a TripAdvisor company

foto's van Chez Paul in Valkenburg - 1 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 2 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 3 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 4 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 5 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 6 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 7 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 8 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 9 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 10 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 11 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 7518150

Gastronomie op topniveau

De keuken van de zon staat hier centraal. Daarmee wordt bedoeld dat Zuid-Frankrijk en Italië nadrukkelijk invloed uitoefenen in de keuken. Geen fratsen, maar herkenbare gerechten waarbij smaak, geur, kleur en spontaniteit samenkomen.

OnN

De ontvangst door dochter en Paul die alle tafels langs gaat om de gasten te verwelkomen. De bijzondere ambiance, het heerlijke eten, de uitleg en wijn advies. De kaas tafel! In eerste instantie lijkt deze gelegenheid wat formeel, maar gastheer Paul stelt al zijn gasten op hun gemak. Een heel bijzondere ervaring en wij komen graag nog een keer terug.

Gegeten op 16 mei 2015

Culinaria2

We werden alleraardigst ontvangen door de chef-eigenaar en naar tafel begeleid door zijn dochter. We begonnen met een glas champagne en hebben daarna nog een heerlijke fles wijn van de kaart gekozen. Dit was nog een moeilijke keuze want de kaart heeft veel te bieden. Wij kozen voor het 5 gangen menu en alles heeft heerlijk gesmaakt. Klassieke gerechten, met toch spannende uitvoering. Bediening, en vooral de chef-eigenaar, erg vriendelijk en gastvrij! Wat een mooie zaak hebben jullie toch!

Gegeten op 2 mei 2015

Duifje1

Tijdens ons lang week-end in het zuiden des lands weer eens bij Paul gaan genieten.
We waren er al een dik jaar niet geweest, dit had geen reden , en achteraf moeten we eerlijk zeggen dat we er te lang niet geweest zijn.
De ontvangst door Paul en zijn dochter was allerhartelijkst, met herkenning bij naam !
Je komt binnen via het prachtige terras met buxus bollen; hier hebben we genoten van de sublieme huis-Champagne met een verwennerij aan mondvermaakjes, TOP.

Vervolgens de kaart en de wijnkaart.........en er was eveneens de mogelijkheid om het speciale menu " Chef is King " in samenwerking met IENS te genieten.
Dit laatste hebben we gedaan met aangepaste wijnbegeleiding: een 10 in alle opzichten.
Kreeft, Asperges met Shetland zalm , zeeduivel op Provencaalse wijze, Runderhaas om te zuigen met morieljes, het dessert met als thema rode vruchten en niet te vergeten de kaaswagen....
We moeten eerlijk zeggen dat de benadering, de bevlogenheid, de passie van deze prestaties van een een select niveau zijn; volgens ons in Nederland maximaal op twee handen te tellen.
En dan de wijnbegeleiding: wat een uitleg, smaaksensatie in het glas en combinatie met het gerecht; zwijgen en genieten !
Al met al wederom een memorabele avond met heel veel hulde aan deze superequipe !
Heel snel tot ziens.

Gegeten op 3 mei 2015

Bramsche66

Chez Paul staat al heel lang op ons verlanglijstje vanwege de goede recencies. Bij aankomst kunnen we buiten nog genieten van ons aperitief. De amuses die we erbij krijgen zijn heerlijk, met name het glaasje aspergesoep. De overige gangen van het menu eten we binnen op. Alles is even lekker en goed bereid. Mooie wijnen drinken we erbij. De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. We voelen ons meer dan welkom. Jammer dat Barendrecht zo ver van Valkenburg ligt.

