a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 026 8481697

Marcistoteles

Super gegeten! Het verrassingsmenu is voortreffelijk. Dit restaurant is echt een aanrader. De gerechten zijn verfijnd en mooi op smaak.

Gegeten op 24 mei 2015

wvravenhorst

Ook wij zijn na aanleiding van de recensies bij 't amusement in arnhem gaan eten. De verwachtingen waren vrij hoog gezien de recensies, maar wij zijn zeker niet teleurgesteld. Wat hebben wij genoten van het 5 gangen verrassingsmenu. We waren een beetje bang dat het te chique zou zijn, maar dit was gelukkig niet het geval. Personeel mag wat ons betreft iets minder 'stijfjes' zijn, maar verder top bediening en super service! Binnen is het erg gezellig en vooral stijlvol ingericht en je voelt je echt een gast binnen.

Gegeten op 15 mei 2015

jesper7

Nog niet eerder bij 't Amusement gegeten en n.a.v. de goede IENS recensies, hebben we besloten om ons 2-jarig jubileum hier te vieren.. en wat een culinair feest was dat. We hebben het 5-gangen verrassingsmenu genomen. We hebben heerlijk genoten van de amuse en van iedere gang. En de prijs viel ons alleszins mee. Ook de bediening is on-Nederlands goed en vriendelijk. In de aankleding van het restaurant is duidelijk een smaak van de eigenaresse terug te zien, hetgeen het restaurant een leuke eigen stijl geeft. Kortom, een echte aanrader voor wie van uiteten gaan in Arnhem, een bijna artistieke belevenis wil maken.

Gegeten op 8 mei 2015

MariscaH

Wij aten een vier gangen verrassingsmenu, onze kinderen (6 en 7 jaar oud) gaven aan waar ze zin in hadden en kregen elk een prachtig gerechtje voor een mooie prijs, dat ze tot de laatste hap opgegeten hebben. Dat de jongste niet van ijs als dessert hield was ook geen probleem, kreeg een op haar smaak aangepast dessert. Overigens hadden beide kinderen moeite het dessert op te krijgen, omdat ze zo goed (en lekker) van het hoofdgerecht gegeten hadden.

Het Amusement is niet uitermate geschikt voor kinderen, maar als je kinderen gewend zijn om uit eten te gaan zullen ze zich er zeker vermaken: omdat het eten er zo lekker is!

De bediening was uitermate vriendelijk en hield goed in de gaten of we nog iets nodig hadden.

We zaten op een bijzondere plek met een inkijkje in de keuken. Mooi om zicht te hebben op de gang van zaken in de keuken.

Gegeten op 1 maart 2015

flater34

Heerlijk gegeten bij 't Amusement. Zes gangen verrassingsmenu genomen met bijbehorende wijnen. Naderhand is er geen enkele gang waarvan we zeggen: die zouden we de volgende keer niet nemen. Ieder gerecht is met zorg klaargemaakt en heeft een bijzondere combinatie van smaken. De wijnen uit het arrangement passen er goed bij. Aanrader om terug te komen!

Gegeten op 21 maart 2015

Hessel_Visser

Gegeten op 14 maart 2015

ptgebben

Al vaker bij t'amusement gegeten, lekker en goed eten! Beetje aan de dure kant voor de proporties maar als je streeft naar een ster is dat begrijpelijk. Service en decor is ronduit geweldig! Soms komt de chef aan tafel een babbeltje met je houden en de tent ziet er gewoon mooi en leuk uit! Het eten vind ik persoonlijk wel lekker , maar erg weinig en erg zwaar, veel smaak in weinig eten. Hou ik meestal niet zo van, maar dat is een kwestie van smaak.

rich.n.est

Door goede recensies met redelijk hooggespannen verwachtingen naar 't Amusement gegaan. De verwachtingen zijn helemaal waar gemaakt. Het verrassingsmenu genomen en zeer aangenaam verrast door heerlijke gerechtjes en mooi opgemaakte borden, met niet-alledaagse ingrediënten. Echt genoten! Hier kan menig restaurant iets van leren, en dat met een piepjonge cheffin, chapeau!

Gegeten op 7 februari 2015

Arno2u

Dit restaurant is centraal gelegen in Arnhem, echter buiten de uitgaansgebieden. Goed bereikbaar wandelend vanaf NS station of winkelgebied. Inrichting, modern en licht. Prettige ongedwongen ambiance. Soms tafels wat dicht op elkaar. Ontvangst goed. Personeel vlot en vriendelijk. Kanttekening is dat de ene tutoyeert de ander niet. Menukaart beperkt, vanwege het aanbod van verrassingsmenu's. De keuze is vlees/vis of vegetarisch en het aantal gangen. Het is niet zo dat de één van de kaart besteld en de ander een verrassingsmenu. Voor de gehele tafel geldt, alle laten verrassen, of alle niet. Dit geeft aan dat de troef van dit restaurant bij het verrassen ligt en de voorkeur heeft. Voor kieskeurige eters het bedenken waard. Wel complete informatie betreffende alergieen. Top! Wij hebben gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu en werden getrakteerd op een heerlijke verrassende culinaire avond. Heerlijke huiswijnen. Goede (kleine) gerechten waar aandacht aan is besteed. Originele producten met mooie opmaak, met uitleg van bediening aan de tafel. Het niveau van de (sjieke) gerechten ontstijgt eigenlijk de toon van het restaurant zelf. Is aan de ene kant leuk, maar ook verwarrend. Met wat minder tafels, een wat formele ( wel net zo vriendelijk!) houding van de bediening zou het eindcijfer nog hoger uitpakken. Aanrader.

Gegeten op 30 januari 2015

rweges

Opnieuw fantastisch gegeten bij 't Amusement. Er hing een geweldige sfeer en wat is het personeel bij 't Amusement toch ontzettend goed en vriendelijk! Culinair eten in een ongedwongen sfeer. Dat is echt een super combinatie. Voor het eerst gekozen voor het 5 gangen "Moestuin" verrassingsmenu (vegetarisch) en daar heb ik geen spijt van! Een heerlijke fles Gruner Veltiner erbij en onder andere een heerlijke pasta met mierikswortel en truffelsaus gegeten. Om je bord en je vingers er bij af te likken, zo lekker! Tot snel!

Gegeten op 23 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over 't amusement in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over 't amusement. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.