Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Japas

1. Afhalen
  2. Japans

Japas

1. Afhalen
  2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 0341552 384

Anna1301

All you can eat in een leuke sfeer, goede inrichting en lekkere gerechtjes. Eigenlijk alles wat je van een goed all you can eat restaurant mag verwachten. De bediening is vlot en vriendelijk, wel zo prettig om niet het gevoel te krijgen dat je een nummer bent, ik kom hier zeker terug.

Gegeten op 28 februari 2014

Proever49724

Lekker gegeten, vooral de seizoensgerechten (black angus spiesjes) zijn een echte aanrader.
Ondanks dat er zeer veel bediening rondloopt zijn ze niet allemaal even oplettend en vooral
meer met elkaar bezig dan met de gasten. Komt denk ik ook doordat het allemaal jongeren
zijn die dit echt als een bijbaantje hebben, en dus nog niet het service gevoel hebben.

Gegeten op 14 augustus 2014

Courses

Meerdere keren al wezen eten bij Japas, prima restaurant om een avond door te brengen. Wel ben ik van mening dat de 'echte' sushi wel iets meer smaak bevat, maar iedereen hier zo zijn mening over. Bediening is over het algemeen snel en nauwkeurig, legt alles netjes uit. Het restaurant zelf ziet er goed uit!

Gegeten op 3 augustus 2014

ed24

Zonder reserveren hebben we nog kunnen kiezen uit verschillende tafeltjes ze zaten nog niet helemaal vol
De bediening was jong enthousiast , snel en accuraat , goede uitleg gehad hou japas werkt
Hebben heerlijke tapas , sushi gegeten , goed op smaak en wanneer een tapas klaar was werd dezE gelijk uitgeserveerd.
We komen hier Zeket nog terug

sglas

We hebben nu al diverse malen bij Japas gegeten. Leuke locatie, gezellige inrichting en heerlijk eten. De gerechten zijn vers. Soms duurt het in het weekend wat langer voor er gerechten worden opgediend maar dat is tot op heden niet storend geweest. Echt een aanrader!

Gegeten op 4 juli 2014

smullings

Dit weekend op aanraden van vrienden voor het eerst bij Japas gegeten. We waren met zijn zessen, kregen een leuke ronde tafel, en werden meteen snel geholpen. Eten was erg lekker, leuk concept (al is het wel erg afgeleid van Sumo), en snelle, leuke en goede bediening. Attent bij drankjes, lege borden werden snel van tafel gehaald en toen er op een gegeven moment een verkeerd drankje was gebracht werd dit snel en netjes opgelost. Mijn zoontje lust geen sushi, maar ook voor hem was meer dan genoeg anders en toen we er naar vroegen hadden ze ook nog wat patat voor hem ook al stond dat niet op de kaart. Zeker een aanrader voor mensen die houden van eens wat anders dan schnitzels of sate! Wij gaan gauw nog een keer. ;)

Gegeten op 14 juni 2014

irened74

Gisteren met vrienden maar weer eens aangeschoven bij Japas. Op de fiets gegaan dit keer, want parkeren is horror. Het restaurant zat zoals gebruikelijk vol. Wat was goed: vriendelijke ontvangst, lekkere stoelen, aardige en snelle bediening. Wat kan beter: kwaliteit van het eten (bijna alle sushi's smaken hetzelfde, ongeacht de vulling), nauwkeurigheid (bij geen enkele ronde was het geleverde conform de bestelling), rokers voor de deur (heel irritant als je door een rookgordijn het restaurant in moet) en het verwachtingenmanagement (bijna geen enkel gerecht lijkt op het plaatje). Kortom, voor onderscheidend eten hoef je hier niet heen, voor een gezellige avond is het prima en de prijzen zijn redelijk.

Gegeten op 29 maart 2014

FrankdeLot

Gegeten op 18 januari 2014

Blondebridget

We eten heel regelmatig sushi en op aanraden zijn we hier heen gegaan. Helaas viel het erg tegen. De sushi lijkt niet vers gemaakt, het was plakkerig. De vis die erin zit leek ook niet vers, door de vele rijst proefde je het nauwelijks. Veel kip en beef in de sushi, echt niet Japans. De tempura gerechten leken gewoon met paneermeel gemaakt. De soyasaus leek zo erg aangelengd dat hij bijna niet eens meer zout is. Als je noodles besteld is dat meteen een hele maaltijd.
Het lijkt ons sushi gemaakt voor mensen die weinig sushi eten.

Decor en service zijn wel goed. Helaas wel bijna een half uur op de rekening moeten wachten. Uiteindelijk maar zelf opgestaan om te betalen.

Wij komen hier nooit meer terug.

EenT

Erg lekker gegeten. Gaan daar ongeveer 1x in de maand eten. Heerlijke sushi! Vooral de kip met mango en de spicy tuba sushi is heerlijk. Ook de warme gerechtjes zijn heerlijk.
Service is erg goed en zeer vriendelijk. Jas wordt bij binnenkomst netjes aangenomen. Prijs voor kinderen vinden wij erg duur. Kinderen eten namelijk bijna niks en de kinderen vanaf 12 jaar betalen de volle prijs.
Het decor is mooi en aantrekkelijk. Je krijgt vlot je bestelde gerechtjes.
Wij blijven komen!

Gegeten op 26 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Japas in Ermelo

Schrijf hieronder je recensie over Japas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.