Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

't amusement

2. Frans-internationaal
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 026 8481697

restaurantfans

Wat een waanzinnig lekker restaurant! Voor hoofd en na, en tussen, wordt met bijpassende wijnen geserveerd. Het decor is wat koel, maar gezellig genoeg. De bediening kundig. Vriendin zat vol na alles, ik niet. Dat was het enige jammere. Chef Estee Strooker kwam nog even aan tafel. Wat geweldig! Zo'n jonge vrouw en dan zo'n talent. Waanzinnig. Macarons zijn van haar moeder, om je gek van te smullen!

Gegeten op 16 oktober 2014

jan-willem17

Het is alweer een jaartje geleden (dec 2013) dat we bij t Amusement hebben gegeten, maar een etentje vanavond in Rotterdam deed me terug denken aan de geweldige avond die ik bij t Amusement heb gehad. Top bediening, heerlijk eten en mooie creaties in een leuke informele maar professionele omgeving.
Ga zo door!

Gegeten op 21 oktober 2014

eektimmermanm

Heerlijk vijfgangenverrassungsmenu gegeten.
Presentatie was super en de smaken waren top.
Gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
Leuk dat de chef/eigenaar kwam informeren nasr onze indrukken.
Voor herhaling vatbaar; TOP-avond!

Gegeten op 9 oktober 2014

claudia62

Vanavond hier gegeten met 3 vrienden, we hebben het restaurant een tijdje geleden leren kennen tijdens Smaakvol Gelderland 2014, en we waren erg benieuwd geworden naar de rest van de gerechten. Want wat ze op die dagen uit een klein keukentje in de buitenlucht wisten te toveren was al van zo'n enorm goede kwaliteit dat het in een echt restaurant haast wel subliem moest zijn.
En inderdaad, het viel ons meteen op dat er over ieder gerecht goed was nagedacht en ook met veel zorg werd opgediend. We hadden gekozen voor het 6-gangen verrassingsmenu (zonder het bijpassend wijnarrangement.) en we hebben enorm genoten, van de belevenis, de atmosfeer en natuurlijk ook van ieder gerecht dat gewoon perfect was.
Het personeel nam de tijd voor een praatje en was niet storend aanwezig zoals bij sommige restaurants waar ze om de haverklap komen vragen of je nog iets wil drinken of willen weten of het smaakt. Ook waren ze goed op elkaar ingespeeld.
We hebben er een nieuw favoriet restaurant bij, we komen zeker terug, in lange tijd niet zo heerlijk gegeten bij een restaurant.

Gegeten op 4 oktober 2014

michielpaes

Van 't Amusement mag je verwachten dat je tongstrelend eten krijgt, zeker gezien de forse prijs. Ik krijg sterk het idee dat de bazin het drukker heeft met 24kitchen. De bediening is jong, onervaren en beschikt over te weinig kennis. Bij een 5 gangen verassingsmenu moet je rekening houden met een hele lange zit, naar mijn mening veel te lang. Tot 2x toe een onbevredigd gevoel gehad na een avondje 't Amusement, helaas ik had veel meer van dit restaurant en haar eigenaresse verwacht.

Gegeten op 14 juni 2014

FleurCobussen

Heerlijk gegeten (en mooi opgemaakte borden); lekkere broodjes en amuse vooraf. Daarna gekozen voor het 4-gangenverassingsmenu, heerlijk. De bediening is vriendelijk, vlot en opgewekt. De sfeer is ontspannen.

Gegeten op 21 augustus 2014

Jokerkme

Uitstekend gegeten! 5-gangen verrassing was top! Kaasplank zoals het hoort met vijgen en dadels! Enige tip: kleine menuutjes voor kinderen zijn prima! Prijs en omvang dessert voor de kleintjes €8,50 buitenproportioneel. Aan papa en mama kun en mag je prima verdienen! Zeker met deze kwaliteit! En gastvrijheid!

Gegeten op 15 augustus 2014

RoggeMP

Afgelopen zondag in de prachtige gezellige tuin van restaurant 't Amusement gegeten. Gekozen voor een verrassingsmenu. Heel goed gegeten, verse ingredienten en mooie smaakcombinaties. Twee kleine minpuntjes: amuse veel te koud, waardoor de smaak wegviel. Koffie te weinig en lauw. Maar wel een aanrader!

Gegeten op 3 augustus 2014

flegma

Een zeer genoeglijke avond gehad bij 't Amusement. Ontspannen sfeer in de knusse achtertuin. Maar als ik de gerechten nog eens naloop, dan vielen die toch een beetje tegen. Teveel smaken op het bord die elkaar niet versterken. De eerste gang een tartaar van dorade die niet zoveel smaak had (dat is nu eenmaal zo bij tartaar), begeleid door groene frutsels en rivierkreeftjes. De tweede gang een gebakken mimitongetje in bokkingsaus die niet echt naar bokking smaakte, met daarbij nog een groene mousse die niet was thuis te brengen en een paar heerlijke gele drupjes. Pas bij de derde gang werden de smaakpapillen verrast. Een hoopje aardappelpuree bleek geen aardappelpuree maar bloemkool, vol van smaak en precies goed van substantie, net wat korreliger dan mousse. Het stukje lamsbout was van de juiste gaarheid en goed gekruid met rozemarijn. Jammer dat mijn stukje nogal veel oneetbare delen had (zwoerd/vet). Het toetje leed weer aan hetzelfde euvel als de eerste gangen. Verschillende kleuren ijs en mousse bedekt met onrijpe abrikoos: geen eenheid.
De wijnkaart bestaat uit een stuk of 15 wijnen die allemaal per glas te bestellen zijn. Goed van prijs/kwaliteit. het 'wijnarrangement' bleek samengesteld te worden uit die wijnen, wat niet de indruk wekt dat er is nagedacht over de wijn-spijs-combinatie. Dan zelf maar gekozen. De vriendelijke bediening liet desgewenst een slokje proeven.
Minpunt: mijn gezelschap had aangegeven allergisch te zijn voor schaaldieren. Zij kreeg de dorade simpelweg zonder de kreeftjes. Dat is niet wat ik versta onder 'rekening houden met allergieën'.
De porties zijn klein, mede door het ontbreken van brood o.i.d. bij de gerechten. Het tempo is laag, maar niet storend. De bediening is vriendelijk en attent, goed geïnstrueerd, maar lijkt niet te putten uit eigen deskundigheid.
Tenslotte: het menu en de wijnkaart op de internetsite zijn niet actueel, terwijl er toch goed lijkt nagedacht over de site. In deze tijd kun je dat niet maken.

Gegeten op 4 juli 2014

rweges

Gisteren super genoten van de Lazy Summer Lounge bij 't Amusement. Een heerlijke fles wijn (Château Puy Servain, Cuvee Marjolaine, Montravel ) en vooraf een heerlijk "No meatplankje" met een overheerlijke Quinoaburger, gegrilde groente van de bbq, ananas-/mais spiesje en gazpacho van komkommer en munt. Om je vingers bij af te likken en een geweldige presentatie. Daarna een BBQ vis en vlees plateu met garnalen op spies, zalm, spies van boederijkip en lamskotelet met groente van de Big Green Egg bbq. Ontzettend lekker! En dat in een lekkere relaxte atmosfeer. Wat heeft Estee het toch geweldig voor elkaar!

Gegeten op 3 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over 't amusement in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over 't amusement. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.