Stadscafe de Geus

• 7.9

• 7.8

fawr48
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via etentjeveilen.nl een bijzonder voordelig driegangenmenu voor 2 personen gekocht. Omdat het mooi weer was aten we op het grote terras met uitzicht op de Oude markt. Vriendelijke bediening.Het menu wisselt per dag.
We konden bij elke gang uit 2 gerechten kiezen. Als voorgerecht namen we ossenstaartsoep met eigengebakken brood. Heerlijk maar de soep was jammer genoeg veel te zout. De bediening had die klacht al eerder gehoord en aan de keuken doorgegeven.
Desondanks... Als hoofdgerecht een varkenslapje met koude salade, gebakken aardappelpartjes vergezeld van kruidenmayonaise en gewone mayonaise. Best lekker. Als dessert panacotta met apart slagroom. Ook al lekker.
Al met al een min voor de te zoute soep maar verder toch zeker waar voor het geld. Normale prijs voor een driegangen dagmenu
€16,50.

Gegeten op 4 juni 2013

peters_s
  • Recensies in de laatste twee jaar

Momenteel hebben ze de beste spare-ribs van Enschede! Doorgaans ook gewoon goed eten en prima wijn. Sommige personeelsleden zijn erg goed, andere wat minder. De Geus is echter een horeca opleidingsbedrijf, dus dit is te verwachten en is dus ook minder een probleem. Ondanks dat er duidelijk veel aandacht aan is besteed is het binnen een beetje een grote galmende ruimte. Je ziet mensen ook vaak wegkruipen in de paar hoekjes die ze hebben. Als ze dit wat meer zouden opbreken met scheidende elementen zoals bloembakken of iets dergelijks dan zou dit al een hoop schelen vermoed ik.

Gegeten op 9 november 2012

erasma
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij aten het weekmenu: paddenstoelensoep en hertenstoof met aardappel/knolselderijpuree en spruitjes. Erg smakelijk. De soep misschien een beetje zout. Ik at hier eerder een weekmenu, en ook toen smaakte het me prima. Hier wordt echt goed gekookt!
Bediening is heel prettig.

Gegeten op 26 oktober 2012

HesterT
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen maanden 2 keer gegeten bij de Geus. Op de kaart 'gewone' eetcafe-gerechten, zoals saté met friet en huisgemaakte hamburger. Beide keren waren deze gerechten en ook de bijgerechten erg goed klaargemaakt. De grootte van de porties is prima en de bediening vriendelijk en behulpzaam. Voor een gewone, goede, niet al te culinaire maaltijd met een lekker biertje van de tap een prima aanrader!

Estherrr
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met het mooie weer hier op het terras gezeten en we waren aangenaam verrast door het lekkere eten. Het zag er erg verzorgd uit en het was allemaal goed op smaak. Bediening was ook snel. Nette prijzen ook.

Sutucol

• Uitstekend

Heerlijk gegeten in prettige ambiance met vriendelijk personeel. Erg lekker brood bij de lunch gerechten, maar de Geus dippers (met hezelfde brood) zijn ook echt een aanrader!

jonmac

• Matig

Vanmiddag was ik bij de café lunchen - de erwten soep was echte niet lekker. Veel te dicht en niet romig! Kon het niet op eten.

EvelineD

• Goed

+ Lekker gelucht. Bruine brood is geweldig en ook de wrap met kip was goed. Het was gezellig druk. En vooral de thee is erg lekker. Eindelijk een zaak waar de thee ook goed op temperatuur is.
- Veel personeel, maar dan zou je ook verwachten dat ze net iets drukker in de weer zouden zijn met het schoonmaken van de tafels. Dat moet er nog ff ingebracht worden. De bloemen van de opening stonden nog allemaal in het papier. Als er dan voldoende personeel is, verwacht je toch dat iemand dat even regelt.

HenkdeV

• Goed

Modern eigenwijs café met een leuke afwisselende kaart en kwalitatief goed en betaalbaar eten.

Schrijf zelf een recensie over Stadscafe de Geus in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Stadscafe de Geus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!