a TripAdvisor company

foto's van Boca's in Amsterdam - 1 foto's van Boca's in Amsterdam - 2 foto's van Boca's in Amsterdam - 3 foto's van Boca's in Amsterdam - 4 foto's van Boca's in Amsterdam - 5 foto's van Boca's in Amsterdam - 6

Boca's

3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 820 37 27
  2. www.bar-bocas.nl

LekkereMaaltijd

Boca's werkt volgens het concept van Shared Dining: veel kleine hapjes die je deelt met je tafelgenoten, onder het genot van een drankje. Er zijn zes keuzes voor een plateau: vlees, vis, vega, kaas, zoet en vlees/vis/kaas gemengd. Bij alle plateaus komen kleine geroosterde broodjes.

We zijn begonnen met een gemengd plateau, met onder andere een malse biefstuk, een heerlijke makreelsalade en lekkere stukken kaas. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, op het informele af maar dat is prima. Het eten kwam ook snel en het zag er prachtig uit.

De tweede ronde was een vega plateau, allemaal spannende gerechten met bijvoorbeeld linzen en aubergine, en alles was heerlijk. We eindigden met een eigen keuze aan borrelhapjes, een ceviche (niet heel zuur, wel smakelijk), pitabroodjes en nacho's. Allemaal erg lekker!

We hebben heerlijk gegeten bij Boca's, we komen zeker terug!

Gegeten op 18 april 2016

VanVugtJ

Samen met twee vriendinnen zijn wij na een lange dag winkelen bij Boca's geëindigd. Wat een gezellig restaurantje! Leuk hoe je de hapjes kunt bestellen. Wij kozen voor een vis en kaasplankje, uitstekende keuze al zeg ik het zelf! Ook vonden wij de krulfrietjes met truffelmayonaise heerlijk. Het personeel was vriendelijk en gezellig. Wanneer wij in Amsterdam zijn, komen wij zeker weer terug!

Gegeten op 11 maart 2016

lupine

Met vriendinnen bij Boca's in de jordaan gegeten. We werden erg hartelijk ontvangen door bediening waar niets op aan te merken is. Het interieur is wat afgeleefd waardoor het een minder verzorgde uitstraling geeft (vooral het toilet).
De wijnkaart bevat wijnen van de grapedistrict die ik in elk geval erg lekker vind en die vriendelijk geprijsd zijn.
We bestelden een gemengd plateau, waarvan het idee leuk is maar dat in de praktijk fantasieloos is (oude kaas met mosterd, een italiaanse zachte kaas in gewoon plakken, calamares uit de frituur, biefstuk en garnalen). Een leuke compote en wat groens hier en daar zou al een verbetering zijn. De geitenkaas salade was wat de naam doet verwachten en het nagerecht beloofde qua naam veel maar was een beetje room met aardbeien.
Al met gezellige avond met goede wijn, maar eten en interieur kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken.

Gegeten op 26 maart 2016

roosstam1

Als je een gezellig avondje wil hebben en lang wil tafelen dan is Boca's een hele goede keus. Het eten is prima, de sfeer is goed en de bediening is vriendelijk. Alhoewel ik het wel eens bete heb meegemaakt als de laatste keer wanneer ik er heb gegeten. Het personeel was meer met elkaar bezig dan met de gasten vooral toen er alsmaar meer collega's bij kwamen die op dat moment niet aan het werk waren en gewoon even gezellig langskwamen.

Gegeten op 27 februari 2016

e-j

Erg leuke kleine zaak in het hartje van de Jordaan, een soort van Tapas met een ruime keuze, de middelgrote schotel met vlees is prima, erg lekkere bressola met zuurkool, goede paté, chickenwings ook lekker, daarnaast ook nog garnalenkroketjes geproefd ( of gamba kroketjes) goed ingekocht! Biefstuk met brie was prima en de pompoensoep smakelijk maar wel wat dik. Bediening is vriendelijk, maar vergeet wel kleine dingen en de entourage is leuk, met vooral erg mooie kleurrijke schilderijen aan de muur. Als er een negatief dingetje is, zijn het de veel te kleine servetjes die op tafel worden gezet, het eten nodigt uit tot eten met handen en dan is zo'n klein servetje echt niet genoeg! Voor de rest prima avond gehad.

Gegeten op 7 maart 2016

anke65

Twee weken geleden een top avondje gehad met 11 vriendinnen. Het eten en de wijn was heerlijk en de bediening was super goed. Omdat we iets te vieren hadden werd er overduidelijk meer aandacht aan ons besteed en dat was echt een verrassing!!!! Bedankt voor jullie enthousiasme en gastvrijheid!

Gegeten op 27 februari 2016

Suzanne_T

Het concept van boca's komt goed door in de stijl van het personeel en inrichting: gezellig borrelen wat vanzelf doorloopt in een avondmaal. Lekker gegeten, de boca schotel met twee bijgerechtjes is top voor 2 personen, betaalbaar en lekker.
Erg vriendelijk personeel, inclusief fietspomp en pompservice van onze barman voor een zachte band!

Gegeten op 3 maart 2016

gastrĂ³nomo

Bij binnenkomst werden geholpen door een vriendelijke jonge man . Het was erg druk, hadden nog een tafeltje tot 19.30 , dat was geen probleem voor ons. We wisten niet goed wat we zouden kiezen. Hij adviseerde ons om een Boca's Plateau (een combinatie van vlees, vis en kaashapjes)met 3 soorten frietjes te nemen . En dat hebben we ook gedaan. alle hapje waren erg lekker. Kortom een leuk borrel concept. Een min puntje; de kaart is moeilijk te lezen. contrast / kleine lettertjes. We komen zeker nog eens terug

Gegeten op 5 februari 2016

StevePelt

Boc's geprobeerd met lunch. Interieur was rommelig en niet echt fris. De gastvrijheid maakte echter een hoop goed. Maar het gaat mij met name om het eten. Op de kaart allemaal verschillende gerechten wat geserveerd wordt op een minibroodje. Op zich ziet het er allemaal prima uit, ware het niet dat de broodjes best klein zijn. Dit betekent dat je zo'n 4 a 5 broodjes zou moeten eten voor euro 4,00 / 5,00 per stuk. Verder qua smaak niet echt bijzonder.

Gegeten op 28 januari 2016

Signore_Dolce

Een leuke plek voor een borrel met hapjes met vrienden. Het eten is lekker, maar het is geen restaurant. Het is wel een leuk alternatief voor de kroeg.

Gegeten op 27 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Boca's in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Boca's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.