Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

billy's eerlijke keuken

2. Mediterraan
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026 4425862

fench

Heerlijk geluncht, "sneetje van de week met garnalenkroketjes". Die garnalenkroketjes waren heerlijk. De vulling was goed, de korst lekker knapperig en het bijbehorende blaadje groen ook smakelijk. Portie ook groot genoeg voor lunch.
Ik vond het wel een beetje aan de prijs, maar dat heb ik wel over voor verse en goede ingredienten. Het is een heel klein zaakje waar het meestal vol zit dus ik was hier pas voor het eerst. De bediening was uitstekend, snel en vriendelijk. Wel een beetje ons-kent-ons sfeertje.

Gegeten op 21 november 2014

-T-

Na zoveel positieve recensies, wilde ik uiteraard ook hier een keer gaan eten. Als lunch op het terras de slamix (krop sla) met olijven, kappertjes, avocado, gebakken gamba's (krijtbord) besteld. Vond er niet echt iets speciaals aan, maar het zag er lekker uit en het was goed op smaak (balsamico dressing). Ik vond de gamba's iets te doorbakken. Wel lekker brood erbij. Al met al best duur voor zo'n gerecht (13,-).

Gegeten op 30 juli 2014

wendy12

Ik wou dat er zo'n lekker tentje bij ons in de stad was. Wat een geweldig klein zaakje. De sfeer is al geweldig. En dan het eten... hoe krijg je het voor elkaar in dat kleine keukentje. Salade met huisgerookte zalm! Wow. ik kan voorlopig geen gerookte zalm (in salade of op brood) bestellen, want alles kan nu alleen maar tegevenvallen! Heerlijk gelunched, lekker brood bij de salade. Bedankt!

Gegeten op 28 juni 2013

marcbrandt

• Uitstekend

• Uitstekend

In de afgelopen maanden ben ik regelamtig bij Billy's binnen gelopen voor een goed kop koffie en/of een lekkere lunch. voor mij is het een vaste pleisterplaats geworden. Koffie en lunchen zijn goed en smakelijk en zonder opsmuk.
Billy's heeft voor mij een dorpse sfeer op een positeve manier. De bediening is toegankelijk indien je dat wilt en heb je geen zin in een praatje dan wordt dat ook aangevoeld.

MariscaH

• Goed

• Goed

Op italiaanse leest geschoeid klein restaurant annex delicatessenzaakje. De gerechten worden met zorg gemaakt en zijn goed uitgevoerd, inclusief vers brood en verse frites. Ook de quiche mag er zijn: goed gevuld, smaakvol en, niet onbelangrijk, met een lekker deeg bereid.
De patisserie die standaard bij de koffie geserveerd wordt is uitmuntend, zowel voor het oog als voor de tong.
De bediening is nog wat onwennig, maar erg attent en persoonlijk.

Schrijf zelf een recensie over billy's eerlijke keuken in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over billy's eerlijke keuken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.