Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Indrapura

1. Indonesisch

Indrapura

1. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 070-3995151

stefan48

Vanavond overheerlijk gegeten met een groupon.
De ober was wel erg aanwezig wat mij en mijn tafelgenoten stoorde.
De melk van de cappuccino was zuur en geschift. Desondanks toch geserveerd.
We kregen gelijk nieuwe maar dit moet toch niet kunnen. Sorry kon er niet vanaf.

Kortom. Het eten was erg lekker, de Sautosoep welke vooraf namen super goed.
Jammer van d koffie en overdreven aanwezigheid van de ober

Gegeten op 30 september 2014

yvonne152

Verschrikkelijke ervaring: er ontstond een enorme discussie over het moeten bijbetalen voor de (volgens de menukaart) goedkopere vegetarische rijsttafel. We waren hier met een Groupon-bon. Letterlijk een uur op ons eten moeten wachten. Ook ontstond er na het opdienen van het eten weer een onprettige discussie: we konden geen aparte rijsttafels (1 vega, 1 vlees) krijgen, dat terwijl het eten driekwart al op de warmplaten stond! We hebben gezegd dat we in geen geval dubbel gingen bijbetalen voor 2 vega-rijsttafels (wat de bedoeling leek) en uiteindelijk kregen we wat vegagerechten en 2 vleesgerechtjes. Achteraf zagen we op de menukaart (op Internet) dat er verschillende gerechten ontbraken.

Gegeten op 21 september 2014

carmen19

mooi nieuw ingericht fris restaurant , n.a.v. mijn verjaardag hebben wij daar met 6 pers. gegeten, de rijsttafel. Hele vriendelijke bediening en als topper ze hadden tjendol en.. vers gemaakt. de saté kambing was heerlijk zo ook de andere gerechten maar helaas waren ze bijna koud behalve de rijst en de gerechten uiteraard die koud moesten zijn !! dit was een hele grote tegenvaller heb er niets van gezegd omdat het het feestje zou bederven. dit is toch wel een heel groot minpunt dus ik weet niet of dit een aanrader is of domme pech.

Gegeten op 28 augustus 2014

G en J

Voor het eerst hier gegeten, met de diner jaarkaart. We hebben genoten van een heerlijke rijsttafel. Erg smaakvol. Vriendelijke bediening en sfeervol restaurant.

Gegeten op 15 augustus 2014

GMN

Heerlijk gegeten bij Indrapura. De Daging Semur en Sate ayam waren heerlijk. Zeer vriendelijke mensen en het eten was snel klaar. De inrichting is recentelijk veranderd en het ziet er nu sfeervoller uit dan voorheen. Op naar de volgende keer.

Gegeten op 21 juli 2014

fab-iens

Voor 't eerst hier gegeten en ik vind het een stuk prettiger en lekkerder dan de eethuisjes/toko's waar we gewoonlijk Indonesisch eten. Het is natuurlijk wel duurder: een schaal Ayam ketjap voor 13,50 en een Timorees stoofvleesgerecht kostte 17,50. Een Indonesisch biertje was 3,50. De kok (sinds een maand) komt uit Timor. We moesten relatief lang wachten op het eten, maar de smaak maakte het goed; je proeft en ziet duidelijk dat het verser is dan bij toko's. Gratis parkeren. Ze bezorgen ook. Service was prima; kok kwam naar ons toe om vragen te beantwoorden en vroeg later nog of het smaakte. De gado gado en begeleidende saus vond ik tegenvallen, de sayur lodeh was wel lekker. Als ik weer in de buurt ben, ga ik zeker wat halen om mee te nemen.

Gegeten op 17 juli 2014

angelinak

Weer bij Indrapura gegeten. De inrichting blijft koel, kaal niet sfeervol. De bediening is vriendelijk en pakt dingen leuk op (bv jarige aan tafel). Het eten is goed maar sommige dingen zijn heel erg heer. Helaas wordt er niet gevraagd hoe pittig je iets wilt, het wordt gewoon standaard gedaan. Tafelgenoten vonden het niet pittig maar die dopen de kroepoek gewoon in de sambal. Ik hou best van eten met een beetje pit maar dit is me echt te pittig. Jammer want sommige dingen heb ik van de rijsttafel daardoor niet gegeten.

Gegeten op 28 juli 2013

Wim Niemans

Heerlijk gegeten bij Indrapura. Na de sotosoep en lekkere kleine loempiaatjes was het tijd voor de geserveerde kleine Indische rijsttafel.
Maar die was best wel uitgebreid en in ieder geval heel lekker met een keur van goed bereidde gerechten. Kortom een geslaagde echt indonische maaltijd en een heel warme en vriendelijke bediening!!
Het decor vonden wij wat minder dan de rest van de punten van beoordeling . Daar zou wat wel aan gedaan mogen worden.
Maar al met al zeker voor herhaling vatbaar.

Wim Niemans

Gegeten op 23 april 2013

jammie2

afgelopen zaterdag met groupon rijsttafel mogen genieten, plezierige bediening, decor standaard/saai modern, functioneel, mooie kunst/voorwerpen niet echt tot hun recht latende komen..
soto ajam tafelgenote heerlijk, evenals mijn soto ikan, goedgevuld vers+lekker, soempiatjes zozo, pas later/te laat om die lekkere sambal badjak gevraagd..
daarna dus vele schaaltjes met diverse lekkernijen, mijn tafelgenote+ik vonden de meeste gerechtjes erg lekker, maar de sajur lodeh vond ik wat minder qua smaak, mij te kokosserig en de zgn. rendang padang was natuurlijk echt geen rendang padang.. de sate kambing+sausje daarentegen verrukkelijk, dus al met al goed en meer dan genoeg gegeten..

Gegeten op 27 april 2013

angelinak

Dit restaurant moet het van zijn eten hebben en niet van de inrichting. Heerlijk echt indo eten. Gewoon een goeie rijsttafel nemen en je lekker laten verrassen.

Gegeten op 14 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Indrapura in Rijswijk

Schrijf hieronder je recensie over Indrapura. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.