a TripAdvisor company

foto's van Chez Paul in Valkenburg - 1 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 2 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 3 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 4 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 5 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 6 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 7 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 8 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 9 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 10 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 11 foto's van Chez Paul in Valkenburg - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 7518150

Gastronomie op topniveau

De keuken van de zon staat hier centraal. Daarmee wordt bedoeld dat Zuid-Frankrijk en Italië nadrukkelijk invloed uitoefenen in de keuken. Geen fratsen, maar herkenbare gerechten waarbij smaak, geur, kleur en spontaniteit samenkomen.

hans455

Via online reservering

Heerlijke verfijnde en exclusieve gerechten. Perfecte wijn/spijs combinaties. Zeer vriendelijke en professionele bediening. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs.

Gegeten op 14 augustus 2016

EstherVijverberg

Via online reservering

Gisteravond weer bij Chez Paul gegeten. Ons favoriete restaurant als we in Limburg zijn. Het was weer een en al genieten. Het warme welkom, het heerlijke eten en de geweldig lekkere wijnen. Een top avond! We verheugen ons nu alweer op de volgende keer. Michiel en Esther

Gegeten op 12 augustus 2016

lminis

Via online reservering

Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen.
Wekelijks wisselend menu biedt voldoende variatie voor iedereen.
Iedere gang bevat vis en vlees keuze, vlees ging gepaard met orgaanvlees.
Zelf ben ik een groot liefhebber van orgaanvlees, maar misschien dat niet iedereen hier zo happig op is.

Zeer vriendelijke en educatieve bediening door Paul en zijn dochter.
Het restaurant is de inspanning van een heel gezin dat zich met veel liefde inzet om de gasten een mooie avond te bezorgen.

Gegeten op 4 augustus 2016

marchajansen

Via online reservering

We zaten vrijdag 22 juli, heerlijk in de tuin. De chef Paul heeft ons heerlijke gerechten EN heerlijke wijnen voorgeschoteld. De wijn werd gul geschonken en toen ik nog een extra glaasje wilde en aangaf dat ik daar graag voor wilde betalen (we hadden het wijn arrangement), werd onmiddelijk gezegd dat dat niet hoefde. De eigenaar Paul heeft liefde voor zijn vak en de producten. Kortom een prachtige zomer avond in Limburg!

Gegeten op 22 juli 2016

MoniqueHuub

Vanavond alweer heerlijk gegeten hier.
Gelukkig wonen wij niet zo heel erg ver van Valkenburg, dus een paar keer paar jaar laten wij ons door Paul, Marion en kinderen culinair verwennen!
Alles klopt hier: de ambiance (vanavond op het terras), de bediening (altijd keurig, maar niet té stijf), het eten (overheerlijke kreeft, fantastische eendenlever, overheerlijke krokante zwezerik met vers geschaafde truffel) en dan het toetje... om je vingers bij af te likken!
Mooi wijnarrangement en dat alles voor een hele goed prijs.
Aanrader..!!

Gegeten op 17 juli 2016

philippe.vanhove2

Via online reservering

Heel heel fijn en lekker! Goede ontvangst en bediening heel vriendelijk en vlot maar niet te snel. Zeker een aanrader. Windlicht op tafel en flessen op bar niet afgestoft klein detail maar eten meer dan voortreffelijk. Niet goedkoop maar met plezier betaald voor heerlijk eten.

Gegeten op 2 juli 2016

JosephSouren

Via online reservering

Heerlijk & Eerlijk gegeten, heel lekker en top dessert! Culinair genoten met uitstekende ambiance en service. Fijn dat er biologische ingrediënten werden gebruikt!

Gegeten op 1 juli 2016

HenkTineke1979

Via online reservering

Full House: alle tafels bezet! Wellicht daardoor gehaast, druk en heen en weer vliegen tussen de gasten door. Paul was snel afgeleid, weglopen en pas een kwartier later weer terug, daardoor ging de bestelling bijna de mist in. De gerechten waren prima, de wijnen minder spannend. De wachttijden tussen de gerechten waren te lang; de desserts kwamen pas tegen half 12! We hebben ons prima vermaakt, maar de sensatie van ons eerste bezoek ontbrak.

Gegeten op 18 juni 2016

elsalvador

Gegeten op 18 juni 2016

bart.smeets

Via online reservering

Een geweldige locatie en voortreffelijk geserveerde gerechten. BOB wijnarrangement is een aanrader. Paul is absoluut niet karig met het schenken van de drank. Het enige dat ik toch nog steeds over the top vind, is €11 voor een huisgemaakt aperatief. Dit zou vriendelijker qua prijs kunnen. Bottom line: wij komen op zeker terug. Top zaak!!!!!

Gegeten op 4 juni 2016

Schrijf zelf een recensie over Chez Paul in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Chez Paul. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.