Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

't amusement

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Te vroeg aangekomen en wachten op mijn tafelgenoot. Goed en voldoende aandacht zonder overdrijving van de dames in de bediening.
Kijkend om mij heen al direct besloten om het verrassingsmenu te nemen. En dit was geen teleurstelling (wat weer geen verrassing was). Overtrefelijke oesters vooraf, mooie amuses, een mooi voorgerecht, prachtige risotto, geweldige kwartel, heerlijk hert.
Estee, wat een talent en het dan nog 'wagen' om aan tafel te komen vragen of het niet te lang had geduurd? helemaal niet zelfs. De smaken en combinaties in de gerechten zijn van een heerlijk niveau als je dit vergelijkt met de prijs, hoe doe je het zou je bijna denken. Nederland zou nog meer van dit soorten talenten verdienen. Iedereen bij 't Amusement bedankt voor een heerlijke avond!

Gegeten op 19 december 2014

Els S

Hier gegeten met vrienden. We namen allemaal het 5 gangen met wijnarrangement. 1 van ons eet vegetarisch. De gerechten waren allemaal weer een feestje voor het oog. Ook soms hele mooie smaaksensaties. De vegetarische gerechtjes waren ook goed en mooi, hier was duidelijk ook evenveel aandacht aan besteed.
De bediening is heel acccuraat en vriendelijk. De wijn werd zelfs even voorgeproefd of er echt kurk inzat (was leuk om dat te zien).
Toilet is leuk aangekleed.
De vorige keer dat we daar waren duurde het erg lang, maar deze keer liep het veel makkelijker en dat straalde iedereen ook uit.
We zaten ook beter want de accoustiek is erg lawaaiig maar daar hadden we minder last van.

Gegeten op 22 november 2014

lindy5

Een van mijn favoriete restaurants. Heerlijk eten, leuke bediening en gezellige sfeer. Ook wanneer je even een snel hapje wil eten zijn hier opties voor vleeswarenplateautjes en gerechtjes. Heerlijke combinaties net even anders dan de standaard in Arnhem.

Gegeten op 3 juli 2014

ronjavanvree

Gegeten op 8 november 2014

christa19

Fijn eigentijds restaurant, ontspannen sfeer. Keuzemenu van 5 gangen genomen. Het voorgerecht viel tegen, de kok leek geen keuze te kunnen maken, wat resulteerde in een onsamenhangende ratjetoe van smaken. Daarna werd het beter. Het nagerecht was fantastisch.De wijnkaart was prima. Alerte en vriendelijke bediening. Al met al goede ervaring.

Gegeten op 7 november 2014

restaurantfans

Wat een waanzinnig lekker restaurant! Voor hoofd en na, en tussen, wordt met bijpassende wijnen geserveerd. Het decor is wat koel, maar gezellig genoeg. De bediening kundig. Vriendin zat vol na alles, ik niet. Dat was het enige jammere. Chef Estee Strooker kwam nog even aan tafel. Wat geweldig! Zo'n jonge vrouw en dan zo'n talent. Waanzinnig. Macarons zijn van haar moeder, om je gek van te smullen!

Gegeten op 16 oktober 2014

jan-willem17

Het is alweer een jaartje geleden (dec 2013) dat we bij t Amusement hebben gegeten, maar een etentje vanavond in Rotterdam deed me terug denken aan de geweldige avond die ik bij t Amusement heb gehad. Top bediening, heerlijk eten en mooie creaties in een leuke informele maar professionele omgeving.
Ga zo door!

Gegeten op 21 oktober 2014

eektimmermanm

Heerlijk vijfgangenverrassungsmenu gegeten.
Presentatie was super en de smaken waren top.
Gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
Leuk dat de chef/eigenaar kwam informeren nasr onze indrukken.
Voor herhaling vatbaar; TOP-avond!

Gegeten op 9 oktober 2014

claudia62

Vanavond hier gegeten met 3 vrienden, we hebben het restaurant een tijdje geleden leren kennen tijdens Smaakvol Gelderland 2014, en we waren erg benieuwd geworden naar de rest van de gerechten. Want wat ze op die dagen uit een klein keukentje in de buitenlucht wisten te toveren was al van zo'n enorm goede kwaliteit dat het in een echt restaurant haast wel subliem moest zijn.
En inderdaad, het viel ons meteen op dat er over ieder gerecht goed was nagedacht en ook met veel zorg werd opgediend. We hadden gekozen voor het 6-gangen verrassingsmenu (zonder het bijpassend wijnarrangement.) en we hebben enorm genoten, van de belevenis, de atmosfeer en natuurlijk ook van ieder gerecht dat gewoon perfect was.
Het personeel nam de tijd voor een praatje en was niet storend aanwezig zoals bij sommige restaurants waar ze om de haverklap komen vragen of je nog iets wil drinken of willen weten of het smaakt. Ook waren ze goed op elkaar ingespeeld.
We hebben er een nieuw favoriet restaurant bij, we komen zeker terug, in lange tijd niet zo heerlijk gegeten bij een restaurant.

Gegeten op 4 oktober 2014

michielpaes

Van 't Amusement mag je verwachten dat je tongstrelend eten krijgt, zeker gezien de forse prijs. Ik krijg sterk het idee dat de bazin het drukker heeft met 24kitchen. De bediening is jong, onervaren en beschikt over te weinig kennis. Bij een 5 gangen verassingsmenu moet je rekening houden met een hele lange zit, naar mijn mening veel te lang. Tot 2x toe een onbevredigd gevoel gehad na een avondje 't Amusement, helaas ik had veel meer van dit restaurant en haar eigenaresse verwacht.

Gegeten op 14 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over 't amusement in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over 't amusement. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.