a TripAdvisor company

Indrapura

1. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 070-3995151

Lekkerman

We wilden authentiek Indonesisch eten en kwamen uit bij Indrapura in Rijswijk dat we nog niet kenden. Bleek een uitstekende keus. Wat een heerlijke rijsttafel. Diverse schaaltjes vlees, groenten, ei, saté en zelfs fruit, alles smakelijk bereid en in lekkere saus. Wij hebben er van genoten. Bediening was vriendelijk en informatief. Nette moderne inrichting met Javaanse accenten. Leuk de passende achtergrondmuziek uit de jaren 70 (schatten wij). Aanrader.

Gegeten op 22 april 2016

Deventer12345

Samen met een vriend gekozen voor de meest uitgebreide rijsttafel en hebben heerlijk gegeten. De service en bediening waren ook uitstekend. Dus als je authentiek Indonesisch wilt eten dan ben je hier aan het juiste adres. Zeer aan te raden en we komen hier nog zeker terug.
Bert en Dick

Gegeten op 12 maart 2016

ericie

De 2e keer dat ik bij indrapura heb gegeten. Super-lieve bediening, keurig schone tafels, heerlijk eten. Ik had 2 vouchers gekocht bij ticketveiling dus we kwamen met z'n vieren. Wat mij opviel was dat wij 20 porseleinen bakjes kregen met een zeer geringe hoeveelheid eten. En dat voor 4 rijsttafels. Wij kregen bijv. een bakje met 3 zeer, zeer kleine pisang-goreng-stukjes....voor met z'n vieren. 1 bakje met een klein stukje tahoe-telor.....voldoende om met 1 lepel naar binnen te werken....voor met z'n vieren. De eerste keer kwam ik destijds met mijn vrouw en toen had ik de indruk dat ik bijna evenveel kreeg als nu met 4 personen. Na afloop knorden onze magen nog steeds. Dus dat was bijzonder jammer. Ik had de indruk dat de oorzaak lag bij het feit dat wij met 2 vouchers van ticketveiling hadden gereserveerd. Andere mensen die zonder voucher afrekenden hadden zichtbaar meer op hun tafels. Ik voelde mij echt bekocht. Dus dat is een reden om helaas niet meer terug te keren ondanks de lieve bediening en het smaakvolle eten.

Gegeten op 30 januari 2016

dan7

Lekkere rijsttafel genomen, 12 warme gerechten en 6 koude. Variatie van vlees en groentegerechten. Niet super gekruid, maar lekker op smaak. Vooraf combinatie van hapjes genomen om zoveel mogelijk verschillende dingen te proeven. Eten is dik in orde, evenals de zeer vriendelijke bediening. Alleen de inrichting straalt nog teveel het Chinese restaurant uit dat er voorheen zat. Daar zou wat mij betreft wat meer sfeer in mogen. Maar dit doet de smaak niet ten nadele, je komt voor het eten. Toch?

Gegeten op 23 december 2015

angelo19

gisteren op kerstavond met 5 personen gegeten en wij vonden het buiten gewoon goed
we moesten wel een uurtje rijden maar het parkeren was gratis en bijna voor de deur
we hadden de rijsttafel voor 6 personen , heel veel lekkere gerechten en veel vlees
prima
wij komen zeker weer terug

Gegeten op 24 december 2015

marcel324

wij hebben gisteren eten afgehaald was heerlijk speciaal voor ons klaar gemaakt gevraagd om niet te heet eten en dat hadden ze netjes gedaan

Gegeten op 22 november 2015

farise

Voor de 2 x gegeten hier Enorme lieve gastvrouw die aan de tafel kwam zitten met een leuk gesprek.Ook serveerster erg vriendelijk.Niks om aan te merken.Gerechten waren net als vorige x topvers en zalig.
Betere is voor ons niet te vinden.

Ga zo door Wij vinden jullie een echte aanwinst

Hans Zonnenberg

Gegeten op 19 november 2015

sdebuck

Lekker gegeten, via een veiling. Smaakvol en meer dan ruim voldoende. Lekkere Bintang erbij, en het is compleet. Decor, zoals het hoort als je Indisch gaat eten. Op deze manier hele goede prijs-kwaliteitverhouding!

Caked

Erg makkelijk te bereiken met openbaar vervoer en ze zijn goed zichtbaar; als je de tram of bus uitstapt hoef je niet eens te zoeken.
Service is top! Als de gereserveerde tijd niet redt, is dat geen enkel probleem.
Wij hebben ook via Vakantieveiling gereserveerd, maar alleen de vegetarische- en kipgerechten genomen. Ben blij dat wij geen rund en varken eten, anders zouden wij heel erg vol zitten. We hadden geen ruimte voor een toetje, dus je krijgt genoeg te eten! De sfeer was erg aangenaam en huiselijk, dus geen stijve gedoe. Op de toiletten kan je de handen afvegen met textiele gastendoekjes. Erg bijzonder en milieuvriendelijk!
Mijn favoriete gerechten waren de telor en sayur lodeh, hiervoor kom ik zeker weten weer terug!

Gegeten op 27 september 2015

wrssh

Geen enkele gerecht was lekker van de 18 soorten! Het was #WAARDELOOS, en je krijgt alleen maar 2 piepkleine kommetjes met 'witte rijst/nasi' om met verschillende 'smaken vlees' te proeven. Verspil je tijd niet om hier te gaan eten! =)

Gegeten op 18 september 2015

Schrijf zelf een recensie over Indrapura in Rijswijk

Schrijf hieronder je recensie over Indrapura. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.