Grieks Restaurant Mylos

1. Restaurant
  2. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 072 515 73 52

emma25

Vandaag gegeten bij grieks restaurant Mylos in Alkmaar, heerlijk gegeten. Vooraf een broodje uit de oven met tomaat lenteui en kaas. Was heerlijk op smaak. Ook de gyros is top. Goede service. Vrolijk en direct. Zelfs kregen we koffie, thee of ouzo aangeboden van t' huis. Zomaar. Dit restaurant word gerunt door mensen die gepassioneerd zijn. Hier moet je heen.

Gegeten op 24 februari 2015

Johanpieter

Voor mij is Mylos een parel van Alkmaar.

Zodra je binnenkomt in dit mooie restaurant waan je jezelf werkelijk in de Griekse sferen!

Vriendelijke bediening en zeer smakelijke gerechten, dat is Mylos maar naast dat ook live muziek en danseressen... in welk restaurant vind je dat?
Prachtige Griekse gerechten, elke keer weer een fijne smaak beleving.

Gegeten op 1 november 2014

GerardCorbier

Vandaag gegeten met mijn vriendin. We kozen beide voor een schotel. Zo proef je van alles wat. We waren beide verrast. Het vlees was heerlijk sappig. Ik had zelf de schotel met gebakken lever. Deze was opvallend taai maar toch wel lekker. Waar staat lever nog wel op de kaart? Giros heerlijk, souvlaki en beftaki. Helemaal goed. Je kunt hier ook kiezen uit rijst, gebakken aardappelen of patat voor het schotelgerecht. Porties zijn ruim voldoende. En bij de Griek eten houdt voor mij altijd in dat het diner wordt afgesloten met Griekse yoghurt met honing en walnoten. Zeker een aanrader om goed en lekker te eten.

Paulina1991

Als je binnenkomt in Mylos dan waan je je in Griekenland, totdat je op de afwerking gaat letten. Het oogt allemaal heel erg goedkoop.
Daarna duurde het een half uur voordat wij ons eerste drankje hadden en nog een half uur voordat de kaart kwam. Toen wij de kaart kregen was de bediening alweer weg en konden wij geen drinken bestellen.
Iedereen aan onze tafel had een Mixed grill, maar allemaal een andere mix. Elke mix en elk stukje vlees smaakt helaas hetzelfde, behalve de Bifteki, die was erg lekker.
Terwijl 2 mensen nog aan het eten waren werden de rest van de borden alvast van tafel gehaald, erg slordig. Toen de laatste nog aan zijn salade bezig was werden ook hun borden weggehaald, inclusief het bakje met salade! En niet opkijken zodra je om drinken vraagt..

Erg jammer. Wij wilde eens ergens anders Grieks eten maar dit doen wij niet meer.

Gegeten op 16 augustus 2014

ine10

Wil je écht uiteten dan ben je bij Mylos aan het goede adres. Heerlijke Griekse schotels, lekkere wijnen op de fles en een fijne bediening maakt dat je echt uit bent. Je wordt er verwend en je gaat voldaan weer naar huis.

Gegeten op 22 juni 2014

Roxyhansen

De Souflaki was heerlijk en de bediening was zeer vriendelijk. En zeer knus restaurant en de bediening was heel erg alert. De appeltaart was echter ook heerlijk! Al met al een prima restaurant.

Gegeten op 22 februari 2014

EllyvandeKieft

Sinds de zomer van 2013 hebben we meerdere malen bij Mylos gegeten en kunnen niet anders zeggen dat het fantastisch is! De tapas is heerlijk en de bediening zeer gastvrij!
Een absolute aanrader!

Gegeten op 11 mei 2014

Marianne 53

Gisteren met een goede vriend maar weer eens aangeschoven bij Mylos. Een rustige avond en wij kozen voor het Tapas-menu. Veel keuze en alles vers. De hapjes verschenen in een prettig tempo op tafel. Zo een avond al pratende en snoepende doorbrengen is zeker géén straf. Daarbij is de kwaliteit constant en de prijs/kwaliteit dik in orde. Wij blijven wel komen.

Gegeten op 9 mei 2014

Bahar22

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en uitstekend service,. Voor het eerst grieks gegeten waar ik zeer tevreden over ben. Conclusie: fijne tent om er gezellig een avondje (eventueel met een groep) te eten,. Kortom in mijn geval voor herhaling vatbaar!!

Fransde

Op een zonnige koopavond neergestreken op het terras van Mylos, een biertje verorbert en een echt grieks voorgerecht met geitenkaas en spinazie, al was er wel erg weinig spinazie te vinden. Toch prima grieks. Naar binnen voor hoofdgerecht, hetgeen ook prima was, mixt grill was van een grootte welke je bij weinig restaurants nog meemaakt . Een verrijking voor de stad Alkmaar!

Gegeten op 15 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Grieks Restaurant Mylos in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Grieks Restaurant Mylos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.