't amusement

2. Frans-internationaal
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 026 8481697

ptgebben

Al vaker bij t'amusement gegeten, lekker en goed eten! Beetje aan de dure kant voor de proporties maar als je streeft naar een ster is dat begrijpelijk. Service en decor is ronduit geweldig! Soms komt de chef aan tafel een babbeltje met je houden en de tent ziet er gewoon mooi en leuk uit! Het eten vind ik persoonlijk wel lekker , maar erg weinig en erg zwaar, veel smaak in weinig eten. Hou ik meestal niet zo van, maar dat is een kwestie van smaak.

rich.n.est

Door goede recensies met redelijk hooggespannen verwachtingen naar 't Amusement gegaan. De verwachtingen zijn helemaal waar gemaakt. Het verrassingsmenu genomen en zeer aangenaam verrast door heerlijke gerechtjes en mooi opgemaakte borden, met niet-alledaagse ingrediënten. Echt genoten! Hier kan menig restaurant iets van leren, en dat met een piepjonge cheffin, chapeau!

Gegeten op 7 februari 2015

Arno2u

Dit restaurant is centraal gelegen in Arnhem, echter buiten de uitgaansgebieden. Goed bereikbaar wandelend vanaf NS station of winkelgebied. Inrichting, modern en licht. Prettige ongedwongen ambiance. Soms tafels wat dicht op elkaar. Ontvangst goed. Personeel vlot en vriendelijk. Kanttekening is dat de ene tutoyeert de ander niet. Menukaart beperkt, vanwege het aanbod van verrassingsmenu's. De keuze is vlees/vis of vegetarisch en het aantal gangen. Het is niet zo dat de één van de kaart besteld en de ander een verrassingsmenu. Voor de gehele tafel geldt, alle laten verrassen, of alle niet. Dit geeft aan dat de troef van dit restaurant bij het verrassen ligt en de voorkeur heeft. Voor kieskeurige eters het bedenken waard. Wel complete informatie betreffende alergieen. Top! Wij hebben gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu en werden getrakteerd op een heerlijke verrassende culinaire avond. Heerlijke huiswijnen. Goede (kleine) gerechten waar aandacht aan is besteed. Originele producten met mooie opmaak, met uitleg van bediening aan de tafel. Het niveau van de (sjieke) gerechten ontstijgt eigenlijk de toon van het restaurant zelf. Is aan de ene kant leuk, maar ook verwarrend. Met wat minder tafels, een wat formele ( wel net zo vriendelijk!) houding van de bediening zou het eindcijfer nog hoger uitpakken. Aanrader.

Gegeten op 30 januari 2015

rweges

Opnieuw fantastisch gegeten bij 't Amusement. Er hing een geweldige sfeer en wat is het personeel bij 't Amusement toch ontzettend goed en vriendelijk! Culinair eten in een ongedwongen sfeer. Dat is echt een super combinatie. Voor het eerst gekozen voor het 5 gangen "Moestuin" verrassingsmenu (vegetarisch) en daar heb ik geen spijt van! Een heerlijke fles Gruner Veltiner erbij en onder andere een heerlijke pasta met mierikswortel en truffelsaus gegeten. Om je bord en je vingers er bij af te likken, zo lekker! Tot snel!

Gegeten op 23 januari 2015

carolinepeter

We waren een weekendje weg en sliepen in Oosterbeek. Toch even googlen waar we gingen eten.
Op Iens enige recencies gelezen. We kozen voor dit restaurant. Toch nog maar even gebeld of de hond mee mocht maar dat was geen probleem. Super gegeten, hele leuke bediening, super vriendelijk en gastvrij. Het 4- gangen verassings menu met heerlijke combinaties die echt verassend waren. De porties waren niet teweinig maar stemden goed op elkaar af.
De aankleding verwacht je niet zo met grote gekleurde lampenkappen aan plafond, glazen tafels en heerlijke luxe kuipstoeltjes, maar zag er leuk en fris uit. Kortom het eten en decor waren zeer verassend en absoluut een aanrader!!

