nielsdamen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sushi "tenten" hebben we in overvloed, echter deze steekt er voor mij met kop en schouders boven uit. De bediening is misschien niet de meest attente die ik ooit heb meegemaakt, de sushi is van topkwaliteit. Het restaurant is zeer smaakvol ingericht en ligt op een mooi plein in de binnenstad, zodat je voor het laatste drankje in de stad ook slechts een paar meter hoeft te lopen.

Gegeten op 27 februari 2014

Formula29
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als een sushi liefhebber ga ik eens in de maand graag naar de Sumo. Tijdens een zaterdagmiddag wezen lunchen voor het eerst in Breda. Tot mijn verbijstering was de sushi lekker vers en alles werd snel geserveerd. Ik heb er heerlijk gegeten en genoten van de sfeer, wat ik niet had verwacht van een normale All-U-Can-Eat keten. Niet alle Sumo filialen zijn even goed maar dit filiaal behoort zeker tot de betere.

Gegeten op 22 februari 2014

Mevicky
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super mooi ingerichte zaak! Een van de betere zaken waar je naast sushi ook lekker veel vleesgerechten hebt. Een nadeel is dat het zo'n grote zaak is, dat het wel massaproductie is en af en toe een gerecht eigenlijk bijna koud je tafel bereikt, zonde... Maarja dan de ronde erna nog maar een keer proberen. Persoonlijk nog nooit verder dan 3 rondes gekomen met bestellen, maar 5 rondes zijn mogelijk!

Gegeten op 15 december 2013

RenJack
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bijna de hoop opgegeven een goed Sumo restaurant te vinden, maar in Breda toch gevonden. Eten is heel goed, vis lekker vers en niet vet. Eten werd snel en netjes geserveerd Bediening is erg vriendelijk en attent. Decor is ook erg mooi en door de trap in het midden toont het lekker ruim, je hebt ook niet zo in de gaten hoe druk het in de zaak is wat ook wel prettig is. Bij het weggaan kregen we nog een kleine presentje mee omdat we zo enthousiast waren dat we eindelijk eens bij een goede Sumo hebben gegeten.

liefhebberr
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wie van vele kleine gerechten houd, is hier aan het juiste adres. Zeer mooi restaurant over verschillende etages met open karakter . Eten wordt op kaartje besteld en zodra gerecht klaar is wordt het naar je tafel gebracht. Voor een ieder zeker wat te vinden. wij komen zeker nog eens terug

Gegeten op 22 december 2013

RCM
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon een all you can eat sushi restaurant. What you see is what you get. De enorme ruimte is slim ingericht waardoor je niet in de gaten hebt hoe massaal het is. Bediening is voldoende. Toiletten keurig schoon. Het eten is prima en niet anders dan bij andere restaurants met deze formule. Jammer dat de muziek altijd veel te hard staat, de R&B tettert door de ruimte. Al met al een prima plek op toplocatie.

Gegeten op 18 december 2013

Perry-en-Jane
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eergisteren bij Sumo Breda gegeten. Wij houden beide van Japans eten en het moet gezegd worden, Sumo Breda is tot nu toe de beste die we tegen gekomen zijn.

De zaak aan de grote markt is fenomenaal met een goede sfeer. De bediening is zeer vriendelijk en klantgericht. Bestellen in dit all-you-can-eat concept is ook zeker geen probleem, er is namelijk genoeg bediening ook als het druk is.
Je vult je kaartje in, zet het op zijn kant en binnen 1min heeft iemand hem meegenomen.
De gerechten komen in etappes, heel prettig, want dan kun je van alles genieten als het nog warm is.
Het eten is bijzonder goed en constant van kwaliteit.

Kort samengevat: Lekker eten, goede bediening en bijzondere ambiance

Gegeten op 7 december 2013

SimoneH
  • Recensies in de laatste twee jaar

We zijn met twee personen op 5 december hier gaan eten. Het was niet heel druk en we kregen zonder problemen een tafeltje. Vervolgens gingen we eten bestellen. De eerste ronde ging goed, sushi was lekker. De warme gerechten waren wat minder. Daarna voor de tweede keer besteld, alleen het eten kwam maar niet. Na 50 minuten wachten hebben we de bediening hier op aangesproken en zij hebben ons kaartje opnieuw naar de keuken gebracht. Vervolgens kwam het eten wel, maar niet alles wat we besteld hadden. Derde ronde kwamen de gerechten die we zowel in de tweede en derde ronde hadden besteld: dus sommige dingen kregen we weer dubbel. Er werd ons niet om drinken gevraagd en toen wij na het eten nog een drankje hadden besteld, werd deze opnieuw niet bezorgd. We zijn dus ook zonder deze drankjes weggegaan. Al met al was het eten prima, maar niet de beste sushi die ik ooit heb gehad, maar de bediening was ronduit waardeloos. We gaan hier ook niet meer terug. De prijs was ook aan de hoge kant.

Gegeten op 5 december 2013

bredauit
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben er zaterdag 26 oktober met 10 personen gegeten. De menuprijs is dan geen 24,20 maar 27,50. De klimaatbeheersing in het restaurant is onder de maat. Het is er veel te druk en de ruimte tussen de tafeltjes is erg krap. De sanitaire voorzieningen zijn in aantal onvoldoende. Het eten is goed en er is veel keus. De bediening kan beter,het eten wordt op tafel gezet en dat is het dan, er is veel personeel en niet iedereen neemt er de moeite voor om het concept uit te leggen. De prijs van de drankjes is aan de bovenkant. Een literfles bronwater Chaudfontaine kost bijvoorbeeld € 6,10. en een glas Chardonnay €3,80. Het is overigens geen chique restaurant om deze prijzen te rechtvaardigen. Niet waarschijnlijk dat we hier op korte termijn nog eens heengaan.

Gegeten op 26 oktober 2013

Annette78
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dankzij dit restaurant hou ik van sushi! Heerlijk, vooral die met mango is echt een aanrader!
Bediening is naar mijn mening nog niet heel erg gastgericht maar meer omzetgericht.
Mooie inrichting alleen wel warm in de zaak.

Gegeten op 8 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Sumo Breda in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Sumo Breda. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!