• foto's van Chez Paul in Valkenburg - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 7518150

Gastronomie op topniveau

De keuken van de zon staat hier centraal. Daarmee wordt bedoeld dat Zuid-Frankrijk en Italië nadrukkelijk invloed uitoefenen in de keuken. Geen fratsen, maar herkenbare gerechten waarbij smaak, geur, kleur en spontaniteit samenkomen.

Strabeek

Wij zijn op onze 10e trouwdag super verwend geworden door het team van 'Chez Paul'.
Verse en top-kwaliteit ingredienten, een verwennerij van smaken in de mond en een goede prijs/kwaliteit verhouding die we maar zelden ergens anders zijn tegengekomen. Daarbij een wijn arrangement dat perfect aansloot bij de gerechten: Chapeau!!!
Een welgemeend en oprecht dankjewel aan het hele team.
Leon en Margot Brands-Zurstrassen

Gegeten op 5 april 2015

roelm

We kozen voor een 4 gangen keuze menu. De gerechten waren heerlijk en ook goede porties. De chef Paul kwam aan tafel uitleg geven over de begeleidende wijnen. Deze pasten goed bij de gerechten. De kreeft en ossenhaasfilet waren heerlijk. Als dessert kozen we voor kazen van de kaaswagen. Ook hier werd niet op een kaasje gekeken: 8 of 9 verschillende kazen lagen er op het bord.

Al met al een geweldige avond.
Wat wel tegen viel waren de flessen water die voor 7,50 per stuk werden afgetikt en het aperitief stond voor 12,00 euro op de rekening. Eigenlijk vind ik dat prijzen die twee keer zo hoog liggen als wat ik vind horen. Jammer dat je daar (overigens op veel plaatsen) nog even mee "gepakt" wordt.

Gegeten op 21 maart 2015

Restaurant - 1 maand geleden
Fijnproever - 1 maand geleden

Beste heer Keijdener, excuus voor het vermelden van de foute prijzen. Het bericht was al geplaatst en ik had de prijzen uit mijn hoofd gedaan. Het inderdaad om het aperatief van 11,00 euro wat ik eigenlijk onredelijk hoog vind. Het water is inderdaad 5 ipv 7,50, maar daarmee nog erg hoog geprijsd. Maar dat is dan een persoonlijk gevoel.

Nogmaals, het eten was top en ook het geld waard! Alleen zou ik willen adviseren de prijzen van aperatief flink te verlagen.

Restaurant - 1 maand geleden

Geachte heer Mertens, Beste Roel,

Hartelijk dank voor Uw snelle reactie.
Wij vinden de bevindingen van gasten zeer belangrijk en proberen deze daar waar mogelijk mee te nemen in onze policy.

De prijs van het Champagne-aperitief blijft onverwijld van kracht, gezien de inkoopprijs van het product ( rond de € 30,= per fles ) en de inhoudsmaat van onze Champagneflutes: 20cl.
Voor de snelle rekenaar zie je dan al snel dat we ook hiermee qua prijs- kwaliteit goed scoren.
Een goedkoper alternatief zou een glas wijn of een biertje kunnen zijn.
Met betrekking tot grote flessen tafelwater: dit hebben we intern gecommuniceerd en we hebben besloten dit tarief te verlagen naar € 3,50 per grote fles met onmiddellijke ingang.
Hiermee zijn we dan voortaan de goedkoopste in het topsegment restaurant voor Nederland.
alleen dat al geeft een goed gevoel en ik hoop dat U dat met ons kunt delen.
Hartelijk dank voor Uw deels bruikbare bijdrage en ik met onze hele equipe hopen U snel weer te mogen verwelkomen.
Met zeer vriendelijke groeten,
Paul Keijdener

martinschoon

Een 4 gangendiner genoten bij dit restaurant.
De eigenaar hoorde eerst onze wensen aan met betrekking tot de gerechten die wij kozen van het menu. Wij wilden de tussen gerechten om reden laten wijzigen in de twee hoofdgerechten. Dit was geen probleem. Super!
Ook met betrekking tot de wijnkeuze deed hij het geweldig. Precies de juiste wijn bij onze wensen.
Wij eten regelmatig in restaurants van dit niveau, maar in dit restaurant klopte alles. De gerechten, smaken, opmaak, bediening, alles. De sfeer was een huiskamersfeer met warmte geserveerd!
In dit restaurant komt alles bij elkaar in een mooi geheel. Wij kijken hier met genoegen naar terug!

