• foto's van Full Moon in Den Haag - 1

• 7.8

• 7.3

jammie2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Jazeker, voor de betere, authentieke chinese keuken.. dimsum te over in alle soorten en maten, zovelen, dat je van gekheid niet meer weet te kiezen, en stuk voor stuk culinaire hoogstandjes, wel zeer smakelijke heerlijke hapjes.. gestoomd, gefrituurd of anderszins geprepareerd.. en met zalige vullinkjes..
maar ook de flensjes met daarbij de verrukkelukke geroosterde pekingeend op velerlei manieren bereid zijn natuurlijk echt niet te versmaden..
daarbij enkele lekkere potjes thee om de dorst te lessen (goedkoop) chinezen ten top..
en sowieso is buiten chinatown-denhaag al wat on-hollands, eenmaal binnen waan je je al helemaal ergens in een of andere chinese stad, qua decor, inrichting, aankleding, erg sfeervol, maar vooral ook de gasten zijn overwegend chinees..
de service/bediening is danook doorgaans niet nederlands-sprekend, chinees ja en soms wat engels, maar ook zeer wisselend van bijna bot en niet chinese klanten misschien minder netjes behandelend.. (taal/cultuur probleempje..) tot wel zeer vriendelijk, beleefd en attent..
enfin, het is er nog steeds veels te lekker om niet meer te willen komen, dus tot ziens dan maar weer..

Gegeten op 8 september 2013

Annemieke0302
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst gegeten bij Full Moon en het was heerlijk. Zowel Dim Sum als de "gewone" gerechten. Speciale aanrader zijn de Egg Balls met vanillecustard als dessert. De bediening was zeer goed, zeker voor een Chinees restaurant. Met vier personen 80 euro kwijt, niet goedkoop voor een chinees maar deze kwaliteit wel waard. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 22 oktober 2013

geerschakel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Full Moon blijft een prima restaurant. Maar ze volharden in het niet in voorraad hebben van D66 - flensjes met garnalen; misschien een politiek statement? Slecht is dat ze op de kaart een dim sum van pekingeend verkopen terwijl in werkelijkheid kip wordt geserveerd. En dat van de 6 soorten flessenbier op de kaart alleen de Chinese Tsintao verkrijgbaar is. Je kaart up-to-date houden hoort er ook bij. Blijft overeind dat we verder voor de schappelijke prijs van 61 euro prima hebben gegeten en goed zijn bediend.

Gegeten op 3 augustus 2013

toitie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Je kunt hier lekker dimsummen, tot 's avonds laat zelfs en dat komt weleens van pas. Naast de bekende (en smakelijke) dumplings kun je er ook een ruime selectie aan andere gerechten krijgen. Loempia's, kippenvleugels, groente, etc. Met name de pekingeend smaakte bijzonder goed. En: zeer vriendelijk geprijsd!

Gegeten op 13 juli 2013

m2000
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als Dim Sum kenners kunnen we dit restaurant zeer zeker aanbevelen. De service is heel erg goed (en dit voor een Chinees restaurant is heel bijzonder).

Gegeten op 17 juli 2013

Honeydew
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als ik trek heb in chinees eten kom ik altijd hier eten. of het nou met 2 personen is of 5 of zelfs 10. Dat is hier nooit een probleem.

Lekker smaken, attente bediening, ruime keuze uit gerechten, en een verrassende prijs (positief gezien).

Wat je ook zeker moet proberen zijn de Bubble Tea's zeker een aanrader!

Gegeten op 18 juli 2013

eatpoint
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wanneer je bij een goed Chinees Restaurant wilt eten dan is Full Moon echt een aanrader. neem de babi pangang spek deze is uitzonderlijk goed. Verder top service. Alle gerechten aan te raden. Hier komen ook veel Chinezen zelf. Voor mij een top 1 restaurant als het gaat om Chinees. Gewoon doen!!

Gegeten op 26 april 2013

joyce_33
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezien de hoge recensies, vond ik het tegenvallen. Ik eet geen vlees, en hoewel Full Moon zich een visrestaurant noemt, is er in vis weinig keus. De vegetarische soep vooraf was totaal oninteressant en ik had 'm liever niet genomen. De dim sums waren lekker, maar niet lekkerder dan van de vele omliggende Chinese restaurants. Door de onduidelijke omschrijving had ik tweemaal een dim sum besteld die ik niet wilde, eenmaal met varkensvlees (ik eet geen vlees) wat niet in de omschrijving stond, en eenmaal bleek het een dessert te zijn, terwijl het omschreven was als een broodje. De bediening was vriendelijk en behulpzaam, en de varkensvlees dim sum werd zonder kosten teruggenomen. Toch denk ik niet dat ik hier snel terugkom. Het was ook nog best prijzig, en er zijn veel vergelijkbare restaurants in de buurt.

Gegeten op 30 mei 2013

bezoekerrrrrrr
  • Recensies in de laatste twee jaar

ging eten met vrienden waarvan een paar chinees kunnen.
desondanks kregen we een menu kaart met nederlands/ chinees wat ik zeer fijn vond. en wat opmerkelijk was dat de ober ons snel bediende en weer naar de volgende klant ging. ook was het eten erg lekker, er was veel keuze uit diverse groenten en vlees maar ook nog keuze genoeg voor de vegatariers. maar wat ik echt een aanrader vindt ik de pekingeend en de krab. verder vind ik ook de desserts heel erg lekker het was weer eens een verandering geweest. het decor vond ik echt heel sjiek, het was kleurrijk een comfortabel wat niet zo vaak voorkomt.

en wat ik ook heel erg handig is, is dat er vlakbij een parkeerplaats is waardoor je niet steeds rondjes moest draaien voor een goede plaats.

Gegeten op 26 mei 2013

appeltjeboom
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groep van 15 man waren we hier vanavond langsgeweest. met een groepsmenu werden we verzorgt door heel veel personelen. lijkt wel een paradise. alleen het eten is wat minder dan voorheen maar we hadden heel gezellig met een ronde tafel wat veel restaurants niet heeft. decor is nog steeds hetzelfde als een jaar geleden

Gegeten op 21 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Full Moon in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Full Moon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!