Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Boca's in Amsterdam - 1

3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 820 37 27
  2. www.bar-bocas.nl

XCFu

Een tijdje geleden met een klein groepje daar gegeten. Ik vind het een leuk concept. Zeker voor mij als kleine eter en iemand die geen keuzes kan maken. Hele gezellige avond gehad met lekkere hapjes en wijn.

Gegeten op 11 april 2014

knolber

De eigenaren van Boca's hebben een prachtig concept neergezet. Op basis van Baskische tapas, ook wel Pintxo's, kun je je uitleven en een hele avond genieten van de diversiteit aan hapjes. Ben je echt een grote eter, neem dan de grote plate. De bediening is uitstekend; altijd met een lach en super snel. En ze werken met koks die van wanten weten. Gewoon een keertje binnenlopen (ook vlakbij de Albert Cuijp)!

Gegeten op 1 juli 2014

Michaelvd112

Echt super leuk tentje! Personeel die snapt hoe horeca werkt. Er was eigenlijk geen plek voor ons en we zouden weer gaan, maar het werd toch geregeld! Eten is super lekker met kleine hapjes enzo. Wij komen zeker terug.

GBatenburg

Toen we binnen kwamen zagen we dat alle tafeltjes vol danwel gereserveerd waren en de bar zat ook redelijk vol. Toch wist de man (eigenaar?) een plekje voor ons vrij te maken - super service. Het eten hier is altijd goed, de plankjes zijn gewoon lekker gevuld met vis, vlees, vega of een combinatie. Iets minder brood zou kunnen maar verder zeer tevreden. Snelle, vriendelijke bediening en je zit nooit zonder drankje. Bijna on-Amsterdams!

Gegeten op 18 juni 2014

isnijder

Gezellig tentje voor kleine hapjes. De bediening is goed. Je kunt er lekker buiten zitten maar binnen is het ook gezellig. Ik zou er niet heen gaan voor een flinke maaltijd maar voor wat kleinere hapjes kun je er prima zitten. De salade die ik had was heerlijk maar naar mijn mening een beetje te duur voor de hoeveelheid. Conclusie: gezellig tentje voor drankjes en een klein hapje erbij!

Gegeten op 29 april 2014

ArwenLoos

Prima plek! Lekker eten, zowel de kleine hapjes als de plateaus zijn aan te raden. Nu meerdere keren zowel hier als bij de vestiging in de pijp gegeten en echt altijd tevreden. Aankleding is prima. Niet bijzonder maar wel gezellig. Wat echt echt heel goed is is de service. Heel vriendelijk en snel. Echt top. Ik weet niet wie daar voor verantwoordelijk is maar ze hebben echt een stel toppers in dienst.

Gegeten op 8 april 2014

SweetsAddicted

Heerlijke avond gehad. 2 personen: 2 kleine plates gedeelt + 2 bijgerechtjes + heerlijke wijntjes die maar bleven komen + leuke prijs. Vriendelijk personeel. Beetje kaal interieur, maar wordt goedgemaakt door een vol huis. Ik zeg: 'Tot snel!'

Gegeten op 6 maart 2014

jacobkolle

Vorige week dinsdag gezellig geluncht met mijn vriendin! Leuk personeel! Vrolijk en actief aan het werk. Leuk concept omdat je samen allerlei kleine hapjes door middel van een lijstje kan invullen en dit wordt dan prachtig geserveerd op een houten plank. Ook heb je keuze uit wit/bruin brood. Ik had onder meer een broodje hamburger en tartaar. Simpel maar leuk gedecoreerd alleen de akoestiek is niet optimaal.

Gegeten op 25 februari 2014

Leonard1986

Voor wie niet goed keuzes kan maken, is dit het perfecte tent om een keer heen te gaan. Veel verschillende kleine hapjes om te delen, met zijn tweeen of met een grote groep. Wij bestelden friet, en kregen drie soorten frietjes met drie soorten mayo, hmmmm! Oja, het dessert dat ik iedereen aanraad; witte chocolade mousse met champignons! (Verrassend lekkere combinatie!) wij komen zeker terug!

Gegeten op 13 februari 2014

Raska

Moderne versie van een tapas restaurant. Je kunt je hier uitleven als je houd van voorgerechten. De wijn is goed en de bediening erg relax en vriendelijk. Wij hadden een grote schaal met van alles en nog wat genomen. Ze hielden rekening met dingen die je niet mocht of niet luste. Een ongedwongen sfeer in een smal eetcafe/tapasbar/restaurantje. Decor is minimalistisch maar goed verlicht. Het eten smaakt puur en vers. Leuke originele kaart met voor ieder wat wils. Ben na de eerste keer nog 2x terug gekomen en zou het zeker nog een keer doen als ik in de buurt ben. Aanrader: de foie gras salade, de kaasplateau en de chimi churri. Maar wat mijn hart harder liet kloppen waren de zoete aardappel frietjes met truffelmayo. Super lekker!

Schrijf zelf een recensie over Boca's in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Boca's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.