Sakana

• 6.5

• 6.3

Bart098
  • Recensies in de laatste twee jaar

1. Bij binnenkomst mag je zelf niet kiezen waar je wilt zitten. 2. Het is een massale vreetschuur, waar je heel snel wordt geholpen en waar het erop lijkt dat je ook heel snel weer weg dient te zijn. Je besteld via een digitale menukaart en de gerechten worden min of meer op de tafel gegooid zonder enige vorm van service of klantvriendelijkheid. Er staan prijzen op de menukaart v.a. €1,80, maar daar moet je maar niet naar kijken. Wij hadden n.l. slechts 6-7 hapjes p.p. genuttigd en moesten gewoon het volle 'All you can eat' tarief betalen van €25,30 p.p. Nadat we ons later hierover beklaagden en reageerden dat we meer dan het dubbele hadden betaald voor wat we hadden genuttigd kregen we het antwoord dat er 's avonds alleen maar via het 'All you can eat' concept mag worden gegeten en dat je dus pech hebt als je niet zoveel wilt eten. We hadden 'de kleine lettertjes maar moeten lezen'....(Waar weet ik nog steeds niet). Geen aanrader dus!!!

Gegeten op 10 april 2014

MarlH
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sakana is een prima all you can eat sushi tent, maar helaas wel een beetje hetzelfde als alle anderen. Het zou leuk zijn als ze zouden durven te experimenteren met meer (traditionele ) japanse gerechten. Eten bestellen met de pads werkt gesmeerd maar daardoor wordt bediening wel wat onpersoonlijk

Gegeten op 6 april 2014

H-B-Gijs
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een typische definitie van 'onbeperkte vreetschuur'. Massale opzet en drukte geeft een rommelige sfeer. Zelfs de 6-persoons booth waar we in zitten kan geen heil bieden aan het rumoer in de zaak. Bestellen via een tablet was nieuw voor me, maar wel een grappig concept. Het Japanse bier (beide merken) smaakten goed, een welkome afwisseling van de Hollandse pils. Zowel de sushi als de warme gerechten waren heerlijk en werden als van de lopende band geserveerd. Ophalen van de lege borden ging helaas wat minder vlot. Het serveren van de juiste gerechtjes bij de goede tafel blijft mensenwerk, we hebben aardig wat bestellingen niet ontvangen en andere niet bestelde gerechten genuttigd. Er zijn ergere dingen :-)
In tegenstelling tot eerdere recensies, konden wij ijs als laatste gang los bijbestellen, dit liep wel via de ober en niet via de tablet.

Gegeten op 15 maart 2014

ryanne4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldige kwaliteit eten. Mis alleen een paar bolletjes ijs als toetje, maar dat is bijzaak.
Vriendelijke bediening, met name een ober, die Mark heet. Mooie ambiance. Jammer dat het erg druk is en daardoor wat rommelig en rumoerig. Absolute aanrader.

Gegeten op 15 januari 2014

Helwin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met de kinderen gaan eten. Werden wat overvallen door de massaliteit van het restaurant. Aan de voorzijde zie je nl. niet dat er aan de achterkant een enorme eetzaal is.

Wat leuk was was de bestelling met i-pads. De kinderen vonden het fantastisch.

De service was ingericht op dezelfde massaliteit. Snel drank brengen, regelmatig vragen of we nog wat wilden drinken (voor de omzet, niet de gastvrijheid). Het eten wordt respectloos op tafel gezet. daar valt een hoop in te verbeteren.

Het eten is "wel oké". Niet onaardig, maar zeker geen wow-effect.

Gegeten op 20 december 2013

irma22
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een echte vreetschuur. Massa. Lekkere sushi maar alles lijkt op elkaar. Personeel is alleen bezig met het eten en heeft totaal geen oog/oor voor de gast.

Gegeten op 27 april 2013

BasJansen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit restaurant presteert beneden peil. Er zijn genoeg alternatieven tegenwoordig op het gebied van all-you-can-eat Japans. De geflambeerde sake maki waren te ver doorgebrand en de gyoza waren koud van binnen. De vleesgerechten waren droog en de service was afwezig.

Gegeten op 9 juli 2013

Diana-en-Rob
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bijzonder restaurant zowel Eindhoven als Den Bosch , absoluut een aanrader ook voor kinderen
de gerechten zijn heerlijk en zien er goed uit. De service is ook uitstekend, en dan kijk ik niet naar wat er fout gaat maar naar de manier van oplossen bij fouten. er hangt naar mijn idee een echte moderne Japanse sfeer. Het is ons favoriete restaurant en dat blijft het voorlopig ook wel . toch ook naar andere restaurants geweest maar is niet te vergelijken.

Gegeten op 5 oktober 2013

Tesss_89
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik wilde eigenlijk graag een recensie schrijven over Sakana Eindhoven. Deze is nieuw en ik ben uiterst tevreden. Het personeel is, in tegenstelling tot veel sushitenten, heel vriendelijk, je zit er niet overdreven op elkaar en je hoeft nooit lang te wachten op eten of drinken. De bestellingen doe je via een tablet, waardoor het allemaal soepel en snel verloopt. Een innovatief, kwalitatief en gezellig restaurant.

Gegeten op 21 juni 2013

AngieB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben op een woensdagavond met zijn vieren gegeten in Sakana! Bij binnenkomst wees mevrouw ons een tafel aan. Echter zag ik leuke 'boks-achtige' ruimtes, waar je als het waren afgezonderd en intiem kon eten. Toen ik vroeg of we misschien daar mochten zitten gaf zei als reactie dat dit niet kon. Beetje jammer als je dan een andere groep van 4 het zelfde ziet doen en dezelfde mevrouw deze wel toewijst! Dit vond ik persoonlijk niet kunnen. De service verder was wel leuk en vlot. Het eten was wel oke, goed is een ander woord. De sushi viel vaak bijna uit elkaar, maar t was wel te eten. Een echte aanrader zijn de zoete broodjes! Verder ziet het er wel leuk uit, je zit wel erg op elkaar gepropt! Al met al is het een 1x nooit meer ervaring!

Schrijf zelf een recensie over Sakana in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Sakana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!