a TripAdvisor company

foto's van Full Moon in Den Haag - 1 foto's van Full Moon in Den Haag - 2 foto's van Full Moon in Den Haag - 3 foto's van Full Moon in Den Haag - 4 foto's van Full Moon in Den Haag - 5

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 365 38 89

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

limetree1

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Kregen met de AH actie 20% korting het all you can eat menu. Er werd ons geen 3 gangen menu aangeboden, dus gingen we ervan uit dat het voor de 2 persoon gratis zou zijn. Hogere kosten dan verwacht. Beter communiceren is wenselijk!!

Gegeten op 27 augustus 2015

Bigblond

Wij eten regelmatig bij dit restaurant het is een All you can eat formule die verfrissend anders is dan al het andere. Heerlijke Dim-Sum afgewisseld met het unieke hotpot concept. Bediening is aardig, kindvriendelijk en attend en kan me dus ook niet vinden in alle onvoldoendes die ze krijgen. Geen tijds druk !, geen gezeur wanneer je niet alles opeet !, goed getapt bier in vers gespoelde glazen ! Misschien komt het omdat we er regelmatig komen maar wij voelen ons er zeer welkom en genieten iedere keer weer van al het gebodene. Zeker het proberen waard.

Gegeten op 24 juli 2015

liekwil

Via online reservering

Heerlijke dim sum gerechten gegeten. Het personeel is erg vriendelijke en behulpzaam.
Je waant je even in het echte China.

Gegeten op 20 augustus 2015

LPWagter

Wij hebben vanavond bij Full Moon gegeten. Het eten was erg lekker alleen was de bediening van de gerechten erg lang. Nu vraag ik mij af dat als je met een AH kaart komt of dat reden is. Iedereen die na ons binnen kwam werden snel geserveerd. Wij hebben er al vaker gegeten en waren altijd vrij snel geserveerd. Maar uiteindelijk over het eten valt niets op te merken en toch een hele fijne avond gehad.

Gegeten op 23 augustus 2015

Jeoen

Heerlijk ouderwets Chinese lunch, geen poespas service of decor alles zo simpel mogelijk je komt er immer voor het eten. Niet duur en volle smaak beleving midden in China Town

Gegeten op 11 mei 2015

PVorst

Wij hadden op 31 juli bij Full Moon via de AH/Iens actie gereserveerd. Wij gingen voor de Dim Sum waar we gek op zijn. Mbt deze actie kregen wij een menu te zien dat weinig te maken had met dim sum! De bediening sprak niet zo goed Nederlands en het was allemaal heel onduidelijk; de manager stond helemaal vooraan en nam niet de moeite het beter uit te leggen. De bediening was wel vriendelijk en geduldig. Uiteindelijk zijn wij geeindigd met het reguliere Dim Sum menu hetgeen natuurlijk niet de bedoeling is als je gaat voor een diner waarbij de AH/Iens leus is: spaar nu voor een gratis 2e driegangenmenu. Wij hebben heerlijk gegeten, kregen teveel om op te eten maar vonden die 'truc' met dat speciaal opgestelde menu dat geen dim sum inhield, een vreemde zaak. Uiteindelijk dus helemaal geen 2de gratis menu gekregen maar gewoon de volle prijs betaald....?

Gegeten op 31 juli 2015

Restaurant - 1 week geleden

Het spijt ons om te horen dat onze manager u niet de moeite had genomen om u goed uitleg te geven over de AH IENS actie. We hebben speciaal voor de AH IENS actie een 3 gangenmenu opgesteld, waarbij het voorgerecht bestaat uit verschillende soorten dim sum, de hoofdgerechten met 2 verschillende soorten wokgerecht. De actie 3 gangenmenu staat ook gewoon op onze website, het is absoluut geen truc. We zullen in de toekomst nog duidelijke communiceren over onze actiemenu. Dank u wel voor de tip.

