Indrapura

• 7.6

• 6.7

angelinak
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer bij Indrapura gegeten. De inrichting blijft koel, kaal niet sfeervol. De bediening is vriendelijk en pakt dingen leuk op (bv jarige aan tafel). Het eten is goed maar sommige dingen zijn heel erg heer. Helaas wordt er niet gevraagd hoe pittig je iets wilt, het wordt gewoon standaard gedaan. Tafelgenoten vonden het niet pittig maar die dopen de kroepoek gewoon in de sambal. Ik hou best van eten met een beetje pit maar dit is me echt te pittig. Jammer want sommige dingen heb ik van de rijsttafel daardoor niet gegeten.

Gegeten op 28 juli 2013

Wim Niemans
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten bij Indrapura. Na de sotosoep en lekkere kleine loempiaatjes was het tijd voor de geserveerde kleine Indische rijsttafel.
Maar die was best wel uitgebreid en in ieder geval heel lekker met een keur van goed bereidde gerechten. Kortom een geslaagde echt indonische maaltijd en een heel warme en vriendelijke bediening!!
Het decor vonden wij wat minder dan de rest van de punten van beoordeling . Daar zou wat wel aan gedaan mogen worden.
Maar al met al zeker voor herhaling vatbaar.

Wim Niemans

Gegeten op 23 april 2013

jammie2
  • Recensies in de laatste twee jaar

afgelopen zaterdag met groupon rijsttafel mogen genieten, plezierige bediening, decor standaard/saai modern, functioneel, mooie kunst/voorwerpen niet echt tot hun recht latende komen..
soto ajam tafelgenote heerlijk, evenals mijn soto ikan, goedgevuld vers+lekker, soempiatjes zozo, pas later/te laat om die lekkere sambal badjak gevraagd..
daarna dus vele schaaltjes met diverse lekkernijen, mijn tafelgenote+ik vonden de meeste gerechtjes erg lekker, maar de sajur lodeh vond ik wat minder qua smaak, mij te kokosserig en de zgn. rendang padang was natuurlijk echt geen rendang padang.. de sate kambing+sausje daarentegen verrukkelijk, dus al met al goed en meer dan genoeg gegeten..

Gegeten op 27 april 2013

angelinak
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit restaurant moet het van zijn eten hebben en niet van de inrichting. Heerlijk echt indo eten. Gewoon een goeie rijsttafel nemen en je lekker laten verrassen.

Gegeten op 14 april 2013

x4al
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de eerkomen!ste keer hier gegeten en wat was het heerlijk!
De sate was echt top! en de vegetarische schotel idem dito, de groenten en tahoe waren heerlijk gekruid.
De ontvangst erg hartelijk wij willen hier vaak terug

Gegeten op 2 maart 2013

cygnus1952
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond met mijn Indonesische schoonmoeder wezen eten, zeer uitgebreid, vers en smaakvol samengesteld.
Wij komen zeker nog een keer terug

Gegeten op 2 februari 2013

KapiteinHennie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Indrapura is een absolute topper. We hebben hier al vaak gegeten en zijn nooit teleurgesteld. De gerechten zijn uitstekend bereid, perfect van smaak en bereid met alleen kakelverse ingrediënten. De vriendelijke bediening maakt het plaatje compleet. Een echte aanrader!

Gegeten op 2 september 2012

kim021
  • Recensies in de laatste twee jaar

ik heb afgelopen week bij indrapura gegeten en het was echt fantastisch en de bediening was ook erg gastvrij

en ik weet zeker dat we terug komen!

yka
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen dinsdag heerlijk gegeten met 4 personen rijsttafel . Frisse interieur en vriendelijke bediening.Vooral de Rendang
Padang en Sate Domba(lamsvlees) waren zo lekker, echte op sumatraanse wijze bereid! Echt aanrader. We komen zeker nog een keer terug!

jcvmak

• Goed

Eigenlijk een twijfel tussen redelijk en goed. Maar door de vriendelijke bediening toch een goed. Het eten is lekker maar wat vet (?!). Het is meer een kruising tussen Indonesisch en chinees. We gaan in ieder geval het nogmaals proberen.

Schrijf zelf een recensie over Indrapura in Rijswijk

Schrijf hieronder je recensie over Indrapura. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!