a TripAdvisor company

foto's van Kabul in Breda - 1 foto's van Kabul in Breda - 2 foto's van Kabul in Breda - 3 foto's van Kabul in Breda - 4 foto's van Kabul in Breda - 5 foto's van Kabul in Breda - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0657005566

Aangename verrassing

Hier proef je de exotische smaken die de Afghaanse keuken te bieden heeft. Laat je verrassen door de culinaire tradities van dit eeuwenoude land en je zult ontdekken dat de gerechten zeer smaakvol en verfijnd zijn. Alles wordt bereid volgens familierecepten en zit vol kruidige smaken.

ireneac

Via online reservering

Ben al eerder wezen eten hier. En ik moet zeggen dat het weer geweldig is wat je opgediend krijgt
Bediening voornamelijk mannen zijn agent en vriendelijk. Het meisje wat er af en toe is vind ik hier niet echt thuis passen. Qua houding en vriendelijk zijn is zij echt de mindere

Gegeten op 17 juli 2016

jwmmeijer

Via online reservering

De keuze om vegetarisch te eten bij Kabul is niet groot, maar met het vegetarisch verrassingsmenu zit je altijd goed! Heerlijk gegeten!!!

Gegeten op 15 juli 2016

moversch

Via online reservering

Heel lekker eten, met het 4 gangen menu met kleine gerechten. Ook onze kinderen (8 en 10) hebben lekker mee gegeten. Terwijl het toch geen alledaagse keuken is. Ook de verschillende rijstgerechten smaken zo veel beter dan onze eigen rijst.

Gegeten op 14 juli 2016

lucasvanderland

Via online reservering

Wij kozen voor het viergangen verrassingsmenu. Alles werd op een rustig tempo opgediend met telkens een goede uitleg over de geserveerde gerechten. Door de grote variatie was er voor ieder wat wils. Het lekkerst vond ik o.a. de voorgerechtjes en v.w.b het hoofdmenu de rijst met kippendij en sinaasappel en de pruttelend heet opgediende kalkoen. Mijn partner gaf de voorkeur aan de rijst met lamsvlees en rozijnen. We kwamen niets tekort. Er was een overvloed aan eten. De bediening was vriendelijk.

Gegeten op 14 juli 2016

nicolebeeker

Via online reservering

Eten is daar perfect! Erg jammer dat al het eten van het hoofdgerecht tegelijk komt! Dit zouden ze echt in etappes moeten opdienen, dan is het nog warm en nóg smakelijker, daarnaast weet je ook beter wat je krijgt! Nu wordt de hele tafel volgepropt.
De bediening vonden we deze keer niet top, vorige keer, minder druk, kregen we van de eigenaar zelf uitleg over het eten, dat was bijzonder!
Je geeft van te voren aan wat je wel en niet wilt en daar wordt totaal geen rekening mee gehouden! Oftewel: je moet zelf alert zijn én nogmaals doorgeven wat je allergie is en dat je niet voor een dessert kiest. Jammer!

Gegeten op 8 juli 2016

jolandavannispen

Via online reservering

Heerlijk genoten van het verrassings 3-gangen menu. Bediening was op zich prima alleen de dame die ons bediende was wat "plomp" in haar wijze van bedienen.

Gegeten op 8 juli 2016

Geek13

Via online reservering

Het eten was lekker, maar voor ons niet per se eentje om voor terug te komen. Was erg rustig op de woensdagavond.
Verassingsmenu is 'n aanrader, zo proef je van alles wat!

Gegeten op 6 juli 2016

Iens152

Via online reservering

Verrassingsmenu vega was heel lekker en vullende. Afgaande thee aanrader. ToetJe ook heel lekker. Volop parkeerplaatsen.

Gegeten op 1 juli 2016

lieveturcksin

Via online reservering

Het was de eerste keer dat we Afghaans gingen eten maar het is voor herhaling vatbaar. De ober raadde ons het verrassingsmenu aan en, na de kaart te hebben bekeken, namen we dat ook. Het was inderdaad een aangename verrassing met nieuwe combinaties en nieuwe smaken. Zeer vriendelijk onthaald en nog beter begeleid doorheen de nieuwe ontdekkingen. Een echte aanrader.

Gegeten op 29 juni 2016

wendyk

Via online reservering

Eten fantastisch en heel gevarieerd. Wij hadden de proeverij en kregen allerlei kleine gerechtjes. Alleen zo zonde dat het zo stil was. Misschien ligt het restaurant net iets te veel uit het centrum? Ga hier heen! Het is een verborgen pareltje!

Gegeten op 30 juni 2016

Schrijf zelf een recensie over Kabul in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Kabul. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.