Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Full Moon in Den Haag - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 365 38 89

Fijnproever56

Wij hebben al vaak dim sum gegeten bij veel verschillende restaurants. Maar Full Moon hadden we nog nooit geprobeerd. Ondanks de doorgaans positieve recensies, waren wij niet erg onder de indruk van de kwaliteit. We hebben ze daar in de buurt echt beter gehad. En als je netjes hebt gereserveerd en je krijgt dan een tafeltje in een soort berghok naast het eigenlijke restaurant, dan zijn wij klaar met Full Moon. Eerste en laatste keer dus voor ons.

Gegeten op 16 augustus 2014

evilangel07

We zijn hier afgelopen zondagmiddag geweest met een gezelschap van 6 personen. We moesten wachten op een tafel, maar werden snel gesitueerd. We hadden snel besteld en het eten was erg lekker. Het was echter jammer dat de bediening, nadat de eerste paar gerechten uitgeserveerd en opgegeten waren, tot 3 keer toe de gehele tafel probeerde op te ruimen, zodat de volgende mensen (die al naast onze tafel stonden te wachten) plaats konden nemen. Op de rest van de gerechten hebben we ondertussen meer dan een half uur moeten wachten, omdat de keuken de bonnetjes per ongeluk weggegooid hadden. Erg zonde, want het eten is niet verkeerd! Verder is het jammer dat de muren vol vet- en andere plakkerige vlekken zitten. Na een grote schoonmaakbeurt en meer communicatie tussen het personeel zou dit restaurant zeker aanraden.

Gegeten op 6 juli 2014

joram2

Ik kom graag met mijn zoons bij dit restaurant om traditioneel chinees Dim Sum te nuttigen of de chinese Fondue is ook erg goed.

Lekkere authentieke gerechten, en een goede service.

Gegeten op 16 april 2014

Dickiedick

Door een Chinese zakenrelatie uitgenodigd om te lunchen in het "beste Chinese restaurant van Nederland". Ik kan niet anders zeggen dan dat hij dit helemaal waar gemaakt heeft. Als je de zaak binnenstapt waan je je in Hong Kong - druk en levendig. De Peking eend was perfect, de reuzen oesters zeer smaakvol evenals de "soft crabs", de kreeft en tot slot een zeer verse gestoomde vis.
Ofschoon de zaak bomvol was, we werden in een zijkamertje geparkeerd, kwam het eten vlot door.
Door de drukte liet de bediening af en toe wat steekjes vallen maar de kwaliteit van het eten maakte dat ruimschoots goed. Prijs/kwaliteit is uitstekend - kortom van harte aanbevolen.

Gegeten op 8 april 2014

jmpb

Wij hebben vorig week bij Full Moon een aantal kleine dim Sum gerechten besteld. Het eten wordt verzorgd en heet opgediend. Het eten smaakt fantastisch: je proeft dat de ingrediënten vers zijn, precies goed gekruid is en met zorg is bereid. De bediening was wat kortaf, maar het restaurant is mooi en netjes ingericht met genoeg ruimte tussen de tafels. Daarnaast waren we voor een tafel vol kleine gerechten slechts 22 euro kwijt. We komen hier zeker terug!

Gegeten op 9 maart 2014

gerhard2

Wij aten (als lunch) grote garnalen in beslag, kleine loempia's en geroosterde eend. Voor mensen met zwakke kiezen: Even oppassen met de eend, deze wordt met bot en al geserveerd. Desondanks bijzonder smakelijk, evenals de gefrituurde garnalen. Overige gasten waren voornamelijk van Aziatische komaf, hetgeen ons vertrouwen gaf in de goede kwaliteit. Inrichting is zakelijk, gedateerd, maar dat is niet van belang als je zo goed hebt gegeten!

Gegeten op 20 februari 2014

hansvana

Met chinees nieuw jaar hier gegeten. mooi sfeer, komen en gaan van gasten. desalniettemin een correcte bediening, er loopt ondanks de giga-drukte helemaal niets fout, ook niet in de keuken. prima! Hotpot gedaan, maar eerst wat dim sums. Vers, smakelijk, prima. Uitstekende sauzen en smaken bij de hotpot. Een kruidige bouillon en een mildere. Goede combinatie. En bijzonder veel smakelijk en krakend verse ingrediëten. Garnalen, oesters, dungesneden beef, verschillende "dim sum achtige" etc. Een grote keuze, alles vers. Kortom, een mooie maaltijd in een goede sfeer.

Gegeten op 1 februari 2014

kitt7

Wij zien hier bij toeval een keer terecht gekomen, toen wij midden in de nacht op zoek waren naar iets te eten. Maar we werden positief verrast. Onze favoriet is de Kip met honing, walnoten en broccoli. Echt heerlijk op smaak. Verder is de bediening ook zeer behulpzaam en vriendelijk. En werd onze thee gratis bijgevuld. Er staan nog veel meer gerechten die wij nog niet eens hebben uitgeprobeerd, dus wij komen zeker snel terug!!

Gegeten op 4 februari 2014

colik

Restaurant met traditionele chinese gerechten en ons favoriete dim sum. We hadden verschillende dim sum gerechten besteld. Alles was erg lekker (vooral de dikke bami met beef, en de krokant gebakken bami met vlees), maar de porties van de gestoomde pasteitjes waren wel heel erg klein. We hebben vaker elders dim sum gegeten, en daar zijn de pasteitjes toch echt wel VEEL groter. Bediening varieert van vriendelijk tot nors. Ligt eraan welke ober je aanspreekt. Prijs is wel ok. Niet de goedkoopste, maar des te meer mogen de porties echt wel wat groter zijn!

Gegeten op 1 februari 2014

x-nrp

Het is gezellig, sfeervol en het personeel is zeer vriendelijk.

Bij elkaar hadden we 9 gerechten besteld, elk gerecht was smaakvol, en vers bereid. De ene gerecht nog lekkerder dan de andere.
Wij hebben genoten en we komen zeker terug.

Schrijf zelf een recensie over Full Moon in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Full Moon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.