a TripAdvisor company

2. Frans-internationaal
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 023 7432712

MrsAwesome

Heerlijk gegeten, kabeljauw in witte wijnsaus en asperges, de ander parelhoen...heerlijk! Verse knapperige ingrediënten en niet te gezouten, zoals zo vaak in een restaurant. Bediening was vriendelijk. We hoefden niet lang te wachten.

Gegeten op 2 mei 2015

marcel233

Ik heb hier op valentijnsdag samen met mijn lieve vrouw heerlijk gegeten. Het is een erg gezellig restaurant met goed eten zonder veel poeha. Het personeel is goed en willen graag iets uitleggen over de geserveerde wijn. Wij hadden het valentijn menu waarbij we bij elke gang een andere wijn kregen. Zeker een aanrader! We gaan er snel overdag een keer lunchen, lekker op de fiets, want het is er een prachtige omgeving om heerlijk te fietsen.

Gegeten op 14 februari 2015

adijkstra

Gegeten op 30 januari 2015

Sander_Boon

Brasserie Vogelenzang is sinds enige jaren grondig verbouwd en gemoderniseerd. Je kunt er lekker en gezellig lunchen en dineren (weten we uit eigen ervaring).

Op vier september was het nog een lekkere zonnige dag en zijn we gaan lunchen
bij de Brasserie op het terras. De bediening was netjes en accuraat. Het decor is verzorgd en modern en er is voldoende zitgelegenheid binnen en buiten. Ook is er binnen een aparte ruimte om voor een speciale gelegenheid een lunch of diner te houden.

De lunchkaart is veelzijdig en uitnodigend. Wij hebben gekozen voor de Pan Italiano (een boerenbrood met runder carpaccio, basilicum en Parmezaanskaas) en Uitsmijter (drie scharreleieren op boerenbrood (keuze uit wit of bruin) waarvan een met gerookte zalm, een met Seranoham en een met boerenkaas). Daarbij lekkere, warmen en smaakvolle cappuccino en twee maal een glas verse jus d'orange.

Met het zonnetje en de smaakvolle lunch was het prima vertoeven en zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 4 september 2014

jaap73

Gegeten op 21 september 2014

mathilde13

Klantgericht, vriendelijk, mooi tempo in bediening en goede iet luxere brasserie gerechten. Gevarieerde kaart met lunch en diner.

Gegeten op 7 september 2014

Belleyvonne

Zaterdag hier met 4 personen gegeten, 3 personen kozen voor de vis 'vangst van de dag' .maar de portie was wel erg klein, als je de graat eraf haal houd je misschien 50 gram over! Voor €23,-- wel erg magertjes. De ober reageerde nogal lauw op onze klacht hierover en heeft er verder ook niets meegedaan. Jammer. Verder is het wel een mooi restaurant.

Gegeten op 9 augustus 2014

Proever14050

Wij maakten gebruik van de aanbieding "Heerlijke tiendaagse". Ruim parkeren aan de overzijde. Bij binnenkomst bleek het een vrij grote zaak te zijn, met een L-vormige eetzaal. Naast de entree zat een lawaaiige groep te eten. Ook elders was het rumoerig, wat het ergste deed vrezen. Uiteindelijk viel het allemaal mee, we zaten ver verwijderd van de groep en diverse gasten stapten op niet lang na onze komst. Niettemin zouden restauranteigenaars eens moeten nadenken over de akoestiek of daarvoor advies inwinnen. Goed, dat gezegd hebbende kom ik tot de hoofdzaak: eten, drinken en service. We mochten kiezen uit het 3-gangen keuzemenu (normale prijs € 29,50), met twee keuzes per gang en de mogelijkheid uit te breiden tot 4 gangen. De gerechten zagen er verrassend uit en smaakten ook zo. Ik begon met zeebaarsfilet gemarineerd met citrus op een salade van granny smits en rettich met een komkommer schuim. Ik vond de appel te dominant, de vissmaak werd weggedrukt. Ik zou die plakjes appel even kort bakken, dan wordt de appel zoeter en zachter. Niettemin een leuk gerecht, ook vanwege de rettich. Vervolgens parelhoenfilet gevuld met dadels en citroenmelisse op roerbak van asperges en een ravioli van kastanjechampignons en voorjaarstruffel. Lekker toebereid, goede combinatie en tot mijn vreugde was er, voor de hedendaagse horecabegrippen, redelijk wat groente toegevoegd. (Waarom is men toch zo bang voor groente? Ik vind groente lekker!). Tenslotte chocolade taart met frambozen met een soepje van cherymoya met witte chocolade en frambozen sorbetijs. Aardig, niet geweldig en, het is een kwestie van smaak, ik ben niet zo dol op taart die klef en crèmeachtig is, maar de intense chocoladesmaak was lekker. Huiswijnen € 3,75 per glas van goede kwaliteit, vooral de witte. Het Texelse biertje vooraf vond ik leuk, vanwege die aandacht voor kleine brouwerijen, maar het bier zelf vond ik wat zuur. De service was goed, kon misschien ietsje attenter soms. Echte servetten, fijn en geen gedoe over water bij het eten. Kortom een fijne avond gehad, prijs-kwaliteitverhouding een 9, óók als ik de volle prijs had moeten betalen. Een etablissement om vaker te bezoeken.

Gegeten op 1 juni 2014

Magbak

Met 4 personen gegeten: 3-gangen menu gegeten. Was niet bijzonder, weinig smaak, geen geweldige combinaties/aankleding van de borden. Voorgerechten waren redelijk tot goed, hoofdgerechten matig, desserts slecht. Brood en frites worden extra in rekening gebracht!
Op zich leuke locatie met mooie terrassen. Binnen vonden we het erg lawaaiig en stoffig.

Gegeten op 1 juni 2014

rogier22

De keuken is gewoon goed. De locatie is prima. De bediening kan veel beter.
Hebben er met een groep gegeten voor de lunch. Goed dat het voor een groep a la carte kan.
Vooraf zeer smakelijke schaaldierensoep. Als hoofd had een deel had etagere met oa ham en zalm. Anderen hadden tonijn die ook zeer goed beviel. Zeer smakelijk. Brood kan beter. Wel een een zeer gezelige lekkere lunch.
Bediening vind ik slordig. Een persoon teveel ingedekt. Tot drie keer toe gevraagd vragen of we niet toch naar buiten wilden op een toon van 'dan moet u het zelf maar weten'. Bediening maakt geen oogcontact, maar staart op het computerschermpje. Heeft dus ook geen idee wie wat besteld heeft. Bestek wordt vergeten. Over de tafel heen roepen wie er nog wat te drinken wil in plaats van persoonlijk langsgaan. Tot 8 keer toe vragen of het naar wens is. Zelfde verhaal van een maand geleden dat de tarte tatin van de kaart is. Lijkt me kleine moeite om een nieuwe kaart uit te printen. Kortom goed eten in een goede tent maar qua service wel wat verbeterpuntjes.

Gegeten op 25 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over brasserie Vogelenzang in Vogelenzang

Schrijf hieronder je recensie over brasserie Vogelenzang. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.