a TripAdvisor company

foto's van 1892 Eten en Drinken in Zoetermeer - 1 foto's van 1892 Eten en Drinken in Zoetermeer - 2 foto's van 1892 Eten en Drinken in Zoetermeer - 3 foto's van 1892 Eten en Drinken in Zoetermeer - 4 foto's van 1892 Eten en Drinken in Zoetermeer - 5

1. Internationaal

Toon telefoonnummer Bel 079 889 37 44

1. 8,3 10 1 210

2. 8,3

3. 8,0

Moderne keuken in een oude graanschuur

Het monumentale pand 'de Graanschuur' in het oude centrum van Zoetermeer is omgetoverd tot een eigentijds restaurant. Een moderne keuken met een interieur uit 1892 is dit een echte toplocatie voor een lekkere lunch of uitgebreid diner! TIP: probeer ook eens onze Proeverij en stel zelf een heerlijke en complete maaltijd samen!

lourajongepier

Via online reservering

Wij kozen voor het concept waarbij je 6 gerechten kiest die in 2 delen worden geserveerd. Een leuk concept met lekkere gerechten.

Een glaasje prosecco vooraf omdat de zaak 5 jaar bestaat vonden wij een leuke binnenkomer.

In het begin reed de scooter van de overburen (Grieks restaurant) iedere keer langs met de motor aan. Dat vond ik jammer want je zit dan net even in een benzinelucht. Later zette de bestuurder de motor later aan en eerder uit.

Gegeten op 22 juli 2016

asnijmeijer

Via online reservering

We hebben heerlijk buiten op het terras zitten eten in het rustige oude zijstraatje van de Dorpsstraat. Bediening was top, erg vriendelijk personeel. We hebben een wandeling door de kaart gemaakt en alle 6 gerechtjes waren heerlijk. Ik zou de gerechten echter per 2 serveren zodat je allebei elke keer een gerecht hebt. Nu had ik er in de 1e gang 2 en mijn vriend had er 1 en met de 2e gang had ik er 1 en mijn vriend er 2, dus dan zit je toch ff soort van alleen te eten. Per 2 lijkt me dus beter en dan heb je 3 gangen.

Gegeten op 21 juli 2016

cahgodefrooij

Via online reservering

Leuke omgeving, vriendelijke en atente bediening. Het concept van 3 voor- en 3 hoofdgerechten is een leuke en geslaagde manier van dineren. Zowel de koude als warme gerechten waren leuk opgemaakt en van uitstekende kwaliteit. Het enige minpunten vonden wij dat er wienig groente bij werd geserveerd.

Gegeten op 9 juli 2016

SNStaakman

Via online reservering

Wij hebben met 8 personen gegeten bij 1892. De bediening was zeer vriendelijk en kwam regelmatig langs om te vragen of we nog iets wilden bestellen. Bij binnenkomst werd voor het 5-jarig bestaan een glaasje prosecco aangeboden; zeer attent. De steaks en de bakjes friet waren aan de kleine kant, maar de spareribs daarentegen weer enorm. Verder werden de gangen met mooie tussenpozen geserveerd en had de ruimte een gezellige, open sfeer.

Gegeten op 8 juli 2016

MariaPost2016

Via online reservering

Gezellig restaurant met een goede keuken. Bediening was vriendelijk maar wat afwezig. Moest regelmatig seinen voor een bestelling drank.

Gegeten op 29 juni 2016

DelftYelper

Het is even zoeken in de zijstraat van de Dorpsstraat, maar eenmaal binnen is de ontvangst hartelijk. We waren met 4 collega's, waarvan 2 uit het buitenland. De kaart was (nog) niet in het Engels beschikbaar omdat er een nieuw concept is waarbij je met de tafel 6 gerechten deelt als een soort tapas. Gelukkig was ook de traditionele kaart nog gewoon beschikbaar.

De gastheer was snel, vriendelijk en meertalig. Glazen wijn werden ruim bijgeschonken uit de fles. We kozen voor tweemaal de getrancheerde biefstuk (medium-rare), eenmaal de burger en eenmaal de dorade. In alle gevallen was het eten uitstekend, en precies goed gebakken.
En de prijzen waren ook zeer redelijk, dus we komen hier zeker terug.

Gegeten op 29 juni 2016

ingevdkloot

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Bediening leuk! Zeker een aanrader. Prijs / kwaliteit verhouding goed! Bediening zag dat ik zwanger ben en bood vanuit zichzelf enkele dingen aan betreft de bereiding. Super! Bijna overal moet je daar om vragen, hier dus niet!

Gegeten op 28 juni 2016

AHansum

Via online reservering

Gezellig en lekker gegeten. Goede sfeer ook met het personeel.
Mooie gerechten in de proeverij en een verrukkelijk dessert, de schaaltjes / borden werden schoon ingeleverd!

Gegeten op 26 juni 2016

AASCHMIDT

Prima gegeten voor een heel redelijke prijs. Gekozen voor de proeverij en vooral de parelhoen en de makreel zijn aanraders. We moesten alleen te lang wachten op het eerste gerecht, terwijl er toch ook niet zo heel veel gasten waren. Verder is de bediening vriendelijk maar verliep nogal chaotisch omdat we door meerdere mensen bediend werden. Wij waren vervolgens dus meer bezig met die bediening dan met ons gesprek aan tafel en dat is nooit een goed teken. We komen vast nog wel een keertje terug. Hopelijk zijn er dan wat puntjes op de i gezet.

Gegeten op 24 juni 2016

vheer

Via online reservering

We vonden de muziek wel bij het restaurant horen maar het waren best wel slechte covers, verder hebben we genoten van het 6-gerechten buffet en het was erg lekker!!!

Gegeten op 22 juni 2016

Schrijf zelf een recensie over 1892 Eten en Drinken in Zoetermeer

Schrijf hieronder je recensie over 1892 Eten en Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.