a TripAdvisor company

3. Topper 2016
  1. Toon telefoonnummer 026 8481697

mvanderaa

Via online reservering

De eerste ervaring bij 't amusement was erg positief dus met veel enthousiasme nog maar een keer langs. We kwamen met 2 personen rond half acht en konden nog lekker even buiten zitten zo lang dat nog te doen was. Dit hebben we 2 van de 5 gangen volgehouden voordat we toch maar naar binnen gingen. Het feit dat er slechts 3 tafeltjes gevuld waren buiten waren zal misschien meegewerkt hebben in de wat ondergemiddeld attente service die we hier kregen. Tot twee maal toe probeerde ik attentie te krijgen om iets bestellen toen de tafel naast ons geholpen werd maar zonder korte scan werd er gauw weggelopen. Tijdens het tweede gerecht wilde ik even de wijnkaart bekijken nog, die werd gauw na serveren gebracht maar de gang was al op voordat ik deze nog kon bestellen. Qua service geen topavond.

Gegeten op 8 juli 2016

Eileen-Arnhem

Via online reservering

Wij komen al jaren bij het amusement en we vinden het elke keer weer geweldig.
We hebben het 5 gangen verrassingsmenu genomen met het wijnarrangement. De gerechten waren precies goed, met veel verschillende ingrediënten perfect op elkaar afgestemd. De amuse was mijn favoriet, één hap met zo veel smaken die elkaar opvolgen, echt zeer bijzonder.
De service was super, veel uitleg over de gerechten en alle vragen worden beantwoord.
Wij gaan hier zeker nog jaren terugkomen, absoluut mijn favoriete restaurant!

Gegeten op 16 juli 2016

evelina53

Via online reservering

Gisteren weer fantastische lekker gegeten bij 't Amusement.
4-gangen-verrassingsmenu met allerlei tongstrelende smaken (de inhoud verklap ik natuurlijk niet), bovendien prachtig opgemaakt op de borden en met lekkere bijpassende wijnen.
Deze keer stond Estée niet zelf in de keuken, maar haar team doet het dus ook dan super!
Het is altijd een feestje om er te zijn.

Gegeten op 2 juli 2016

Luna45

1e keer in 't amusement gegeten, origineel ingerichte zaak, vlotte bediening en mooi tuinterras.
We kozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. De amuse vooraf vond ik het allerlekkerste, zoveel smaak in zo'n klein hapje!
De andere gerechten werden bijzonder mooi opgediend en smaakte heerlijk.
Zeker een zaak om naar terug te gaan!

Gegeten op 30 juni 2016

britta1

Via online reservering

Wij hadden het verassingsmenu met 4 gangen. Gerechten waren idd verrassend, mooie smaken, goed in balans. Attente bediening. Het was een feestje!

Gegeten op 25 juni 2016

GFoort

Voor ons de eerste keer bij 't Amusement. Lekker, gevarieerd en goed geprijsd viergangen verrassingsmenu, met prima witte wijnen. Fijn om met warm weer in de tuin te kunnen zitten. De styling is niet onze smaak (glazen tafeltjes, grijzige tegels op het terras), maar we hebben een mooie avond gehad!

Gegeten op 23 juni 2016

Prisca

Prima gegeten: viergangen aspergemenu met bijpassend wijnarrangement. De bediening was vriendelijk en ook glutenvrij was geen probleem. Echt een aanrader voor een gezellige avond lekker eten en drinken. Met het mooie weer zaten we buiten in de tuin, een toplocatie.

Gegeten op 6 mei 2016

cathrine.cse

Gisteravond voor de vierde keer bij 't Amusement gegeten. We hebben hier altijd heerlijk gegeten. Wat ons een beetje tegenviel vanavond was de derde gang, n.l. geitenvlees.
Daar werden wij niet heel blij van, ook al konden we proeven dat het goed was klaargemaakt. De Chileense witte wijn is een aanrader!

Gegeten op 4 juni 2016

marinus1

Mijn tafelgenote en ik hadden een viergangen verrassingsmenu, maar dan zonder vlees. In alle 4 de gangen zat vis, wat prima is, maar we hadden toch wat meer nadruk verwacht op de groenten.
Dat gezegd hebbende: brood met toebehoren en de amuse waren zonder meer lekker. Net zoals de eerste gang van carpaccio van octopus. Tweede gang bestond uit tarbot met krab en was lekker maar niet exceptioneel. Hoofdgerecht was zalm met een stamppotje van waterkers, hier was ons oordeel verdeeld: mijn tafelgenote vond het zeer lekker, ik vond het gewoon lekker.
We sloten af met wat we beiden toch echt wel een killer van een dessert vonden, an sich prima maar wat uit balans met de rest van het menu.
Ik had er een bijpassend wijnarrangement bij, waarbij wat plichtmatig en enigszins gehaast werd geserveerd. Wel schappelijk geprijst en mooie volle glazen.
Overall: ik was minder onder de indruk dan tijdens mijn eerste bezoek aan dit restaurant. Maar je kunt wel heerlijk in de tuin zitten!

Gegeten op 4 juni 2016

doegoo

Via online reservering

Heerlijk eten, in een leuk aangeklede ruimte: warme kleuren, zicht op de gezellig tuin, helaas was het te koud om daar te zitten.
De keuken paste zich op creatieve wijze aan aan mijn extra wensen: geen vlees, geen vis, geen zuivel en geen zetmeel..Toch heerlijk gegeten, groot compliment om zo met groenten te kunnen koken.
Het enige minpunt waren de stoelen: mijn afspraak zat echt niet lekker.

Gegeten op 19 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over 't amusement in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over 't amusement. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.