Sumo Breda

2. www.restaurantsumo.com

Marjolein_B

Gegeten op 14 maart 2015

maudf

De beste sushi in Breda en omstreken! Altijd vers en kwalitatief gewoon echt goed. Ook de bediening is heel vriendelijk en alert. Zie nergens in Breda collega's die zo op elkaar ingespeeld zijn en elkaar helpen. Dat komt de service naar de klant alleen maar ten goede!!! Bedankt Along, Ayun en bediening van Sumo voor weer een heerlijke avond!

Gegeten op 13 maart 2015

bas1202

De Sumo in Breda biedt een sterk verbeterd concept. Ook vond ik persoonlijk de sushi beter of dit puur aan de verbeterde atmosfeer lag durf ik in dit geval niet te zeggen. Dat het in Breda zo goed is komt waarschijnlijk vooral doordat het in Breda ruimers is opgezet daar andere locaties, waar je dicht op elkaar gedrukt zit.

Hoe dan ook prima gegeten en het personeel was uitermate vriendelijk!

Gegeten op 13 januari 2015

reem

De eerste keer in Sumo breda en het decor verrast toch wel. Een mooie inrichting van het mooie pand geeft een fijne sfeer. De bediening is super attent en vriendelijk waardoor je ook lekker snel wordt geholpen. De sushi smaakt zoals het hoort. Niet extreem veel verassende items op het menu, maar we zaten voornamelijk van de lunchkaart te snoepen (altijd goed tegen een gereduceerd tarief in de middag). Fijn restaurant waar we nu vaker terug zullen komen nu we weer in Breda wonen.

Gegeten op 30 november 2014

mennoK

We dachten met zijn drieen even wat lichte sushi hapjes te gaan eten. Toen ik echter de kaart bekeek, kon ik me zelf niet inhouden en heb ik toch ook een lekker thais soepje en de bami besteld. Kwalititief erg goed te eten, ondanks dat het eigenlijk het concept van vreetschuur is natuurlijk. De service was goed, hoewel je soms zelf wel het initiatief moest nemen.
Het eten viel me helemaal niet tegen en was zelfs erg goed!

Gegeten op 12 juli 2014

wendy4

Gegeten op 6 december 2014

Mahayasmine

All you can eat voor 2 personen.

Niet de eerste x dat we hier hebben gegeten. Vorige keer was er niet negatiefs aan te merken. Dit keer echter wel. Niet op het decor, want die is prachtig en je waant je in een soort Aziatisch paradijs. Ook het eten is hartstikke prima. Het eten wordt snel gebracht. Maar (!) onvriendelijke bediening heeft de eindbeoordeling flink omlaag gehaald. De bediening leek er totaal geen zin in te hebben. Chagerijnig werden we erop gewezen dat we allebei dezelfde all-you-can-eat optie moesten kiezen, want anders 'kon men niet controleren of we stiekem van elkaar aten'. Misschien hoort dit wel echt zo bij all-you-can-eat restaurants, maar mijns inziens is dit totale onzin en associaal om iemand dit te verplichten. Verder werden de bestellingen telkens gehaast en ruw op tafel gezet. Een keer liet de bediening wat eten vallen. Beloofd werd dat het zo opnieuw gebracht zou worden. Nou we hebben het niet gezien hoor! Ook werden we tijdens het eten gestoord door een vervelende bediende die ons er perse op wilde wijzen dat de menukaart niet onder het bestek mag liggen, maar rechtop in het daarvoor gemaakte vakje. ANNOYING. We werden echt even als kleuters behandeld. Tapwater hebben we niet gekregen. Maar een Chaudfontaine, waar we nog eens een dikke 2,50 voor moesten betalen.

Sumo is zeker voor herhaling vatbaar, maar ik zal twee keer beter nadenken of ik wel deze vestiging in zal stappen.

Gegeten op 29 november 2014

RuudM

groots en druk maar niet storend. Uitgebreide kaart maar veel gerechtjes lijken op elkaar, zo ook de smaak. Sushi was soms wat droog van structuur en het essentiële onderdeel kwam niet tot zijn recht. De warme gerechten waren beter, met name de eendenborst en de lamskoteletten. Bediening was helemaal top, vlot en voldoende aandacht.

Gegeten op 12 november 2014

breda2

Heerlijk gegeten. Gerechten waren echt heel goed en smaakvol. Vooral de lamsgerechtjes en ossenhaasgerechtjes waren erg lekker. Snelle bediening alhoewel sommige gerechten wat lang op zich lieten wachten. Als je een plaatsje voor het raam weet te bemachtigen is de avond met het uitzicht helemaal af.

Gegeten op 8 november 2014

Maria-1961

De ingang is met opstapje, heel vriendelijk ontvangen. Reservering gewenst.
De sfeer is er erg romantisch met een gigantische Japanse boom vol roze bloesem in het midden van de zaak, naast een grote mooie houten trap. Het is er vrij donker.
De ingang is vrijwel de hele avond open dus op sommige plaatsen vrij tochtig.
De bediening is heel vriendelijk.
Het eten is wel lekker maar voor mijn smaak een beetje te gekruid.
De sushi rijst vrij zuur.
De toilet partij is in een oude togenkelder mooi gedaan maar niet zo goed toegankelijk voor mindervaliden

Gegeten op 25 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Sumo Breda in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Sumo Breda. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.