Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Full Moon in Den Haag - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 365 38 89

AlitadeR

All you can eat dim sum gegeten. Leuk. Mooi opgediend. Maar beetje dezelfde smaak in een aantal gerechten. Het was er heel erg druk. De prijs was prima, 18,50 per persoon.

Gegeten op 5 september 2014

bezoekerrrrrrr

Ging voor de 3de keer bij Full Moon eten, en het was weer uitstekend! Het interieur is wederom modern en sfeervol. Ik was aangenaam verrast toen ik hoorde had dat je nu bij Full Moon, all-you-can-eat kan eten. Er was genoeg keuze en de Dim Sum was weer heerlijk. De bediening kwam regelmatig vragen of het allemaal naar ons zin was. Ook hadden wij de Hot Pot geprobeerd, als een echte Chinees heb ik natuurlijk al het een en ander gegeten dus ik kan met zekerheid zeggen dat de Hot Pot van Full Moon zeker een aanrader is!

Gegeten op 27 september 2014

ailing

Gisteren met 3 personen all-you-can eat dim sum, Chinese fondue en andere warme gerechten gegeten, en het was allemaal heerlijk! Vooral de kip met honing en walnoten en de Japanse tofu waren geweldig. De fondue en dim sum waren ook allemaal super. Daarnaast was de service uitstekend: de bediening kwam telkens langs om te vragen of alles naar wens was of om meer soep aan de fondue toe te voegen. De gerechten werden allemaal snel opgediend. Ik kom hier zeker weer terug!

Gegeten op 24 september 2014

jaap1987

Met vrienden hier all-you-can-eat dim sum en hotpot gegeten. Het was erg gezellig en prima gegeten voor maar €18,50 p.p. De dim sum zijn nog steeds net zo lekker als vroeger, alleen is er wel minder keuze dan vroeger toen het nog een a la carte restaurant is. Het a la carte restaurant is nu verhuist naar de pand tegenover Full Moon City. Bij de Chinese fondue mochten we kiezen uit 4 verschillende soorten bouillon en je kon kiezen uit heel veel soorten seafood, zoals verse oesters, inktvis, garnalen en vers dun gesneden rib-eye, lamsvlees en verschillende soorten groenten en paddestoelen.

Al en al een leuke toevoeging in China Town en we komen zeker weer terug.

Gegeten op 17 september 2014

Fijnproever56

Wij hebben al vaak dim sum gegeten bij veel verschillende restaurants. Maar Full Moon hadden we nog nooit geprobeerd. Ondanks de doorgaans positieve recensies, waren wij niet erg onder de indruk van de kwaliteit. We hebben ze daar in de buurt echt beter gehad. En als je netjes hebt gereserveerd en je krijgt dan een tafeltje in een soort berghok naast het eigenlijke restaurant, dan zijn wij klaar met Full Moon. Eerste en laatste keer dus voor ons.

Gegeten op 16 augustus 2014

evilangel07

We zijn hier afgelopen zondagmiddag geweest met een gezelschap van 6 personen. We moesten wachten op een tafel, maar werden snel gesitueerd. We hadden snel besteld en het eten was erg lekker. Het was echter jammer dat de bediening, nadat de eerste paar gerechten uitgeserveerd en opgegeten waren, tot 3 keer toe de gehele tafel probeerde op te ruimen, zodat de volgende mensen (die al naast onze tafel stonden te wachten) plaats konden nemen. Op de rest van de gerechten hebben we ondertussen meer dan een half uur moeten wachten, omdat de keuken de bonnetjes per ongeluk weggegooid hadden. Erg zonde, want het eten is niet verkeerd! Verder is het jammer dat de muren vol vet- en andere plakkerige vlekken zitten. Na een grote schoonmaakbeurt en meer communicatie tussen het personeel zou dit restaurant zeker aanraden.

Gegeten op 6 juli 2014

joram2

Ik kom graag met mijn zoons bij dit restaurant om traditioneel chinees Dim Sum te nuttigen of de chinese Fondue is ook erg goed.

Lekkere authentieke gerechten, en een goede service.

Gegeten op 16 april 2014

Dickiedick

Door een Chinese zakenrelatie uitgenodigd om te lunchen in het "beste Chinese restaurant van Nederland". Ik kan niet anders zeggen dan dat hij dit helemaal waar gemaakt heeft. Als je de zaak binnenstapt waan je je in Hong Kong - druk en levendig. De Peking eend was perfect, de reuzen oesters zeer smaakvol evenals de "soft crabs", de kreeft en tot slot een zeer verse gestoomde vis.
Ofschoon de zaak bomvol was, we werden in een zijkamertje geparkeerd, kwam het eten vlot door.
Door de drukte liet de bediening af en toe wat steekjes vallen maar de kwaliteit van het eten maakte dat ruimschoots goed. Prijs/kwaliteit is uitstekend - kortom van harte aanbevolen.

Gegeten op 8 april 2014

jmpb

Wij hebben vorig week bij Full Moon een aantal kleine dim Sum gerechten besteld. Het eten wordt verzorgd en heet opgediend. Het eten smaakt fantastisch: je proeft dat de ingrediënten vers zijn, precies goed gekruid is en met zorg is bereid. De bediening was wat kortaf, maar het restaurant is mooi en netjes ingericht met genoeg ruimte tussen de tafels. Daarnaast waren we voor een tafel vol kleine gerechten slechts 22 euro kwijt. We komen hier zeker terug!

Gegeten op 9 maart 2014

gerhard2

Wij aten (als lunch) grote garnalen in beslag, kleine loempia's en geroosterde eend. Voor mensen met zwakke kiezen: Even oppassen met de eend, deze wordt met bot en al geserveerd. Desondanks bijzonder smakelijk, evenals de gefrituurde garnalen. Overige gasten waren voornamelijk van Aziatische komaf, hetgeen ons vertrouwen gaf in de goede kwaliteit. Inrichting is zakelijk, gedateerd, maar dat is niet van belang als je zo goed hebt gegeten!

Gegeten op 20 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Full Moon in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Full Moon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.