• foto's van Boca's in Amsterdam - 1

2. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 820 37 27
  2. www.bar-bocas.nl

DilaNurtas

Ik was zondag jarig en besloot mijn verjaardag met mijn vriendinnen te vieren bij Boca's. Eindje reizen voor ons omdat wij in Alkmaar wonen, maar het was het waard.

Heerlijke rode wijn gehad. De plateaus waren heerlijk (biefstuk! truffelsalami! manchego!), de bediening was erg vriendelijk. Om 12 uur kwam er een stuk taart met sterretjes erin en werd er voor me gezongen, ik voelde me er heel jarig door! We hebben nog gekletst met de bediening en de koks. Erg genoten van het eten, de service en de muziek

Gegeten op 21 februari 2015

JJay

Vanaf het moment dat je binnen komt is het niet erg verwelkomend, meerdere malen nu gegeten en omdat ik nu verschillende ervaring heb opgedaan hier wilde ik toch even mijn ongenoegen tonen over het personeel. Personeel erg onvriendelijk en nemen zeker niet de tijd om je te helpen. het is hier altijd vrij druk dus wil je lekker genieten van je eten zal dit niet in alle rust gaan. Er zitten in de straat en om de hoek richting de markt veel leukere en lekkere tenten om naar toe te gaan. Waar ze wel de moeite nemen om je een leuke een aangename ervaringen verzorgen. LET OP, ik klaag niet snel, maar tot 3 x toe werd ik met mijn gezelschap hier niet vrolijk van en vind ik dat jullie hier voor gewaarschuwd moeten zijn.

Gegeten op 14 februari 2015

Rootje

Zondagmiddag voor het eerst bij Boca's geluncht, leuk concept en grappige combinaties op de bocadillos. Bediening is vriendelijk en kan leuk vertellen over de wijnen van the Grape District die overigens ook erg lekker waren.

Gegeten op 8 februari 2015

chanti91

Met twee personen bij Boca's gegeten en een heerlijke avond gehad. Ondanks dat de ober ons een klein plateau aanraadde hebben wij samen een middelgroot gemixed plateau genomen, met een flesje wijn en de drie soorten frites erbij. Qua portie is dit helemaal goed, en de kwaliteit is top. Een plateau verse en gevarieerde vlees, kaas en visproducten werd op tafel gezet, met broodjes en de frites met truffelmayonaise. Wij hebben heerlijk gegeten, met name genoten van de makreelsalade en doordat je een plateau deelt hebben we lekker kunnen kletsen en eten tegelijk.

Een leuk restaurant, zonder poespas en uitstekend geschikt om met een groepje te borrelen onder het genot van zo'n heerlijk plateau!

Gegeten op 27 oktober 2014

XCFu

Een tijdje geleden met een klein groepje daar gegeten. Ik vind het een leuk concept. Zeker voor mij als kleine eter en iemand die geen keuzes kan maken. Hele gezellige avond gehad met lekkere hapjes en wijn.

Gegeten op 11 april 2014

knolber

De eigenaren van Boca's hebben een prachtig concept neergezet. Op basis van Baskische tapas, ook wel Pintxo's, kun je je uitleven en een hele avond genieten van de diversiteit aan hapjes. Ben je echt een grote eter, neem dan de grote plate. De bediening is uitstekend; altijd met een lach en super snel. En ze werken met koks die van wanten weten. Gewoon een keertje binnenlopen (ook vlakbij de Albert Cuijp)!

Gegeten op 1 juli 2014

Michaelvd112

Echt super leuk tentje! Personeel die snapt hoe horeca werkt. Er was eigenlijk geen plek voor ons en we zouden weer gaan, maar het werd toch geregeld! Eten is super lekker met kleine hapjes enzo. Wij komen zeker terug.

GBatenburg

Toen we binnen kwamen zagen we dat alle tafeltjes vol danwel gereserveerd waren en de bar zat ook redelijk vol. Toch wist de man (eigenaar?) een plekje voor ons vrij te maken - super service. Het eten hier is altijd goed, de plankjes zijn gewoon lekker gevuld met vis, vlees, vega of een combinatie. Iets minder brood zou kunnen maar verder zeer tevreden. Snelle, vriendelijke bediening en je zit nooit zonder drankje. Bijna on-Amsterdams!

Gegeten op 18 juni 2014

isnijder

Gezellig tentje voor kleine hapjes. De bediening is goed. Je kunt er lekker buiten zitten maar binnen is het ook gezellig. Ik zou er niet heen gaan voor een flinke maaltijd maar voor wat kleinere hapjes kun je er prima zitten. De salade die ik had was heerlijk maar naar mijn mening een beetje te duur voor de hoeveelheid. Conclusie: gezellig tentje voor drankjes en een klein hapje erbij!

Gegeten op 29 april 2014

ArwenLoos

Prima plek! Lekker eten, zowel de kleine hapjes als de plateaus zijn aan te raden. Nu meerdere keren zowel hier als bij de vestiging in de pijp gegeten en echt altijd tevreden. Aankleding is prima. Niet bijzonder maar wel gezellig. Wat echt echt heel goed is is de service. Heel vriendelijk en snel. Echt top. Ik weet niet wie daar voor verantwoordelijk is maar ze hebben echt een stel toppers in dienst.

Gegeten op 8 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Boca's in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Boca's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.