Gegeten op 4 mei 2015

EdenGef

Heerlijk gegeten bij Chez Paul.
Fantastisch om iemand te zien die zo bevlogen is en zoveel passie heeft voor zijn vak.
Het eten was heerlijk en was mooi opgemaakt.
Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 25 april 2015

Arnaud_de_Klerk

Gegeten op 25 april 2015

Strabeek

Wij zijn op onze 10e trouwdag super verwend geworden door het team van 'Chez Paul'.
Verse en top-kwaliteit ingredienten, een verwennerij van smaken in de mond en een goede prijs/kwaliteit verhouding die we maar zelden ergens anders zijn tegengekomen. Daarbij een wijn arrangement dat perfect aansloot bij de gerechten: Chapeau!!!
Een welgemeend en oprecht dankjewel aan het hele team.
Leon en Margot Brands-Zurstrassen

Gegeten op 5 april 2015

roelm

We kozen voor een 4 gangen keuze menu. De gerechten waren heerlijk en ook goede porties. De chef Paul kwam aan tafel uitleg geven over de begeleidende wijnen. Deze pasten goed bij de gerechten. De kreeft en ossenhaasfilet waren heerlijk. Als dessert kozen we voor kazen van de kaaswagen. Ook hier werd niet op een kaasje gekeken: 8 of 9 verschillende kazen lagen er op het bord.

Al met al een geweldige avond.
Wat wel tegen viel waren de flessen water die voor 7,50 per stuk werden afgetikt en het aperitief stond voor 12,00 euro op de rekening. Eigenlijk vind ik dat prijzen die twee keer zo hoog liggen als wat ik vind horen. Jammer dat je daar (overigens op veel plaatsen) nog even mee "gepakt" wordt.

Gegeten op 21 maart 2015

Restaurant - 2 maanden geleden
Fijnproever - 2 maanden geleden

Beste heer Keijdener, excuus voor het vermelden van de foute prijzen. Het bericht was al geplaatst en ik had de prijzen uit mijn hoofd gedaan. Het inderdaad om het aperatief van 11,00 euro wat ik eigenlijk onredelijk hoog vind. Het water is inderdaad 5 ipv 7,50, maar daarmee nog erg hoog geprijsd. Maar dat is dan een persoonlijk gevoel.

Nogmaals, het eten was top en ook het geld waard! Alleen zou ik willen adviseren de prijzen van aperatief flink te verlagen.

Restaurant - 2 maanden geleden

Geachte heer Mertens, Beste Roel,

Hartelijk dank voor Uw snelle reactie.
Wij vinden de bevindingen van gasten zeer belangrijk en proberen deze daar waar mogelijk mee te nemen in onze policy.

De prijs van het Champagne-aperitief blijft onverwijld van kracht, gezien de inkoopprijs van het product ( rond de € 30,= per fles ) en de inhoudsmaat van onze Champagneflutes: 20cl.
Voor de snelle rekenaar zie je dan al snel dat we ook hiermee qua prijs- kwaliteit goed scoren.
Een goedkoper alternatief zou een glas wijn of een biertje kunnen zijn.
Met betrekking tot grote flessen tafelwater: dit hebben we intern gecommuniceerd en we hebben besloten dit tarief te verlagen naar € 3,50 per grote fles met onmiddellijke ingang.
Hiermee zijn we dan voortaan de goedkoopste in het topsegment restaurant voor Nederland.
alleen dat al geeft een goed gevoel en ik hoop dat U dat met ons kunt delen.
Hartelijk dank voor Uw deels bruikbare bijdrage en ik met onze hele equipe hopen U snel weer te mogen verwelkomen.
Met zeer vriendelijke groeten,
Paul Keijdener

martinschoon

Een 4 gangendiner genoten bij dit restaurant.
De eigenaar hoorde eerst onze wensen aan met betrekking tot de gerechten die wij kozen van het menu. Wij wilden de tussen gerechten om reden laten wijzigen in de twee hoofdgerechten. Dit was geen probleem. Super!
Ook met betrekking tot de wijnkeuze deed hij het geweldig. Precies de juiste wijn bij onze wensen.
Wij eten regelmatig in restaurants van dit niveau, maar in dit restaurant klopte alles. De gerechten, smaken, opmaak, bediening, alles. De sfeer was een huiskamersfeer met warmte geserveerd!
In dit restaurant komt alles bij elkaar in een mooi geheel. Wij kijken hier met genoegen naar terug!

Gegeten op 16 maart 2015

OKIEDOKIE

Fijn 3 gangen menu genomen in dit bijzonder lekkere restaurant , waarbij we limburg bezochten de eigenaar was zeer vrienedlijk en de bijpassende wijnen geweldig, een aanrader!

Gegeten op 13 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Chez Paul in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Chez Paul. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.