Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Sakana

1. BBQ/grill

Sakana

1. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 073 610 68 88

mey1

Het eten is altijd van prima kwaliteit. Ik ben een vaste gast bij sakana. Je wordt snel geholpen. Soms treden er moeilijkheden op met de reserveringen. Voor de rest is de service prima. Je hoeft niet lang te wachten op je eten. Door de tablets krijg je ook alle gerechten.De tablet heeft een handige functie om de ober te roepen. Ze komen je meteen ook helpen. Ik ben zelf een ware sushi fanaat en heb vele sushi restaurants geprobeerd. De malse vlees en goede vis overtreft de rest van de restaurants.

Gegeten op 30 september 2014

linda-j

Ik ben hier al een paar keer geweest. Het eten is heerlijk alleen ik vind het er altijd té koud en ik vind het personeel altijd zo chagerijnig over komen. Vanmiddag was ik er lunchen en na een alles behalve warm onthaal kregen we een andere ober aan tafel en die was hardstikke aardig en spontaan. Hij was enthousiast aan het vertellen over de i pads die ze gebruiken. Dat vond ik positief.

Gegeten op 11 oktober 2014

michelle36

Echt goede sushi. We zijn met vriendinnen een keer in Maastricht sushi wezen eten en dat was echt slecht (niet vers/ slappe hap/ en gebakken dingen dreven in het vet), daardoor waardeer ik ons vaste sushi restaurant nog veel meer. Bij Sakana is het vers, de tablets zijn super handig en het restaurant ziet er mooi en door gedimde licht gezellig uit. Een absolute aanrader.

Je moet het zelf gezellig maken met de mensen waarmee je uiteten bent, dat doet het personeel niet, maar dat hoort bij het concept all you can eat. Het personeel heeft geen tijd om op hun dooie gemak uitgebreid een vriendelijk praatje te maken, want de mensen willen hun eten en redelijk snel. Dat weet je als je daar naartoe gaat.

Gegeten op 9 augustus 2014

Ad_van_de_Ven

Afgelopen dinsdag bij Sakana gaan eten. Het was niet druk, dus we konden makkelijk een plekje uitzoeken.
Bestellen moest inmiddels via de iPad. Voor ons niet perse makkelijker dan de oude papieren kaart. Maar voor het personeel ongetwijfeld reuze handig.
Na het bestellen kwam de sushi al snel, en van de vertrouwde prima kwaliteit.

Helaas, na 1 ronde kwam de ober of we nog een laatste ronde wilden bestellen. (We waren net een dik half uur aan tafel.) We kregen te horen dat de keuken om kwart voor tien ging sluiten. Dat wij laat binnen gekomen waren was ons probleem. En niet dat van hun. Dat men de extreem vroege sluiting van de keuken niet gemeld had was jammer, en spijtig.
Helaas vond men geen aanleiding minder in rekening te brengen. En ook mijn suggestie van dat we de drankjes dan niet zouden hoeven af te rekenen was tegen dovemansoren gericht. We moesten het volle pond afrekenen voor 2 rondes sushi, in plaats van vijf. Ook de drie frisdrankjes waren voor onze rekening. En even rustig eten en tafelen was er ook al niet bij.

Ik was vaste gast bij Sakana. Denk dat ik nu snel op zoek ga naar andere adressen. Zo laat ik me niet nog een keer behandelen. Eten dus prima. Service echt heel erg slecht!

Gegeten op 12 augustus 2014

Bart098

1. Bij binnenkomst mag je zelf niet kiezen waar je wilt zitten. 2. Het is een massale vreetschuur, waar je heel snel wordt geholpen en waar het erop lijkt dat je ook heel snel weer weg dient te zijn. Je besteld via een digitale menukaart en de gerechten worden min of meer op de tafel gegooid zonder enige vorm van service of klantvriendelijkheid. Er staan prijzen op de menukaart v.a. €1,80, maar daar moet je maar niet naar kijken. Wij hadden n.l. slechts 6-7 hapjes p.p. genuttigd en moesten gewoon het volle 'All you can eat' tarief betalen van €25,30 p.p. Nadat we ons later hierover beklaagden en reageerden dat we meer dan het dubbele hadden betaald voor wat we hadden genuttigd kregen we het antwoord dat er 's avonds alleen maar via het 'All you can eat' concept mag worden gegeten en dat je dus pech hebt als je niet zoveel wilt eten. We hadden 'de kleine lettertjes maar moeten lezen'....(Waar weet ik nog steeds niet). Geen aanrader dus!!!

Gegeten op 10 april 2014

MarlH

Sakana is een prima all you can eat sushi tent, maar helaas wel een beetje hetzelfde als alle anderen. Het zou leuk zijn als ze zouden durven te experimenteren met meer (traditionele ) japanse gerechten. Eten bestellen met de pads werkt gesmeerd maar daardoor wordt bediening wel wat onpersoonlijk

Gegeten op 6 april 2014

H-B-Gijs

Een typische definitie van 'onbeperkte vreetschuur'. Massale opzet en drukte geeft een rommelige sfeer. Zelfs de 6-persoons booth waar we in zitten kan geen heil bieden aan het rumoer in de zaak. Bestellen via een tablet was nieuw voor me, maar wel een grappig concept. Het Japanse bier (beide merken) smaakten goed, een welkome afwisseling van de Hollandse pils. Zowel de sushi als de warme gerechten waren heerlijk en werden als van de lopende band geserveerd. Ophalen van de lege borden ging helaas wat minder vlot. Het serveren van de juiste gerechtjes bij de goede tafel blijft mensenwerk, we hebben aardig wat bestellingen niet ontvangen en andere niet bestelde gerechten genuttigd. Er zijn ergere dingen :-)
In tegenstelling tot eerdere recensies, konden wij ijs als laatste gang los bijbestellen, dit liep wel via de ober en niet via de tablet.

Gegeten op 15 maart 2014

ryanne4

Geweldige kwaliteit eten. Mis alleen een paar bolletjes ijs als toetje, maar dat is bijzaak.
Vriendelijke bediening, met name een ober, die Mark heet. Mooie ambiance. Jammer dat het erg druk is en daardoor wat rommelig en rumoerig. Absolute aanrader.

Gegeten op 15 januari 2014

Helwin

Met de kinderen gaan eten. Werden wat overvallen door de massaliteit van het restaurant. Aan de voorzijde zie je nl. niet dat er aan de achterkant een enorme eetzaal is.

Wat leuk was was de bestelling met i-pads. De kinderen vonden het fantastisch.

De service was ingericht op dezelfde massaliteit. Snel drank brengen, regelmatig vragen of we nog wat wilden drinken (voor de omzet, niet de gastvrijheid). Het eten wordt respectloos op tafel gezet. daar valt een hoop in te verbeteren.

Het eten is "wel oké". Niet onaardig, maar zeker geen wow-effect.

Gegeten op 20 december 2013

irma22

Een echte vreetschuur. Massa. Lekkere sushi maar alles lijkt op elkaar. Personeel is alleen bezig met het eten en heeft totaal geen oog/oor voor de gast.

Gegeten op 27 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Sakana in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Sakana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.