Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Full Moon in Den Haag - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 365 38 89

marieaux

Vorige week gegeten bij Restaurant Full Moon. Bij binnenkomst werden we snel geholpen en naar onze tafel geleid. De sfeer van het restaurant was aan begin van de avond een beetje kaal, maar naarmate het drukker werd, werd het ook gelijk gezelliger. De muziek mag misschien wat moderner, in plaats van de jaren '80 Chinese popsongs.

Er werd ons maar liefst 3 keer achter elkaar gevraagd of we wat te drinken wilden hebben. Nou snap ik dat zoiets kan gebeuren, maar misschien dat zij de volgende keer wat beter willen opletten.

Full Moon gebruikt een all-you-can-eat concept, dus het is aanvinken wat je wilt bestellen. Ik raad aan om het rustig aan te doen, aangezien de porties anders zijn dan bij sushi restaurants. Het eten was redelijk goed. Vooral de gestoomde oester! De hotpot was ook erg lekker. Water werd altijd tijdig bijgevuld.

Ik raad de gestoomde oester zeker aan! :)

Gegeten op 23 oktober 2014

winnie1

Via online reservering

Eten was ok maar niet echt top. Maar ja, dat is de kwaliteit van "all you can eat". Had toch beter kunnen zijn. Niet goed uitgelegd hoe het allemaal gaat met regels. Zal echt toch naar een normale dim sum restaurant gaan i.p.v. all you can eat.

Milaa

Via online reservering

Heerlijk gegeten, peking eend, spek en de garnalen voor in de boillion zijn een echte aanrader. Beetje jammer dat onze borden al opgeruimd werden terwijl wij nog niet klaar waren met eten en ook niet gevraagd werd of we al klaar waren.

avistyling

Voor het eerst gegeten bij Full Moon. Wij hadden voor het all-you-can-eat Dim Sum & Hot Pot concept gekozen via GroupOn. Het menu bevat verschillende soorten gerechten waarbij er dus voor iedereen wat lekkers bij zit (vlees- en vegetarische gerechten variërend van mild tot pittig). Het wordt een lange recensies als ik alle gerechten ga opnoemen die heerlijk waren. Tevens is er ook een kleine selectie van dessert, alhoewel die niet erg uitgebreid is, maar wel voldoende is voor dit type concept. Verder was de bediening erg vriendelijk en tevens kwamen de gerechten redelijk snel op tafel. Wij komen absoluut een keer terug naar dit restaurant.

alansun

Via online reservering

Wij waren voor 'all you can eat' gegaan maar kwamen precies in het verkeerde restaurant. Gelukkig werden wij begeleid door de ober naar de juiste plaats. Dim sums en de Chinese gerechten smaakten goed en ze zijn best grote possies. De hot pot viel echt tegen qua smaakt. En de ijs smaakte niet echt.

Gegeten op 18 oktober 2014

dinorah

Via online reservering

Heerlijk echt Chinees eten, geen Babi Pangang. Vlotte bediening en redelijke prijzen. Wel ietwat rumoerig. Een echte aanrader !

Gegeten op 11 oktober 2014

Sushi M.

Op onze vrije dag liepen wij hier rond lunchtijd tegenaan. Wat een verrassing! We bestelden diverse dim sum hapjes en de smaak was erg goed. Dit geldt zowel voor de hartige hapjes zoals flensjes met vlees en garnalen als de gestoomde kokos cake. Ik moest meteen weer terugdenken aan Hong Kong, want er kwamen veel Chinezen (met familieleden en vrienden die met elkaar praten en eten) en het restaurant was op de 1e etage. Wat een aangename verrassing en we komen zeker nog een keer terug!

Gegeten op 7 oktober 2014

BIRain

Kom hier regelmatig met familie of vrienden dim summen. De dim sums zijn erg goed zeker aan te raden. Daarnaast is de bediening ook erg vriendelijk. De zaak is goed ingericht en schoon. Zeker een keer waard om hier dim sum te eten.

Gegeten op 22 augustus 2014

kas19

Restaurant is groot en ruim. En full. Drukke zakelijke. Het personeel was attent en vriendelijk. De service was snel. Ik had knapperige garnalen met chilipepers in XO saus. Erg lekker. De service, inrichting en netheid van een zeer goede standaard. Het is een mooi aangelegd en plek met een goede sfeer. Sterk aanbevolen.

Gegeten op 26 september 2014

Proever25654

We hadden de Happy Family menu voor 10 personen. Super lekker met kreeft, cha siew, sint jacobschelpen, oesters en nog veel meer. Heerlijk!

Gegeten op 19 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Full Moon in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Full Moon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.