Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1892 Eten en Drinken

1. Internationaal

1892 Eten en Drinken

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 079 889 37 44

chielbosdijk

Aardig restaurant met de mogelijkheid om een proeverij te bestellen van elke gang.
Leuk bedacht, maar de keuken moet het wel aan kunnen. We waren met een gezelschap van 12 personen, waarvan de helft gebruik maakte van de proeverij. Het ging een paar keer mis: de gevraagde combinaties waren door elkaar gehaald. de gerechten zijn niet bijzonder, maar in het algemeen wel goed bereid. Natuurlijk wil je dat iedereen gelijktijdig zijn gerecht uitgeserveerd krijgt, maar zorg er bij warme gerechten dan wel voor dat de borden zijn voorverwarmd, zeker bij snel afkoelende visgerechten.
Het jonge en aardige personeel deed zijn/haar best, maar professioneel was het niet: bij de vraag naar een karaf water werden er op de gok 3 glazen bij gezet...
De prijs/kwaliteit is in orde.

Gegeten op 7 juni 2014

Zasquia

Hartelijke ontvangst met attent personeel dat goed in de gaten houdt wanneer je glas leeg is. Goede droge witte huiswijn. Het eten was smaakvol, maar de tomaten-groentesoep vooraf was aan de zoute kant, terwijl de vegetarische quiche veel te vettig was. Leek ondergedompeld te zijn in olie. Voor vegetariërs is er slechts keuze uit drie gerechten en een maaltijdsalade, voor veganisten is er niets. Daar mag nog wel iets aan gedaan worden.

Gegeten op 26 april 2014

toedeledoki

Gezellig gegeten met een gezelschap van 15 personen.
Ontvangst was hartelijk . Gezellige ambiance.
Menu keuze is niet spectaculair, maar gebruikelijk zoals in de meeste restaurants met een Franse keuken.
Als voorgerecht een vitello tonnage. Deze was zeer smakelijk bereid met een heerlijke tonijn -mayonaise saus. Vervolgens een uitstekende biefstuk gegeten van Iers rund. De biefstuk was exact goed gegaard zoals gevraagd. Vervolgens een keuze uit lekkere desserts.
Was een gezellige avond en eten voldeed aan de verwachtingen.
Het restaurant is een goede aanwinst voor Zoetermmeer.

Gegeten op 1 november 2013

RonKoot

Recentelijk 2 keer kort achter elkaar met een behoorlijke groep weer bij 1892 gaan eten. Ik nam voor de verandering de burger. Die viel me behoorlijk tegen. Komt eigenlijk op neer dat hij te rijk belegd was met te veel groenvoer waardoor het allemaal erg klef werd. Het wordt wel eens tijd dat de kaart aangepast wordt. Personeel blijft leuk, spontaan en vriendelijk en de aankleding blijft leuk. Zolang de kaart blijft zoals hij is, sla ik voorlopig over. De mening van de andere eters was van gematigd enthousiast tot enthousiast echter ook het algemene gevoel was.. ... Tijd voor verandering van de kaart.

Gegeten op 16 augustus 2013

Peter-Schulte

Rustig op terras geborreld, personeel stelde zelf voor om na seintje pas te komen. Goede inleving dus. brood en aioli was lekker. na 3 uur naar binnen om te dineren. Goede begeleiding. Besteld: surf&turf en filobollen. S&T was prima bereid, ietwat scherpe saus. Filobollen waren uitstekend. Friet lekker knapperig. Wel een heel klein schaaltje salade, maar de smaak was prima. Bediening goed. Inrichting quasi modern, zit goed maar beetje fantasieloos. Al met al een prima avond doorgemaakt, de moeite waard om terug te komen!

Gegeten op 13 juli 2013

marinan

Kijk, zo doe je dat nou! Hartelijke ontvangst bij binnenkomst, vriendelijk en voldoende ervaren personeel, leuke sfeer en heerlijk eten voor een goede prijs.
Een aanwinst voor Zoetermeer!

Gegeten op 4 april 2013

helen3

Nee voor ons geen 2e x. Had pasta met spinazie maar er zat geen kraak of smaak aan. Tevens was het bord ijskoud waardoor de pasta snel afkoelde. Mijn tafelgenoten hadden vispotje (ook erg flauw) en hamburger (wel aardig) Voorgerecht vijgentaartje was wel lekker. Bediening vriendelijk maar als op een egeven moment de bediening zegt zal ik voor jou nog een lekker bakkie koffie inschenken?? Zo spreek je volgens mij geen gasten aan. Invalide toilet zeep op, handoek op, deuren toilet erg vies.Dus nee helaas wij weten wel andere restaurants te vinden waar we wel smaakvol kunnen eten.

Gegeten op 5 maart 2013

jolandaverbaan

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Hartelijk personeel en gezellige inrichting. Komen hier zeker nog een keer terug om een hapje te eten.

Gem

Zeer goede service en bediening uiterst vriendelijk en correct. Het eten was prima; vond alleen het servies niet erg bij de zaak passen.
De huiswijn was heerlijk.
Zeker een aanrader als je gewoon even lekker wilt eten.

Gegeten op 8 december 2012

Spectrums

Betaalbaar eten en voortreffelijke bediening! Je jas wordt zelfs aangenomen, waar zie je dat nog?
Leuke ambiance en lekker gegeten.
De huiswijn kost maar 15 euro per fles en was prima.

Gegeten op 18 november 2012

Schrijf zelf een recensie over 1892 Eten en Drinken in Zoetermeer

Schrijf hieronder je recensie over 1892 Eten en Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.