a TripAdvisor company

1892 Eten en Drinken

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 079 889 37 44

Martin1958

Wij hebben op 1e Pinksterdag een brunch gehad. De bediening was erg plezierig en goed.
Het eten was op zich smakelijk, maar niet echt verrassend. We hadden wat extra's verwacht, zeker gezien de prijs. Een glaasje prosecco of cava er bij had het wat feestelijker gemaakt.

Gegeten op 24 mei 2015

solymar

Wij wilden de pinsterbrunch wel eens proberen. Dit doen we nooit meer bij 1892! Achteraf gezien vonden wij de advertentie zeer misleidend: "luxe" koud/warm buffet: bij 1892 betekent dit gewone boterhammen en broodjes met ham en kaas en een bremzoute zalmsalade, warm buffet: mosterdsoep (?), eieren en pannekoeken. "Life cooking": betekent zoveel als dat de kok in de keuken een eitje bakt. En dit was dan de brunch voor een wel hele dure prijs! Het verdiende niet eens het predicaat Luxe ontbijt! Wij hebben dit ook als feedback gegeven omdat wij, zeker voor deze prijs, meer gewend zijn bij de concurrentie. Hier werd zeer matig op gereageerd: "tja, wij zijn nieuw in het organiseren van een brunch." En hier moesten we het maar mee doen. Jammer, 1892, het betekent dat wij hier niet meer komen eten.

Gegeten op 24 mei 2015

monique395

Heerlijk gegeten, met een gezelschap van 25 personen, keuze menu B genomen. Vooraf keuze uit, carpaccio, gamba's of caprese spies. Hoofd: biefstuk, zalm of torteloni, dessert keuze uit chocolade fantasie of dame Blanche. Alle gerechten waren goed op smaak en enigste min puntje was te weinig gambas( maar dit komt van een gamba gek ) , minpuntje dat het druk was in het restaurant en met een gezelschap in een aparte ruimte men soms moest wachten op een consumptie. Dit werd goedgemaakt door de vriendelijkheid van het personeel die behulpzaam en netjes was.
Komen zeker nog een keer terug om eens in het restaurant te eten.

Gegeten op 21 mei 2015

MBM

Proeverij 1892 is een leuke formule met veel variatie in de hapjes. De kwaliteit zou wat beter kunnen, zeker de rode koolsalade is een flauwe hap. Andere gerechten zijn van een redelijke kwaliteit. Gezellige entourage; de bediening liet wat op zich wachten, en had iets sneller gekund.
Jammer dat na afloop de rekening niet helemaal juist was.
Redelijk restaurant, voor een redelijke prijs; al is er zeker verbetering mogelijk.

Gegeten op 29 maart 2015

tijger0101

Zaterdag 28-02-15 hier gegeten
Wij kozen voor het menu> 3 gangen dinee voor e 18.92
Een goed gevulde kippen soep, een kipsaté en dame blanche toe
Prima prijs/kwaliteit, 2 royaal gevulde stokjes met kipfilet
Uitermate vriendelijk personeel
Leuk restaurant.

Gegeten op 28 februari 2015

leohoe

Wij hebben met een gezelschap van 16 personen hier gegeten.
Het eten was smakelijk en goed bereid, de bediening was heel ert goed. Echt een aanrader.

Gegeten op 25 december 2014

mfcjvanoijen

Tot de tweede kerstdag altijd wel lekker gegeten bij 1892. Maar.....gereserveerd met vrienden en familie op tweede Kerstdag met het Kerstmenu. Beschamend, vind het gênant voor woorden maar het leek wel kantinevoedsel. Pompoensoep die veruit veel te pikant was voor wat oudere mensen, zalmtartaar zonder smaak, eendenborst op rauwe paprikaplakjes, spoom vergeten en kregen direct een gróte bak met patat die lauw was, prutje slablaadje met 1 schijfje komkommer, de hertenbiefstuk was bij een aantal mensen nog koud van binnen. Bediening was zo als altijd heel vriendelijk. Jammer want de weg er naar toe was bekend en nu echt niet meer.

Gegeten op 26 december 2014

melkhagelslag

Kort samengevat: "Alles een ruime voldoende".
Vriendelijk ontvangen, eten was prima in orde en de sfeer laat zich omschrijven als gezellig en intiem. De proeverij tijdens elke gang is een leuk idee. Zo kan je meerdere dingen proeven en proberen.

Gegeten op 28 oktober 2014

Pieka

Prima avondje gehad in 1892. Heerlijk malse carpaccio; als hoofdgerecht een leuk opgediende en smakelijke surf en turf en tenslotte een ietwat overdadig grand dessert. Kortom voor een redelijke prijs een smakelijk geheel. Vriendelijke bediening. Alleen het afsluitend kopje koffie duurde wat lang (vergeten). Het restaurant is sfeervol, maar wat lawaaiig.

chielbosdijk

Aardig restaurant met de mogelijkheid om een proeverij te bestellen van elke gang.
Leuk bedacht, maar de keuken moet het wel aan kunnen. We waren met een gezelschap van 12 personen, waarvan de helft gebruik maakte van de proeverij. Het ging een paar keer mis: de gevraagde combinaties waren door elkaar gehaald. de gerechten zijn niet bijzonder, maar in het algemeen wel goed bereid. Natuurlijk wil je dat iedereen gelijktijdig zijn gerecht uitgeserveerd krijgt, maar zorg er bij warme gerechten dan wel voor dat de borden zijn voorverwarmd, zeker bij snel afkoelende visgerechten.
Het jonge en aardige personeel deed zijn/haar best, maar professioneel was het niet: bij de vraag naar een karaf water werden er op de gok 3 glazen bij gezet...
De prijs/kwaliteit is in orde.

Gegeten op 7 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over 1892 Eten en Drinken in Zoetermeer

Schrijf hieronder je recensie over 1892 Eten en Drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.