Gegeten op 16 maart 2015

OKIEDOKIE

Fijn 3 gangen menu genomen in dit bijzonder lekkere restaurant , waarbij we limburg bezochten de eigenaar was zeer vrienedlijk en de bijpassende wijnen geweldig, een aanrader!

Gegeten op 13 februari 2015

ferkoe1234

Heerlijk gegeten!
Een 3 gangen menu gekozen op aanraden van Paul.
Genoeg keuze voor ons beide en alle gerechten waren echt top.
Bijpassende wijnen en, niet onbelangrijk, een uitstekende bediening.
Prijs/kwalieit verhouding is uitstekend.
Als we volgend jaar weer in Zuid Lmburg zijn is de kans groot dat we hier weer langskomen.
Een echte aanrader!

Gegeten op 12 februari 2015

BrianSeijs

Echt een aanrader als u van culinaire hoogstandjes houdt. De service, decor en de kaart krijgen van ons een dikke 9,5. Bij binnenkomst wordt u netjes ontvangen (zoals het hoort), en wordt naar u tafelbegeleid in een sfeervol huiskamer restaurant. Wij zijn voor een 3gangen menu aangevuld met kaasplank, wat zeer betaalbaar was zeker de prijs/kwaliteit verhouding. De chef is een echt gastheer eveneens als zijn dochter een echt gastvrouw is. Komt om;
Heerlijke gerechten,
Mooie wijn kelder,
Top service,
Mooi decor
Goed concept dus en een ECHTE aanrader!

Gegeten op 30 januari 2015

annelies41

Op 2e kerst dag met zn tweetjes gegeten bij Chez Paul, het was een avond vullend diner en we hebben genoten, wat mij wel opviel is dat je voor water in dit restaurant best wel veel moet betalen, het lijkt mij als je in die prijsklasse presteert, de klant wel een glaasje water kan aanbieden in plaats van door te rekenen, op eten en bediening niets aan te merken , was perfect!

Gegeten op 26 december 2014

ellen157

Heerlijk gegeten bij Chez Paul. Eten, bediening en wijnen erg goed. Kortom top gegeten in een sfeervol restaurant. Alle gerechten van het menu waren erg lekker en verassend van smaak. Lange tijd niet meer zo goed gegeten. Een echte aanrader. Ga zeker nog eens terug.

Gegeten op 6 december 2014

MartijnBroeders

In 1 woord : geweldig! Van de ontvangst tot aan het naar huis gaan, als je een avond culinair wilt genieten ga dan zeker hier heen. Heerlijk gerechten en smaken, begeleid met prachtige wijnen, mooi decor en een alleraardigste bediening / eigenaar met de nodige humor. Kortom geen enkele wanklank, wij (mijn vriendin en ik) komen hier zeker nog een keer terug voor een avond culinair genieten als we weer in de omgeving van Valkenburg zijn! Top!

Gegeten op 7 november 2014

GertG

Wij (en vele anderen gasten ) genoten 16 oktober weer van een exquise diner. Ik kan (weer) zeggen dat alles top was. De ontvangst en het uitzwaaien. De bediening, niet te zichtbaar maar wel attent. Een topmenu voorafgegaan door 'mondvermaak' waarbij we onze vingers al aflikten. Als voorgerecht heerlijke coquilles St. Jacques, met heerlijke salade en geschaafde truffel en truffeldressing. De wijn paste perfect, een Saint Véran. Paul Keijdener is een perfecte gastheer/ kok met een bijzonder goede neus voor goede wijnen en wijn/ spijscombinatie. Het hoofdgerecht, gebakken tarbot, op een brandade van zeeduivelwangetjes, was perfect! Ook de haasfilet aan de andere kant van de tafel wordt met plezier verorberd, inclusief natuurlijk de heerlijke sausen.. Het zoete dessert bleef niet achter in kwaliteit evenals de kaasschotel ... Kortom, een avondvullend culinair genoegen...

Gegeten op 16 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Chez Paul in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Chez Paul. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.