Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

't Heertje

1. Grand café
  2. Hollands

't Heertje

1. Grand café
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0294 772455

Anra

Alhoewel we uitsluitend voor een lunch gekomen zijn. Is dat ook zeer de moeite waard om te vermelden. de lunch gerechten van mij en mijn tafelgenoten waren heerlijk. De club sandwich en de gebakken geitenkaas met salade en overheerlijk brood waren uit de kunst. Het is een gezellige drukte bij 't Heertje aan de Vecht. Bij mooi weer kun je op het terras zitten. Als dat het geval was geweest had ik een 8 voor het decor gegeven.

Gegeten op 15 augustus 2014

Bart-Beets

Het terras aan de Kom is heel mooi met het Vecht bootverkeer erbij, binnen is goed maar wel erg strak en nieuw. Bediening is heel erg goed en vriendelijk. Meerdere malen gegeten, lunch en diner en in Weesp vaste stek om vrienden mee naartoe te nemen. Prijs is misschien net iets te hoog maar aan de andere kant, je wordt niet teleurgesteld. Absoluut een aanrader.

Gegeten op 17 juli 2014

LCG

Een van onze tafelgenoten bestelde een tournedos met de vraag erbij of het vlees zo goed was dat hij medium rare kon bestellen, dit werd bevestigd.
Er kwam een tournedos die te ver doorbakken was. Daarop werd deze tournedos meegenomen en kwam een perfect gebakken tournedos retour. In mijn ogen een service die een 10 verdient!

Gegeten op 1 juni 2014

Mieskraantje

Zaterdagavond heerlijk gegeten ik een lamsrack en mijn vriendin een saté . Daarna een brownie als nagerecht .echt een gezellige avond bediening vlot en gezellig. De sfeer was er dat komt dan ook door het interieur warm en sfeervol . Komen zeker terug.

fijnproevertje1001

Een prima tentje voor koffie met appeltaart of een lekker broodje. Ik ben er nu twee keer geweest in de ochtend en middag, nog niet 's avonds. Heerlijk broodje ossenhaas en prima koffie. Het ligt heel leuk aan een gracht. Groot en je voelt je er meteen gemakkelijk. Op dinsdag als er markt is in Weesp is het er erg druk, vooral veel mensen van respectabele leeftijd maar de andere keer ook een kinderwagenuitstalling en veel jonge moeders achterin. Een aangenaam tentje.

Gegeten op 11 februari 2014

arjoli

Gister bij 't Heertje gegeten met vrienden. Mooie tent met een gezellige sfeer en goeie muziek! Sliptongetje bestelt, was zeer naar wens en voor toe een goed kopje koffie. De bediening was zeer vriendelijk en alert. Zeker een plek om terug te komen!

patrick90

'T Heertje: ik ben nog bijna nooit een eet café binnen gestap met vervolgens deze geweldige overdondering. Ik was met een stel vrienden in het café en de gezelligheid spatte er af. Heerlijk grbabbelt met het personeel. Maar toen, kwamen de gerechten en deze waren gewoon briljant. Het altijd zo heerlijke biefstukje voor mij, was gewoon nog beter. Bravo aan al het personeel van 't Heertje. Een geweldige aanrader dat verzeker ik U

Jordi-j

Afgelopen maandag een hapje wezen eten bij 't heertje met een paar vrienden bijzonder lekker gegeten ik had zelf een varkenshaas met pepersaus en die was helemaal perfect. De bediening was vriendelijk en wist waar ze mee bezig waren. We zaten bij het raam voor in de zaak waar we een prachtig uitzicht hadden op de grachtjes. Wij komen zeker een keer terug!

Rafaelvanest

Afgelopen weekend samen met mijn vriendin maar is in weesp wezen kijken, en kwamen we uit bij 't Heertje een heerlijk biefstukje gegeten en mijn vriendin had de spare-ribs wat ook goed in de smaak viel. Personeel is heel vriendelijk en gastvrij en binnen zag het er leuk uit!

jacq4

Heerlijk gegeten, de biefstuk was super, de vis van mijn vrouw was ook goed zeker gezien de prijs kwaliteits verhouding, er hangt een prettige sfeer in het restaurant en het personeel is vriendelijk en beleefd

Gegeten op 11 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over 't Heertje in Weesp

Schrijf hieronder je recensie over 't Heertje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.