a TripAdvisor company

foto's van Boca's in Amsterdam - 1 foto's van Boca's in Amsterdam - 2 foto's van Boca's in Amsterdam - 3 foto's van Boca's in Amsterdam - 4 foto's van Boca's in Amsterdam - 5 foto's van Boca's in Amsterdam - 6

Boca's

3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 820 37 27
  2. www.bar-bocas.nl

pyotr64

Ik vind het lunchconcept van Boca's in één woord fantastisch: kleine, vers afgebakken broodjes – bruin of wit –­ in combinatie met drieëndertig verschillende vormen van beleg. Je kunt kiezen uit zoet, kaas, vlees, vis of vega. Daarnaast hebben ze soepen, salades en taart. Het goedkoopste broodje kost anderhalve euro en het duurste vijf vijftig. Ik had de bloemkoolsoep met ricard, het broodje shropshire blue met balsamicostroop en rucola en het broodje makreelsalade met een mayonaise met citroen en kappertjes. De broodjes waren heerlijk vers afgebakken en knapperig. De blauwe kaas en de makreelsalade waren voortreffelijk. Hetzelfde gold voor de soep die in combinatie met de ricard zeer apart was. Als ik naar de grote keuze op de kaart kijk, kan ik amper wachten om de rest te komen proberen. En er is tegenwoordig nog een tweede Boca's aan het Sarphatiepark. Als de service er net zo goed is als op de Westerstraat, dan is ook deze zaak zeker een aanrader.

Gegeten op 18 juli 2015

maris01

We kregen dit etentje als verjaardags kado. Heel leuk ontvangst, leuke en aardige bediening!
Het is gezellig knus en door de verschillende hoogtes van de tafels krijg je zo toch je eigen plekje. De plateau's zijn leuk en lekker om te delen. Daarnaast hebben we nog wat kleine gerechtjes besteld en als dessert samen de eton mess....echt heerlijk om te delen!
De wijn smaakte ons ook prima, heerlijke avond gehad!

Gegeten op 6 juni 2015

Likefood

Erg leuke avond gehad bij Boca's. Leuke plek in de stad. Lekker in de drukte maar toch net er buiten. Wij hadden een mooi plekje op het terras. Je zit daar wel erg dicht op je buren dus een diepgaand privegesprek zit er niet in; en ik had de pech naast een roker te zitten. Je raakt elkaars been letterlijk aan dus je rookt ook mee. das jammer; maar het geeft ook wel een soort vriendschappelijk sfeertje; omdat je noodgedwongen af en toe met je buren zit te kletsen.
ook het personeel is lekker amikaal en draag bij aan deze sfeer; mede omdat veel gasten ook bekende van het personeel zijn. We werden geholpen door zowel een heer als een dame. Beide erg vriendelijk en gezellig, met wat humor. Toen het wat kouder werd naar binnen verhuisd. Dat deed richting de baar wat meer aan als kroeg. Maar wederom erg gezellig.
Het eten was prima. Leuk borrelconcept. Gevaar is wel dat je door de borrels vergeet te eten. Dat merkte we wel de volgende ochtend zeg maar.
Hoe dan ook; ondanks het gebrek aan privacy zal ik hier zeker vaker een borrel halen met een vlees-, vis- of kaasplankje.

Gegeten op 8 mei 2015

Lyran

Leuk concept bij Boca's! Niet dineren maar borrelen. Fijne en uitgebreide kaart om uit te kiezen. Wij begonnen met een plank met kaas, vlees en vis. Alles was heerlijk en goed op smaak. Vervolgens nog de nacho's genomen, die waren ook erg lekker! Afgesloten met drie heerlijke toetjes. Het was druk, maar toch was de bediening snel en vriendelijk. Enig nadeel, het restaurant is vrij gehorig en de tafeltjes zijn aan de kleine kant. Al met al heerlijk geborreld (en voor een goede prijs), we komen hier zeker terug!

