billy's eerlijke keuken

• 8.2

• 8.2

zaf
  • Recensies in de laatste twee jaar

Billy's zit gevestigd op t'Eiland, het is een klein knus zaakje waar Billy met passie aan het koken is, hij heeft een leuke stijl wat betreft gerechtjes en zijn concept is uniek waardoor iedereen er altijd zo enthousiast over spreekt. Kom er regelmatig en dan laat ik Billy iets lekkers maken wat me altijd erg bevalt zoals vorige week; kruidige worstjes van Slagerij Evers met een eitje en heerlijk brood en huisgemaakte pesto wat ooit door een Italiaan tot beste pesto is uitgekozen.
Oja!
Een glaasje prosecco is er dan erg lekker bij!;)

Kortom een erg leuk zaakje waar je overdag heerlijk kan lunchen.

Gegeten op 5 februari 2014

wendy12
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik wou dat er zo'n lekker tentje bij ons in de stad was. Wat een geweldig klein zaakje. De sfeer is al geweldig. En dan het eten... hoe krijg je het voor elkaar in dat kleine keukentje. Salade met huisgerookte zalm! Wow. ik kan voorlopig geen gerookte zalm (in salade of op brood) bestellen, want alles kan nu alleen maar tegevenvallen! Heerlijk gelunched, lekker brood bij de salade. Bedankt!

Gegeten op 28 juni 2013

marcbrandt

• Uitstekend

In de afgelopen maanden ben ik regelamtig bij Billy's binnen gelopen voor een goed kop koffie en/of een lekkere lunch. voor mij is het een vaste pleisterplaats geworden. Koffie en lunchen zijn goed en smakelijk en zonder opsmuk.
Billy's heeft voor mij een dorpse sfeer op een positeve manier. De bediening is toegankelijk indien je dat wilt en heb je geen zin in een praatje dan wordt dat ook aangevoeld.

MariscaH

• Goed

Op italiaanse leest geschoeid klein restaurant annex delicatessenzaakje. De gerechten worden met zorg gemaakt en zijn goed uitgevoerd, inclusief vers brood en verse frites. Ook de quiche mag er zijn: goed gevuld, smaakvol en, niet onbelangrijk, met een lekker deeg bereid.
De patisserie die standaard bij de koffie geserveerd wordt is uitmuntend, zowel voor het oog als voor de tong.
De bediening is nog wat onwennig, maar erg attent en persoonlijk.

Schrijf zelf een recensie over billy's eerlijke keuken in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over billy's eerlijke keuken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!