Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Full Moon in Den Haag - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 365 38 89

alansun

Via online reservering

Wij waren voor 'all you can eat' gegaan maar kwamen precies in het verkeerde restaurant. Gelukkig werden wij begeleid door de ober naar de juiste plaats. Dim sums en de Chinese gerechten smaakten goed en ze zijn best grote possies. De hot pot viel echt tegen qua smaakt. En de ijs smaakte niet echt.

Gegeten op 18 oktober 2014

dinorah

Via online reservering

Heerlijk echt Chinees eten, geen Babi Pangang. Vlotte bediening en redelijke prijzen. Wel ietwat rumoerig. Een echte aanrader !

Gegeten op 11 oktober 2014

Sushi M.

Op onze vrije dag liepen wij hier rond lunchtijd tegenaan. Wat een verrassing! We bestelden diverse dim sum hapjes en de smaak was erg goed. Dit geldt zowel voor de hartige hapjes zoals flensjes met vlees en garnalen als de gestoomde kokos cake. Ik moest meteen weer terugdenken aan Hong Kong, want er kwamen veel Chinezen (met familieleden en vrienden die met elkaar praten en eten) en het restaurant was op de 1e etage. Wat een aangename verrassing en we komen zeker nog een keer terug!

Gegeten op 7 oktober 2014

KWei

Kom hier regelmatig met familie of vrienden dim summen. De dim sums zijn erg goed zeker aan te raden. Daarnaast is de bediening ook erg vriendelijk. De zaak is goed ingericht en schoon. Zeker een keer waard om hier dim sum te eten.

Gegeten op 22 augustus 2014

kas19

Restaurant is groot en ruim. En full. Drukke zakelijke. Het personeel was attent en vriendelijk. De service was snel. Ik had knapperige garnalen met chilipepers in XO saus. Erg lekker. De service, inrichting en netheid van een zeer goede standaard. Het is een mooi aangelegd en plek met een goede sfeer. Sterk aanbevolen.

Gegeten op 26 september 2014

Proever25654

We hadden de Happy Family menu voor 10 personen. Super lekker met kreeft, cha siew, sint jacobschelpen, oesters en nog veel meer. Heerlijk!

Gegeten op 19 september 2014

AlitadeR

All you can eat dim sum gegeten. Leuk. Mooi opgediend. Maar beetje dezelfde smaak in een aantal gerechten. Het was er heel erg druk. De prijs was prima, 18,50 per persoon.

Gegeten op 5 september 2014

bezoekerrrrrrr

Ging voor de 3de keer bij Full Moon eten, en het was weer uitstekend! Het interieur is wederom modern en sfeervol. Ik was aangenaam verrast toen ik hoorde had dat je nu bij Full Moon, all-you-can-eat kan eten. Er was genoeg keuze en de Dim Sum was weer heerlijk. De bediening kwam regelmatig vragen of het allemaal naar ons zin was. Ook hadden wij de Hot Pot geprobeerd, als een echte Chinees heb ik natuurlijk al het een en ander gegeten dus ik kan met zekerheid zeggen dat de Hot Pot van Full Moon zeker een aanrader is!

Gegeten op 27 september 2014

ailing

Gisteren met 3 personen all-you-can eat dim sum, Chinese fondue en andere warme gerechten gegeten, en het was allemaal heerlijk! Vooral de kip met honing en walnoten en de Japanse tofu waren geweldig. De fondue en dim sum waren ook allemaal super. Daarnaast was de service uitstekend: de bediening kwam telkens langs om te vragen of alles naar wens was of om meer soep aan de fondue toe te voegen. De gerechten werden allemaal snel opgediend. Ik kom hier zeker weer terug!

Gegeten op 24 september 2014

jaap1987

Met vrienden hier all-you-can-eat dim sum en hotpot gegeten. Het was erg gezellig en prima gegeten voor maar €18,50 p.p. De dim sum zijn nog steeds net zo lekker als vroeger, alleen is er wel minder keuze dan vroeger toen het nog een a la carte restaurant is. Het a la carte restaurant is nu verhuist naar de pand tegenover Full Moon City. Bij de Chinese fondue mochten we kiezen uit 4 verschillende soorten bouillon en je kon kiezen uit heel veel soorten seafood, zoals verse oesters, inktvis, garnalen en vers dun gesneden rib-eye, lamsvlees en verschillende soorten groenten en paddestoelen.

Al en al een leuke toevoeging in China Town en we komen zeker weer terug.

Gegeten op 17 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Full Moon in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Full Moon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.