Boca's over zichzelf

Bij Boca's eet je waar je zin in hebt, wanneer je er zin in hebt.
Overdag vind je op onze kaart een uitgebreide selectie aan kleine broodjes (Boca's).

Later op de dag en avond borrelplateaus, de lekkerste happen, soepen & salades.

Kortom, Boca's is er voor ontbijt, lunch borrel en dan nog meer borrel. Maaltijdborrel, zeg maar..

SweetsAddicted
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke avond gehad. 2 personen: 2 kleine plates gedeelt + 2 bijgerechtjes + heerlijke wijntjes die maar bleven komen + leuke prijs. Vriendelijk personeel. Beetje kaal interieur, maar wordt goedgemaakt door een vol huis. Ik zeg: 'Tot snel!'

Gegeten op 6 maart 2014

jacobkolle
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week dinsdag gezellig geluncht met mijn vriendin! Leuk personeel! Vrolijk en actief aan het werk. Leuk concept omdat je samen allerlei kleine hapjes door middel van een lijstje kan invullen en dit wordt dan prachtig geserveerd op een houten plank. Ook heb je keuze uit wit/bruin brood. Ik had onder meer een broodje hamburger en tartaar. Simpel maar leuk gedecoreerd alleen de akoestiek is niet optimaal.

Gegeten op 25 februari 2014

Leonard1986
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor wie niet goed keuzes kan maken, is dit het perfecte tent om een keer heen te gaan. Veel verschillende kleine hapjes om te delen, met zijn tweeen of met een grote groep. Wij bestelden friet, en kregen drie soorten frietjes met drie soorten mayo, hmmmm! Oja, het dessert dat ik iedereen aanraad; witte chocolade mousse met champignons! (Verrassend lekkere combinatie!) wij komen zeker terug!

Gegeten op 13 februari 2014

Raska
  • Recensies in de laatste twee jaar

Moderne versie van een tapas restaurant. Je kunt je hier uitleven als je houd van voorgerechten. De wijn is goed en de bediening erg relax en vriendelijk. Wij hadden een grote schaal met van alles en nog wat genomen. Ze hielden rekening met dingen die je niet mocht of niet luste. Een ongedwongen sfeer in een smal eetcafe/tapasbar/restaurantje. Decor is minimalistisch maar goed verlicht. Het eten smaakt puur en vers. Leuke originele kaart met voor ieder wat wils. Ben na de eerste keer nog 2x terug gekomen en zou het zeker nog een keer doen als ik in de buurt ben. Aanrader: de foie gras salade, de kaasplateau en de chimi churri. Maar wat mijn hart harder liet kloppen waren de zoete aardappel frietjes met truffelmayo. Super lekker!

Wv89
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten met Kerst. Ondanks dat we vooraf waren geinformeerd dat ook de normale plateaus beschikbaar zouden zijn, was dit niet het geval. De jongens die onze tafel bediende verzekerde dat er niks anders te krijgen was - echter kreeg de tafel naast ons wel iets anders met verschillende kaasjes etc. Toch maar voor de enige 2 beschikbare plateaus gegaan. Wat daarop lag was niet bijzonder te noemen, veel gerechtjes waren ook nogal flauw. Ook hadden we voor 3 personen gereserveerd, maar kregen een (hoge) tafel voor 2 toegewezen. Proppen dus. Zal hier niet meer heengaan, wat jammer is want had er leuke verhalen over gehoord!

Gegeten op 26 december 2013

EHVD
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten met een gezelschap van vijf. Restaurant is vrij klein maar hierdoor wel intiem. Bediening is erg relaxed (maar niet zodanig dat ze langzaam zijn) en vriendelijk en neemt de tijd om bij iedere plateau uitleg te geven. Uiteindelijk hebben we voor de vlees, vis en kaas plateau gekozen en alle drie waren ze erg goed bevallen. Alles smaakte prima, alleen konden sommige onderdelen iets meer gekruid of meer toppings gebruiken. Wijn bij het eten was lekker fris en karaf met water werd regelmatig bijgevuld. Zeker een aanrader als je ergens ontspannen wilt genieten van een borrel met lekkere hapjes erbij in een ontspannen omgeving.

Gegeten op 1 december 2013

seçil
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het concept is leuk, kleine hapjes, plateaus en vooral lekker borrelen. Ik heb verschillende plateaus uitgeprobeerd en alles smaakte heel goed. Ik vind wel dat er wat minder brood mag en wat meer hapjes voor op de plateaus. Verder niks te klagen, prijs-kwaliteit is prima, service is prima, maar meest belangrijke: is je zit er heel gezellig en het is perfect voor TGIF-borrels!

Gegeten op 12 november 2013

Klavertjedrie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week al voorde de tweede keer bij Boca's gegeten. Vorige keer aten wij een kaasplateau en deze keer vegetarisch. Beiden waren erg lekker. Het concept van het restaurant spreekt mij zeer aan net als de inrichting. De jongen die ons bediende was zeer vriendelijk en gaf ons alle uitleg over het eten.
Wij komen zeker weer terug. Echt een aanrader.

Gegeten op 24 oktober 2013

hasse
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ongeveer 2 weken geleden hier een hapje gegeten met een gezelschap van 4. Het is ongeveer ons vast restaurantje geworden waar wij graag iets gaan eten. kwalitatief altijd goed en de service is erg aardig! Echt een aanrader voor mensen die lekker willen eten met een goede borrel erbij.

Gegeten op 7 oktober 2013

Lot25
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super leuk concept! Borrelhapjes, broodjes, tapas, vlees, vis breed assortiment en origineel. Wij hadden met zn 4en de gemengde plateau ' Boca's' met diverse variaties vis (makreel was heel lekker), kaas (de manchego kaas had wat pittiger gemogen naar mijn smaak) en vlees. Hier naast hadden wij de 3 verschillende soorten friet met 3 verschillende mayonaise. Vooral de truffelmayonaise was heel smaakvol met de twister fries, absoluut een aanrader! Ook de rucola salade was een succes heel fris en de mango was een originele twist.

Wij komen hier zeker vaker! De bediening was ook heel vriendelijk, reserveren was alleen geen makkie. Waarschijnlijk was het heel druk want er werd steeds niet opgenomen. Toen zijn wij op hoop van zegen gegaan met goed resultaat.
Het eten laat wel even op zich wachten maar in goed gezelschap is dit geen probleem.

Gegeten op 11 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Boca's in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Boca's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!