Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Chez Paul in Valkenburg - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 7518150

Gastronomie op topniveau

De keuken van de zon staat hier centraal. Daarmee wordt bedoeld dat Zuid-Frankrijk en Italië nadrukkelijk invloed uitoefenen in de keuken. Geen fratsen, maar herkenbare gerechten waarbij smaak, geur, kleur en spontaniteit samenkomen.

GertG

Wij (en vele anderen gasten ) genoten 16 oktober weer van een exquise diner. Ik kan (weer) zeggen dat alles top was. De ontvangst en het uitzwaaien. De bediening, niet te zichtbaar maar wel attent. Een topmenu voorafgegaan door 'mondvermaak' waarbij we onze vingers al aflikten. Als voorgerecht heerlijke coquilles St. Jacques, met heerlijke salade en geschaafde truffel en truffeldressing. De wijn paste perfect, een Saint Véran. Paul Keijdener is een perfecte gastheer/ kok met een bijzonder goede neus voor goede wijnen en wijn/ spijscombinatie. Het hoofdgerecht, gebakken tarbot, op een brandade van zeeduivelwangetjes, was perfect! Ook de haasfilet aan de andere kant van de tafel wordt met plezier verorberd, inclusief natuurlijk de heerlijke sausen.. Het zoete dessert bleef niet achter in kwaliteit evenals de kaasschotel ... Kortom, een avondvullend culinair genoegen...

Gegeten op 16 oktober 2014

risijeki

Wij hebben gisteren ontzettend lekker gegeten. Het voorgestelde menu was zeer uitgebalanceerd en de keuken had er werkelijk iets fantastisch van gemaakt. De Chef heeft ons ook verrast met een wijn arrangement van topklasse met bijpassende wijnen bij ieder gerecht.
De bediening is zeer attent en komt professioneel over, je kunt goed merken dat er veel tijd besteed wordt aan de opleiding van de mensen.
zeker een aanrader als je eens lekker culinair verwend wilt worden.

Lekkerbek010

Na een zeer warm en gastvrij ontvangst met champagne aangeschoven voor het 3 gangen diner.
Vooraf kregen wij nog een prachtige amuse geserveerd bestaande uit 3 componenten.
Als voor coquilles,als hoofd tarbot en na een kaasplankje.Prachtige producten met heerlijke en goed uitgedachte smaakcombinaties.Al dit lekkers begeleid door prachtige wijnen die naadloos op de gerechten aansloten.Ook kregen wij bij elke wijn een goede uitleg en achtergrond informatie over de herkomst.De service,bediening en persoonlijke aandacht is hier van een ongekend hoog niveau.De prijs/kwaliteit verhouding is super,mooie porties en nog mooiere smaken.
Wij hebben een geweldige avond gehad waar alles tot in het kleinste detail klopte.
Zowel mijn tafelgenoten als ik wilde niet meer naar huis,en gaan zo snel mogelijk nog een keer eten bij Chez Paul.
Een absolute aanrader en mijn onbetwiste nummer 1.
Paul en Marion bedankt.

Gegeten op 28 september 2014

Culinairvarkentje

Niet dat je het aan de buitenkant ziet, maar na het oplopen van de trap werden wij aangenaam verrast... wat een sfeervol restaurant! Een zeer goed bewaard geheim (voor ons zeker!). Onverwacht kwamen we hier terecht maar wat een grote verrassing!!! De inrichting was heerlijk verfrissend. Onze smaak zeker...
De ontvangst was hartverwarmend. Zoon en vader (bleek later) heetten ons van harte welkom!!!
We werden ontvangen met een glas Feestelijke bubbels, aangeboden door Chez Paul. Ons diner was voortreffelijk. Proeverij van Sashimitonijn, gepocheerde zeekreeft, "spetterverse" tarbot ... En dan spreken we nog niet over het calorievrije dessert van verse frambozen, bramen, zwarte bessen ... De witte Bourgogne was een perfecte begeleider van al dit heerlijks! Dit prachtige 4-gangenmenu is aangeboden voor 49,50 euro! Dus ben je in de buurt van Valkenburg, bezoek dan zeker dit prachtige restaurant, teleurstelling uitgesloten!
Het hele gezin (5 man/vrouw sterk!) heeft zijn/haar hart gegeven en gelegd in dit fantastische restaurant!
Dit wil je gewoon wel iedere avond beleven, dus ... Tot straks!

Gegeten op 19 september 2014

RichvG

De top! Zeker in het zo toeristische valkenburg, waar je culinair niet al te veel mag verwachten. Hier wel hoor. Een oase van rust inderdaad. Heerlijk gezeten en gegeten.

Gegeten op 8 augustus 2014

karin60

Wat een oase van rust en vriendelijkheid vergeleken met het stadje Valkenburg! Heerlijk en ongedwongen gegeten; truffel, eendenlever, tarbot, kaas; het kon niet op. Service was van topniveau, wijnarrangement was goed gekozen en de wijn vloeide rijkelijk. Prijs - kwaliteitverhouding was goed. Een echte aanrader!

Gegeten op 15 augustus 2014

mrjnrecensie

Wat een fantastische avond hebben we gehad. We kozen het 5-gangen menu en vinden de prijs-kwaliteit verhouding subliem. Flinke porties met overheerlijke en prachtig gearrangeerde gerechten om (stiekem) het bord en de vingers bij af te likken. Ongelofelijk vriendelijke en kundige bediening door Paul en zijn kinderen. De wijnen van het wijnarrangement complementeerden de gerechten volop. Als we uit de buurt zouden komen, zouden we hier regelmatig terugkeren. Nu kijken we uit naar het volgende weekend weg naar Zuid-Limburg en rijden er dan graag voor om.

Gegeten op 26 juli 2014

ron1966

Wat een top restaurant! Werkelijk gesmuld van iedere hapje dat ons is voorgeschoteld en dat begon al met de amuses. Zowel Paul zelf als zijn vrouw Marion gaven ons veel aandacht en uitleg over de gerechten en de wijnen met daarbij nog hun alleraardigste zoon in de bediening. In tegenstelling tot dit soort restaurants in het westen van het land waren de porties redelijk groot. Maar wij hebben de borden bij alle gerechten van ons 4 gangen menu leeggegeten, te lekker om iets te laten staan. Daarbij een heerlijk (BOB) wijnarrangement. Vooral de verhalen van Paul over zijn eten deden het water al in de mond lopen. Hij kan niet alleen lekker koken, hij kan er ook zeer smakelijk over vertellen!

Gegeten op 1 juni 2014

GBreuer

Gegeten op 15 maart 2014

GrandMere

Chez Paul Restaurant;
Met bevlogenheid en volle passie legt dit familierestaurant zijn gasten in een letterlijke wolk van hospitaliteit. Hartelijke welgemeende ontvangst, interieur rustig, tafel aankleding perfect en verzorgde en kundige bediening op gepast afstand. Ieder gerecht is een verfijnde optimale explosie aan puurheid van smaken. Niet de alom gekopieerde gangmakers maar de beste ingrediënten brengen het door hun vakkundige en liefdevolle bereiding tot een verrassend plaatje en een zalving voor het gehemelte. De zorgvuldig aanbevolen wijnen, ook per glas, maken de balans naar de gerechten tot een ware happening. Huilen van plezier en tranen van genot. Koester dit adres en houdt het geheim voor anderen. En…..mocht bovenstaande iets te lyrisch overkomen…probeer het zelf eens.

Gegeten op 9 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Chez Paul in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Chez Paul. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.