a TripAdvisor company

1. 9,4 10 1 61

2. 9,4

3. 9,0

Gastronomie op topniveau

De keuken van de zon staat hier centraal. Daarmee wordt bedoeld dat Zuid-Frankrijk en Italië nadrukkelijk invloed uitoefenen in de keuken. Geen fratsen, maar herkenbare gerechten waarbij smaak, geur, kleur en spontaniteit samenkomen.

irma.schots

Via online reservering

Bediening was vriendelijk maar niet attent. Na ontvangst duurde het minstens twintig minuten voordat er een aperitief werd aangeboden. Dit kwam mede doordat de bevlogen gastheer veel in eigen hand hield.
Eten was, op de kreeft na, prima en de wijnen geweldig. Wel iets te grote porties waardoor wij het toetje moesten laten schieten.

Gegeten op 30 januari 2016

Restaurant - 2 weken geleden
ker146

Via online reservering

Geweldig! 1 van de beste restaurants waar ik ooit heb gegeten, als niet hét beste. Ik kan hier de standaard zaken schrijven als vers, perfect op smaak, creatieve gerechten, maar dat doet hen niet genoeg eer aan! De portie grootte was voor mij als grote eter, zelfs groot! En bij het wijnarrangement werd ook tussendoor bijgeschonken. Gastvrijheid ten top. Naast het perfecte eten, de voor mij en mijn tafelgenoot perfecte bediening, o.a. ook door de chef-kok én sommelier zelf. Waardoor er veel over de gerechten, de wijnen en ingrediënten verteld kon worden. En op iedere vraag wist hij direct een antwoord en werd het met passie uitgelegd. De bediening was redelijk informeel, maar niet té amicaal en wél erg beleefd en netjes, én met een portie humor, goed aangepast aan ons gezelschap! Gewoon een superavond!

Gegeten op 28 januari 2016

rienkvdbrink

Via online reservering

Voor de tweede keer genoten van de voortreffelijke keuken van Chez Paul.Vanaf de amuse tot en met het dessert, de fantastische kaaswagen met vakkundige uitleg van Paul's zoon hebben we uitmuntend gegeten. Het wijnarrangement verdient een 11.

Gegeten op 17 januari 2016

Pascalle14

Via online reservering

Echt super gegeten! Heerlijke gerechten, leuke sfeer, goede bediening en heerlijke wijnen. Een topavond! Kleinschalig restaurant, waar je je heel welkom voelt. Mooie inrichting, gezellig, ook door de open haard. Er is een keuzemenu, maar alles is aan te raden en heel lekker. Onze favoriet was de salade met kreeft. Het huisaperitief is champagne met Pousse Rapiere, een sinaasappellikeur, gewoon super!

Gegeten op 15 januari 2016

rolipek

Via online reservering

Warm onthaal , chef Paul komt iedereen persoonlijk een hand geven. Is zeer kundig en je kunt ook echt zien dat hij passie heeft voor zijn vak.
Mooie wijnen, als arrangement erbij zeker doen maakt het af.
Eten voortreffelijk en ivm allergie apart klaargemaakt.
Het was een beleving en wij komen zeker terug.

Gegeten op 15 januari 2016

jon.claessens

Via online reservering

Het diner bij Chez Paul was het hoogtepunt van ons verblijf in Valkenburg. We kozen voor het viergangen menu. De gerechten waren allen inventief en zeer elegant gepresenteerd. De bediening stijlvol en snel. De gepaarde wijnen met vakkundig commentaar vestrekt door de eigenaar waren excellent. Chez Paul is een aanrader indien u in Valkenburg bent! We hopen hier terug te komen.

Gegeten op 10 januari 2016

gerudanijenhuis

Via online reservering

We hebben een heerlijk menu gegeten met mooie bijpassende wijnen.
Een gezellige sfeer met vriendelijke bediening en enthousiaste Chef die ook gepassioneerd over de gerechten en wijnen vertelt.

Gegeten op 10 januari 2016

KarstR

Via online reservering

Een weekendje Valkenburg, lekker de kerstmarkt in de grotten bezoeken is altijd leuk. Met een avondje bij Chez Paul wordt het echter nog leuker.

Paul zelf zorgt er voor dat ieder gast zich thuis voelt en gaat bij iedere gast even langs voor een praatje. De bediening kwijt zich verder voortreffelijk van haar taken en legt ons heerlijk in de watten.
We hadden al het nodige gegeten op de kerstmarkt en kozen het drie gangen menu.

Na een drietal amuses die we ons prima lieten smaken kwam de gepocheerde kreeft met lauwwarme salade. Heerlijk subtiel zoet, fris van de sinaasappel en tuinkruiden. Heerlijk!

Mijn partner had als hoofdgerecht een tarbot, Italiaanse stijl. San-Daniele ham, spaghetti van koningsboleet en een truffelrisotto. Ikzelf nam een risico met het hertenkalf in rode wijnsaus gemonteerd met chocola. Erg vaak vind ik de chocola overheersen en daar word ik minder gelukkig van. Gelukkig was de saus precies goed, heerlijke rode wijn, met een vleugje chocola, Top! Puntje van aandacht vind ik wel de portionering, het hertenkalf (maar eigenlijk volledige hoofgerecht) vond ik wel wat aan de kleine kant.

Als nagerecht koos ik voor de kaasplank en mijn partner voor een kerstbal van witte chocolade en mandarijnencremeux, hazelnotenijs, moes van bitterchocolade, en een crunch van speculaas. Daar heb ik niet alles van geproefd maar mijn partner had geen probleem om het bordje leeg te eten en alleen haar opvoeding voorkwam dat het bord werd schoon gelikt.

Mijn kaasplank was één van de beste kaasproeverijen die ik me kan herinneren. Top advies over de kazen met een bescrijving van smaak, herkomst, etc. van iedere van de kazen in de ruime selectie. Heerlijk!!

Chez Paul heeft de, toch hoge, verwachtingen volkomen waar gemaakt. Jammer dat ik niet in Valkenburg woon.

Gegeten op 18 december 2015

OzDelores

Chapeau Chez Paul! Veruit het beste restaurant waar wij ooit gegeten hebben. We hadden onze buren getrakteerd op een etentje hier en die wisten niet wat hun overkwamen en wij eigenlijk ook niet. het 4 gangen menu was werkelijkwaar subliem en de bediening ook. Bedankt voor de fantastische avond. Wij komen graag terug

Gegeten op 2 januari 2016

adryvanderklaauw

Outstanding is de alles omvattende samenvatting!
Dit restaurant, en deze mensen, Paul, zijn vrouw en kinderen verdienen het dat wij hier een mooie recensie achter laten.
Van de ontvangst aan de deur door Paul zelf. Tot onze tafel in een warme, fijn sfeer bij de brandende open haard. Tot natuurlijk het eten, en de wijn. Alles was fantastisch.
Een avond uit, zoals een avond uit hoort te zijn!

Gegeten op 28 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Chez Paul in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Chez Paul. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.