Kletsen en Proeven

• 8.0

• 7.6

Stegerman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor een makkelijke hap zeker een aanrader. Gerechten zijn "oer hollands"geserveerd en de smaak is goed, maar niet bijzonder.
Bediening heeft kennis van zaken, maar het is ook niet meer dan dat.
Leuk restaurant om gewoon eens met vrienden te eten.

Gegeten op 22 februari 2014

Ricardoenannet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op aanraden van vrienden hier gaan eten en het is ons goed bevallen. We hadden als voorgerecht de proeverij van kleine voorgerechtjes.( zag er leuk en orgineel uit) en als hoofdgerecht alle twee de rib-eye. Deze was heerlijk gegrild en precies goed gebakken. Daarbij kregen we verse groenten en een puntzak friet.
Ook de bediening was attent en behulpzaam. Kortom...we hebben een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 28 september 2013

Rente
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zojuist hier gegeten. was helemaal top! Goede service en heerlijk, betaalbaar eten.
We waren met 5 personen en voorveen ieder is het voor herhaling vatbaar. Enige nadeel is de toiletten, die zijn boven...

Karel73
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dinsdag hier heerlijk gegeten! goed stukje vlees en echt verse groenten. Blijft toch toch 1 van mijn favorieten in Zwolle dit restaurant.

Gegeten op 25 juni 2013

Proever44026
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag hier o.a. kipsate met frites gegeten. De Kipsate was een klaargemaakte kipfilet dat vervolgens aan een spit gedaan is, op het bord gelegd en flauwe sat? erover. De frites waren hard. De atjar leek uit een potje te komen. Erg jammer dat er dit geserveerd wordt door zulk snel en vriendelijk personeel op ?zo?n enorme toplokatie.

Gegeten op 2 juni 2013

LKLK
  • Recensies in de laatste twee jaar

In het weekend hier gegegeten. De voorgerechten waren prima en het brood en tapenades heerlijk. Als hoofdgerecht de visplateau voor twee personen, de samenstelling redelijk fantasieloos en de marinade van de tilapia was een complete misser, de overige vis was goed bereid, maar niet op smaak. Op tafel was geen peper en zout aanwezig. De spinazie als bijgerecht geserveerd was koud en niet op smaak. De spinazie, mayonaise en ravigotesaus werden niet met een opscheplepel geserveerd, wat een behoorlijk geknoei opleverde. De proeverij van desserts was heerlijk, maar ook dit werd niet met het juiste bestek geserveerd maar met een eetlepel, uiteindelijk na wederom geknoei zelf maar gevraagd om een vorkje, die uiteindelijk gebracht werd van bijpassend formaat van de eetlepel. Dit restaurant heeft een leuke inrichting, vriendelijk personeel maar moet nog van een aantal zaken de puntje op de i zetten om te professionaliseren.

Gegeten op 18 mei 2013

JZijffers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kletsen en Proeven blijft voor ons een favoriet om snel buiten de deur te eten. De dames in de bediening zijn vlot zonder storend aan tafel te zijn, eten wordt in een goed tempo geserveerd en glazen blijven gevuld. De kaart heeft veel vaste gerechten, maar is totaal niet erg want ik bestel meestal de sate van varkenshaas, supermals en altijd goed op smaak! Het enige minpuntje is de doorgezakte bank, maar dat zal komen omdat het er altijd druk is.. Kortom, gewoon een leuke zaak waar je ongedwongen kan kletsen en proeven..

Gegeten op 26 april 2013

Stegerman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier kan je voor een leuke goed eten.
Het eten is niet duur, dus je verwacht ook niet te veel. Echter, het eten overtreft de verwachtingen. Mooi opgediende borden met smaakvolle gerechten.
De bediening is vriendelijk en verstaat haar vak.
Wil je gewoon een avond simpel en lekker uit eten, dan is dit restaurant een aanrader. Wil je echter luxer uiteten, dan raad ik andere en duurdere restaurants aan.

Gegeten op 1 november 2012

Fijnproeverss
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kletsen & Proeven is een gezellig en druk bezocht restaurant in de binnenstad van Zwolle. De bediening is vriendelijk en snel, het decor is gezellig en het eten smaakt prima. De prijs-kwaliteit verhouding is top! Alleen jammer dat de patat die je bij elk gerecht in een puntzak op tafel krijgt een beetje op fabriekspatat lijkt. Ik zie liever wat dikkere patat met meer aardappel inhoud. Al met al een aanrader!

Gegeten op 9 november 2012

hdn17
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op aanbevelen van een vriendin er met partner een bezoek gebracht. Ontvangen door aardige en gastvrije bediening. De kaart is ongecompliceerd, haast bijna vanzelfsprekend en weinig verrassend. De uitvoering daar in tegen is buiten gewoon. De aardige serveerster biedt aan om het voorgerecht met 2 personen te delen want het is nogal veel. Waar vindt je nog?
Een proeverij van allerlei voorgerechten is bijzonder smakelijk en wordt aangenaam gepresenteerd.
De bediening is vlot en uiterst correct. Water (kraan)komt standaard op tafel (glas). Grootste verrassing: het is gratis. De huiswijn is neutraal. Een Chileens mengseltje van €3,=. Mag je ook niet al te veel van verwachten. Mijn tafelgenoot besteld een maaltijdsalade met biefstukpuntjes. Ze is helemaal verrukt. Mijn mixed grill is een enorme portie met goed bereid vlees. Het garnituur (de groente) ligt er onder bedolven. De ambiance is goed en de inrichting smaakvol. Je kan een gesprek voeren zonder dat het gedeeld wordt met de rest van de gasten. Nog steeds ben ik aangenaam verrast van het water wat we gratis krijgen. De bediening en service is ronduit geweldig. Of dit voor alle serveersters daar geldt weet ik niet maar zij was haar gewicht in goed waard.
Een plezierige eetgelegenheid met goed recht toe en recht aan eten.

Schrijf zelf een recensie over Kletsen en Proeven in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Kletsen en Proeven. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!