The Mayflower

• 9.0

• 8.1

fenna8
  • Recensies in de laatste twee jaar

Overheerlijke en superverse scones, heerlijke tosti, lekkere thee. Bediening heel aardig en voorkomend. Inrichting met volgens mijn nichtje superschattig bloemetjesbehang. Kortom een aanrader. Jammer dat het zo ver van huis is.

BrittK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Overheerlijke high tea bij de mayflower! Van hartige sandwiches, quiche met blue stilton tot verrukkelijke zoete hapjes zoals scones, brownie en banoffee pie. Alles super vers en home made! Niet te vergelijken met alle standaard high tea's. Personeel zeer vriendelijk. Decor is wat tuttig (Engels) en zeer rustig. Kleine ruimte beneden. Grote ruimte boven voor groepen.

Mariekarin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een super knusse lunchroom. Wanneer je hier binnen komt stap je even terug in de tijd. Het decor is typisch Engels. De twee mannen van de bediening heten je zeer welkom en zien er ook netjes uit (in pak).een high tea is hier een feestje. Ze zijn niet heel goedkoop, maar dat mag ook gezien de aankleding en de smaken. Het meeste is vers gemaakt.
Het enige nadeel is, dat het klein is en dat je, wanneer het druk is, dicht bij elkaar zit. Ik ga hier graag heen.

Gegeten op 28 september 2013

Joeki
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldige huisgemaakte scones en echte clotted creme! Maar dé topper is de High Tea met etagere vol lekkers : o.a. naast echte fingersandwiches, werkelijk superdreamy banoffee pie, the best brownie ever met chocola en noten en gemberkoekjes to die for!
ook ieder seizoen weer een paar seizoensgerelateerde lekkernijen.
De Engelse eigenaar heeft echt het beste van de Engelse tea- en lunch traditie op de kaart gezet in Amersfoort en je proeft de passie en liefde waarmee het is gemaakt.
Nadelen? Tja idd de echt Engelse tuttigheid zal niet iedereen aanspreken en het toilet is boven. maar dat zijn minor details!
ga vooral genieten van echte Engelse tradities in A'foort.

Gegeten op 1 augustus 2013

hazelha
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor een echt Engelse high tea ben je hier op het juiste adres! Genieten dus van een heerlijke scone, clotted cream, heel veel heerlijke sandwiches en tea. Zeker een keer doen.

Gegeten op 10 juli 2013

Mizblacks
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een van mijn lievelingstentjes! Superlekkere scones en nog veel meer lekkernijen, alles echt engels en goedverzord! Ook de gastheren zijn heel erg aardig, ze doen ook aan cateren en boven is nog een schattig zaaltje, leuk om af te huren voor verjaardag of vrijgezellenfeestje! Echt leuk om lekker te gaan bijkletsen met een vriendin!

tomvanteinde
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldige High Tea gehad. De inrichting van The Mayflower is kneuterig en kitscherig maar dan op z'n Engels dus perfect! De koffie, thee, gebakjes, scones en sandwiches waren allemaal ontzettend lekker en de bediening was top. Enige minpuntje vond ik dat de koffie en thee niet onbeperkt waren. We moesten het doen met een klein potje per persoon en voor elk potje extra moest je bij betalen.

Gegeten op 2 januari 2013

aanschuifstudent
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sinds de opening van de ‘tearoom’ , gelegen aan de rand van het centrum van de stad, hebben we er een aantal malen thee gedronken, o.a. een high tea. Dat was altijd een genoegen niet in het minst door de zeer goede kwaliteit van de thee en het gebak. De thee wordt geserveerd in een theepot met daarbij een zeefje om te voorkomen dat de thee blaadjes in het kopje belanden. Er is hier natuurlijk geen sprake van het gebruik van theezakjes maar er is een ruime keuze uit verschillende soorten thee. Je kunt merken dat alles met zorg is klaargemaakt.
De bediening is erg vriendelijk en correct.
Als men in Amersfoort een verzorgd kop thee wil drinken dan is de ‘Mayflower’ “the place to be!”

Gegeten op 2 december 2012

joyce14
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tig keer langs gelopen, maar deze keer ook echt eens naar binnen gegaan en dat gaan we zeker vaker doen! We werden super vriendelijk ontvangen en ondanks dat er maar 1 man personeel stond (terwijl het aardig vol was) werden we erg snel geholpen. Het was echt een traktatie, zo met ons eigen potje thee en de scones en brownie waren boven verwachting lekker. Wat ik zelf ook heel fijn vond, was het frisse sanitair. Qua inrichting, tsja, niet iedereen zal er van houden, maar het is echt Engels en dat maakt de ervaring helemaal compleet! Het enige minpuntje is dat het beneden vrij klein is en daardoor staan de tafeltjes vrij dicht op elkaar, maar zoals mijn moeder dat zo mooi zei "het geeft je echt een knus huiskamer gevoel".

Gegeten op 16 november 2012

katy2
  • Recensies in de laatste twee jaar

First time I went I knew I would be back...on my own and with friends. Even my husband enjoys going here!! A wonderful place! The moment you enter you feel the tranquil atmosphere and the aroma of fresh baked goodies. Next comes the friendly greeting, courteous service, and elegant presentation of what you've ordered. Fab selection of quality savory offerings too. Prices are reasonable and comparable to others in the city.
Also recently discovered there is an upstairs room available for private group meetings. Booked it for my group's September meeting. I'll let you know how that went in September.

Schrijf zelf een recensie over The Mayflower in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over The Mayflower. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!