Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Full Moon in Den Haag - 1

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

De deur werd open gehouden en we werden vriendelijk welkom geheten. Het concept werd uitgelegd en de Hot Pot werd aangestoken. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, bijvoorbeeld bij de uitleg van de Hot Pot. Het eten was heerlijk. Alles was duidelijk vers bereid en goed warm. De inrichting is eenvoudig. De stoelen zitten goed.

Gegeten op 30 januari 2015

marijke119

Gisteravond met 5 personen hier gegeten, personeel ongeïnteresseerd, lege borden niet afgeruimd, dus vuile borden als volgende gerecht opgediend wordt. Staan samen te praten, geen interesse in de klant. Eten niet bijzonder, heb vaak Hotpot in Vietnam gegeten, wat zij hier serveren heeft daar weinig mee te maken. Bij afrekenen werd er vreemd gekeken en ook met dwang gevraagd of ik niet een ander bedrag moest pinnen. Een onprettige, ongastvrije ervaring! Little V in Den Haag is vele malen beter!!

Gegeten op 29 januari 2015

Restaurant - 1 dag geleden

Wat jammer om te horen dat het niet naar wens was. We zullen met onze team bespreken over de verleende service. Bij dim sum en hotpot eet je in het algemeen met dezelfde kommetje, maar als u een nieuwe bord nodig heeft, dan kon u het gerust aangeven bij onze bediening. Onze hotpot is volgens de Kantonese keuken, het begint licht en door er steeds meer gerechten in te koken wordt de boillon sterker. We willen het graag goed maken met u, zal u ons willen emailen info@restaurantfullmoon.nl?

Chebster

Heerlijke dim sums gegeten hier! En ook de taro bubble tea was geweldig. Het eten komt snel en de bediening werkt hard.

Het interieur is wat sober maar niet iets wat stoort. Het enige misschien is de muziek die net wel, net niet te horen is, maar dat is wederom niet storend.

Het is jammer dat ik zelf niet in Den Haag woon, anders was ik zeker vaker langsgekomen!

Gegeten op 25 januari 2015

Proever78404

Paar weken geleden eens langsgelopen. Opgezocht op IENS. We gaan het proberen, met zes vrienden. Gastvrije ontvangst. Prima tafel in het midden van de zaak. Het voelt als de huiskamer van China Town. Het is druk maar niet té druk. Iedereen zit gezellig te praten en te eten. We hebben een ronde tafel met een draaiend midden deel. Dat maakt het makkelijk om de (heel) vele hapjes makkelijk aan elkaar door te spelen. Er is totaal geen haast. In zo'n actieve omgeving zou het gemakkelijk zijn je opgejaagd te voelen. Niets is minder waar. De bediening voelt feilloos ons tempo aan. We zitten uren heerlijk te genieten van alles wat er wordt neergezet. Wij zijn geen kenners maar ik vind het knap dat we in twee rondes van 24 gerechten alles maar dan ook alles heerlijk is. Alles vers en alles perfect bereid. Doe daar heerlijke wijn, thee en whisky bij en de avond kan niet meer stuk. We krijgen een rekening die eigenlijk heel erg meevalt en een kortingen voor de volgende keer. Als laatste groep verlaten we het restaurant. We lopen door China Town met een nieuwe ervaring op zak. En die viel niet tegen. Sterker nog, we gaan snel terug!

Gegeten op 24 januari 2015

tonnetjerond

Ik kom altijd graag bij Full moon. Erg lekker, service wisselt erg per persoon, decor is erg chinees. Heerlijke dim sum.

Gegeten op 17 januari 2015

Restaurant - 1 week geleden

Dank u wel voor uw positieve recensie. We gaan erop letten dat iedereen in de bediening attent en vriendelijk is naar onze gasten toe.

skruif

Via online reservering

Heerlijk eten voldoende keuze. De Hot Pot is een leuke en lekkere toevoeging
We gaan zeker weer een keer terug.
Mooi ingericht

Gegeten op 19 januari 2015

Restaurant - 1 week geleden

Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van onze keuken. We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen.

