a TripAdvisor company

3. 23% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 076 513 95 45
  2. www.restaurantsumo.com

Dvde

Hier gegeten met een grote groep. Service was goed. Mooi sfeervol restaurant. Alleen wat tegen viel was het eten. De sushi bijvoorbeeld met de krokante garnaal erin was niet krokant en ook niet warm. Deze was duidelijk al even van te voren gemaakt. Ook andere sushi toonde op het plaatje anders dan in werkelijkheid (niet zo oranje zoals het plaatje liet zien.) Ken wel betere sushi restaurants.

Gegeten op 30 januari 2016

J-P_S

Heb al veel restaurants gezien, maar was hier echt onder de indruk!

We kwamen zonder reservering aan en het was al erg vol. Bij de ingang werden we direct vriendelijk geholpen en er werd een tafel voor ons gevonden. We konden naar de eerste etage over een prachtige wenteltrap. De ambiance is werkelijk geweldig en sfeervol.

Boven aangekomen stond een vriendelijke jongedame ons al bij de trap op te wachten en begeleide ons naar de tafel. We konden gelijk ons drankje bestellen en kregen kort daarop ons welkoms aperitief (gemberwortel met wasabi, apart maar lekker) en de drankjes.
Het systeem werd even kort maar duidelijk uitgelegd. We bestelden onze eerste ronde en waren zeer verbaast hoe snel de eerste gerechten werden opgediend. We hebben heel veel gerechten besteld, allemaal even lekker, vers, smakelijk en goed op temperatuur. De schaaltjes werden continu aangevoerd en weer weggehaald. De chicken dumplings waren toch echt wel mijn favoriet, dan ook meerdere keren besteld.

De hele avond verliep geweldig. Ondanks dat het een erg groot restaurant is met drie verdiepingen is het er erg gezellig en valt het niet op hoe groot het is. Veel hoekjes, sfeervolle aankleding en de prachtige wenteltrappen in het midden geven je het gevoel in een knus restaurant te zitten.

Om toch een verbeterpuntje te geven kan ik alleen maar zeggen dat de tijdslimiet door mij als onplezierig wordt ervaren. Het geeft een soort druk op de snelheid van eten en dat vind ik niet plezierig. Overigens werd er heel coulant mee omgegaan toen ik het met de serveerster besprak. We konden blijven zitten en onze laatste ronde en dessert rustig opeten zonder te haasten. Het systeem van twee lichtingen per avond zou ik adviseren weg te laten. Verder helemaal top!

Gegeten op 30 december 2015

LeonAusten

In de afgelopen kerstvakantie, hier de eerste keer sushi gegeten, samen met mijn dochter Meta, in dit werkelijk prachtige restaurant. Helemaal hiervoor, op aanraden van mijn dochter, uit Zuid Limburg (Wittem) naar Breda gekomen.
Prachtige ambiance, lekker eten en een goede sfeer, ondanks dat het er druk was en dat op een doordeweekse dag. We waren een kwartier te vroeg; geen enkel probleem.
Doen we beslist nog eens over.
Leon Austen (Wittem)

Gegeten op 30 december 2015

Charlien

Nette verzorgde inrichting. Aardige meisje dat ons aan tafel geholpen heeft. Veel keuze uit gerechten. Eten is redelijk tot goed van smaak. Prijs is daar ook naar.
Goed om gemakkelijk met gezelschap af te spreken.

Gegeten op 28 november 2015

Helga-Ultzen

Het eten was erg lekker, maar het was erg druk waardoor het wel een beetje als een massa productie voelde. Prijs-Kwaliteit was goed, hoewel de wij aan de dure kant was.

Gegeten op 29 september 2015

nijn-esra

Al een paar keer speciaal voor Sumo naar Breda gekomen, dat op een prachtig plekje aan de markt zit. Het is alleen niet zo toegankelijk voor minder validen door treetjes bij de ingang. Ze serveren echt lekkere en smaakvolle sushi en je hebt ruime keuze, ook in andere bijgerechtjes. In het menu staan handige aanduidingen voor vegetariërs en mensen met allergiën. Snelle bediening en vriendelijk personeel. Mooie en goed gekozen aankleding met een enorme bloeiende (nep)kersenboom en de gedraaide trap. Het doet niet aan als een all-you-can-eat restaurant. Er is genoeg ruimte tussen de tafeltjes zodat je genoeg privacy hebt, maar toch doet het allemaal heel knus aan. Er hangt een fijne, ontspannen sfeer. De toiletten zijn netjes en schoon. Echt een pluspunt is dat er verantwoorde vis geserveerd wordt, al lopen ze daar zeker niet mee te koop. Voor mij blijft dit voorlopig het vaste adres voor sushi!

Gegeten op 3 november 2015

ReneVoorberg

Wij zijn niet zo van die eetschuurgangers, maar dit was er leuk! Wat een mooi restaurant, allervriendelijkst personeel en het eten was ook prima.

Gegeten op 24 oktober 2015

dinivandoorn

Afgelopen zondag, zijn we wezen eten bij Sumo.
De sushi was verrukkelijk, de keuze was groot, allemaal erg lekker van smaak.
De warme gerechten zijn ook geweldig, de eend is onze favoriet.
Het personeel was erg vriendelijk, kortom een geslaagde avond.

Gegeten op 18 oktober 2015

MaxKritikus

Standaard All you can eat concept, met de bekende keuzes. Sushi is niet het allerbeste wat ik geproeft heb, maar voldoende. De niet sushi keuzes zijn beperkt tot gefrituurde hapjes en een naar onze smaak te kort gebakken lamskotelet.

Service vonden we eigenlijk te gehaast en geeft geen persoonlijk gevoel, meer het gevoel van "laat mensen maar zo snel mogelijk eten en wegwezen"

Decor vond ik te rumoerig en gehaast aanvoelen ( Veel heen en weer geren van personeel)

Omdat wij redelijk nieuw waren met het "All you can eat concept" ( dit gaven we ook aan) en bestellen van een x aantal gerechten tegelijk zou je een wat uitgebreidere uitleg ( en misschien een kleine waarschuwing voor het te snel te veel bestellen tegelijk) verwachten.
Helaas niet gekregen, dus onze eerste bestelling was dan ook meteen 20 ( 4 personen x5) gerechten. Tot onze verbazing/schrik kwamen deze gerechten ook bijna allemaal tegelijkertijd aan.
Zo gebeurde het ook dat we binnen korte tijd tamelijk vol zaten

Prijs/kwaliteit verhouding vinden we net iets te laag.

Gegeten op 2 april 2015

tamara94

Nou zeg.. Wat een vervelende nasmaak van de sushi. Vraag je om de rekening, na een kwartier nog niks. Loop je netjes naar de kassa om te vragen of je alsjeblieft je geld mag brengen. De ober vraagt letterlijk met hoeveel hij de rekening mag aanvullen. Kortom, hoeveel fooi mag ik incasseren. Moet je weten dat hij onze bestelling 3x vergeten was en we hem tóch een royale fooi wilde geven. Wat een brutaliteit! Geen Sumo meer voor ons.

Gegeten op 19 september 2015

Schrijf zelf een recensie over Sumo Breda in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Sumo Breda. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.