Sakana

Sakana

1. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 073 610 68 88

Sanne77

Tja, wat moet ik ervan zeggen...je eten bestellen via tablet, tafeltjes dicht op elkaar, rumoerig. Een onpersoonlijke bedoening. Sushi van redelijke kwaliteit maar niet meer dan dat...ik ken adresjes waar het veel lekkerder is.
Niet mijn idee van een gezellig avondje uit.

Gegeten op 10 april 2015

MSW

Snelle service. Sushi is redelijk vers. De tonijn was niet vers en heb ik dan ook maar eenmaal besteld. Ik heb het vermoeden dat heel veel al in de voorraad ligt en dus niet ala minute gemaakt wordt. En dat proef je bij sushi. Grappig is dat je alles via een tablet besteld. Bediening is super snel en efficiënt. Het bestellen via een tablet zorgt er wel voor dat de rol van de bediening nog minder wordt dan het al is bij het all-you-can-eat concept. Al met al geen zaak om naar terug te keren.

Gegeten op 19 maart 2015

tall

Op zaterdag 13 december met 2 vriendinnen gegeten bij dit sushi all you can eat restaurant in den Bosch. Eerste keer dat we hier waren. Het was druk toen we binnenkwamen, meestal een goed teken van lekker eten en dit klopte helemaal!!! Ondanks de drukte was de bediening zeer snel met het leveren vd gerechtjes en het drinken. Genoeg personeel hier. Gezellige sfeer, een min puntje vind ik dat de tafeltjes net te dicht bij elkaar staan, je kijkt zo bij je buurman op het bord. Tapas waren verrukkelijk, vers, goed van smaak! All you can eat is een mooi concept, je kunt alles bestellen wat je wilt via de tablet, uit ruim voldoende gerechtjes, voor ieder wel wat: kip, biefstuk en visgerechtjes, soep, enz. ik kom hier zeker nog eens terug!! top zaak!

Gegeten op 13 december 2014

mey1

Het eten is altijd van prima kwaliteit. Ik ben een vaste gast bij sakana. Je wordt snel geholpen. Soms treden er moeilijkheden op met de reserveringen. Voor de rest is de service prima. Je hoeft niet lang te wachten op je eten. Door de tablets krijg je ook alle gerechten.De tablet heeft een handige functie om de ober te roepen. Ze komen je meteen ook helpen. Ik ben zelf een ware sushi fanaat en heb vele sushi restaurants geprobeerd. De malse vlees en goede vis overtreft de rest van de restaurants.

Gegeten op 30 september 2014

linda-j

Ik ben hier al een paar keer geweest. Het eten is heerlijk alleen ik vind het er altijd té koud en ik vind het personeel altijd zo chagerijnig over komen. Vanmiddag was ik er lunchen en na een alles behalve warm onthaal kregen we een andere ober aan tafel en die was hardstikke aardig en spontaan. Hij was enthousiast aan het vertellen over de i pads die ze gebruiken. Dat vond ik positief.

Gegeten op 11 oktober 2014

michelle36

Echt goede sushi. We zijn met vriendinnen een keer in Maastricht sushi wezen eten en dat was echt slecht (niet vers/ slappe hap/ en gebakken dingen dreven in het vet), daardoor waardeer ik ons vaste sushi restaurant nog veel meer. Bij Sakana is het vers, de tablets zijn super handig en het restaurant ziet er mooi en door gedimde licht gezellig uit. Een absolute aanrader.

Je moet het zelf gezellig maken met de mensen waarmee je uiteten bent, dat doet het personeel niet, maar dat hoort bij het concept all you can eat. Het personeel heeft geen tijd om op hun dooie gemak uitgebreid een vriendelijk praatje te maken, want de mensen willen hun eten en redelijk snel. Dat weet je als je daar naartoe gaat.

