Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Kletsen en Proeven

1. Restaurant
  2. Frans

Kletsen en Proeven

1. Restaurant
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 038 421 29 09

ben60

Donderdag 24 juli met drie vrienden gegeten bij Kletsen en Proeven. Fijn buiten op terras gezeten. Het eten (zelf had ik kipsate) was heerlijk en ruim voldoende. Bier goed van temperatuur. De bediening is zeer vriendelijk en erg attent.
Het was de eerste keer dat ik hier gegeten heb, ik kom er zeker nog een keer terug en kan het van harte aanbevelen!

Gegeten op 24 juli 2014

lhrw

Heerlijk kaasfondue gegeten. Frietjes erg zout, maar we kregen een kan water op tafel toen we erom vroegen. Prettige gastvrije bediening, je voelt je er meteen thuis. Ze vroegen soms wel vaak of alles in orde was/of we nog iets wilden drinken. We konden lekker ruim zitten op de bank.

Gegeten op 9 juli 2014

arinda

Hier wezen eten met een vriendin (onze 2de keer hier, eerste keer hadden we een heerlijke maaltijdsalade). We hebben de 3 gangen proeverij genomen. Het voorgerecht was heel mooi geserveerd en heerlijk, het hoofdgerecht vond ik wat minder (het was wel lekker, maar het minst van de 3) en het dessert was ook verrukkelijk, blij dat er ook fruit bij zat, anders had het niet meer gepast. Jammer is dat het een standaard proeverij is en dat ze niet elk seizoen een ander proeverijtje hebben.

Gegeten op 5 juni 2014

Stegerman

Voor een makkelijke hap zeker een aanrader. Gerechten zijn "oer hollands"geserveerd en de smaak is goed, maar niet bijzonder.
Bediening heeft kennis van zaken, maar het is ook niet meer dan dat.
Leuk restaurant om gewoon eens met vrienden te eten.

Gegeten op 22 februari 2014

Ricardoenannet

Op aanraden van vrienden hier gaan eten en het is ons goed bevallen. We hadden als voorgerecht de proeverij van kleine voorgerechtjes.( zag er leuk en orgineel uit) en als hoofdgerecht alle twee de rib-eye. Deze was heerlijk gegrild en precies goed gebakken. Daarbij kregen we verse groenten en een puntzak friet.
Ook de bediening was attent en behulpzaam. Kortom...we hebben een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 28 september 2013

Rente

Zojuist hier gegeten. was helemaal top! Goede service en heerlijk, betaalbaar eten.
We waren met 5 personen en voorveen ieder is het voor herhaling vatbaar. Enige nadeel is de toiletten, die zijn boven...

Karel73

Dinsdag hier heerlijk gegeten! goed stukje vlees en echt verse groenten. Blijft toch toch 1 van mijn favorieten in Zwolle dit restaurant.

Gegeten op 25 juni 2013

Proever44026

Vandaag hier o.a. kipsate met frites gegeten. De Kipsate was een klaargemaakte kipfilet dat vervolgens aan een spit gedaan is, op het bord gelegd en flauwe sat? erover. De frites waren hard. De atjar leek uit een potje te komen. Erg jammer dat er dit geserveerd wordt door zulk snel en vriendelijk personeel op ?zo?n enorme toplokatie.

Gegeten op 2 juni 2013

LKLK

In het weekend hier gegegeten. De voorgerechten waren prima en het brood en tapenades heerlijk. Als hoofdgerecht de visplateau voor twee personen, de samenstelling redelijk fantasieloos en de marinade van de tilapia was een complete misser, de overige vis was goed bereid, maar niet op smaak. Op tafel was geen peper en zout aanwezig. De spinazie als bijgerecht geserveerd was koud en niet op smaak. De spinazie, mayonaise en ravigotesaus werden niet met een opscheplepel geserveerd, wat een behoorlijk geknoei opleverde. De proeverij van desserts was heerlijk, maar ook dit werd niet met het juiste bestek geserveerd maar met een eetlepel, uiteindelijk na wederom geknoei zelf maar gevraagd om een vorkje, die uiteindelijk gebracht werd van bijpassend formaat van de eetlepel. Dit restaurant heeft een leuke inrichting, vriendelijk personeel maar moet nog van een aantal zaken de puntje op de i zetten om te professionaliseren.

Gegeten op 18 mei 2013

JZijffers

Kletsen en Proeven blijft voor ons een favoriet om snel buiten de deur te eten. De dames in de bediening zijn vlot zonder storend aan tafel te zijn, eten wordt in een goed tempo geserveerd en glazen blijven gevuld. De kaart heeft veel vaste gerechten, maar is totaal niet erg want ik bestel meestal de sate van varkenshaas, supermals en altijd goed op smaak! Het enige minpuntje is de doorgezakte bank, maar dat zal komen omdat het er altijd druk is.. Kortom, gewoon een leuke zaak waar je ongedwongen kan kletsen en proeven..

Gegeten op 26 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Kletsen en Proeven in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Kletsen en Proeven. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.