Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Full Moon in Den Haag - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 365 38 89

jacqueline119

Geachte lezers,

Sinds ik Dim Sum heb mogen leren kennen wil ik niet meer anders, het eten is heerlijk en de bediening is goed te noemen. V.w.b. de service is dat het personeel zich enorm inzet voor de klant. Wat ik voor het afgelopen keer heb gegeten is van alles en nog iets. waaronder gefrituurde kippenvleugels met peper en knoflook, krokante gebakken bamie(heerlijk) garnalen bereid in knoflook en peper, (nog lekkerder als lekker) mie singapoor met garnalen en nog veel meer. Mijn inziens ontdek deze keuken en je wil nooit meer iets anders. TOP

Gegeten op 12 oktober 2014

Benvandijk

Wordt nu gewerkt met een all you can eat concept. Heerlijk dim sum gegeten bij full moon en enorm veel keus. Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 22 november 2014

Proever50311

Via online reservering

Lekker dim sum gegeten. Op dinsdagavond was het niet erg druk en we werden goed geholpen. Lekkere gerechten met verse ingrediënten!

Gegeten op 11 november 2014

JohnenAn

Gisteren geweest met een Groupon-voucher. Bij binnenkomst kregen wij (2 personen) een 4-persoonstafel, de extra ruimte heb je wel nodig voor de hotpot en het andere eten. Hoe het concept werkt, werd goed uitgelegd. Er werd geadviseerd om een 1 persoons hotpot te nemen omdat je anders snel vol bent en geen ruimte hebt voor ander eten. Het eten was prima! Vooral de gebakken bonenvelrol. Eén gerecht was écht te heet maar dat mogen wij zonder boete (!) teruggeven. Wat gebakken Shishamo is, werd met enthousiasme uitgelegd. Helaas zaten wij al helemaal vol, dus dat wordt er één voor de volgende keer. Een aanrader is de groene thee ijs. Heerlijk! Daar hebben wij maar liefst 8 bolletjes (4 p.p.) van besteld! Cijfers: ik geef zelden een 10 maar de service komt dicht in de buurt, een 9+. Het eten was prima, en als chinees-indonesier ben ik wel verwend, ook een 9. Het decor, mwah, gaat wel, de zaak is in ieder geval schoon en netjes, een zeven. Maar je komt voor het eten toch?

Gegeten op 5 november 2014

saskia4

Via online reservering

Mwa, had beter verwacht...of we hebben de verkeerde dingen besteld...het eten was wel lekker maar niet bijzonder. Er was weinig interactie met de bediening om ons uit te leggen wat alles was en hoe lang het eten in de hotpot moest blijven voordat het gaar zou zijn.

Gegeten op 31 oktober 2014

marieaux

Vorige week gegeten bij Restaurant Full Moon. Bij binnenkomst werden we snel geholpen en naar onze tafel geleid. De sfeer van het restaurant was aan begin van de avond een beetje kaal, maar naarmate het drukker werd, werd het ook gelijk gezelliger. De muziek mag misschien wat moderner, in plaats van de jaren '80 Chinese popsongs.

Er werd ons maar liefst 3 keer achter elkaar gevraagd of we wat te drinken wilden hebben. Nou snap ik dat zoiets kan gebeuren, maar misschien dat zij de volgende keer wat beter willen opletten.

Full Moon gebruikt een all-you-can-eat concept, dus het is aanvinken wat je wilt bestellen. Ik raad aan om het rustig aan te doen, aangezien de porties anders zijn dan bij sushi restaurants. Het eten was redelijk goed. Vooral de gestoomde oester! De hotpot was ook erg lekker. Water werd altijd tijdig bijgevuld.

Ik raad de gestoomde oester zeker aan! :)

Gegeten op 23 oktober 2014

winnie1

Via online reservering

Eten was ok maar niet echt top. Maar ja, dat is de kwaliteit van "all you can eat". Had toch beter kunnen zijn. Niet goed uitgelegd hoe het allemaal gaat met regels. Zal echt toch naar een normale dim sum restaurant gaan i.p.v. all you can eat.

Milaa

Via online reservering

Heerlijk gegeten, peking eend, spek en de garnalen voor in de boillion zijn een echte aanrader. Beetje jammer dat onze borden al opgeruimd werden terwijl wij nog niet klaar waren met eten en ook niet gevraagd werd of we al klaar waren.

avistyling

Voor het eerst gegeten bij Full Moon. Wij hadden voor het all-you-can-eat Dim Sum & Hot Pot concept gekozen via GroupOn. Het menu bevat verschillende soorten gerechten waarbij er dus voor iedereen wat lekkers bij zit (vlees- en vegetarische gerechten variërend van mild tot pittig). Het wordt een lange recensies als ik alle gerechten ga opnoemen die heerlijk waren. Tevens is er ook een kleine selectie van dessert, alhoewel die niet erg uitgebreid is, maar wel voldoende is voor dit type concept. Verder was de bediening erg vriendelijk en tevens kwamen de gerechten redelijk snel op tafel. Wij komen absoluut een keer terug naar dit restaurant.

alansun

Via online reservering

Wij waren voor 'all you can eat' gegaan maar kwamen precies in het verkeerde restaurant. Gelukkig werden wij begeleid door de ober naar de juiste plaats. Dim sums en de Chinese gerechten smaakten goed en ze zijn best grote possies. De hot pot viel echt tegen qua smaakt. En de ijs smaakte niet echt.

Gegeten op 18 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Full Moon in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Full Moon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.