Gegeten op 9 augustus 2014

Ad_van_de_Ven

Afgelopen dinsdag bij Sakana gaan eten. Het was niet druk, dus we konden makkelijk een plekje uitzoeken.
Bestellen moest inmiddels via de iPad. Voor ons niet perse makkelijker dan de oude papieren kaart. Maar voor het personeel ongetwijfeld reuze handig.
Na het bestellen kwam de sushi al snel, en van de vertrouwde prima kwaliteit.

Helaas, na 1 ronde kwam de ober of we nog een laatste ronde wilden bestellen. (We waren net een dik half uur aan tafel.) We kregen te horen dat de keuken om kwart voor tien ging sluiten. Dat wij laat binnen gekomen waren was ons probleem. En niet dat van hun. Dat men de extreem vroege sluiting van de keuken niet gemeld had was jammer, en spijtig.
Helaas vond men geen aanleiding minder in rekening te brengen. En ook mijn suggestie van dat we de drankjes dan niet zouden hoeven af te rekenen was tegen dovemansoren gericht. We moesten het volle pond afrekenen voor 2 rondes sushi, in plaats van vijf. Ook de drie frisdrankjes waren voor onze rekening. En even rustig eten en tafelen was er ook al niet bij.

Ik was vaste gast bij Sakana. Denk dat ik nu snel op zoek ga naar andere adressen. Zo laat ik me niet nog een keer behandelen. Eten dus prima. Service echt heel erg slecht!

Gegeten op 12 augustus 2014

Bart098

1. Bij binnenkomst mag je zelf niet kiezen waar je wilt zitten. 2. Het is een massale vreetschuur, waar je heel snel wordt geholpen en waar het erop lijkt dat je ook heel snel weer weg dient te zijn. Je besteld via een digitale menukaart en de gerechten worden min of meer op de tafel gegooid zonder enige vorm van service of klantvriendelijkheid. Er staan prijzen op de menukaart v.a. €1,80, maar daar moet je maar niet naar kijken. Wij hadden n.l. slechts 6-7 hapjes p.p. genuttigd en moesten gewoon het volle 'All you can eat' tarief betalen van €25,30 p.p. Nadat we ons later hierover beklaagden en reageerden dat we meer dan het dubbele hadden betaald voor wat we hadden genuttigd kregen we het antwoord dat er 's avonds alleen maar via het 'All you can eat' concept mag worden gegeten en dat je dus pech hebt als je niet zoveel wilt eten. We hadden 'de kleine lettertjes maar moeten lezen'....(Waar weet ik nog steeds niet). Geen aanrader dus!!!

Gegeten op 10 april 2014

MarlH

Sakana is een prima all you can eat sushi tent, maar helaas wel een beetje hetzelfde als alle anderen. Het zou leuk zijn als ze zouden durven te experimenteren met meer (traditionele ) japanse gerechten. Eten bestellen met de pads werkt gesmeerd maar daardoor wordt bediening wel wat onpersoonlijk

Gegeten op 6 april 2014

H-B-Gijs

Een typische definitie van 'onbeperkte vreetschuur'. Massale opzet en drukte geeft een rommelige sfeer. Zelfs de 6-persoons booth waar we in zitten kan geen heil bieden aan het rumoer in de zaak. Bestellen via een tablet was nieuw voor me, maar wel een grappig concept. Het Japanse bier (beide merken) smaakten goed, een welkome afwisseling van de Hollandse pils. Zowel de sushi als de warme gerechten waren heerlijk en werden als van de lopende band geserveerd. Ophalen van de lege borden ging helaas wat minder vlot. Het serveren van de juiste gerechtjes bij de goede tafel blijft mensenwerk, we hebben aardig wat bestellingen niet ontvangen en andere niet bestelde gerechten genuttigd. Er zijn ergere dingen :-)
In tegenstelling tot eerdere recensies, konden wij ijs als laatste gang los bijbestellen, dit liep wel via de ober en niet via de tablet.

Gegeten op 15 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Sakana in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Sakana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.