Gegeten op 9 mei 2015

Robin-Pieter

13 Januari gegeten bij Boca's. Gezellig en druk. Geen fancy inrichting, ideaal om even gezellig een hapje te eten.
Veel keuze uit verschillende hapjes die je apart kan bestellen en wat wel makkelijk is is dat je een vis, vlees of vega plateau kan bestellen om zo kennis te maken met de keuken. Gestart met vooraf wat bruschetta's, eentje met stoofpeer, eentje met paddenstoelen, en eentje met biefstuk en brie. De paddenstoel was lekker, maar met name de stoofpeer viel op en was goed op smaak. De biefstuk brie was wat droog.
De plateautjes waren lekker, maar niet bijzonder. Een grote eter heeft hier ook niet voldoende aan. Prettig dat de keuken snel werkt en er staat zo weer een extra gerechtje op tafel.
Nog een eendenborst besteld, lekkerder op papier dan op tafel. Ook een boerenkool stamppotje, goed maar niet bijzonder.
Afgesloten met koffie.
De bediening was snel, vriendelijk en accuraat. De prijs voor 5 personen viel alleszins mee.
Al met al gezellig gegeten, als je in de buurt bent prima om even te kijken of er plek is, maar als je iets bijzonders zoekt in deze prijsklasse heeft Amsterdam betere alternatieven te bieden.

Gegeten op 13 januari 2015

DilaNurtas

Ik was zondag jarig en besloot mijn verjaardag met mijn vriendinnen te vieren bij Boca's. Eindje reizen voor ons omdat wij in Alkmaar wonen, maar het was het waard.

Heerlijke rode wijn gehad. De plateaus waren heerlijk (biefstuk! truffelsalami! manchego!), de bediening was erg vriendelijk. Om 12 uur kwam er een stuk taart met sterretjes erin en werd er voor me gezongen, ik voelde me er heel jarig door! We hebben nog gekletst met de bediening en de koks. Erg genoten van het eten, de service en de muziek

Gegeten op 21 februari 2015

JJay

Vanaf het moment dat je binnen komt is het niet erg verwelkomend, meerdere malen nu gegeten en omdat ik nu verschillende ervaring heb opgedaan hier wilde ik toch even mijn ongenoegen tonen over het personeel. Personeel erg onvriendelijk en nemen zeker niet de tijd om je te helpen. het is hier altijd vrij druk dus wil je lekker genieten van je eten zal dit niet in alle rust gaan. Er zitten in de straat en om de hoek richting de markt veel leukere en lekkere tenten om naar toe te gaan. Waar ze wel de moeite nemen om je een leuke een aangename ervaringen verzorgen. LET OP, ik klaag niet snel, maar tot 3 x toe werd ik met mijn gezelschap hier niet vrolijk van en vind ik dat jullie hier voor gewaarschuwd moeten zijn.

Gegeten op 14 februari 2015

Rootje

Zondagmiddag voor het eerst bij Boca's geluncht, leuk concept en grappige combinaties op de bocadillos. Bediening is vriendelijk en kan leuk vertellen over de wijnen van the Grape District die overigens ook erg lekker waren.

Gegeten op 8 februari 2015

chanti91

Met twee personen bij Boca's gegeten en een heerlijke avond gehad. Ondanks dat de ober ons een klein plateau aanraadde hebben wij samen een middelgroot gemixed plateau genomen, met een flesje wijn en de drie soorten frites erbij. Qua portie is dit helemaal goed, en de kwaliteit is top. Een plateau verse en gevarieerde vlees, kaas en visproducten werd op tafel gezet, met broodjes en de frites met truffelmayonaise. Wij hebben heerlijk gegeten, met name genoten van de makreelsalade en doordat je een plateau deelt hebben we lekker kunnen kletsen en eten tegelijk.

Een leuk restaurant, zonder poespas en uitstekend geschikt om met een groepje te borrelen onder het genot van zo'n heerlijk plateau!

Gegeten op 27 oktober 2014

XCFu

Een tijdje geleden met een klein groepje daar gegeten. Ik vind het een leuk concept. Zeker voor mij als kleine eter en iemand die geen keuzes kan maken. Hele gezellige avond gehad met lekkere hapjes en wijn.

Gegeten op 11 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Boca's in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Boca's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.