Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Chez Paul in Valkenburg - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 7518150

Chez Paul doet mee!

Vanaf €20,- uit eten bij de beste restaurants bij in de buurt. Het culinaire feest begint op 26 september en duurt maar liefst 10 dagen! Heerlijk toch?

Bekijk de deelnemers

Gastronomie op topniveau

De keuken van de zon staat hier centraal. Daarmee wordt bedoeld dat Zuid-Frankrijk en Italië nadrukkelijk invloed uitoefenen in de keuken. Geen fratsen, maar herkenbare gerechten waarbij smaak, geur, kleur en spontaniteit samenkomen.

Culinairvarkentje

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Niet dat je het aan de buitenkant ziet, maar na het oplopen van de trap werden wij aangenaam verrast... wat een sfeervol restaurant! Een zeer goed bewaard geheim (voor ons zeker!). Onverwacht kwamen we hier terecht maar wat een grote verrassing!!! De inrichting was heerlijk verfrissend. Onze smaak zeker...
De ontvangst was hartverwarmend. Zoon en vader (bleek later) heetten ons van harte welkom!!!
We werden ontvangen met een glas Feestelijke bubbels, aangeboden door Chez Paul. Ons diner was voortreffelijk. Proeverij van Sashimitonijn, gepocheerde zeekreeft, "spetterverse" tarbot ... En dan spreken we nog niet over het calorievrije dessert van verse frambozen, bramen, zwarte bessen ... De witte Bourgogne was een perfecte begeleider van al dit heerlijks! Dit prachtige 4-gangenmenu is aangeboden voor 49,50 euro! Dus ben je in de buurt van Valkenburg, bezoek dan zeker dit prachtige restaurant, teleurstelling uitgesloten!
Het hele gezin (5 man/vrouw sterk!) heeft zijn/haar hart gegeven en gelegd in dit fantastische restaurant!
Dit wil je gewoon wel iedere avond beleven, dus ... Tot straks!

Gegeten op 19 september 2014

RichvG

De top! Zeker in het zo toeristische valkenburg, waar je culinair niet al te veel mag verwachten. Hier wel hoor. Een oase van rust inderdaad. Heerlijk gezeten en gegeten.

Gegeten op 8 augustus 2014

karin60

Wat een oase van rust en vriendelijkheid vergeleken met het stadje Valkenburg! Heerlijk en ongedwongen gegeten; truffel, eendenlever, tarbot, kaas; het kon niet op. Service was van topniveau, wijnarrangement was goed gekozen en de wijn vloeide rijkelijk. Prijs - kwaliteitverhouding was goed. Een echte aanrader!

Gegeten op 15 augustus 2014

mrjnrecensie

Wat een fantastische avond hebben we gehad. We kozen het 5-gangen menu en vinden de prijs-kwaliteit verhouding subliem. Flinke porties met overheerlijke en prachtig gearrangeerde gerechten om (stiekem) het bord en de vingers bij af te likken. Ongelofelijk vriendelijke en kundige bediening door Paul en zijn kinderen. De wijnen van het wijnarrangement complementeerden de gerechten volop. Als we uit de buurt zouden komen, zouden we hier regelmatig terugkeren. Nu kijken we uit naar het volgende weekend weg naar Zuid-Limburg en rijden er dan graag voor om.

Gegeten op 26 juli 2014

ron1966

Wat een top restaurant! Werkelijk gesmuld van iedere hapje dat ons is voorgeschoteld en dat begon al met de amuses. Zowel Paul zelf als zijn vrouw Marion gaven ons veel aandacht en uitleg over de gerechten en de wijnen met daarbij nog hun alleraardigste zoon in de bediening. In tegenstelling tot dit soort restaurants in het westen van het land waren de porties redelijk groot. Maar wij hebben de borden bij alle gerechten van ons 4 gangen menu leeggegeten, te lekker om iets te laten staan. Daarbij een heerlijk (BOB) wijnarrangement. Vooral de verhalen van Paul over zijn eten deden het water al in de mond lopen. Hij kan niet alleen lekker koken, hij kan er ook zeer smakelijk over vertellen!

