a TripAdvisor company

2. Frans-internationaal
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0485 212 223

kevin130

Woensdag avond tapas avond. Het eten is kwalitatief oké, maar het duurt op een rustige avond 25 tot 40 minuten tot er gerechtjes worden gebracht. (Getimed met stopwatch)
Vervolgens zijn de porties der mate klein dat een mes niet gedekt hoeft te worden.

Gegeten op 20 juli 2016

ChyccaVyggo

Deze brasserie voor eerste maal bezocht. Een wit biertje benomen voor de prijs van € 4,00 (???!!!) wat op de kaart geprijsd was voor €3,25 maar de nieuwe prijskaartje was nog niet gereed !? Tevens een paar hapjes genomen die beide zeer matig waren van smaak en uitvoering, maar wel met een hoge prijs. Deze horeca moet zich in deze tijd achter de oren krabben !
Jammer, een mooie lokatie maar voor ons niet meer !

Gegeten op 29 mei 2016

luc55

Vanmiddag weer meer dan uitstekend gelunched bij De Douairiere. Na er vorig jaar al een keer heerlijk gedinerd te hebben en ook een keer gelunched, was het ook nu weer top.
Perfecte zalmsalade en Club Sandwich kip gegeten in een vriendelijke en sfeervolle ambiance op een heel mooie locatie.
Kortom: een aanrader van de bovenste plank.

Gegeten op 13 februari 2016

Wmbn

Laatst gegeten bij de Douairiere, en we hebben t erg naar onze zin gehad ! De bediening was heel goed en het eten was van dezelfde kwaliteit. Met de gevulde portabella en de polenta heb ik twee heerlijke gerechten op tafel gekregen. De sfeer is ook erg fijn in het prachtige grand cafe.

Al met al dus een top avond gehad !

Gegeten op 19 november 2015

HendrikusV

Gister Tapas gegeten bij Grand café de Douairière, het is ons supergoed bevallen, heerlijke gerechtjes en voldoende de timing tussen de gerechten door was echt goed, niet te lang niet te kort. Uitgebreide Tapaskaart en alles was mogelijk, voorgerecht met dessert en frites met soep.
Bediening was ook zeer adequaat.
Wij kunnen ons dus ook zeker niet vinden in de onderstaande berichten!

Gegeten op 4 november 2015

fiona23

Wat een leuk verjaardagsfeest had moeten zijn (etentje) was een blamage.

De tapasgerechtjes waren veel en veelste klein (2 kleine champignons bv, of 1!! ja 1 inktvis ring als gerechtje..) schandalig klein gewoon.

En dit is op zich niet erg als er vlotjes daarna weer word uitgeserveerd..nee het bereiden van deze mini hapjes duurde ook nog eens vreselijk lang! (en het was niet eens druk in de zaak).

En bij iedere voorgerecht altijd exact dezelfde salade erbij (de salade staat waarschijnlijk klaar en ze mikken er bv een mini stukje krab/champignon etc op). Erg fantasieloos..en ook smaakloos
Ook de hoofdgerechten zijn niet veel beter....

een droog stukje vlees/vis bijna altijd geserveerd zonder een lekker bijpassende saus, dus ik had een droge schnitzel etc..........., droog stukje vis. Geen aankleding nada noppes.

En dan de portie frites...je zou toch zeggen dat kun je toch niet verpesten??? nou deze zaak kan zelfs geen frites bakken. Ik had het idee dat ik diep in Afrika zat waar ze geen frituurpan kennen en dus de frites in een koekepan bakken op een kampvuurtje. De frites waren ze slap als wat en stonden vol van het vet...

Waar ze wel goed in waren was iedere x te komen vragen of we iets te drinken wilden..........kortom het voelde aan of wij als gast alleen goed waren om goed geld aan te verdienen.

Absoluut geen aanrader.. nu snap ik waarom wij op op de zaterdag zelf nog voor de zaterdag avond tapas konden reserveren.

Gegeten op 5 september 2015

EJM19

We zijn NU tapas aan het "eten" bij de douairiere. We zijn er al 2,5 uur en we hebben welgeteld 3 rondes van 2 gerechtjes pp gekregen. De gerechtjes zijn zo miniscuul dat een voorgerecht "gemarineerde kastanje-champignons" bestaat uit welgeteld 2!!!! champignons. In de krabsalade was geen krab te bekennen en na 30min wachten kreeg ik welgeteld 1 inktvisring en 2 gehaktballetjes ter grootte van een knikker. We hebben echt honger en worden na lang wachten telkens teleurgesteld door de kwaliteit en kwantiteit van het eten. Dit echt absoluut nooit meer!!!!

Gegeten op 5 september 2015

paul123456789

Bediening is traag. Na een kwartier kwam de bediening al voorbij. Vervolgens een vis-gericht waar geen vlees bij zat. Echter wel bacon bij de bijgeleverde salade. Hoezo geen vlees.

Eten verder niet echt heel speciaal. Smaken zijn allemaal individueel : gerechten zijn dus geen geheel.

Gegeten op 1 mei 2015

bonomootje

Wij hebben tapas gegeten op woensdagavond.
Meer dan voldoende keuze, alles smaakt lekker en is goed bereid.
Veel ruimte om de tafels zodat je niet op elkaars bord kijkt of kan horen wat de 'buren' zeggen, gezellige sfeer en vriendelijk bediening

Gegeten op 27 augustus 2014

Ilse1989

Heerlijke lunch gehad bij de Douarière, waar het op zondagmiddag precies goed gevuld was.
Mijn broodje carpaccio was heel erg lekker, vooral het bruine brood smaakte me goed. Ook het thee-aanbod is lekker en uitgebreid.
Prijs-kwaliteit verhouding is ook goed. Al met al een aanrader dus!

Gegeten op 19 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Grand Cafe De Douairiere in Boxmeer

Schrijf hieronder je recensie over Grand Cafe De Douairiere. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.