a TripAdvisor company

2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 076 513 95 45
  2. www.restaurantsumo.com

BDut

Wezen lunchen bij sumo. Bij aankomst een chagarijnige meneer die meer aandacht voor zijn telefoon had dan voor ons.(nummertje gevoel) We hadden er zin in. Een leuk uitje voor de kinderen werd erg vervelend door te lang moeten wachten (half uur zonder eten) verkeerde bestellingen of bestellingen kwamen niet aan. Je bent de hele tijd maar om je heen aan t kijken waar je eten blijft ipv gezellig aan tafel te zitten. Er bleek iets mis te zijn met bonnetjes in de keuken maar ook daarna kregen we onze bestelde gerechten niet! Dit is niet leuk eten zo! Het personeel is erg onvriendelijk. Lopen daar maar een beetje als een macho rond te huppelen maar gastvrij?? Er was een meneer die uiterst vriendelijk was en probeerde alles nog recht te zetten maar voor mij was de zin al over. Ik ben vaste klant bij een sushi tentje in oosterhout maar was erg nieuwschierig naar sumo. De smaak is flauw en de sushi valt uitelkaar. Veelste groot en smaakloos. Na deze ervaring zal ik niet meer terug komen bij sumo. De eerste en ook de laatste keer.

Gegeten op 30 juli 2015

RubyFooood

Het concept is super maar helaas gaat er vaak iets fout bij de uitvoering. Ik ben er nu een paar keer geweest en het personeel is altijd enorm chagrijnig en bot en er word altijd wel een gerecht vergeten.
Verder is de sushi prima, niet altijd even vers, en word het sbel gebracht.

Het is verder mooi ingericht en er is goed gebruikt gemaakt van de ruimtes.

Gegeten op 23 mei 2015

Andreavdb

In vergelijking met de andere sushi tent in Breda, vinden wij deze duidelijk minder lekker. Op iedere sushi zit een flinke dot (wasabi)mayonaise. Het zorgt ervoor dat je erg snel vol zit, misselijk vol. Service is snel. Dit is gelukkig verbeterd, heb hier 2 jaar terug erg lang nog moeten wachten. Dit keer hier geluncht, prima en mogelijk om buiten in het zonnetje te zitten in de zomer.

Gegeten op 13 december 2014

loes75

alles was lekker alleen de bediening was in het begin goed maar zwakte steeds meer af,we merkten dat ze om 10uur naar huis wilde.

Gegeten op 12 mei 2015

rené97

Ik weet niet hoe druk het op andere tijdstippen is, maar op zaterdagavond 18.00 is het in ieder geval superdruk. Desondanks was de bediening snel en het eten lekker. Maar om 20.00 uur moeten de tafels alweer klaar gemaakt worden voor de nieuwe gasten en dan moet je dus opschieten.
Het interieur is indrukwekkend, drie verdiepingen verbonden door een gigantische open trap met een in bloei zijnde (kunst)kersenboom. Er is een enorme keuze aan hapjes, van sushi tot grill, en ze smaken allemaal even heerlijk. Je kunt in 5 rondes bestellen, maar daar moet je wel snel mee zijn, anders kom je niet verder dan drie rondes. In elke ronde mag je 5 hapjes bestellen, maar dat is best veel en in de volgende rondes ga je vanzelf minderen. Ik heb zeer gevarieerd gegeten, soep, salade, vistartaartjes, diverse grill gerechten en uiteraard ook rijst met toebehoren. Lekker toetje en tevredenheid alom. Alleen vanwege de drukte en het gevoel van op tijd weer de tafel vrij maken, vallen de cijfers iets lager uit dan bij een rustige maaltijd. Ik ga nog eens terug op een rustiger moment.

Gegeten op 9 mei 2015

irene94

Sumo breda is indrukwekkend restaurant in het voorgaand 3-gezusters pand. Dit houd in 3 verdiepingen, met in het midden een trap met prachtige kunst-kersen-bloesem. Direct waan je je in een oosterse sfeer op een zeer moderne en stijlvolle manier. De bediening legt het concept netjes uit en is snel met het opnemen en bedienen. Het voelt niet aan als een all-you-can-eat restaurant.

Gegeten op 16 april 2015

Tinusjes

Met 3 personen hier gegeten.
De hapjes werden snel gebracht, maar gelukkig niet meteen de hele tafel vol.
De eend is super lekker.
De sushi was ook lekker.
Toen het wat drukker in het restaurant werd, duurde het ook wat langer met vragen om drinken.

Gegeten op 30 april 2015

Albert53

Altijd al fan geweest van sushi, vele malen gegeten bij Sumo op scheveningen. Toen we hoorden dat er ook een mooie en gezellige sumo in Breda zat ,zijn we gaan testen of ze de kwaliteit, service en gastvrijheid kunnen waarborgen.
Dat is ze zeker gelukt!! Alles is er splinternieuw, even lekker en misschien nog beter dan in Scheveningen. Kortom top avond met mijn gezin. Mooie en heerlijke gerechten,en warm ingericht.

Gegeten op 26 april 2015

DeLevensgenieter

Laatst ben ik met een collega sushi gaan eten bij Sumo. De kwaliteit van het eten was prima en de service ook. Wel vond ik de wachttijd soms lang duren en kregen we verkeerde gerechten op tafel. Verder was het een smakelijke en gezellige avond.

Gegeten op 2 april 2015

wauwie

Met een paar vrienden een avondje "onbeperkt sushi" gaan eten bij dit sushi-restaurant op de Grote Markt. We zijn er al eerder geweest en ook toen was het prima. Prijs/kwaliteit is in orde. De gerechten zijn erg smaakvol en er is veel keus. Het decor van het restaurant is mooi, en je hebt relatief weinig last van de grote hoeveelheid mensen die in de restaurant passen. De bediening is normaal, vriendelijk en snel. Door de "onbeperkt"-formule komt het vaak voor dat er grotere groepen mensen eten, en die maken soms iets teveel lawaai. Voor mij tot nu toe nooit storend geweest. Al met al een aanrader!

Gegeten op 1 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Sumo Breda in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Sumo Breda. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.