a TripAdvisor company

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

om 7 uur aanwezig om half negen kwam ons eten en niet eens alles tegelijk. Geitenkaassalade was heel bitter echt niet lekker, gevraagd of ze het zelf wilde proeven, hadden ze gedaan en was ok.( volgens hun) Het zelfde bord kwam terug waarvan ze zeiden het ook geproefd te hebben!!!! Wokschotel was een zeer matig portie en de catch of the day lagen meer schelpen op dan pasta en was erg lauw. Al met al is het ons zeer tegengevallen. Echt jammer ....want een tijdje terug hadden we er lekker geluncht

Gegeten op 3 juli 2015

fransoos

Zondagavond, onderweg naar huis eens gestopt bij Brasserie Vogelensang om snel iets te eten. Het restaurant was slechts half vol, maar snel werd het niet. De bediening was vriendelijk, maar had niet echt aandacht. Iedere keer moest je om hun aandacht vragen. Drankje vooraf. Uiensoepje, die prima smaakte, gevolgd door mijn partner met een salade met warme geitenkaas en door mij een van mijn liefste gereechten een steak tartaar. Als je snel iets wil eten en tussen het soepje en het vervolg zit ruim 20 minuten, is dat redelijk lang. De salade smaakte ok. Mijn tartaar zag er zeer leuk uit zoals hij werd opgediend, maar de smaak was toch minder dan ik dat gewend ben. Een mooie (klein) beetje vlees, gesneden en niet gemalen, met te weinig uitjes, kappertjes en eigenlijk te veel ei geel voor de hoeveelheid vlees. goed te eten, maar ik zou zeggen ga eens naar Brussel of Parijs om eens te kijken hoe hij daar wordt bereid. Door het tijdverlies, thuis maar aan de koffie gegaan.

Gegeten op 28 juni 2015

WoutHaarlem

De brasserie is ruim opgezet, strak ingericht met kunststof tafels met een hout look. Stoffen servetten. De kaart is zeer uitgebreid. De bediening is vriendelijk, je jas wordt aangenomen en je wordt er weer in geholpen. Het brood is warm en klef. Vooraf nemen we tomaten gevuld met garnalen. Netjes opgemaakt en goed van smaak. Als hoofdgerecht hadden we vis en lam. Ook netjes opgemaakt en goed van smaak. Jammer is dat het garnituur van beide gerechten gelijk is. De bediening legt niet uit wat er zoal op je bord ligt. Aan het dessert zijn we niet toegekomen. Er zijn voldoende open wijnen, goed maar niet goedkoop.
Komen we terug: de Brasserie is redelijk geprijsd (€ 95 voor 2 personen, 3 gangen, koffie, excl. wijn). Maar de inrichting doet ons niet terug verlangen.

Gegeten op 10 juni 2015

MrsAwesome

Heerlijk gegeten, kabeljauw in witte wijnsaus en asperges, de ander parelhoen...heerlijk! Verse knapperige ingrediënten en niet te gezouten, zoals zo vaak in een restaurant. Bediening was vriendelijk. We hoefden niet lang te wachten.

Gegeten op 2 mei 2015

marcel233

Ik heb hier op valentijnsdag samen met mijn lieve vrouw heerlijk gegeten. Het is een erg gezellig restaurant met goed eten zonder veel poeha. Het personeel is goed en willen graag iets uitleggen over de geserveerde wijn. Wij hadden het valentijn menu waarbij we bij elke gang een andere wijn kregen. Zeker een aanrader! We gaan er snel overdag een keer lunchen, lekker op de fiets, want het is er een prachtige omgeving om heerlijk te fietsen.

Gegeten op 14 februari 2015

adijkstra

Gegeten op 30 januari 2015

Sander_Boon

Brasserie Vogelenzang is sinds enige jaren grondig verbouwd en gemoderniseerd. Je kunt er lekker en gezellig lunchen en dineren (weten we uit eigen ervaring).

Op vier september was het nog een lekkere zonnige dag en zijn we gaan lunchen
bij de Brasserie op het terras. De bediening was netjes en accuraat. Het decor is verzorgd en modern en er is voldoende zitgelegenheid binnen en buiten. Ook is er binnen een aparte ruimte om voor een speciale gelegenheid een lunch of diner te houden.

De lunchkaart is veelzijdig en uitnodigend. Wij hebben gekozen voor de Pan Italiano (een boerenbrood met runder carpaccio, basilicum en Parmezaanskaas) en Uitsmijter (drie scharreleieren op boerenbrood (keuze uit wit of bruin) waarvan een met gerookte zalm, een met Seranoham en een met boerenkaas). Daarbij lekkere, warmen en smaakvolle cappuccino en twee maal een glas verse jus d'orange.

Met het zonnetje en de smaakvolle lunch was het prima vertoeven en zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 4 september 2014

jaap73

Gegeten op 21 september 2014

mathilde13

Klantgericht, vriendelijk, mooi tempo in bediening en goede iet luxere brasserie gerechten. Gevarieerde kaart met lunch en diner.

Gegeten op 7 september 2014

Belleyvonne

Zaterdag hier met 4 personen gegeten, 3 personen kozen voor de vis 'vangst van de dag' .maar de portie was wel erg klein, als je de graat eraf haal houd je misschien 50 gram over! Voor €23,-- wel erg magertjes. De ober reageerde nogal lauw op onze klacht hierover en heeft er verder ook niets meegedaan. Jammer. Verder is het wel een mooi restaurant.

Gegeten op 9 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over brasserie Vogelenzang in Vogelenzang

Schrijf hieronder je recensie over brasserie Vogelenzang. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.