Stadscafe de Bank

• ?

• ?

Jenthe

• Goed

Nadat het restaurant is over genomen is de sfeer qua interieur veel gezelliger. De bediening is nog steeds even hartelijk en attent. Je kunt hier echt urenlang gezellig zitten en genieten van de heerlijke hapjes. Ze serveren een schaal met alle hapjes van de kaart voor heel weinig geld!!! Ookal zijn de lunch en dinerkaart simpel, het eten dat op tafel komt ziet er mooi uit en is zeer smakelijk. De extra gerechten die niet op de kaart stonden leken voor de iets kritischer eter wel een uitdaging, maar dat er voor elk wat wils is, is zeker!

roos76

• Uitstekend

Prachtig restaurant en zeer goed eten! We hebben er met z'n elven gegeten. Een drie- gangenmenu voor 22,50. Heerlijk en niet duur! De bediening was erg vriendelijk!

Sophie89

• Uitstekend

We kwamen binnen en het eerste wat ons op viel was de vrolijke glimlachende bediening en de gezellige sfeer! Ik voelde me gelijk op mijn gemak. We werden goed geholpen en het eten was uitstekend! Ik had een heerlijke varkenshaas en mijn vriend de rode mul (die ook erg lekker was). En waar wij niet van af konden blijven, terwijl wij al een beetje vol zaten, waren de heerlijke bij geserveerde frietjes! Super lekker! Beneden was een feestje bezig dus konden we helaas het interieur niet goed zien door al die gezellige mensen, maar ook dat zag er leuk uit! Afgesloten met een heerlijk chocolate dream, gingen we met een tevreden gevoel weg. Binnenkort de lunch eens proberen!

Ijkelina

• Matig

Wij waren er voor de lunch op zaterdagmiddag. De bediening was vrolijk. De broodjes waren van veel te dikke plakken grof volkeren. Ze waren enigszins geroosterd en daardoor te hard en dat was niet prettig om te eten. Het duurde verder erg lang voordat er iets uit de keuken kwam. De aankleding van de zaak is een luchtig, laten we zeggen, bij elkaar geraapt zootje. Toen ik naar het toilet vroeg, bleek die in de kelder, waar het erg donker was en de toiletten achterstallig onderhoud vertoonden. De ruimte onder hetrestaurant bleek verder vol te staan met Boeddha's. Een soort lounchruimte. Maar Het was er donker, dus dat blijft gissen. Wij komen hier niet terug.

TommieG

• Uitstekend

Zeer goed eten, en veel waar voor je geld! De combinatie van zeer professioneel en ontzettend gezellig bedienend personeel geven je een erg warm welkom! Service is ronduit goed, en ook de inrichting en ambiance is echt te gek. Absolute aanrader!

Klasien

• Uitstekend

Heel gezellig restaurant, leuke sfeer en gezellige bediening! En het eten is ook heerlijk.

zweefduiker

• Goed

Eten en bediening is hier prima. Gezellige tent!

aldert

• Slecht

Eerst kregen we geen bediening. Daarna bleek na bestellen de burger niet voorradig. De vervangende ribeye was ook uit hoorden we na 5 minuten. Van de vervangende steak waren er maar 4. Het geergerde zuchten van de ober was het ergste. Wat uiteindelijk uit de keuken kwam was ok.

Schrijf zelf een recensie over Stadscafe de Bank in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Stadscafe de Bank. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!