Menno_Westerkamp

Eerlijk is eerlijk: De Dum-Sums zijn in dit restaurant echt heel lekker en zeer goed betaalbaar, maar de service is ronduit Verschrikkelijk!
Ik heb geen idee waarom, maar de serveersters van Full Moon reageerden vanaf binnenkomst zeer geïrriteerd als we iets aan ze vroegen. Toen we na 20 minuten bijvoorbeeld vroegen waar onze drankjes bleven, werden we afgesnauwd met: "Die komen eraan!" Daarnaast werd er opzichtig gezucht en gesteund toen mijn vriendin na een half uur vroeg of er eindelijk iemand kon komen die onze bestelling op wilde nemen.
Nee, veel liever stonden de dames met z'n allen (een stuk of 5) om een andere tafel heen waar hard werd gelachen en gepraat. Waarschijnlijk zaten hier interessantere mensen.....
De enige keer dat we normaal werden bediend, was toen we om de rekening vroegen.
Jammer, maar ondanks de kwaliteit van de Dim-Sums, komen wij hier Niet meer terug.....

Gegeten op 27 april 2015

Restaurant - 1 week geleden

Beste Menno, het spijt ons om te horen dat de dames in de bediening niet attent waren. Ik zie dat u recensie van 27 april was geweest. Ik kan u vertellen dat we immidels met een zeer ervaren en attente team in de bediening werken. Ik hoop dat u ons nog een kans wilt geven om het goed te maken.

fammans1

Via online reservering

Het was een geheel nieuwe ervaring. het eten was voortreffelijk. de bediening vriendelijk en snel. het enige kleine min puntje is dat je geen keuze had in het menu wat je wilde eten. maar het menu wat je kreeg was voortreffelijk.

Gegeten op 14 augustus 2015

L-Huisman

Hier met de familie wezen eten. Het eten kwam op een goede tempo en smaakte goed. De peking eend was lekker krokant. Ik genoot zeker van de haaienvinnensoep! Ook de groenten met inktvis smaakte heerlijk. Jammer genoeg was de kreeft niet helemaal vers, maar voor de rest was het heel goed! We komen zeker terug met z'n allen!!

Gegeten op 1 augustus 2015

Djorz

Via online reservering

5/8 gegeten met ah actie. Direct bij binnenkomst werd er gezegd dat het menu heeeel weinig is en dat ze all you can eat aan kunnen bieden voor 24,50 pp en dan 20% korting op de rekening. Niet gedaan omdat ik ah actie gereserveerd had. Bediening tikkeltje geirriteerd. Voorgerecht geen keuze: 3 gefrituurde mini hapjes. Daarna keuze tussen 2 soepen. En hoofdgerecht kreeg je allebei: kipstukjes en biefstukpuntjes op een grote schaal en witte rijst. Al met al was het voor ons niet heeel weinig. Buitengekomen stond hetzelfde menu op het bord voor 19.50 pp. Nu tijdens de actie dus gewoon 28,50.

Gegeten op 5 augustus 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Beste Djorz, onze welgemene excuses indien voor de service van onze bediening. De boodschap die ze willen meegeven is niet dat de menu te weinig eten zal bevatten, maar dat je met de all-you-can-eat shared dining concept meer verschillende gerechten kan proeven. Het is puur een extra optie die we aanbieden aan onze AH IENS klanten. Wat betreft onze Hongkong gangenmenu die speciaal is opgesteld voor AH iens dinner bevat andere (duurdere) gerechten dan de andere gangenmenu's waar je naar refereerde (waardoor de prijs ook verschilt). Hartelijk dank voor uw feedback en we zullen zeker onze bediening hierop aanspreken, want ik kan heel goed begrijpen dat het apart kan overkomen.

Proever in spe - 3 weken geleden

Bedankt voor de terugkoppeling. Heb reeds eerder in uw restaurant gegeten en ons laten verrassen met heerlijke gestoomde hapjes en oesters, dus de verschillende gerechten heb ik reeds geproefd bij jullie en dat was perfect. Dus daar ligt het niet aan. Vond het gewoon allemaal een beetje vreemd gaan.

Schrijf zelf een recensie over Full Moon in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Full Moon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.