a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 072 515 73 52

caja

Na een dagje Alkmaar hadden we trek in Griekse tapas. Na goede recensies en de kaart online bekeken te hebben gingen we ervan uit dat we hier goed zouden zitten.
De 1e ronde was nog smakelijk al t niet echt een Grieks maar meer Italiaans gerechte was. De volgende rondes vielen me erg tegen. De bekri meze werd na elke hap minder smakelijk de paprika florines was bedrenkt van chocosaus wat niet op dit gerecht thuis hoort. Erg jammer. We zullen niet snel nog eens gaan. We kennen restaurants waar de tapas lekkerder is.
De bediening was wel heel vriendelijk. Slordigheidje er moest om bestek gevraagd worden.

Restaurant - 6 dagen geleden

Beste Caja,
Bedankt voor uw recentie. Over de paprika florinis, het staat ook op de kaart dat het met balsamico azijn wordt geserveerd. De balsamico azijn is donker van kleur en in geen geval met chocolade te verwaren als u van proeft, azijn is zuur, chocolade is zoet. Bekri meze is op de Griekse wijze gemaakt met verse ingredienten en zo hoort ie ook te smaken, het kan uw smaak niet zijn. Mylos salade kan ook op Itaiaans salade lijken, maar zo wordt groene salade ook in Griekenland gegeten, op de kaart staat precies wat voor ingredienten we gebruiken zoals balsamico azijn, als u niet van houdt misschien beter om iets anders te bestellen. Wel jammer dat u deze weg kiest om aan te geven dat de gerechten niet goed smaakten terwijl u bij mijn collega aangegeven heeft dat alles goed smaakte (hij had twee keer gevraagd). Als er een gast niet bekend is met onze keuken geven we graag advies en uitleg over de gerechten als men er om vraagt. Ons belang is om tevreden gasten te hebben. En u had bestek gelijk gekregen met de menukaarten, toch?
In ieder geval, bedankt voor uw recentie, en hopelijk krijgen we de kans om uw nog een keer in ons restaurant te helpen, en de gerechten die bij uw smaak beter passen te laten proeven.
M.vr.gr. Soula

Topproever - 6 dagen geleden

Ik ben zeer bekend met de Griekse keuken en eet deze gerechten regelmatig. Helaas vallen ze in andere restaurants beter in de smaak.

john172

Wij zijn gisteravond in dit restaurant in het centrum van Alkmaar gaan eten. het decor binnen ziet er leuk uit. De service was redelijk te noemen er ontbrak bij sommige hapjes van de tapas die wij daar aten bestek. Er moest gevraagd worden naar het bestek dit werd daarna wel gebracht. De drankjes werden de eerste keer netjes en snel gebracht, daarna moesten we vragen komen de drankjes nog. Dit duurde daarna nog vrij lang, daarnaast werden ze in eerste instantie bij een verkeerde tafel aangeboden terwijl de bestelbon wel op het dienblad lag. Het eten was redelijk er ontbrak echter bij sommige gerechtjes de smaak die de mezedes juist zo lekker kunnen maken. Er lag bv chocolade saus over de paprika. Al met al zullen wij hier niet snel weer terugkomen.

Gegeten op 18 juli 2015

emma25

Vandaag gegeten bij grieks restaurant Mylos in Alkmaar, heerlijk gegeten. Vooraf een broodje uit de oven met tomaat lenteui en kaas. Was heerlijk op smaak. Ook de gyros is top. Goede service. Vrolijk en direct. Zelfs kregen we koffie, thee of ouzo aangeboden van t' huis. Zomaar. Dit restaurant word gerunt door mensen die gepassioneerd zijn. Hier moet je heen.

Gegeten op 24 februari 2015

Johanpieter

Voor mij is Mylos een parel van Alkmaar.

Zodra je binnenkomt in dit mooie restaurant waan je jezelf werkelijk in de Griekse sferen!

Vriendelijke bediening en zeer smakelijke gerechten, dat is Mylos maar naast dat ook live muziek en danseressen... in welk restaurant vind je dat?
Prachtige Griekse gerechten, elke keer weer een fijne smaak beleving.

Gegeten op 1 november 2014

GerardCorbier

Vandaag gegeten met mijn vriendin. We kozen beide voor een schotel. Zo proef je van alles wat. We waren beide verrast. Het vlees was heerlijk sappig. Ik had zelf de schotel met gebakken lever. Deze was opvallend taai maar toch wel lekker. Waar staat lever nog wel op de kaart? Giros heerlijk, souvlaki en beftaki. Helemaal goed. Je kunt hier ook kiezen uit rijst, gebakken aardappelen of patat voor het schotelgerecht. Porties zijn ruim voldoende. En bij de Griek eten houdt voor mij altijd in dat het diner wordt afgesloten met Griekse yoghurt met honing en walnoten. Zeker een aanrader om goed en lekker te eten.

Paulina1991

Als je binnenkomt in Mylos dan waan je je in Griekenland, totdat je op de afwerking gaat letten. Het oogt allemaal heel erg goedkoop.
Daarna duurde het een half uur voordat wij ons eerste drankje hadden en nog een half uur voordat de kaart kwam. Toen wij de kaart kregen was de bediening alweer weg en konden wij geen drinken bestellen.
Iedereen aan onze tafel had een Mixed grill, maar allemaal een andere mix. Elke mix en elk stukje vlees smaakt helaas hetzelfde, behalve de Bifteki, die was erg lekker.
Terwijl 2 mensen nog aan het eten waren werden de rest van de borden alvast van tafel gehaald, erg slordig. Toen de laatste nog aan zijn salade bezig was werden ook hun borden weggehaald, inclusief het bakje met salade! En niet opkijken zodra je om drinken vraagt..

Erg jammer. Wij wilde eens ergens anders Grieks eten maar dit doen wij niet meer.

Gegeten op 16 augustus 2014

ine10

Wil je écht uiteten dan ben je bij Mylos aan het goede adres. Heerlijke Griekse schotels, lekkere wijnen op de fles en een fijne bediening maakt dat je echt uit bent. Je wordt er verwend en je gaat voldaan weer naar huis.

Gegeten op 22 juni 2014

Roxyhansen

De Souflaki was heerlijk en de bediening was zeer vriendelijk. En zeer knus restaurant en de bediening was heel erg alert. De appeltaart was echter ook heerlijk! Al met al een prima restaurant.

Gegeten op 22 februari 2014

EllyvandeKieft

Sinds de zomer van 2013 hebben we meerdere malen bij Mylos gegeten en kunnen niet anders zeggen dat het fantastisch is! De tapas is heerlijk en de bediening zeer gastvrij!
Een absolute aanrader!

Gegeten op 11 mei 2014

Marianne 53

Gisteren met een goede vriend maar weer eens aangeschoven bij Mylos. Een rustige avond en wij kozen voor het Tapas-menu. Veel keuze en alles vers. De hapjes verschenen in een prettig tempo op tafel. Zo een avond al pratende en snoepende doorbrengen is zeker géén straf. Daarbij is de kwaliteit constant en de prijs/kwaliteit dik in orde. Wij blijven wel komen.

Gegeten op 9 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Grieks Restaurant Mylos in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Grieks Restaurant Mylos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.