Een aanrader!

Gegeten op 18 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over 't Heertje in Weesp

Schrijf hieronder je recensie over 't Heertje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!