1892 Eten en Drinken

• 8.1

• 7.6

toedeledoki
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig gegeten met een gezelschap van 15 personen.
Ontvangst was hartelijk . Gezellige ambiance.
Menu keuze is niet spectaculair, maar gebruikelijk zoals in de meeste restaurants met een Franse keuken.
Als voorgerecht een vitello tonnage. Deze was zeer smakelijk bereid met een heerlijke tonijn -mayonaise saus. Vervolgens een uitstekende biefstuk gegeten van Iers rund. De biefstuk was exact goed gegaard zoals gevraagd. Vervolgens een keuze uit lekkere desserts.
Was een gezellige avond en eten voldeed aan de verwachtingen.
Het restaurant is een goede aanwinst voor Zoetermmeer.

Gegeten op 1 november 2013

RonKoot
  • Recensies in de laatste twee jaar

Recentelijk 2 keer kort achter elkaar met een behoorlijke groep weer bij 1892 gaan eten. Ik nam voor de verandering de burger. Die viel me behoorlijk tegen. Komt eigenlijk op neer dat hij te rijk belegd was met te veel groenvoer waardoor het allemaal erg klef werd. Het wordt wel eens tijd dat de kaart aangepast wordt. Personeel blijft leuk, spontaan en vriendelijk en de aankleding blijft leuk. Zolang de kaart blijft zoals hij is, sla ik voorlopig over. De mening van de andere eters was van gematigd enthousiast tot enthousiast echter ook het algemene gevoel was.. ... Tijd voor verandering van de kaart.

Gegeten op 16 augustus 2013

Peter-Schulte
  • Recensies in de laatste twee jaar

Rustig op terras geborreld, personeel stelde zelf voor om na seintje pas te komen. Goede inleving dus. brood en aioli was lekker. na 3 uur naar binnen om te dineren. Goede begeleiding. Besteld: surf&turf en filobollen. S&T was prima bereid, ietwat scherpe saus. Filobollen waren uitstekend. Friet lekker knapperig. Wel een heel klein schaaltje salade, maar de smaak was prima. Bediening goed. Inrichting quasi modern, zit goed maar beetje fantasieloos. Al met al een prima avond doorgemaakt, de moeite waard om terug te komen!

Gegeten op 13 juli 2013

marinan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kijk, zo doe je dat nou! Hartelijke ontvangst bij binnenkomst, vriendelijk en voldoende ervaren personeel, leuke sfeer en heerlijk eten voor een goede prijs.
Een aanwinst voor Zoetermeer!

Gegeten op 4 april 2013

helen3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nee voor ons geen 2e x. Had pasta met spinazie maar er zat geen kraak of smaak aan. Tevens was het bord ijskoud waardoor de pasta snel afkoelde. Mijn tafelgenoten hadden vispotje (ook erg flauw) en hamburger (wel aardig) Voorgerecht vijgentaartje was wel lekker. Bediening vriendelijk maar als op een egeven moment de bediening zegt zal ik voor jou nog een lekker bakkie koffie inschenken?? Zo spreek je volgens mij geen gasten aan. Invalide toilet zeep op, handoek op, deuren toilet erg vies.Dus nee helaas wij weten wel andere restaurants te vinden waar we wel smaakvol kunnen eten.

Gegeten op 5 maart 2013

jolandaverbaan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Hartelijk personeel en gezellige inrichting. Komen hier zeker nog een keer terug om een hapje te eten.

Gem
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zeer goede service en bediening uiterst vriendelijk en correct. Het eten was prima; vond alleen het servies niet erg bij de zaak passen.
De huiswijn was heerlijk.
Zeker een aanrader als je gewoon even lekker wilt eten.

Gegeten op 8 december 2012

Spectrums
  • Recensies in de laatste twee jaar

Betaalbaar eten en voortreffelijke bediening! Je jas wordt zelfs aangenomen, waar zie je dat nog?
Leuke ambiance en lekker gegeten.
De huiswijn kost maar 15 euro per fles en was prima.

Gegeten op 18 november 2012

jenapeku
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijjk gegeten, goede en vriendelijke service. Surf en turf is een aanrader. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Gezellig druk en leuke entourage

Gegeten op 2 augustus 2012

RonKoot
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk jong restaurant met gezellige inrichting van foto's van hoe de Dorpstraat van Zoetermeer er vroeger uitzag. Kaart is klein en beperkt maar betaalbaar en kwaliteit is zeer acceptabel. Kortom een leuk en gezellig restaurant met zeer spontaan en vriendelijk personeel. Diversere keren wezen eten en constante kwaliteit. Aanrader(wel eerst reserveren)

Schrijf zelf een recensie over 1892 Eten en Drinken in Zoetermeer

Schrijf hieronder je recensie over 1892 Eten en Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!