• foto's van Full Moon in Den Haag - 1

• 8.1 10 41

• 7.8

• 7.3

Full Moon over zichzelf

Restaurant Full Moon is een modern ingericht Chinees restaurant, waarbij de verfijnde Kantonese keuken wordt gepresenteerd aan Chinese, Nederlandse en internationale gasten. De keuken onderscheidt zich door verse huisgemaakte dim sum, seafood, grill en wok gerechten te serveren en met uitsluitend hoogwaardige ingrediënten te werken.

Dickiedick
  • Recensies in de laatste twee jaar

Door een Chinese zakenrelatie uitgenodigd om te lunchen in het "beste Chinese restaurant van Nederland". Ik kan niet anders zeggen dan dat hij dit helemaal waar gemaakt heeft. Als je de zaak binnenstapt waan je je in Hong Kong - druk en levendig. De Peking eend was perfect, de reuzen oesters zeer smaakvol evenals de "soft crabs", de kreeft en tot slot een zeer verse gestoomde vis.
Ofschoon de zaak bomvol was, we werden in een zijkamertje geparkeerd, kwam het eten vlot door.
Door de drukte liet de bediening af en toe wat steekjes vallen maar de kwaliteit van het eten maakte dat ruimschoots goed. Prijs/kwaliteit is uitstekend - kortom van harte aanbevolen.

Gegeten op 8 april 2014

jmpb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben vorig week bij Full Moon een aantal kleine dim Sum gerechten besteld. Het eten wordt verzorgd en heet opgediend. Het eten smaakt fantastisch: je proeft dat de ingrediënten vers zijn, precies goed gekruid is en met zorg is bereid. De bediening was wat kortaf, maar het restaurant is mooi en netjes ingericht met genoeg ruimte tussen de tafels. Daarnaast waren we voor een tafel vol kleine gerechten slechts 22 euro kwijt. We komen hier zeker terug!

Gegeten op 9 maart 2014

gerhard2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij aten (als lunch) grote garnalen in beslag, kleine loempia's en geroosterde eend. Voor mensen met zwakke kiezen: Even oppassen met de eend, deze wordt met bot en al geserveerd. Desondanks bijzonder smakelijk, evenals de gefrituurde garnalen. Overige gasten waren voornamelijk van Aziatische komaf, hetgeen ons vertrouwen gaf in de goede kwaliteit. Inrichting is zakelijk, gedateerd, maar dat is niet van belang als je zo goed hebt gegeten!

Gegeten op 20 februari 2014

hansvana
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met chinees nieuw jaar hier gegeten. mooi sfeer, komen en gaan van gasten. desalniettemin een correcte bediening, er loopt ondanks de giga-drukte helemaal niets fout, ook niet in de keuken. prima! Hotpot gedaan, maar eerst wat dim sums. Vers, smakelijk, prima. Uitstekende sauzen en smaken bij de hotpot. Een kruidige bouillon en een mildere. Goede combinatie. En bijzonder veel smakelijk en krakend verse ingrediëten. Garnalen, oesters, dungesneden beef, verschillende "dim sum achtige" etc. Een grote keuze, alles vers. Kortom, een mooie maaltijd in een goede sfeer.

Gegeten op 1 februari 2014

kitt7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij zien hier bij toeval een keer terecht gekomen, toen wij midden in de nacht op zoek waren naar iets te eten. Maar we werden positief verrast. Onze favoriet is de Kip met honing, walnoten en broccoli. Echt heerlijk op smaak. Verder is de bediening ook zeer behulpzaam en vriendelijk. En werd onze thee gratis bijgevuld. Er staan nog veel meer gerechten die wij nog niet eens hebben uitgeprobeerd, dus wij komen zeker snel terug!!

Gegeten op 4 februari 2014

colik
  • Recensies in de laatste twee jaar

Restaurant met traditionele chinese gerechten en ons favoriete dim sum. We hadden verschillende dim sum gerechten besteld. Alles was erg lekker (vooral de dikke bami met beef, en de krokant gebakken bami met vlees), maar de porties van de gestoomde pasteitjes waren wel heel erg klein. We hebben vaker elders dim sum gegeten, en daar zijn de pasteitjes toch echt wel VEEL groter. Bediening varieert van vriendelijk tot nors. Ligt eraan welke ober je aanspreekt. Prijs is wel ok. Niet de goedkoopste, maar des te meer mogen de porties echt wel wat groter zijn!

Gegeten op 1 februari 2014

x-nrp
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is gezellig, sfeervol en het personeel is zeer vriendelijk.

Bij elkaar hadden we 9 gerechten besteld, elk gerecht was smaakvol, en vers bereid. De ene gerecht nog lekkerder dan de andere.
Wij hebben genoten en we komen zeker terug.

KennydeBruijn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als wij komen eten hier is het speciaal voor de peking eend.
Heerlijke eend met flensjes en daarnaast een pot thee.
De thee werd zelfs bijgevuld (zonder extra kosten) wat je al vrijwel nergens meer ziet.
Als afsluiter een heerlijke pomelo soep.
Wij komen hier zeker weer terug. al hoop ik dan wel dat we niet meer in het bijkamertje komen te zitten. je komt hier puur voor het eten maar in het bijkamertje hangt helemaal geen sfeer.

Gegeten op 23 november 2013

qlx
  • Recensies in de laatste twee jaar

We have been there quite times, when we would like to have yummy Cantonese afternoon tea. It is definitely a good place for diansum, groups of friends and family with kids, because of its relax and warm Chinese family atmosphere.

Gegeten op 22 december 2013

bosmap
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een uitstekend restaurant voor dim-sum. Bediening is erg attent en vriendelijk. Qua inrichting en sfeer vergelijkbaar met rest van china-town. maar door lekkere eten, bediening en gastvrijheid steekt full-moon er wat mij betreft bovenuit. Daarnaast is de prijs kwaliteit top, voortreffelijk gegeten voor nog geen 38 euro.

Gegeten op 21 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Full Moon in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Full Moon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!