Full Moon

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 365 38 89

Shared dining avond in Chinatown

Beleef een echte shared dining ervaring met het all-you-can-eat concept van Full Moon. Gesitueerd in het Chinatown van Den Haag staat het restaurant bekend om haar ruime assortiment van dim sum, wok, bbq gerechten en Hotpot. Ideaal om een avond met je vrienden onbeperkt van verschillende kleine gerechten te genieten!

Kaatje_L

Inderdaad, 3 Full Moon restaurant in de straat (de andere 2 zijn wel Full Moon City en -Express) , maar een handige naamgeving is het niet. M'n vriendin zat verkeerd aan de overkant op ons te wachten.
Dimsum en ook hotpot ken ik wel, maar nog nooit onbeperkt. Vooral van de Dimsum had ik geen hoge verwachting. Maar alles was juist wèl lekker! De dimsums waren vers, en aan de grootte van de porties is gedacht; ongeveer een halve portie van wat je normaal krijgt in een restaurant, en dat is ideaal, je kunt dan veel meer proeven. Als je meer wilt, bestel je nog een keer of dubbel. De bami en andere gerechten zijn mini-porties, ook heel fijn.
Jammer van de hotpot is dat ze direct een "start-schaal" serveren, met verschillende vlees en groenten. We waren met z'n 4-en en de andere 3 dames lusten geen lamsvlees. Ik moest voor 4 personen lamsvlees opeten. Ik heb gevraagd of de volgende keer mogelijk is om geen start-schaal te krijgen en alles zelf samen te stellen, en dat kan. Ik zal het zeker doen.

Het was een gezellige en geslaagde avond.

Gegeten op 16 januari 2015

Anjo

Via online reservering

Het was geweldig, we zijn met z'n achte wezen eten, fijne bediening. snelle service. Makkelijk in het centrum. Full Moon we komen zeker terug!

Gegeten op 6 april 2015

arn1

Onbeperkt dimsum en HotPot
Heerlijk gegeten. Dat gaan we vaker doen. Goede service. Goede prijs kwaliteit verhouding.
En de bubble tea is zeker een aanrader

Gegeten op 5 april 2015

bezoekerrrrrrr

full moon is al een tijdje mijn vaste chinese restaurant. het heeft een prima sevice, een bijzonder decor en heel lekker eten! het eten daar word naar mijn mening steeds beter en er was zoals altijd genoeg keuzes. het is ook helemaal niet duur, was mij telkens weer verbaasd. zo lekker en veel eten voor zo weing geld! het is een aanrader voor iedereen die van echt authentiek chinees eten houdt.

Gegeten op 31 maart 2015

Pampami

Via online reservering

Eten was zeer lekker, daar was niks aan op te merken. De service was erg slecht. Er werd ons geen drinken gevraagd. We moesten dat telkens zelf vragen. Het was ook niet druk, dus ik vond het dan apart dat ze ons geen drinken vroegen. Vaak moesten we ze zelf roepen voor de kleinste dingetjes, die eigenlijk door de bediening zou moeten worden opgemerkt. Ik heb tot nu toe in veel "all you can eat" restaurants gegeten en er is mij nog nooit vertelt dat we niet meer mogen eten na 2,5 uur. Als het druk is dan begrijp ik het wel, maar het was zeer rustig met alleen een paar tafels. We hebben 2 uur gereisd om er een leuke dag van te maken. Ik had hoge verwachtingen van Full Moon, wat dus niet werd waargemaakt. Zonde van de service, want het eten was wel uitstekend.

Gegeten op 3 maart 2015

Almeerse proevers

All you can eat dim sum genomen als lunch. Heerlijke verse dim sum, allemaal met eigen smaken. Keuze genoeg: kleine hapjes en kleine gerechten. Ook de begeleidende sauzen waren super en zelf gemaakt. Aardige mensen in de bediening. Als we weer in Den Haag zijn, gaan we hier weer eten!

Gegeten op 17 februari 2015

Heide-en-Hans

We hebben heerlijk zitten eten nadat we ons hadden gemeld met onze grouponbon. Voor ons was het de eerste keer dat we gebruik maakten van de hot-pot. Dat werd meteen gezien door het personeel dat zich gelijk aandiende om even te laten zien wat de bedoeling was, erg attent! Van de eerste hap tot en met de laatste hebben we genoten, elke hap was een feestje en soms zelfs iets meer dan dat.. wat een beleving!! Dat we via groupon waren gekomen, hebben we niets van gemerkt.
De service, het personeel het eten en het totale plaatje was allemaal helemaal in orde! Zeer aan te bevelen, en zeker voor herhaling vatbaar. Voor mij persoonlik.., ik had nog nooit zó lekker gegeten!

Gegeten op 15 februari 2015

Money

Gezellig met hot pot, geen probleem als een andere bouillon, omdat toch te pittig, veel keus, snel en lekker, meerdere keren geweest en blijft lekker, vriendelijk oersoneel

Gegeten op 28 februari 2015

cees6

Via online reservering

Op Chinees Nieuwjaar voortreffelijk gegeten bij dit authentieke restaurant. De "all you can eat" formule met restrictie op het aantal gerechten per keer per persoon functioneert uitstekend. Gepaste bewondering voor de efficiënte manier waarop het personeel bestellingen uitgeserveerd krijgt. Kortom een fijne ervaring die herhaling verdient.

Gegeten op 21 februari 2015

rest-bezoeker

Afgelopen dinsdag ben ik hier met een groep volwassenen en kinderen wezen dineren. Ik kom vaker in dimsumrestaurants, maar bij Full Moon hebben ze wel een heel leuk concept...dimsummen met fonduen, en dat onbeperkt!
Je moet wel goed kijken (of weten) in welke Full Moon je moet zijn. Er zitten nl. 3 Full Moon restaurants in dezelfde straat.
Ik had eerlijk gezegd niet zo veel van verwacht, maar was die avond aangenaam verrast door de lekkere dimsums en het fonduen met verschillende smaken bouillon. De dimsums waren van goede smaken en een goede structuur. Vooral de oesters (2 verschillende smaken) waren heerlijk. Hier had ik dan ook 4 van gegeten. Voor het fonduen was er vis, vlees en groente. Normaal gesproken ben ik geen liefhebber van fonduen, omdat je lang moet wachten en niet echt vol van wordt. Lekker dimsummen kan ik in mijn stad Rotterdam ook, maar dit concept spreekt me wel aan. Door deze combinatie van onbeperkt dimsummen en fonduen, kom ik hier zeker terug.
Het positieve aan dit restaurant is dat je vrij ruim zit. In de Chinees restaurants in Rotterdam staan de tafels dichter op elkaar (met uitzondering van Tai Wo).

Gegeten op 24 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Full Moon in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Full Moon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.