a TripAdvisor company

2. Frans-internationaal
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 023 7432712

Smaakduo

Van de week gegeten bij Vogelenzangh. Wat een gezellig top restaurant annex up graded pannenkoeken restaurant. Gezellig modern interieur met veel details zodat je thuis voelt.
Diverse ruimtes waar je meerdere personen kunt zitten . Goede uitgebreide kaart met veel gerechten waaronder alle soorten pannekoeken. maar ook een scala van hoofdgerechten.
Onze ontvangst was hartelijk en persoonlijk. Vlotte en vrolijke bediening. Wij gingen voor de sate. Mooi opgemaakt bord met heerlijke verse sla en uitzonderlijke heerlijke dressing. Sate van de haas met goede sate saus en ajar en kroepoek. Hierbij biologische frietjes en mayo.
We dronken hierbij een heerlijke ronde volle Chardonnay en mijn collega een top biertje.
Conclusie het restaurant is een aanwinst voor de omgeving.prima prijs kwaliteits verhouding en een prima terras voor de deur.

Gegeten op 2 juni 2016

demi_k

Wat een leuk en gezellig familierestaurant! Ik heb hier nu al twee keer gegeten en een erg leuke avond gehad. De bediening/eigenaren zijn zeer vriendelijk en hartelijk. De studenten die er werken zijn vaak nog onzeker en hebben niet altijd in de gaten wat de gasten willen. Het eten is erg goed. De porties zijn erg groot! Wij hadden geen voorgerecht genomen ,omdat we wisten dat we dan geen toetjes meer op zouden krijgen. Ze doen hier zeker niet zuinig. Ik zou hier zeker nog een keer terug komen. Je kan hier zeer goed eten voor een zeer goede prijs.

Gegeten op 11 maart 2016

Sander_Boon

Gisteravond voor het eerst in het vernieuwde restaurant gegeten. Smaakvol. Leuk en gezellig familie restaurant.
De naam is overigens De Vogelensangh en het is een Pannenkoeken restaurant in de basis maar hebben voldoende
smaakvolle alternatieven. Het is een familie restaurant wat sinds 7 januari 2016 open is. Dus de recensies hiervoor zijn
van de voormalige brasserie. Er zitten nu eigenaren in met een frisse en enthousiaste blik.

Hoewel de nadruk op pannenkoeken ligt is er voldoende andere keuze en dat was verzorgd en smaakvol.
Bediening netjes, de jonge bediening moeten nog wat ervaring op doen.
Doen het nu al behoorlijk goed. Gastvrouw heeft ervaring, is behulpzaam en geduldig. Als de jonge bediening dit gaat volgen komt het goed.
Cadeaus bij de pannenkoeken zijn voor de kinderen natuurlijk super. Inrichting is gezellig, netjes en sfeervol. Komen er zeker weer terug.

mmeer

Op zondagmiddag met een groep v 8 man (incl 5 kinderen) een hoofdgerecht gegeten. Ambiance is zeer kindvriendelijk en het interieur mooi en aangepast aan de omgeving. Helaas liet de bediening te wensen over. Het duurde lang voordat ons eten kwam en bestellingen van drankjes kwamen een voor een aan op tafel. Daarnaast ongeveer 45 min gewacht op een paar pannenkoeken, steaks en hamburgers. Dat is met kinderen erbij echt te lang. Eten was ok, steak was prima alleen weinig salade.

Gegeten op 31 januari 2016

lisfin

om 7 uur aanwezig om half negen kwam ons eten en niet eens alles tegelijk. Geitenkaassalade was heel bitter echt niet lekker, gevraagd of ze het zelf wilde proeven, hadden ze gedaan en was ok.( volgens hun) Het zelfde bord kwam terug waarvan ze zeiden het ook geproefd te hebben!!!! Wokschotel was een zeer matig portie en de catch of the day lagen meer schelpen op dan pasta en was erg lauw. Al met al is het ons zeer tegengevallen. Echt jammer ....want een tijdje terug hadden we er lekker geluncht

Gegeten op 3 juli 2015

fransoos

Zondagavond, onderweg naar huis eens gestopt bij Brasserie Vogelensang om snel iets te eten. Het restaurant was slechts half vol, maar snel werd het niet. De bediening was vriendelijk, maar had niet echt aandacht. Iedere keer moest je om hun aandacht vragen. Drankje vooraf. Uiensoepje, die prima smaakte, gevolgd door mijn partner met een salade met warme geitenkaas en door mij een van mijn liefste gereechten een steak tartaar. Als je snel iets wil eten en tussen het soepje en het vervolg zit ruim 20 minuten, is dat redelijk lang. De salade smaakte ok. Mijn tartaar zag er zeer leuk uit zoals hij werd opgediend, maar de smaak was toch minder dan ik dat gewend ben. Een mooie (klein) beetje vlees, gesneden en niet gemalen, met te weinig uitjes, kappertjes en eigenlijk te veel ei geel voor de hoeveelheid vlees. goed te eten, maar ik zou zeggen ga eens naar Brussel of Parijs om eens te kijken hoe hij daar wordt bereid. Door het tijdverlies, thuis maar aan de koffie gegaan.

Gegeten op 28 juni 2015

WoutHaarlem

De brasserie is ruim opgezet, strak ingericht met kunststof tafels met een hout look. Stoffen servetten. De kaart is zeer uitgebreid. De bediening is vriendelijk, je jas wordt aangenomen en je wordt er weer in geholpen. Het brood is warm en klef. Vooraf nemen we tomaten gevuld met garnalen. Netjes opgemaakt en goed van smaak. Als hoofdgerecht hadden we vis en lam. Ook netjes opgemaakt en goed van smaak. Jammer is dat het garnituur van beide gerechten gelijk is. De bediening legt niet uit wat er zoal op je bord ligt. Aan het dessert zijn we niet toegekomen. Er zijn voldoende open wijnen, goed maar niet goedkoop.
Komen we terug: de Brasserie is redelijk geprijsd (€ 95 voor 2 personen, 3 gangen, koffie, excl. wijn). Maar de inrichting doet ons niet terug verlangen.

Gegeten op 10 juni 2015

MrsAwesome

Heerlijk gegeten, kabeljauw in witte wijnsaus en asperges, de ander parelhoen...heerlijk! Verse knapperige ingrediënten en niet te gezouten, zoals zo vaak in een restaurant. Bediening was vriendelijk. We hoefden niet lang te wachten.

Gegeten op 2 mei 2015

marcel233

Ik heb hier op valentijnsdag samen met mijn lieve vrouw heerlijk gegeten. Het is een erg gezellig restaurant met goed eten zonder veel poeha. Het personeel is goed en willen graag iets uitleggen over de geserveerde wijn. Wij hadden het valentijn menu waarbij we bij elke gang een andere wijn kregen. Zeker een aanrader! We gaan er snel overdag een keer lunchen, lekker op de fiets, want het is er een prachtige omgeving om heerlijk te fietsen.

Gegeten op 14 februari 2015

adijkstra

Gegeten op 30 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over De Vogelenzangh in Vogelenzang

Schrijf hieronder je recensie over De Vogelenzangh. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.