a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Wereldkeuken
  1. Toon telefoonnummer 072 520 6111

claudio123

Met een groep vrienden hier wezen eten, mooi pand en atmosfeer. Het eten was oké maar niet bijzonder, het zelfde geld voor de wijn niks speciaal. Het personeel legde de regels netjes uit maar kon misschien wat meer betrokken zijn met de klanten.

Gegeten op 28 juni 2016

janchou

Zondagavond met 6 volwassenen en een kind van 2 gegeten van 17-19 uur . Restaurant om 18 uur vol. Reserveren dus noodzakelijk in het weekend. Goede service, naar tafel gebracht en werkwijze uitgelegd. Zeer ruim aanbod van eten, bijna te veel om te kiezen. Opvallend was de versheid van alles, vooral ook de visgerechten (ter plekke bereid) zijn van erg hoge kwaliteit. Koks bij baktafels erg efficiënt en snel. De crème brûlée was beter dan in menig "toprestaurant".
Hadden mooie tafel voor het raam, met uitzicht op historisch Alkmaar. Het kinderhoekje heeft niet al te veel voorzieningen.
Bijzonder goede prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!

Gegeten op 13 maart 2016

zadinia

We werden heel vriendelijk ontvangen. Wat ik wel vreemd vond is dat we om 19.15 wilden reserveren maar dat kon niet, pas om 19.30. Toen wij er om 19:30 waren was het halve restaurant al leeg dus dat vond ik raar. Het eten is ok, niet hoogstaand, maar dat is te verwachten voor €25 incl. drinken. Alles werd wel goed bijgevuld ondanks dat er niet veel gasten meer waren. Ik heb niet veel van het buffet gegeten, behalve sushi (ok) en een plakje Carpaccio (waterig) dus daar kan ik niet veel over zeggen. De eendenborst en lam die ik had laten grillen waren perfect. Mijn tafelgenoten hadden garnalen aan spies (zalig), biefstuk en grillburger en alles smaakte prima. Van het buffet was nog saté gehaald, die was vrij scherp en niet echt warm. Het dessertbuffet bestaat uit div kleine schaaltjes met crème brulée, soesjes, en twee chocoladefonteins met toebehoren. Ik had de crème brulée en deze was erg lekker.
Er is een actie dat degene die jarig is niet hoeft te betalen, dit ter info.

Gegeten op 7 februari 2016

pieterberghuis

All you can eat concept in 2 uur.
Samen met mijn 2 dochters gegeten.
Let op kinderen vanaf 10 jaar worden als volwassenen met de prijs berekend.
Eten was algemeen, goed maar niet bijzonder.
Bij het bereiden van het vlees op de bakplaat bleek medium achteraf toch te rood.
Bakplaat niet warm genoeg, of niet goed opgelet bij het a la minute bereiden.

Gegeten op 20 november 2015

wezel23

Het is de 4de keer dat wij hier eten en het blijft gezellig. Het eten en drinken is erg lekker en er is voor ieder wat wils. Qua drinken is er ook een ruime keuze, van bier en wijn tot frisdranken en fristi/chocomel. De sfeer is gewoon gezellig, het is tenslotte een "all-you-can-eat" restaurant en geen "fine-dining". De service vinden wij erg goed, er wordt netjes een rondleiding gegeven als je er voor de 1ste keer komt. De prijs/kwaliteit verhouding vinden wij ook erg goed, niks op aan te merken. Als je van het "all-you-can-eat" principe houd, is dit een aanrader. Deze keer was ik jarig dus mocht ik nog gratis eten ook!! Dit vinden wij echt een geweldige actie!!

Gegeten op 4 oktober 2015

Cees-jan

Lekker gegeten hier met 9 personen. Allemaal met heel verschillende smaak en voorkeuren. Iedereen komt hier echter aan zijn trekken. Prima kwaliteit. In de grillhoek de biefstuk, lamskoteletjes, zalm, spareribs e.d. Maar hier hebben ze dus ook eendenborst, Atlantische (grote) mosselen en sliptong. Alles smaakte uitstekend. Samen met de drank die is inbegrepen is dit een mooie deal.

Gegeten op 3 oktober 2015

Rasta87

Ben met 8 man hier gaan eten en teleurgesteld. Het restaurant doet erg donker aan en mist duidelijk sfeer.
Bij binnenkomst word je niet gastvrij ontvangen en naar je tafel gewezen.
Dan begon het, de borden waren vies... Allemaal..als je goed keek zag je de zetmeel resten en vlekken nog zitten. Er word niet goed afgewassen daar. Ook veel borden waren beschadigd. Voor mij hoefde het toen al niet meer..

De keuze is beperkter dan bij ndere restaurants met een soortgelijke formule. Beide soepen waren niet warm en niet aan te raden. Veel gerechten hebben hoogstwaarschijnlijk te lang gestaan. Zo waren de lange vingers voor het dessert gewoon slap. De inktvisringen slap en taai.

Borden worden regelmatig opgehaald maar in een kar gestopt achter de kassa, ook geen prettig gezicht om met je gerechten langs te lopen.

Helaas geen goede beleving gehad, zonde van ons geld. De kwaliteit en aandacht voor gerechten en gasten is onder de maat.

Gegeten op 22 augustus 2015

Dejothjo

Heerlijk gegeten alles keurig verzorgd en schoon. Heel vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. De twee uur is lang genoeg om gezellig te eten en te babbelen.

Gegeten op 10 juni 2015

Rondezeeuw

Na bezoek van vele wereldkeukens deze ook maar eens proberen, laten we naar alkmaar gaan met een enthousiast gevoel!
maar niets was minder waar, heb nog nooit zo slecht gegeten bij een wereldkeuken als bij deze!
koud buffet kan echt niet, huzarensalade met ijsbergsla uit een ijsknijper, sushi waarvan 95% rijst en een karig stukje vis en ga zo maar door.
Het leek alsof alles zo uit een pakje kwam, ook vonden we het vervelend telkens plek te maken voor een kok die vanuit de achterkant (bijkeuken) met een bak aan het bijvullen was. (het buffet was een eiland).
Bij de tepanyaki stond een kok die het volgens mij niet zo naar z'n zin had, telkens als we een bestelling wilde plaatsen keek die weg, toen we eindelijk onze bestelling konden doorgeven werden we niet eens aangekeken, het leek alsof ik tegen de muur aan het praten was.

De eigenaar deed zijn uiterste best om ons tevreden te stellen en het te compenseren met een kortingsbon, maar dat was niet de reden voor ons om uit eten te gaan.

Jammer, er zijn betere wereldkeukens

Gegeten op 16 maart 2015

Syllie19

Restaurant ideaal om met ,ikzelf heb tieners,kinderen te eten. Ze kunnen van alles proeven. Hebben grote keuze wat eten betreft. Bij vol restaurant moet je wat langer wachten bij de vers voor je te bereiden vis en vleesgerechten. Waarbij je de 2 uur die je krijgt bij dit concept wat krap wordt.

Gegeten op 19 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Wereldwijd in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Wereldwijd. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.