a TripAdvisor company

foto's van Chez Paul in Valkenburg - 1 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 2 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 3 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 4 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 5 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 6 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 7 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 8 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 9 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 10 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 11 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 7518150

Gastronomie op topniveau

De keuken van de zon staat hier centraal. Daarmee wordt bedoeld dat Zuid-Frankrijk en Italië nadrukkelijk invloed uitoefenen in de keuken. Geen fratsen, maar herkenbare gerechten waarbij smaak, geur, kleur en spontaniteit samenkomen.

lexleopold

Genoten van een heerlijke avond. De gastvrijheid was grootst, de gerechten heerlijk en de wijnen erg mooi. De locatie is mooi, vanwege het weer moesten we helaas binnen zitten. We hadden ook graag op het terras gezeten. De gastheer was erg vriendelijk en gaf mooie toelichtingen op de gerechten, ingrediënten en wijnen. We hadden gekozen voor een wijnarrangement en deze werden gul bijgeschonken.

Een super avond!

Gegeten op 12 juni 2015

JvB

Het was subtropisch warm en daarom erg prettig dat we buiten konden eten. Het terras was ontzettend sfeervol aangekleed; mooi gedekte tafels, vrolijke lampjes en lampionnen. We werden uiterst gastvrij en vriendelijk ontvangen. We kozen voor het 4 gangen specialiteiten menu. De amuses waren meteen erg lekker en verassend net zoals de 1e gang die bestond uit kalfszwezerik en kwartel. De 2e en 3e gang smaakten goed maar waren in vergelijking met het voorgaande toch veel minder spannend. De 4e gang was echter weer subliem. De kaasplank was indrukwekkend in variatie en de chocolade mousse prachtig opgemaakt en echt verrukkelijk. We gaan zeker nog eens terug.

Gegeten op 16 juli 2015

leeuwendaal

Dan zit je heerlijk in culinair Maastricht en kies je toch voor het toeristische Valkenburg. Dit kan maar één reden hebben, namelijk Chez Paul!
Wat een geweldig familiebedrijf, deze
avond, met zijn jongste dochter zorgden zij in combinatie met de geweldige keuken voor een topavond! Paul biedt topgerechten in combinatie met uitstekende wijnen voor een zeer schappelijke prijs! Dat dit restaurant geen Michelin * heeft vinden wij echt een aanfluiting!

Petra & Ed Leeuwendaal
Amsterdam

Gegeten op 2 juli 2015

tvszl

Voortreffelijk tong gerecht, topwijnen, heerlijk.... Paul en zijn vrouw hebben die Michelin ster nog gewoon in de vingers. Toegewijde, prettig persoonlijke bediening.

Gegeten op 25 juni 2015

Gique

het eten is allemaal erg lekker! en als je binnen komt is het eigelijk al meteen een gezellige sfeer, je wordt aardig ontvangen en je zit er leuk en lekker! wij hebben een gezellige avond gehad en het eten was echt heerlijk, de bediening was ook erg aardig.

Gegeten op 23 juni 2015

Restaurant - 1 maand geleden

Geachte Gast (e),
Hartelijk dank voor Uw recensie.
Echter, op 23 juni kunt niet bij Chez Paul gegeten hebben, daar het restaurant op dinsdag gesloten is.
Kunt U event laten weten op welke dag U werkelijk gegeten heeft bij Chez Paul ?
met culinaire groeten,
Paul Keijdener

Meesterproever - 1 maand geleden

ooh ja sorry ik heb de verkeerde datum ingevoerd zie ik nu?! ik was er op 15/16 juni in weet het niet meer precies maar in ieder geval was het echt een hele leuke avond!

Abunk

Fantastisch! Wat een mooie zaak heeft deze familie opgezet. Alles klopte gewoon. Vanaf het moment van ontvangst hoef je je nergens druk om te maken; ga gewoon zitten en geniet van de voortreffelijke gerechten en de wijnen met een persoonlijk verhaal van gastheer Paul.

Gegeten op 20 juni 2015

Arjan-S

Gegeten op 30 mei 2015

Jonahm

Fantastisch! Gezellig huiskamer gevoel. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de familie. Heerlijk eten en fantastische wijnen. Zeer persoonlijke benadering. Personeel voelde goed aan wat wij belangrijk vonden.

Gegeten op 29 mei 2015

jeaple

Welkom geheten door aller
aardigste gastheer Paul.
Vervolgens super genoten van voortreffelijk menu! Ieder gerecht was een plaatje om te zien en bijzonder lekker!
Gul wijnarrangement was inderdaad zeer gul : steeds werd gezellig bijgeschonken! Tot slot de voortreffelijke kaaswagen met vele bijzondere kazen. Vriendelijke correcte bediening. Kortom een avond om niet snel te vergeten.

Gegeten op 30 mei 2015

OnN

De ontvangst door dochter en Paul die alle tafels langs gaat om de gasten te verwelkomen. De bijzondere ambiance, het heerlijke eten, de uitleg en wijn advies. De kaas tafel! In eerste instantie lijkt deze gelegenheid wat formeel, maar gastheer Paul stelt al zijn gasten op hun gemak. Een heel bijzondere ervaring en wij komen graag nog een keer terug.

Gegeten op 16 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Chez Paul in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Chez Paul. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.