a TripAdvisor company

1. Afhalen
  2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 0341552 384

leonard16

We hadden veel zin in een etentje bij Tapas Japas. Maar het viel niet zo mee. We zaten aan een tweetje in een hoekje weggedrukt, een erg slechte plak, vlak naast een counter waar steeds personeel bezig was om telefoon aan te nemen, te overleggen, etc. Naast de gesprekken en het gedoe tussen het personeel konden we prima meegenieten met onze buurtafel, want de tafels staan behoorlijk op elkaar geduwd.

Onze eerste ronde (van de 5) gerechtjes nam dik een uur in beslag. Drie van de 8 gerechtjes kwamen een uur (!) na bestelling pas op tafel. Werd wel netjes opgelost en de volgende rondes verliepen snel en vlotjes.

Als echte liefhebbers van en ervaringsdeskunidgen in de aziatische keuken(s) hadden we ons verheugd op een avondje smaaksensatie. Maar dat bleek ernstig tegen te vallen. Sommige gerechten waren bremzout, andere gerechten weer erg flauw. Met een aantal uitzonderingen kregen we het idee dat er prefab en/of minder verse producten waren gebruikt. Ook qua smaakbeleving werden we bij langena niet meegenomen naar het verre oosten, maar was het eerder een tripje 'zolang het maar een beetje lijkt en het een oosters tintje heeft, is het oké.' Nou, voor ons dus niet. Een 6 voor de moeite, maar we gaan niet nog eens terug.

Gegeten op 5 juli 2016

yuenkie

Wij hebben ontzettend genoten van alle gerechten! Goede kwaliteit wij werden bediend door een vriendelijke jongen man die ons een leuke avond heeft bezorgd ga zo door chapeau voor de hele team!

Gegeten op 22 mei 2016

Corloes

Het eten is goed, hoewel niet heel bijzonder. De porties zijn ruim, de 4e en 5e ronde hebben we niet meer genoemn. Prijs/kwaliteitverhouding is prima. Ook de huiswijnen zijn goed en er is veel keus. De zaak is erg vol, overal lijkt er nog wel een tafeltje bij te kunne. Gevolg is dat je alle conversaties van de buren kunt volgen en er herhaaldelijk tegen je stoel aangebotst wordt. Daar komt bij dat veel gasten hun jas bij de tafel aan en uitdoen, dat wappert dus over je tafeltje heen. Als gasten gaan roken zit je bij hun terugkeer in hun rooklucht. Ook bij het verlaten van de zaak moet je je een weg banen door de rokers en hun damp heen. Mag het aub wat minder vol?

Gegeten op 27 februari 2016

syllibilli

Al meerdere keren hier aangeschoven. Het eten is echt elke keer van de zelfde kwaliteit, en die is goed! Ruime keuze, heerlijk eten, mooie aankleding, attent personeel. Het is wat duurder dan doorsnee maar is het ook waard!! Naar Japas ga je om te genieten en dat gevoel te hebben dat je ook echt uit-eten gaat.

Gegeten op 5 februari 2016

mayker

Japas heeft meerdere prijzen gewonnen en dat hebben ze dik verdiend. Wij moeten er 160 km voor reizen en wij zijn er toch al 5x wezen eten. Het personeel is erg kundig en zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Het is echt een leuk sfeertje daar. Ze hebben overheerlijke sushi en andere Japanse gerechtjes. Ze krijgen van mij nog een extra prijs, omdat ik sushi altijd al erg lekker vind maar mijn man niet. Sinds dien wij bij Japas zijn geweest , lust mijn man het ook. Dat is natuurlijk logisch, als je weet hoe lekker en vers dat alles is. Japas ga zo door en wij vinden het bij jullie ook super gezellig en erg lekker. Top restaurant een echte aanrader

Gegeten op 11 februari 2016

roosje3

De tweepersoonstafeltjes staan erg dicht op elkaar, ik kon het gesprek van de tafel naast ons woord voor woord volgen zonder moeite. Jammer, maar dat is dan ook het enige minpunt.
We hebben heerlijk gegeten en er een goede fles wijn bij gedronken.
De bediening was vriendelijk en vlot.
Een gezellig drukke zaak, jammer dat we niet in de buurt wonen, dan werden we vaste gaat.

Gegeten op 29 januari 2016

iris152

Heerlijk eten, de seizoensgerechten zijn altijd een aangename verrassing en daarnaast vriendelijke bediening. We komen hier zeer regelmatig en het valt nooit tegen!

Gegeten op 8 december 2015

tatiana5

Vandaag sushi besteld om mee te nemen.
Bestelling gedaan en hoefde niet lang te wachten. Ik kreeg zelfs een drankje van het huis tijdens het wachten. Erg netjes!

En de sushi was zoals gewoonlijk heerlijk!
Tapas japas blijft voor mij mijn lievelingsrestaurant :)

Gegeten op 18 december 2015

Rudolft

Bij Japas kan je altijd heerlijk eten. De bediening is altijd vriendelijk en weet ook een duidelijke uitleg over de gerechten te geven. De sfeer is gezellig en heeft een "warme" uitstraling. Wij zijn hier al vaak geweest en dit is toch echt wel ons favoriete restaurant in Ermelo!

Gegeten op 30 oktober 2015

geertcc

Eten is op temperatuur en niet vies maar lekker is anders! komt misschien omdat er in de keuken meer kinderen werken dan koks !!!(16/17 jaar ) veel groepen binnen dus lawaai
Ook kinderen in de bediening maar ze zijn wel heel vriendelijk... onbeperkt bestellen voor 24,50 prijs kwaliteit ver te zoeken slaat echt nergens op maar restaurant zit propvol dus veel mensen vinden het fantastisch !! Voor ons geen tweede keer !!
Maar ook zeker geen rot gevoel erover
Smaken verschillen

Gegeten op 22 november 2015

Schrijf zelf een recensie over Japas in Ermelo

Schrijf hieronder je recensie over Japas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.