a TripAdvisor company

foto's van Full Moon in Den Haag - 1 foto's van Full Moon in Den Haag - 2 foto's van Full Moon in Den Haag - 3 foto's van Full Moon in Den Haag - 4

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 365 38 89

gjohanson

Onbeperkt all in kun je eten voor 26,50. En dan kun je ook alles kiezen. Grote variatie en goed klaargemaakt. Erg vriendelijk personeel en alles ziet er schoon uit.

Gegeten op 27 mei 2016

aafje1

Via online reservering

Het personeel is sueprvriendelijk, het eten was erg lekker. Wij hadden via de Iens dinner deal een menu. Voor het hoofdgerecht konden wij kiezen uit vier verschillende gerechten. Wij waren ook met 4 personen dus de ober raadde aan gewoon alles 1x te nemen en te delen. Een prima tip wat mij betreft want alles was even lekker! De kip was naar mijn smaak iets te pittig, maar dat is geheel persoonlijk. De vis in zoetzure saus en de ossenhaas met broccoli waren de toppers van de avond. Jammer dat er een erg luidruchtige en grote groep naast ons zat waardoor we elkaar soms wat moeilijk konden verstaan. Maar we komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 14 mei 2016

lucretiasmit

Via online reservering

Het eten bij Full Moon was smakelijk. Met name de ossenhaasschotel met broccoli was heerlijk qua smaak en het vlees heerlijk mals. het nagerecht was erg simpel en duidelijk uit de voorraad van de vriezer. Wij wilden een bij het eten een wijntje drinken maar het was helaas tijdelijk niet mogelijk alcohol te bestellen? Waarschijnlijk vergeten op tijd de alcoholvergunning te verlengen. Dat was wel weer een domper.
De aankleding van het restaurant was er summier. Een tafelgenoot die tegenover mij zat keek tegen de achterkant van een koelkast aan waardoor je toch meer de sfeer kreeg van een veredelde snackbar. Jammer omdat het restaurant op zo een mooie locatie in het hart van het centrum van Den Haag ligt.

Gegeten op 6 mei 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Wat jammer om te horen dat het bezoek niet bevallen was. We zullen uw feedback zeker doorgeven aan onze bediening en keukenbrigade. We kunnen inmiddels weer alcoholische dranken serveren.

Cee_KD

Via online reservering

Van de 3 Full Moon restaurants die er zitten (aan de overkant zitten de FM Express en FM City) is dit de meest klassieke.
De inrichting is wat gedateerd, maar zeker niet ongezellig.
Bij Full Moon kun je kiezen voor à la carte of onbeperkt all-in (zonder drankjes).
Je kunt kiezen uit een groot assortiment dim sum hapjes en dit eventueel aanvullen met de hot pot tegen een extra vergoeding van €2 p.p. als je voor de all-in optie hebt gekozen.
Het personeel is zeer vriendelijk, maar let niet heel erg goed op. Als je dus achterin het restaurant zit, zul je af en toe moeten zwaaien om de aandacht te trekken van een medewerker voor bijvoorbeeld nieuwe drankjes. Buiten dat alleen maar vol lof.
De gerechten waren allemaal smaakvol, zag er goed uit en is een hele fijne afwisseling voor mensen die toch een all-in optie willen, maar geen trek hebben in sushi.

Gegeten op 8 mei 2016

JeromeLaHaya

Met Iens dinner kortingsdeal bij Full Moon gegeten (niet te verwarren met de overburen die Full Moon City heet en waar we, niet als enige, eerst verkeerd uitkwamen). Na ontvangst, vrij snel soepjes opgediend, niet heel bijzondere smaak (M.n. maïssoep). Dim Sum tussengerecht bijbesteld, lekker maar wel beetje weinig voor 5 euro. Hoofdgerechten waren vervolgens smaakvol en lekker: gewokte ossenhaas met broccoli en visfilet in zoetzure saus. Bediening beetje rommelig door verschillende mensen, maar wel vriendelijk en snel.

Gegeten op 24 april 2016

Le_Connaisseur

Met z'n vieren gaan eten met de Groupon deal.
(Totaal 80,-)
Helaas vond ik de prijs kwaliteit verhouding niet goed.
- geen alcoholische dranken, vergunning was nog niet in orde.
- ik vond eten erg matig van kwaliteit en smaak.
- Hot Pot smaakte naar niks
- lamskotelet was geen lamrack en zeer taai
- soms lang wachten op schone borden
- 1x gerecht niet compleet, walnoten moesten apart gebracht worden.

Ik ben in het verleden ook we eens gaan eten bij Full Moon, toen a la cart gegeten. Dat was toen veel beter.
Volgende keer gaat er helaas niet komen

Gegeten op 23 april 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Wat jammer om te horen dat je de prijs kwaliteit verhouding niet goed genoeg vond. We zullen uw commentaar zeker bespreken met onze keuken en bediening, zodat we verbeteringen kunnen inbrengen. We kunnen inmiddels ook weer alcoholische dranken serveren. Ik hoop dat u ons nog een kans geeft voor de volgende keer.

caten5

Via online reservering

Vrijwel alle gerechten waren heerlijk! Bonuspunt voor de gestoomde oesters.

Enige minpunt: Ze mochten geen bier verkopen

Gegeten op 18 april 2016

Tienienie

Vandaag zijn we bij Full Moon gegeten, het eten is heerlijk en de bediening is ook vrij snel. De sfeer is vriendelijk. De oesters vind ik erg lekker. Dit is echt een aanrader voor iedereen die van Chinees eten hou. We komen zeker terug.

Gegeten op 17 april 2016

jaap184

Via online reservering

Het eten was weer heerlijk. De bediening super aardig.
Maar de kaart zonder prijzen ?
En een beetje onduidelijkheid over onbeperkt eten

Gegeten op 16 april 2016

mariskabootsman

Via online reservering

Bij Full Moon kan je heerlijk dimsummen en hotpotten. Wij kwamen er voor het diner en deden dus beide onderdelen. Heerlijk gegeten en goede service. Het was alleen jammer dat ze geen alcohol serveerden, aangezien we daar zaten om een verjaardag te vieren. Ze legden uit dat ze sinds een paar weken geen alcohol vergunning meer hebben. Misschien handig als ze dit bij de reservering erbij vermelden. Maar ja, dat is een klein dingetje. Verder een top avond gehad!

Gegeten op 12 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Full Moon in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Full Moon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.