• foto's van Chez Paul in Valkenburg - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 7518150

Gastronomie op topniveau

De keuken van de zon staat hier centraal. Daarmee wordt bedoeld dat Zuid-Frankrijk en Italië nadrukkelijk invloed uitoefenen in de keuken. Geen fratsen, maar herkenbare gerechten waarbij smaak, geur, kleur en spontaniteit samenkomen.

ferkoe1234

Heerlijk gegeten!
Een 3 gangen menu gekozen op aanraden van Paul.
Genoeg keuze voor ons beide en alle gerechten waren echt top.
Bijpassende wijnen en, niet onbelangrijk, een uitstekende bediening.
Prijs/kwalieit verhouding is uitstekend.
Als we volgend jaar weer in Zuid Lmburg zijn is de kans groot dat we hier weer langskomen.
Een echte aanrader!

Gegeten op 12 februari 2015

BrianSeijs

Echt een aanrader als u van culinaire hoogstandjes houdt. De service, decor en de kaart krijgen van ons een dikke 9,5. Bij binnenkomst wordt u netjes ontvangen (zoals het hoort), en wordt naar u tafelbegeleid in een sfeervol huiskamer restaurant. Wij zijn voor een 3gangen menu aangevuld met kaasplank, wat zeer betaalbaar was zeker de prijs/kwaliteit verhouding. De chef is een echt gastheer eveneens als zijn dochter een echt gastvrouw is. Komt om;
Heerlijke gerechten,
Mooie wijn kelder,
Top service,
Mooi decor
Goed concept dus en een ECHTE aanrader!

Gegeten op 30 januari 2015

annelies41

Op 2e kerst dag met zn tweetjes gegeten bij Chez Paul, het was een avond vullend diner en we hebben genoten, wat mij wel opviel is dat je voor water in dit restaurant best wel veel moet betalen, het lijkt mij als je in die prijsklasse presteert, de klant wel een glaasje water kan aanbieden in plaats van door te rekenen, op eten en bediening niets aan te merken , was perfect!

Gegeten op 26 december 2014

ellen157

Heerlijk gegeten bij Chez Paul. Eten, bediening en wijnen erg goed. Kortom top gegeten in een sfeervol restaurant. Alle gerechten van het menu waren erg lekker en verassend van smaak. Lange tijd niet meer zo goed gegeten. Een echte aanrader. Ga zeker nog eens terug.

Gegeten op 6 december 2014

MartijnBroeders

In 1 woord : geweldig! Van de ontvangst tot aan het naar huis gaan, als je een avond culinair wilt genieten ga dan zeker hier heen. Heerlijk gerechten en smaken, begeleid met prachtige wijnen, mooi decor en een alleraardigste bediening / eigenaar met de nodige humor. Kortom geen enkele wanklank, wij (mijn vriendin en ik) komen hier zeker nog een keer terug voor een avond culinair genieten als we weer in de omgeving van Valkenburg zijn! Top!

Gegeten op 7 november 2014

GertG

Wij (en vele anderen gasten ) genoten 16 oktober weer van een exquise diner. Ik kan (weer) zeggen dat alles top was. De ontvangst en het uitzwaaien. De bediening, niet te zichtbaar maar wel attent. Een topmenu voorafgegaan door 'mondvermaak' waarbij we onze vingers al aflikten. Als voorgerecht heerlijke coquilles St. Jacques, met heerlijke salade en geschaafde truffel en truffeldressing. De wijn paste perfect, een Saint Véran. Paul Keijdener is een perfecte gastheer/ kok met een bijzonder goede neus voor goede wijnen en wijn/ spijscombinatie. Het hoofdgerecht, gebakken tarbot, op een brandade van zeeduivelwangetjes, was perfect! Ook de haasfilet aan de andere kant van de tafel wordt met plezier verorberd, inclusief natuurlijk de heerlijke sausen.. Het zoete dessert bleef niet achter in kwaliteit evenals de kaasschotel ... Kortom, een avondvullend culinair genoegen...

Gegeten op 16 oktober 2014

risijeki

Wij hebben gisteren ontzettend lekker gegeten. Het voorgestelde menu was zeer uitgebalanceerd en de keuken had er werkelijk iets fantastisch van gemaakt. De Chef heeft ons ook verrast met een wijn arrangement van topklasse met bijpassende wijnen bij ieder gerecht.
De bediening is zeer attent en komt professioneel over, je kunt goed merken dat er veel tijd besteed wordt aan de opleiding van de mensen.
zeker een aanrader als je eens lekker culinair verwend wilt worden.

Lekkerbek010

Na een zeer warm en gastvrij ontvangst met champagne aangeschoven voor het 3 gangen diner.
Vooraf kregen wij nog een prachtige amuse geserveerd bestaande uit 3 componenten.
Als voor coquilles,als hoofd tarbot en na een kaasplankje.Prachtige producten met heerlijke en goed uitgedachte smaakcombinaties.Al dit lekkers begeleid door prachtige wijnen die naadloos op de gerechten aansloten.Ook kregen wij bij elke wijn een goede uitleg en achtergrond informatie over de herkomst.De service,bediening en persoonlijke aandacht is hier van een ongekend hoog niveau.De prijs/kwaliteit verhouding is super,mooie porties en nog mooiere smaken.
Wij hebben een geweldige avond gehad waar alles tot in het kleinste detail klopte.
Zowel mijn tafelgenoten als ik wilde niet meer naar huis,en gaan zo snel mogelijk nog een keer eten bij Chez Paul.
Een absolute aanrader en mijn onbetwiste nummer 1.
Paul en Marion bedankt.

Gegeten op 28 september 2014

Culinairvarkentje

Niet dat je het aan de buitenkant ziet, maar na het oplopen van de trap werden wij aangenaam verrast... wat een sfeervol restaurant! Een zeer goed bewaard geheim (voor ons zeker!). Onverwacht kwamen we hier terecht maar wat een grote verrassing!!! De inrichting was heerlijk verfrissend. Onze smaak zeker...
De ontvangst was hartverwarmend. Zoon en vader (bleek later) heetten ons van harte welkom!!!
We werden ontvangen met een glas Feestelijke bubbels, aangeboden door Chez Paul. Ons diner was voortreffelijk. Proeverij van Sashimitonijn, gepocheerde zeekreeft, "spetterverse" tarbot ... En dan spreken we nog niet over het calorievrije dessert van verse frambozen, bramen, zwarte bessen ... De witte Bourgogne was een perfecte begeleider van al dit heerlijks! Dit prachtige 4-gangenmenu is aangeboden voor 49,50 euro! Dus ben je in de buurt van Valkenburg, bezoek dan zeker dit prachtige restaurant, teleurstelling uitgesloten!
Het hele gezin (5 man/vrouw sterk!) heeft zijn/haar hart gegeven en gelegd in dit fantastische restaurant!
Dit wil je gewoon wel iedere avond beleven, dus ... Tot straks!

Gegeten op 19 september 2014

RichvG

De top! Zeker in het zo toeristische valkenburg, waar je culinair niet al te veel mag verwachten. Hier wel hoor. Een oase van rust inderdaad. Heerlijk gezeten en gegeten.

Gegeten op 8 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Chez Paul in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Chez Paul. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.