't Heertje

1. Grand café
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0294 772455

linda61

de ontvangst was hartelijk; mooi plekje aan t raam.
Het eten was goed; we hadden kalfslever en die was prima. ook de varkenshaas smaakte goed, helaas was de satésaus niet echt smakelijk, jammer!
Sfeer is echt gezellig en we komen zeker terug!

Gegeten op 13 februari 2015

Bernadetta

Een fantastische avond gehad, heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke bediening. Onze aanrader is de spare ribs, zo lekker hebben we ze nog nooit gegeten.De chef kok weet duidelijk wat goed koken is. We komen zeker terug, hier hebben we 40 kilometer rijden wel voor over.

Gegeten op 7 februari 2015

galois

Heerlijk op het terras in het zonnetje geluncht.
Prima bediening die het wel wat druk had op deze (onverwacht?) zonnige dag.

M'n broodje was lekker, niets mis mee, maar wel wat 'standaard'. Een broodje die je exact zo op vele andere plekken eet. Maar wel erg lekker, dus prima. Leuk dat ze de meel van de plaatselijke molen gebruiken.

Gegeten op 18 oktober 2014

ashtonamare

Ik kom hier regelmatig lunchen met zakenrelaties en heb een feest hier gehouden. Een aanrader! De kwaliteit van het eten is bijzonder goed te noemen en van de porties kun je een heel gezin voeden. De bediening is vriendelijk en snel, en altijd open voor suggesties.

Gegeten op 11 juli 2014

Anra

Alhoewel we uitsluitend voor een lunch gekomen zijn. Is dat ook zeer de moeite waard om te vermelden. de lunch gerechten van mij en mijn tafelgenoten waren heerlijk. De club sandwich en de gebakken geitenkaas met salade en overheerlijk brood waren uit de kunst. Het is een gezellige drukte bij 't Heertje aan de Vecht. Bij mooi weer kun je op het terras zitten. Als dat het geval was geweest had ik een 8 voor het decor gegeven.

Gegeten op 15 augustus 2014

Bart-Beets

Het terras aan de Kom is heel mooi met het Vecht bootverkeer erbij, binnen is goed maar wel erg strak en nieuw. Bediening is heel erg goed en vriendelijk. Meerdere malen gegeten, lunch en diner en in Weesp vaste stek om vrienden mee naartoe te nemen. Prijs is misschien net iets te hoog maar aan de andere kant, je wordt niet teleurgesteld. Absoluut een aanrader.

Gegeten op 17 juli 2014

LCG

Een van onze tafelgenoten bestelde een tournedos met de vraag erbij of het vlees zo goed was dat hij medium rare kon bestellen, dit werd bevestigd.
Er kwam een tournedos die te ver doorbakken was. Daarop werd deze tournedos meegenomen en kwam een perfect gebakken tournedos retour. In mijn ogen een service die een 10 verdient!

Gegeten op 1 juni 2014

Mieskraantje

Zaterdagavond heerlijk gegeten ik een lamsrack en mijn vriendin een saté . Daarna een brownie als nagerecht .echt een gezellige avond bediening vlot en gezellig. De sfeer was er dat komt dan ook door het interieur warm en sfeervol . Komen zeker terug.

fijnproevertje1001

Een prima tentje voor koffie met appeltaart of een lekker broodje. Ik ben er nu twee keer geweest in de ochtend en middag, nog niet 's avonds. Heerlijk broodje ossenhaas en prima koffie. Het ligt heel leuk aan een gracht. Groot en je voelt je er meteen gemakkelijk. Op dinsdag als er markt is in Weesp is het er erg druk, vooral veel mensen van respectabele leeftijd maar de andere keer ook een kinderwagenuitstalling en veel jonge moeders achterin. Een aangenaam tentje.

Gegeten op 11 februari 2014

arjoli

Gister bij 't Heertje gegeten met vrienden. Mooie tent met een gezellige sfeer en goeie muziek! Sliptongetje bestelt, was zeer naar wens en voor toe een goed kopje koffie. De bediening was zeer vriendelijk en alert. Zeker een plek om terug te komen!

Schrijf zelf een recensie over 't Heertje in Weesp

Schrijf hieronder je recensie over 't Heertje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.