Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Uthai Thani

1. Thais

Uthai Thani

1. Thais
  1. Toon telefoonnummer 070 338 90 99

dvdbu

Ik heb verscheidene malen eten besteld bij Uthai Thani. Over het algemeen is het eten van redelijke kwaliteit. Het is echter al enkele keren voorgekomen dat het eten niet op tijd of koud werd bezorgd. Vandaag is het eten, na 45 min wachten en bellen, niet afgeleverd. Helaas konden er geen excuses vanaf. Voor mij de laatste keer Uthai Thani.

Gegeten op 30 september 2013

Mastermixer

Wordt minder. Prijzen gaan omhoog en uitstraling wordt smoezeliger.
Eigenaresse verdedigt zich door te zeggen dat ze te weinig verdient. Daarom moeten prijzen omhoog. Bijna restaurant prijzen intussen. Dan kan ik dat beter gaan doen ipv zelf halen.

Gegeten op 4 juli 2013

ElkeenMartijn

• Uitstekend

Dit is een hele goede aanwinst voor Scheveningen als het om Thais gaat! Heerlijke afhaal, ruime keus en vers bereid terwijl je wacht, vriendelijke mensen.

Asia_2013

• Uitstekend

Eigenlijk kun je NOOIT de waardering uitstekend geven , immers als je 1 michelin ster heb is er nog een optie voor nummer 2 en 3.
Maar goed deze nieuwe Take-Away want dat is het beoordeeld in vergelijking met andere Take-Away's . Samen met mijn Thaise partner een streek gerecht geprobeerd omdat je daaruit vaak kunt herleiden hoe het met de authentieke smaken is gesteld. We waren aangenaam verrast. Perfect op smaak , grote porties voor een schappelijke prijs. Absolute aanrader !

Schrijf zelf een recensie over Uthai Thani in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Uthai Thani. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.