a TripAdvisor company

Kyoto

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 0172 470 277

renske58

Voor de eerste keer bij Kyoto geweest. Een ruime keus aan gerechten, van sushi tot patat en chinees. De gerechtjes waren ontzettend snel bij de tafel. Bijna alles supervers! De sushi is redelijk, rijst wat papperig en smaakloos. Warme gerechtjes top, goed warm en lekker gekruid (ossenhaas, kip en alles met avocado aanraders!). Bediening erg attent en vriendelijk. Binnenkant van het restaurant leuk en smaakvol ingericht, buitenkant viel tegen, niet goed onderhouden en ongezellig. Ondanks dit een heerlijke avond gehad, we komen zeker terug!

Gegeten op 21 juni 2016

jocoranda

All you can eat concept, tapas van sushi tot chinees. Alle producten kwamen vers en warm op tafel. Garnalen in krokant jasje overheerlijk net zoals de beef blokjes super mals. Jammer was dat het dessert buffet er niet was. Je kon wel bestellen hebben we ook gedaan en was ook super lekker. Zeker een aanrader we komen zeker terug.

Gegeten op 9 juni 2016

nettie12

Eerste keer dat ik sushi heb gegeten in een restaurant en met stokjes ook nog. Het was heerlijk. Je mag op een kaart tot maximaal 12 hapjes/gerechtjes kiezen en als ze het eten brengen krijg je de kaart weer terug en kun je voor de eventuele volgende gang gaan. Zo kun je per keer bedenken hoeveel trek je nog hebt, want leftovers worden niet op prijs gesteld! En daarna nog het toetjesbuffet waar je natuurlijk ook minimaal drie verschillende toetjes wil uitproberen. Heerlijk eten, leuk tentje, goede bediening. Super!

Gegeten op 2 mei 2016

Tom523

Samen met vrienden eet ik regelmatig bij Kyoto. Tegenwoordig moeten we afwegingen maken of we bij Hachi of Kyoto eten, tegenwoordig gaan we vaak naar Kyoto. Sfeervol Japans restaurant, aardig personeel en goed eten. Ook de niet-sushi liefhebber kan hier aan zijn trekken komen. Het desertbuffet is tegenwoordig een goede aanvulling op het assortiment, hier komen we zeker terug!

Gegeten op 27 november 2015

little_miss

Leuk en gezellig restaurant. Heerlijke en verse sushi, ruime keuze. Eten wordt snel geserveerd. Bediening geeft goede uitleg over de gang van zaken en de sushi zelf. Kost alleen wel moeite om een nieuw drankje te bestellen, hiervoor mag vaker langs gegaan worden.

Gegeten op 1 november 2015

rembar

Onlangs weer eens heerlijk gegeten bij Kyoto. Vroeg begonnen met het diner, er was nog geen andere gast aanwezig. Netjes geholpen naar een tafeltje door een gastheer.
Het eten vind ik ruim van keus en wordt snel geserveerd. Bediening aan tafel is netjes en correct.
Een van onze favorieten in Alphen.

Gegeten op 25 september 2015

WitweBegbick

Eten hier regelmatig en het is de favoriet van onze kinderen. De sushi is goed en vers. Warme gerechtjes zijn ook lekker.
De bediening is vriendelijk en snel!
De 5 gangen halen we nooit. Echt waar voor je geld. Sinds kort met een toetjes buffet.

Gegeten op 23 april 2015

jatcmaatjes

Met een groep van 12 personen verschillende Chinese gerechten gegeten, die op grotere schalen waren geserveerd. Het eten was uiteindelijk prima (en was heel verrassend nog niet afgekoeld), maar eer we zo ver waren.... nog geen opscheplepels, nog geen rijst, nasi of bami en hier en daar ontbreekt nog het bestek.... Bestelde drankjes tot een paar keer toe vergeten en weer navragen. Zeer rommelige en onprofessionele bediening door grotendeels te jong personeel.

Gegeten op 6 februari 2015

willemg

Wij gaan al jaren eten bij Kyoto. De ene keer gaan we eten met onze kinderen en kleinkinderen. De andere keer gaan we eten met onze kleindochter en haar vriend, maar meestal eten we hier met onze 4 jongste kleinkinderen.
Het eten is hier heerlijk en de bediening is altijd vriendelijk.
We komen hier graag.

G@A

Gegeten op 26 oktober 2014

marja34

Geen zin om te koken na een dag hard werken dus even niet te duur uit eten. Kyoto kende we niet maar omdat dit maar 2 minuutjes lopen was zijn we daar naar binnen gegaan. Veel gereserveerde plaatsen maar toch nog een leuk plaatsje gekregen aan het raam met uitzicht over het water. Allereerst werden we verrast door het interieur, ooster, japans met een modern tintje. Het menu was all you can eat uit de diverse Azieatische keukens. Om te beginnen natuurlijk eerst een glaasje wijn, rood, vol, niet te droog maar vooral fruitig.
De eerste ronde beide van alles besteld en zeer benieuwd wachten wij af. En onze verachtingen werden ruim overtroffen. Een snelle hap werd een avondje genieten. Sushi is niet ons ding maar de keuze was wat betreft de andere gerechten meer als voldoende.
De pangsit goreng, de rauwe vissalade, de pekingeend, rundvleesspiesjes met een vulling van kaas, allemaal even smaakvol. De babi pangang van mijn partner had nu echt dat krokante korstje wat er zo bij hoort. De inktvis, garnalen precies goed gebakken. Met andere woorden als wij weer in de buurt zijn komen we graag terug want ook de bediening was vriendelijk, soms ietwat onhandig maar deden enorm hun best om het ons naar de zin te maken!

Gegeten op 5 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Kyoto in Alphen aan den Rijn

Schrijf hieronder je recensie over Kyoto. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.