Gegeten op 1 juni 2014

GBreuer

Gegeten op 15 maart 2014

GrandMere

Chez Paul Restaurant;
Met bevlogenheid en volle passie legt dit familierestaurant zijn gasten in een letterlijke wolk van hospitaliteit. Hartelijke welgemeende ontvangst, interieur rustig, tafel aankleding perfect en verzorgde en kundige bediening op gepast afstand. Ieder gerecht is een verfijnde optimale explosie aan puurheid van smaken. Niet de alom gekopieerde gangmakers maar de beste ingrediënten brengen het door hun vakkundige en liefdevolle bereiding tot een verrassend plaatje en een zalving voor het gehemelte. De zorgvuldig aanbevolen wijnen, ook per glas, maken de balans naar de gerechten tot een ware happening. Huilen van plezier en tranen van genot. Koester dit adres en houdt het geheim voor anderen. En…..mocht bovenstaande iets te lyrisch overkomen…probeer het zelf eens.

Gegeten op 9 maart 2014

Batelaan

Op grond van de recensies een reservering gemaakt bij Chez Paul. We hadden gereserveerd voor het midweekarrangement Tete-a-Tete. Bij binnenkomst werden wij hartelijk en warm ontvangen door de gastvrouw, sommelier Marion en de Chef Paul. We zijn begonnen met een aperitief van het huis. Deze was echt verrukkelijk te noemen. Daarna kregen wij een voortreffelijke gevarieerde heerlijke amuse, dat uit drie delen bestond. Ook het verdere drie gangenmenu was, net zoals de amuse, overheerlijk en kwalitatief van zeer hoog niveau. De samenstelling van de gerechten waren voortreffelijk. Dit gold voor zowel de vis- als de vleesgerechten waarbij de door Marion gekozen wijn fantastisch aansloot. Zowel de gerechten als de wijn werden met een heldere toelichting geserveerd. Het restaurant heeft een moderne, gezellige warme uitstraling waarbij de tafels ruim zijn opgezet zodat men voldoende privacy heeft. Kortom hebben wij genoten van een heerlijke culinaire hoogstaande en gezellige avond die zeker voor herhaling vatbaar is. Door het lezen van de recensies waren onze verwachtingen hoog en werden volledig waargemaakt.
Paul en Marion bedankt voor deze fantastische culinaire ervaring.
Tot snel, Coen en Magda.

Gegeten op 13 februari 2014

Duifje1

Wat een gevoel voor details en de puntjes op de i.
Heerlijk rustgevend interieur en goed gekozen muziek ( waaronder Cafe del Mar )
Voorbeeldige wijnkaart met Bourgogne als specialiteit en heel veel andere lekkere flessen tegen voorbeeldige tarieven.
Bij het glas bubbels drie heerlijke amuses: bitterbal van kalfswang, tartaartje van bio wilde Ierse zalm en kaviaar, glaasje met schuimige waterkerssoep en toastje met sesamzaad en gerookte duurzame paling: hier werden we even stil van.
Vervolgens kreeft vooraf met Saint-Veran in het glas, wat een goddelijke combinatie.
Coquilles, geroosterd in poeder van eekhoorntjesbrood, krokante bladspinazie, geschaafde Pecorino en capuccinno van truffel, subliem.
Dry aged graangevoederd Black angus Beef met rode wijnsaus waarin een vleugje Dolce do Brasil koffie, een vondst !
Hierbij een op eikenhout opgevoede Fronsac en de avond kan niet meer stuk.
De kaaswagen onder bezielende bediening van de zoon des huizes maakt het af.
Bravo voor iedereen, ons favoriete adres in Limburg, zij verdienen de hoofdprijs maar je betaalt het hier niet.

Gegeten op 1 februari 2014

wendy48

Dit reataurant was echt een top begin voor een weekebd weg. De ontvangst was vriendelijk en persoonlijk. De amuses en het aperitief doen je smaken naar meer. Het drie gangen menu met het wijnarrangement waren voortreffelijk. Bij ieder gerecht en wijn krijg je uitleg. Dat komt door de goede gastvrouwen en gastheer. Genieten met een hoofdletter G. Alle recensies op iens waren terecht. Aanrader voor iedereen die naar Valkenburg gaan.

Schrijf zelf een recensie over Chez Paul in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Chez Paul. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.