Kletsen en Proeven

1. Restaurant
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 038 421 29 09

Nigel1993

Hier gegeten met in totaal een groep van 6 personen. Je kunt goed zitten, voldoende ruimte en er hangt een relaxte sfeer in dit restaurant.
Bediening is vaardig, maar niet erg vlot; lege glazen bleven onopgemerkt en wordt alleen naar gevraagd bij een volgende gang.
De tijd tussen de gangen duurt ook iets te lang, waar het eten niet bijzonder is.
Vooraf een broodje met tapenade, aioli en kruidenboter, kan niet veel mis mee zijn en was ook niet het geval.
Als hoofdschotel, een 'biermenu' dat werd aangeprezen bij het openen van de menukaart; spareribs, friet en een fris, blond biertje. Helaas was dat gewoon een glas Grolsch, misschien waren mijn verwachtingen ook te hoog. Vlees was lekker zacht, maar mistte smaak. Hetzelfde geldt voor de andere gerechten, oké maar er kan veel meer smaak aan.
Dessert; sinaasappelbavarois waar ik een beetje sinaasappel uit haalde maar de rest was gewoon lucht, niet naar mijn smaak.

Al met al wel een leuke plek om te eten als je niet te hoge verwachtingen hebt, want de prijs/kwaliteit klopt wel redelijk bij het hoofdgerecht.

Gegeten op 8 maart 2015

pascal47

Gegeten met een dinerbon, na korte discussie, was het mogelijk om de bon te activeren via een mail. Vriendelijke bediening. Decor ziet er goed uit met tegelwerk op de muur en vloer. Verder sfeervol restaurantje. Het eten is niet bijzonder, de patat vond ik Mc Donalds kwaliteit, ik zou voor een meer eigengemaakte vorm gaan als upgrade. Goed is dat er kraanwater geserveerd wordt, dat is een pre! De wijn die geserveerd werd bij het eten was verassend goed. De proeverij was redelijk, niet heel bijzonder. Positieve uitschieters de mosterdsoep en de biefstuk.
Lijkt me een goed restaurant voor een snelle hap met een grotere groep collega's of vrienden.

Gegeten op 20 februari 2015

tsz

Heerlijk met wat vrienden gegeten, we hebben allemaal een super leuke avond gehad in een sfeervolle restaurant met heerlijk eten en goede vriendelijke bediening. De bediening ging goed om met onze wensen zoals liever geen vis bij de proeverij en ook allergieën was geen probleem.

Gegeten op 2 januari 2015

hansvolvo

3 gangen proeverij gegeten, erg smaakvol en meer dan voldoende, we wilden geen vis en dat was geen probleem, riant vlees bij hoofdproeverij, helaas waren de frites wat bleek.
en niet onbelangrijk, schone dames en heren toiletten!

Gegeten op 27 januari 2015

D68

Gisteravond hier met een groep ( 10 personen) vrienden gegeten. Het restaurant is sfeervol en gezellig. De bediening vriendelijk en correct. Zelf heb ik een menu van proeverijen gegeten. Zowel voor- hoofd- en nagerecht bestaand uit kleine proeverijen van de kaart. Smaakte prima! De patat smaakte niet heel erg lekker en ik vond het jammer dat er geen groente bij werd geserveerd, nog geen bakje sla! Dat zou toch bij de prijs inbegrepen moeten zijn.

Gegeten op 8 november 2014

ben60

Donderdag 24 juli met drie vrienden gegeten bij Kletsen en Proeven. Fijn buiten op terras gezeten. Het eten (zelf had ik kipsate) was heerlijk en ruim voldoende. Bier goed van temperatuur. De bediening is zeer vriendelijk en erg attent.
Het was de eerste keer dat ik hier gegeten heb, ik kom er zeker nog een keer terug en kan het van harte aanbevelen!

Gegeten op 24 juli 2014

lhrw

Heerlijk kaasfondue gegeten. Frietjes erg zout, maar we kregen een kan water op tafel toen we erom vroegen. Prettige gastvrije bediening, je voelt je er meteen thuis. Ze vroegen soms wel vaak of alles in orde was/of we nog iets wilden drinken. We konden lekker ruim zitten op de bank.

Gegeten op 9 juli 2014

arinda

Hier wezen eten met een vriendin (onze 2de keer hier, eerste keer hadden we een heerlijke maaltijdsalade). We hebben de 3 gangen proeverij genomen. Het voorgerecht was heel mooi geserveerd en heerlijk, het hoofdgerecht vond ik wat minder (het was wel lekker, maar het minst van de 3) en het dessert was ook verrukkelijk, blij dat er ook fruit bij zat, anders had het niet meer gepast. Jammer is dat het een standaard proeverij is en dat ze niet elk seizoen een ander proeverijtje hebben.

Gegeten op 5 juni 2014

Stegerman

Voor een makkelijke hap zeker een aanrader. Gerechten zijn "oer hollands"geserveerd en de smaak is goed, maar niet bijzonder.
Bediening heeft kennis van zaken, maar het is ook niet meer dan dat.
Leuk restaurant om gewoon eens met vrienden te eten.

Gegeten op 22 februari 2014

Ricardoenannet

Op aanraden van vrienden hier gaan eten en het is ons goed bevallen. We hadden als voorgerecht de proeverij van kleine voorgerechtjes.( zag er leuk en orgineel uit) en als hoofdgerecht alle twee de rib-eye. Deze was heerlijk gegrild en precies goed gebakken. Daarbij kregen we verse groenten en een puntzak friet.
Ook de bediening was attent en behulpzaam. Kortom...we hebben een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 28 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Kletsen en Proeven in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Kletsen en Proeven. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.