Gegeten op 11 januari 2015

tgmep

Een weekendje Arnhem en dan m.b.v. Iens gekozen voor 't Amusement. Sfeervolle uitstraling. Bediening vlot en vriendelijk. Op advies gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Knabbeltje vooraf, amuse, prima huiswijn. Salade met krab, coquille met zeekraal, bijzonder en erg lekker. Als hoofdgerecht een gegrild biefstukje met o.a. spruitjesrisotto. Het toetje maakte het geheel af. Alleen hierom is Arnhem het terugkomen waard.

Gegeten op 2 januari 2015

Barthez

Op de terugweg van een avond dineren bij 't amusement. 'T liefst rechtsomkeert, wat was het top. Dezelfde dag nog gebeld voor een tafel voor twee, waarbij mijn tijdsaanduiding '7 uur, half 8' absoluut geen probleem was.
Bij binnenkomst netjes ontvangen door een van de dames uit de bediening die onze jassen aannam(simpel gebaar, groot plezier) en ons de tafel wees.
Niet lang hoeven wachten op ons eerste glas wijn, heerlijke chardonnay als huiswijn, goede prijs.
Uiteraard gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu, dit kan je zonder enige twijfel overlaten aan het deskundige personeel in de keuken.
Samenhang van de smaken in ieder gerecht subliem en bijzonder, garing perfect en verrassende ingrediënten. Oplettend en vriendelijk personeel die lette op lege glazen. Tijd tussen de gerechten prima getimed, ook met de drukte. De ambiance van het restaurant is speels, modern, vrolijk en erg prettig zijn ook de stoelen (niet geheel onbelangrijk bij een lange tafeltijd zoals dat bij ons was). Dit alles tezamen maakt 't amusement voor mij het perfecte restaurant als je langere tijd wilt genieten van perfecte uitdagende gerechten in een ongedwongen vriendelijke sfeer.
Prijs kwaliteit niks aan veranderen!

Gegeten op 3 januari 2015

Moods71

Hoezo "less is more"? Hier voegt men meerdere smaken toe dan de, vaak standaard, 5 à 7 per gerecht en met zeer veel succes! Wat een culinaire belevenis. Noordzeekrab, Humus, Grappefruit, Hollandse garnalen met Arabische invloeden vergezeld van een meer dan prima Nieuw Zeelandse Chauvignon Blanc, om maar eens wat te benoemen. Wat een keuze en wat een smaakexplosie.Een absolute topper dit restaurant! Wij gaan zeer zeker terug.

Gegeten op 2 januari 2015

nimnyana

Leuk, eigenwijs ingericht restaurant. Kleine kaart, maar met tongstrelende gerechten. Uiteraard begeleid door lekkere wijntjes en vooraf gegaan door heerlijke premiere bulle de limoux. We zijn hier enkele malen geweest. Met mooi weer lekker op het terras aan de achterkant gezeten of in de lazy summer lounge met meer BBQ_style gerechten. Bij winters of herfstig weer gewoon binnen gezeten en overal zit je prima om het een hele avond naar je zin te hebben. De bediening is vlot, leuk en gelukkig niet stijf. Helaas moet water (voor naast de wijn) echter betaald worden, wat wij persoonlijk een minpuntje vinden. Door het lekkere eten en de gezellige sfeer, vergeet je dit echter weer gauw genoeg!
Absoluut een aanrader

Gegeten op 16 augustus 2014

alexvandillen

Te vroeg aangekomen en wachten op mijn tafelgenoot. Goed en voldoende aandacht zonder overdrijving van de dames in de bediening.
Kijkend om mij heen al direct besloten om het verrassingsmenu te nemen. En dit was geen teleurstelling (wat weer geen verrassing was). Overtrefelijke oesters vooraf, mooie amuses, een mooi voorgerecht, prachtige risotto, geweldige kwartel, heerlijk hert.
Estee, wat een talent en het dan nog 'wagen' om aan tafel te komen vragen of het niet te lang had geduurd? helemaal niet zelfs. De smaken en combinaties in de gerechten zijn van een heerlijk niveau als je dit vergelijkt met de prijs, hoe doe je het zou je bijna denken. Nederland zou nog meer van dit soorten talenten verdienen. Iedereen bij 't Amusement bedankt voor een heerlijke avond!

Gegeten op 19 december 2014

Schrijf zelf een recensie over 't amusement in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over 't amusement. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.