a TripAdvisor company

Indrapura

1. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 070-3995151

jan1956

Een rijsttafel via vakantieveilingen gegeten.
De bediening kwam een beetje traag op gang. Zo duurde het wel even voor er gevraagd werd of we iets wilden drinken.
Ook het extra voorgerecht nam wat extra tijd. Wij hadden de crispy mix. Een aanrader, erg lekker!
Vrij snel daarna werd onze tafel vol gezet met allerlei schaaltjes met heerlijke gerechten en bijgerechten, met uitleg wat het allemaal was. Totaal zo'n 17 schaaltjes!
Korte opsomming: Nasi, rijst, gado gado, komkommer, tempeh rundvlees, kip, babi, twee soorten sateh's en nog een aantal heerlijke groentes met hun specifieke bereidingen.

Alles smaakte erg goed, lekkere smaken en ruim voldoende! Kortom, een aanrader!
Tip: Pas op met de sambal, deze is echt heet en niet te vergelijken met een potje van de supermarkt.

Gegeten op 20 mei 2015

maya10

We hebben heerlyk gegeten en op ons gemak eten 10 stoelen zaten heerlyk pesoneel zeer vriendelyk top om aan te raden heerlyk huiskamer gevoel

Gegeten op 18 april 2015

OlgaLeidsdchendam

Via Vakantieveiling heb ik een Indonesische rijsttafel voor 2 personen gewonnen bij Indrapura te Rijswijk. Ik ben blij dat ik kennis heb gemaakt met dit restaurant. Het eten was erg smakelijk, veel verschillende gerechten. Ook genoeg voor de wat grotere eter. Ik zal er zeker weer terugkomen.
Groeten,
Olga uit Leidschendam

Gegeten op 7 april 2015

marian16

gisteravond hier gegeten met een vakantieveilingbon. We werden vriendelijk ontvangen. Maar wat een ongezellig restaurant. Het lijkt meer een kantine. Het was wel erg schoon. De rijsttafel was niet bijzonder. Ook zat er zeker wel 10 minuten tussen het serveren in. Eerst kregen we de sate en groente gerechten en zeker 10 minuten later pas de rendang en blado. De vleesgerechten smaakten allemaal hetzelfde en waren qua smaak niet bijzonder. Voor ons geen herhaling

Gegeten op 13 maart 2015

Mick23

Gisteren zijn wij bij Restaurant Indrapura in Rijswijk geweest. De ontvangst was zeer vriendelijk, de ruimte oogt wat koel en rommelig. Zo staan er gewoon twee lege kratten bier in het restaurant en er loopt allerlei personeel (ouders) rond maar de bediening is vooral in handen van 1 persoon. Naarmate het drukker werd in het restaurant, werd dit soms wat lastig om iets te bestellen.
vooraf loempia's gegeten, waren lekker en vervolgens een rijsttafel.
Een van de betere, echt heerlijk! En, meer dan voldoende
het verzoek om wat meer witte rijst werd heel snel geregeld, dat is nog weleens anders.
Dus kortom, prima eten alleen wat rommelig.
Advies om eens kritisch naar het restaurant te kijken, waar
Ijkt het op een huiskamer (door de aanwezigheid van een spelend kind en familie) en waar op een restaurant.

Gegeten op 22 februari 2015

Renatus50

Heerlijke rijsttafel genomen met een uitstekende sotoayam vooraf. Ik kom vele jaren in Indonesië en dit restaurant heeft eten waarbij je gevoel hebt dat je naar gordel van smaragd gaat.
Vriendelijke bediening die tijdig de gerechten brengt. Een restaurant waar we vaker zullen komen

Gegeten op 20 februari 2015

angelique88

Net heerlijk gegeten! Aardig personeel ondanks dat wij 1 ziek peutertje hadden..En nog twee "spring in het veld" meegenomen hadden. Zeker voor herhaling vatbaar. De kip ketjap was heerlijk voor de kids.

Gegeten op 7 februari 2015

Hans de Proever

De eerdere recensies hadden we niet gelezen vooraf. Maar beter ook. Prettige bediening, zeker niet opdringerig. En het eten was zoals Indonesisch smaken moet. Goed bereid, lekker pittig en vol smaak en ruim voldoende. Goede wijnkeuze voor redelijke prijzen. Wij waren zeer tevreden,

Gegeten op 20 december 2014

LucienIens

Vandaag daar met 4 personen gegeten. Vooraf toch nog even de recensies gelezen ... met enige bedenkingen naar binnen.
We waren vroeg (17.00 uur) en kozen een rijsttafel. Naast onze tafel was er op dat moment nog 1 tafel bezet, lekker rustig dus. Wellicht heeft dit meegeholpen, maar het eten stond bij ons snel op tafel. Tussen de gangen door leek er wel enige vertraging op te treden, maar kan ook een gevoelskwestie zijn.
Er werd inderdaad ook bij ons gevraagd of we een voorgerecht wilden. Een logische verkoopvraag, maar er werd niet aangedrongen o.i.d.
Eten was goed qua temperatuur en smaak. Dus ook hier herkenden we gelukkig de andere recensies niet in.
Van de rijstafel zaten we goed vol, dus als dessert enkel koffie (wel met spekkoek :-) )
Het decor is niet sprekend of aantrekkelijk, maar door de rustige kleuren zeker niet storend.
Al met al: prima eten voor de prijs die gevraagd wordt. Service vriendelijk en met bescheiden humor. Tempo was goed, al kan ik niet spreken voor een situatie als de zaak vol gezeten zou hebben.

Gegeten op 9 november 2014

x4al

Wij kwamen geregeld hier eten met ons gezin.
Heerlijk vonden we het de laatste keer was meer dan teleurstellend. wij hadden rijsttafel besteld we moesten erg lang wachten. De ober probeerde steeds drankjes op te dringen en we vonden ook zijn opmerkingen erg hinderlijk.

Dit is echt de laatste keer, de gerechten smaken niet echt indonesisch meer.
Voordat de nieuwe kok kwam , de nieuwe ober en de zaak werd verbouwd was de sfeer enorm leuk.

Helaas komen wij hier niet meer.

Gegeten op 18 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Indrapura in Rijswijk

Schrijf hieronder je recensie over Indrapura. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.