Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Indrapura

1. Indonesisch

Indrapura

1. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 070-3995151

LucienIens

Vandaag daar met 4 personen gegeten. Vooraf toch nog even de recensies gelezen ... met enige bedenkingen naar binnen.
We waren vroeg (17.00 uur) en kozen een rijsttafel. Naast onze tafel was er op dat moment nog 1 tafel bezet, lekker rustig dus. Wellicht heeft dit meegeholpen, maar het eten stond bij ons snel op tafel. Tussen de gangen door leek er wel enige vertraging op te treden, maar kan ook een gevoelskwestie zijn.
Er werd inderdaad ook bij ons gevraagd of we een voorgerecht wilden. Een logische verkoopvraag, maar er werd niet aangedrongen o.i.d.
Eten was goed qua temperatuur en smaak. Dus ook hier herkenden we gelukkig de andere recensies niet in.
Van de rijstafel zaten we goed vol, dus als dessert enkel koffie (wel met spekkoek :-) )
Het decor is niet sprekend of aantrekkelijk, maar door de rustige kleuren zeker niet storend.
Al met al: prima eten voor de prijs die gevraagd wordt. Service vriendelijk en met bescheiden humor. Tempo was goed, al kan ik niet spreken voor een situatie als de zaak vol gezeten zou hebben.

Gegeten op 9 november 2014

x4al

Wij kwamen geregeld hier eten met ons gezin.
Heerlijk vonden we het de laatste keer was meer dan teleurstellend. wij hadden rijsttafel besteld we moesten erg lang wachten. De ober probeerde steeds drankjes op te dringen en we vonden ook zijn opmerkingen erg hinderlijk.

Dit is echt de laatste keer, de gerechten smaken niet echt indonesisch meer.
Voordat de nieuwe kok kwam , de nieuwe ober en de zaak werd verbouwd was de sfeer enorm leuk.

Helaas komen wij hier niet meer.

Gegeten op 18 oktober 2014

hellas8

Na een teleurstelling elders zijn we in dit restaurant terecht gekomen. Wij wilden een rijsttafel voor 2 pers. bestellen. De ober drong aan om voorgerechten te nemen. Dit wilden wij niet en wij gaven dat ook aan. Vele gerechten van de rijsttafel waren niet warm genoeg geserveerd. Bovendien smaakten te groente-gerechten muf. De vleesgerechten waren te hard. Daarna drong de ober, die nogal nadrukkelijk aanwezig was of hij de kaart voor nagerechten kon brengen. Wij gaven aan dat we geen nagerecht wilden. Daarna probeerde de ober het nog een keer: "weet u het echt zeker dat u geen nagerecht meer wil??" Zéér opdringerig, niet prettig. Hier komen wij niet meer terug.

Gegeten op 2 november 2014

Lana2014

Wij kwamen met Groupon eten. We werden binnengehaald als koning en koningin. De bediening was heel erg aardig. Maar had wat minder op de voorgrond mogen zijn. De gerechten waren lekker en goed op smaak. Voldoende en goed op smaak. Van mij een dikke voldoende. Het decor eenvoudig maar niet ongezellig. Een aanrader voor mensen die lekker willen eten.

Gegeten op 30 oktober 2014

stefan48

Vanavond overheerlijk gegeten met een groupon.
De ober was wel erg aanwezig wat mij en mijn tafelgenoten stoorde.
De melk van de cappuccino was zuur en geschift. Desondanks toch geserveerd.
We kregen gelijk nieuwe maar dit moet toch niet kunnen. Sorry kon er niet vanaf.

Kortom. Het eten was erg lekker, de Sautosoep welke vooraf namen super goed.
Jammer van d koffie en overdreven aanwezigheid van de ober

Gegeten op 30 september 2014

yvonne152

Verschrikkelijke ervaring: er ontstond een enorme discussie over het moeten bijbetalen voor de (volgens de menukaart) goedkopere vegetarische rijsttafel. We waren hier met een Groupon-bon. Letterlijk een uur op ons eten moeten wachten. Ook ontstond er na het opdienen van het eten weer een onprettige discussie: we konden geen aparte rijsttafels (1 vega, 1 vlees) krijgen, dat terwijl het eten driekwart al op de warmplaten stond! We hebben gezegd dat we in geen geval dubbel gingen bijbetalen voor 2 vega-rijsttafels (wat de bedoeling leek) en uiteindelijk kregen we wat vegagerechten en 2 vleesgerechtjes. Achteraf zagen we op de menukaart (op Internet) dat er verschillende gerechten ontbraken.

Gegeten op 21 september 2014

carmen19

mooi nieuw ingericht fris restaurant , n.a.v. mijn verjaardag hebben wij daar met 6 pers. gegeten, de rijsttafel. Hele vriendelijke bediening en als topper ze hadden tjendol en.. vers gemaakt. de saté kambing was heerlijk zo ook de andere gerechten maar helaas waren ze bijna koud behalve de rijst en de gerechten uiteraard die koud moesten zijn !! dit was een hele grote tegenvaller heb er niets van gezegd omdat het het feestje zou bederven. dit is toch wel een heel groot minpunt dus ik weet niet of dit een aanrader is of domme pech.

Gegeten op 28 augustus 2014

G en J

Voor het eerst hier gegeten, met de diner jaarkaart. We hebben genoten van een heerlijke rijsttafel. Erg smaakvol. Vriendelijke bediening en sfeervol restaurant.

Gegeten op 15 augustus 2014

GMN

Heerlijk gegeten bij Indrapura. De Daging Semur en Sate ayam waren heerlijk. Zeer vriendelijke mensen en het eten was snel klaar. De inrichting is recentelijk veranderd en het ziet er nu sfeervoller uit dan voorheen. Op naar de volgende keer.

Gegeten op 21 juli 2014

fab-iens

Voor 't eerst hier gegeten en ik vind het een stuk prettiger en lekkerder dan de eethuisjes/toko's waar we gewoonlijk Indonesisch eten. Het is natuurlijk wel duurder: een schaal Ayam ketjap voor 13,50 en een Timorees stoofvleesgerecht kostte 17,50. Een Indonesisch biertje was 3,50. De kok (sinds een maand) komt uit Timor. We moesten relatief lang wachten op het eten, maar de smaak maakte het goed; je proeft en ziet duidelijk dat het verser is dan bij toko's. Gratis parkeren. Ze bezorgen ook. Service was prima; kok kwam naar ons toe om vragen te beantwoorden en vroeg later nog of het smaakte. De gado gado en begeleidende saus vond ik tegenvallen, de sayur lodeh was wel lekker. Als ik weer in de buurt ben, ga ik zeker wat halen om mee te nemen.

Gegeten op 17 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Indrapura in Rijswijk

Schrijf hieronder je recensie over Indrapura. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.