Grieks Restaurant Mylos

• 7.7

• 7.7

Bahar22
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en uitstekend service,. Voor het eerst grieks gegeten waar ik zeer tevreden over ben. Conclusie: fijne tent om er gezellig een avondje (eventueel met een groep) te eten,. Kortom in mijn geval voor herhaling vatbaar!!

lebon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een zonnige koopavond neergestreken op het terras van Mylos, een biertje verorbert en een echt grieks voorgerecht met geitenkaas en spinazie, al was er wel erg weinig spinazie te vinden. Toch prima grieks. Naar binnen voor hoofdgerecht, hetgeen ook prima was, mixt grill was van een grootte welke je bij weinig restaurants nog meemaakt . Een verrijking voor de stad Alkmaar!

Gegeten op 15 augustus 2013

Cyn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Inmiddels 2x bij Mylos de tapas gegeten. Gerechten zeer lekker, goed op smaak en prima porties. Wel hebben wij 2x geen super ervaringen met de bediening, kwamen vaak het briefje niet halen en moesten er dan om vragen.

Dat is het enige wat er beter zou kunnen.

Gegeten op 4 juni 2013

Hooyboer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Even uitbuiken. Net werkelijk voortreffelijk gegeten bij Mylos in Alkmaar. Zeer gastvrij. Gezellig personeel en her Tapaz aanbod bijzonder goed. Kortom ga er heen voor een fijne avond en dan ook nog lekker eten.

sil1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen zeker 1x per maand bij Mylos en zijn erg enthousiast over de gastvrijheid en het eten. Allemaal verse producten en als je, zoals wij, de tapas neemt heb je ontzettend veel keuze. Een aanrader voor iedereen die lekker Grieks wil eten.

Gegeten op 20 juli 2013

Marianne 53
  • Recensies in de laatste twee jaar

Toch een beetje jammer dat er zo weinig recensies over Mylos op/in Iens staan. Het is een leuke tent, met gastvrije bediening. De Tapas zijn heerlijk en de keus is groot. Wederom, ongepland, hier binnengelopen. Men had de nodige problemen in de keuken, die overigens snel werden opgelost. Wij als gasten hebben hiervan maar weinig meegekregen en hebben lekker gegeten. Men denkt hier in oplossingen. Prima prijs/kwaliteit.

Gegeten op 30 juli 2013

jasmine84
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mylos is echt aanrader restaurant, heerlijke tapas, echt Grieks en vrindelijk bediening, we komen zeker terug nog een keer

Gegeten op 8 november 2012

Marianne 53
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een rustige dinsdag hier ongepland binnengelopen. Wij kregen een gastvrij onthaal. Wij hebben gekozen voor het Tapas menu, een aanrader. Mooie maar vooral ook lekkere hapjes verschenen in een prima tempo op tafel. Wij komen hier zeker nog een keer.

Kees Hordijk

• Uitstekend

Omdat onze eerste keus op maandag gesloten bleek, spontaan Mylos bezocht. Daar komen we zeker terug. Was het "sausje" over de keftedakia wat waterig, de overige gerechten en met name de vegetarische schotel en de bediening maakten dat helemaal goed. Beste collega's van Mylos, ga hier eens kijken wat je van een vegetarische schotel mag verwachten.

Annievreetzakje

• Uitstekend

Gisteren met een groepje spontaan binnengelopen bij Mylos. Ze hebben een uitgebreide menukaart maar ook de mogelijkheid om (onbeperkt) Griekse tapas te bestellen. Een prima manier om kennis te maken met de diverse gerechten. En het was echt heerlijk, vers gemaakt en echt Grieks, dat heb ik weleens anders meegemaakt. Ook de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom echt een aanrader!

Schrijf zelf een recensie over Grieks Restaurant Mylos in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Grieks Restaurant Mylos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!