Shirley50

Kom uit A'dam en sinds ik Full Moon heb ontdekt, kom ik daar altijd eten als ik in Den haag ben. In de avond kan je onbeperkt genieten van alle gerechten op de kaart voor 2.5 uur. Vanavond weer wezen eten bij Full Moon. We bleven wat langer zitten en werden niet weggestuurd. Wat wel gebeurd bij andere all-you-can-eat restaurants zoals Sumo. We voelden ons niet opgejaagd wat erg fijn is. Enorm veel keus en mijn favoriet zijn de dim sum gerechten. De garnalenballetjes met gesmolten kaas zijn heerlijk. De dim sum gerechten komen in kleine porties zodat je van alles wat kan proeven. Personeel is alert en zeer vriendelijk. Al met al een top tent en we komen zeker vaker terug!

Gegeten op 17 januari 2015

Restaurant - 1 week geleden

Dank u wel voor uw complimenten. We hopen u snel weer te kunnen ontvangen in ons restaurant!

Rardy

Wij hebben hier op een zondagavond lekker gegeten. Het is een all you can eat concept, persoonlijk hou ik hier niet zo van maar we waren vrij laat en we hadden geen zin om nog verder te zoeken. Geen spijt van gehad! We werden snel geholpen ook omdat de keuken om 22.00 dicht ging en je vier rondes kunt bestellen. Dat wilde wij helemaal niet maar het werd wel uitgelegd dat de tweede zit normaal om 19.30 begon.
wij hebben veel verschillende dimsum besteld, gestoomd en gefrituurd. allemaal erg lekker. Na twee rondes hadden wij genoeg, je kunt 5 gerechtjes p.p per gang bestellen. Ook lekkere ossenhaas en een soort paksoy. De bediening is wel constant om je tafel aan het schuifelen om de lege bordjes mee te nemen.
Maar dat kwam misschien ook omdat het 20.30 was toen wij begonnen met eten en zij dachten dat we misschien toch die vier rondes gingen nemen.
Met zijn drieën waren wij 100 euro kwijt. Met een paar biertjes erbij niet duur.
Interieur kan wat gezelliger maar in chinatown heb ik erger gezien.

Gegeten op 11 januari 2015

Restaurant - 1 week geleden

Dank u wel voor uw positieve recensie, erg fijn om te horen dat alles naar wens was. We zullen kijken of we de interieur nog gezellig kan maken.

banaantje

Eindelijk een ayce restaurant met een grote en originele keus aan vegetarische gerechten. Je bent niet bepekt tot alleen maar het eten van groente. Er staat bijvoorbeeld ook soja en tahoe op de kaart. En nog lekker ook. Alleen de hotpot was niet lekker. Zelfs voor mij veel te pittig.

Gegeten op 15 oktober 2014

Restaurant - 1 week geleden

Dank u wel voor uw feedback en positive recensie. We hebben inderdaad ook op gelet dat we onze vegetarische klanten niet te kort doen. Waarschijnlijk heeft u de pittige szechuan hotpot bouillon genomen, u kunt ook kiezen uit verschillende niet pittige boillons. U kunt volgende keer gerust tegen de bediening zeggen dat de bouiillon te pittig is, dan kunnen ze het voor u vervangen met een andere bouillon naar wens. Voor ons is het vooral belangrijk dat iedereen het naar zijn wens heeft.

suikau65

Via online reservering

Tweede Kerstdag met familie hier heerlijk gegeten. We zijn begonnen met een Chinese fondue, echt lekker en heel leuk om te doen en om mee te beginnen. Ik vond zelf de dim sum met garnaal en of varkensvlees en de Japanse gebakken tofu het lekkerst en als dessert een Chinese cupcake met een bolletje vanille ijs. De bediening was wel oké, maar er was 1 Chinese man, die zich het meest bekommerde over onze tafel, hij had echt humor en dat maakte het geheel nog gezelliger dan het al was. Als afsluiter i.p.v. een kopje koffie is bubble tea een echte aanrader, mits je daar van houdt natuurlijk. Is in verschillende smaken te krijgen. Al met al vonden wij het een hele leuke nieuwe formule van all you can eat.

Gegeten op 26 december 2014

Restaurant - 1 week geleden

Dank u wel voor de positieve recensie. We zijn blij om te horen dat alles naar wens was en hebben genoten van de dinner.

Schrijf zelf een recensie over Full Moon in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Full Moon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.