a TripAdvisor company

NTEX

• 10 1

• Eten

• In behandeling

We hadden er al verschillende keren langs gereden en elke keer zeiden we dat we daar eens moesten gaan eten. Vanavond was het dan eindelijk zover en de tent zat vol, want het bleek ook (weer) restaurantweek te zijn?
Wij namen gewoon, buiten de restaurantweek actie, een 5-gangen verrassingsmenu. Verrast werden we, ook door het lange wachten tussen de gerechten. Qua bediening, ze zijn allemaal heel erg aardig, mist er toch overzicht. Wie , wat, waar, overzicht. Het is te chaotisch, daardoor kon het ook dat er niet werd opgemerkt dat wij al drie kwartier op ons derde gerecht aan het wachten waren. Terwijl er naar mijn mening voldoende dames rond liepen, misschien zouden ze de tafels beter kunnen verdelen.
Het eten was zeker lekker, maar best veel per gerecht, zeker als je een 5-gangen menu hebt en ook vaak wat aan de zoute kant. Ik miste wat variëteit in smaken als een zuurtje of een bittertje, spannende smaakcombinaties. Maar alles was wel vers en mals.
Qua decor, het is je smaak of niet. Het kwam mij wat tuttig over, pumps en alpinopetjes, tegen de muur en van die bekende dikke vrouwen beeldjes. Ook de rode jurkjes van de bediening... Zoals ik al in een eerdere recensie las, weet ik ook niet zeker of iedereen zich zo prettig voelt in zo'n strak jurkje, maar goed dat is een aanname. Diepe onhandige borden, kort bestek, bouillabaisse met mossels in schelp en een ongepelde gamba... Die moet je wel met de hand pellen, maar vervolgens moet je op de wc je handen wassen. Wc waar een stoel de ingang van de damestoilet deels blokkeerde. Totaal onduidelijk waar dat zitje voor het toilet voor diende.
Ik zie en proef de moeite zeker, maar ergens is het niet helemaal bij ons aangekomen. Te chaotisch en twijfels over de prijs-kwaliteit verhouding. Sorry.

Gegeten op 26 augustus 2015

yvonnefeenstra

• 10 1

• Eten

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten in een hele goede ambiance, een soort overdekte binnentuin, waar het aangenaam vertoeven was.

Gegeten op 22 augustus 2015

lysbet

Via online reservering

Verrassingsmenu is aanrader, bijzondere gerechten, goed op elkaar afgestemd, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening vriendelijk en ontspannen, inrichting apart en smaakvol. Absolute must als je in Arnhem uit eten gaat!

Gegeten op 15 augustus 2015

MWoertman

Fantastisch! Verrassing van de kok, 5 gangen, precies genoeg om heerlijk voldaan te vertrekken. De smaaksensatie van elk gerecht was erg lekker! Gezellig gedineerd in de sfeervolle tuin, omdat het een fijne temperatuur was. Maar ook binnen is het hier erg leuk aangekleed. Goed zittende stoelen, vind ik ook altijd erg fijn omdat wij graag natafelen. Leuke en goede bediening. Niks te kort gekomen. Een absolute aanrader!!

Gegeten op 9 augustus 2015

Snakkertje

Speciaal weekendje weg geregeld om hier te kunnen eten. Door alle goede recensies hadden we hoog gespannen verwachtingen. En die zijn helemaal waargemaakt.
Om te beginnen met de inrichting, wat ontzettend leuk, speels en alles heel goed op elkaar afgestemd. We hebben in de tuin gegeten en daar was het ook prachtig ingericht.
Gekozen voor vijf gangen met wijnarrangement. Wat een heerlijk eten en mooi opgemaakte borden. Het gebruik van de groentjes goed toegepast bij vis en vlees. Alles was perfect. Dat alles met aardige bediening, maakte het een mooie en bijzondere avond.
Jammer dat we net Estee in de tuin hebben gemist, moesten de trein halen. Dan toch maar nog een keer terugkomen :)

Gegeten op 2 augustus 2015

lucas1

Gegeten op 31 juli 2015

BasN

Een heerlijke zomeravond, dus we zitten in de tuin onder een groot tentzeil. Het is daar de hele avond prima toeven. De vriendelijke en professionele bediening vertelt ons dat er geen menu is, maar dat men werkt met een verrassingsmenu (achteraf zien we op de website dat er ook zogenaamde 'klassiekers' zijn, maar die worden deze avond niet genoemd). We laten ons dus voor 4 gangen verrassen, te beginnen met een heel fris en zomers voorgerecht met garnaal. Het tussengerecht is bestaat uit harder met mosselen met een bijzonder lekkere en pittige tomatenbouillon. Ook de eendenborst (met wederom een prima jus) is heerlijk. Alleen het nagerecht valt wat tegen: we houden van abrikozen en het is lekker, maar dit is een beetje braafjes. Maar het mag de pret niet drukken: een heerlijke zomerse avond, met een flesje grauburgunder onder handbereik en een prima maaltijd... laat het weekend maar beginnen!

Gegeten op 7 augustus 2015

De witte truffel

Via online reservering

Dit was een verrassing. Vriendelijke bediening, mooie kleurige entourage. Het menu een mooie variatie met veel verwennerijen voor de smaakpupillen. Een goed wijnarrangement met goed gevulde glazen. Prijs/kwaliteit dik in orde. We komen terug, dat is zeker.

Gegeten op 30 juli 2015

tomwillem

Heerlijk gegeten we hebben een 4 gangen menu gehad, dat was genoeg. Opvallend veel diversiteit in groente bij de gangen, verassend lekker eigenlijk. Het bijpassend wijnarrangement maakte de smaak compleet. We gaan zeker een keer terug.

Gegeten op 31 juli 2015

JLaros

Via online reservering

Afgelopen weekend voor de eerste keer met vrienden gegeten in 't Amusement. Geweldige ervaring. Ingrediënten worden op een dusdanig kunstige wijze gecombineerd dat ze leiden tot een ware smaakverrassing. De filet van heek spande wat mij betreft de kroon. Een welgemeend compliment aan zowel het kook- als serveerteam. Ga zeker een keer terug.

Gegeten op 18 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over 't amusement in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over 't amusement. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.