Kyoto

Kyoto

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 0172 470 277

jatcmaatjes

Met een groep van 12 personen verschillende Chinese gerechten gegeten, die op grotere schalen waren geserveerd. Het eten was uiteindelijk prima (en was heel verrassend nog niet afgekoeld), maar eer we zo ver waren.... nog geen opscheplepels, nog geen rijst, nasi of bami en hier en daar ontbreekt nog het bestek.... Bestelde drankjes tot een paar keer toe vergeten en weer navragen. Zeer rommelige en onprofessionele bediening door grotendeels te jong personeel.

Gegeten op 6 februari 2015

willemg

Wij gaan al jaren eten bij Kyoto. De ene keer gaan we eten met onze kinderen en kleinkinderen. De andere keer gaan we eten met onze kleindochter en haar vriend, maar meestal eten we hier met onze 4 jongste kleinkinderen.
Het eten is hier heerlijk en de bediening is altijd vriendelijk.
We komen hier graag.

G@A

Gegeten op 26 oktober 2014

marja34

Geen zin om te koken na een dag hard werken dus even niet te duur uit eten. Kyoto kende we niet maar omdat dit maar 2 minuutjes lopen was zijn we daar naar binnen gegaan. Veel gereserveerde plaatsen maar toch nog een leuk plaatsje gekregen aan het raam met uitzicht over het water. Allereerst werden we verrast door het interieur, ooster, japans met een modern tintje. Het menu was all you can eat uit de diverse Azieatische keukens. Om te beginnen natuurlijk eerst een glaasje wijn, rood, vol, niet te droog maar vooral fruitig.
De eerste ronde beide van alles besteld en zeer benieuwd wachten wij af. En onze verachtingen werden ruim overtroffen. Een snelle hap werd een avondje genieten. Sushi is niet ons ding maar de keuze was wat betreft de andere gerechten meer als voldoende.
De pangsit goreng, de rauwe vissalade, de pekingeend, rundvleesspiesjes met een vulling van kaas, allemaal even smaakvol. De babi pangang van mijn partner had nu echt dat krokante korstje wat er zo bij hoort. De inktvis, garnalen precies goed gebakken. Met andere woorden als wij weer in de buurt zijn komen we graag terug want ook de bediening was vriendelijk, soms ietwat onhandig maar deden enorm hun best om het ons naar de zin te maken!

Gegeten op 5 oktober 2014

Kruize

Lekkere sushi goeie combinatie van Chinese en Japanse keuken waardoor je met een gezelschap waar mensen geen vis lusten toch sushi kunt kaan eten. Goede locatie aan de Rijn. Vriendelijk personeel.

Gegeten op 27 september 2014

Michenmar

Een leuk aangekleed restaurant. Het eten was niet geweldig. Ook de service was niet best. Logisch, de bediening leek te bestaan uit kinderen die een paar centen nodog hadden. Zo kwamen veel gerechten niet of ging er iets verkeerd. Als je er wat van zei kon je een grote mond krijgen. Nadat we daardoor geen fooi gaven zijn we door een paar serveersters onaardig uitgezwaaid...

aldeau

All you can eat, het zal je ding maar zijn. Had dit nog nooit in mijn leven gedaan en weet nu ook waarom. Dit chinese sushi restaurant (jaja) is niet duur en serveert een diversiteit aan gerechten die tot barstens toe kunnen worden genoten, maar een en ander gaat - uiteraard - ten koste van smaak en kwaliteit. Met die verhouding in het achterhoofd komen we dan toch nog uit op een voldoende, maar een volgende keer toch maar liever naar een echt japans restaurant. Less is more, maar daar betaal je dan ook voor!

Gegeten op 1 februari 2014

Raves

Heerlijk gegeten van de Japanse kaart met als thema all you can eat.
Alle kleine gerechtjes waren met zorg bereid en waren kakelvers. Met name de vis was heel vers. Leuke ambiance direct aan de Oude Rijn gelegen. We komen daar zeker nog eens terug om het over te doen. Thea en Martin Ravestijn

Gegeten op 4 oktober 2013

rembar

Op Koninginnedag hier gegeten. Bediening aan tafel was in het begin vlot en behulpzaam. De bestelde gerechtjes waren wisselend van kwaliteit. Sommige waren heerlijk (met name de sushi), maar andere gerechtjes waren teleurstellend zoals het lamskoteletje wat nog aardig rauw was en de sate en spare-ribs die "taai" waren. Het bolletje ijs aan het einde van het diner was een welkome verfrissing.

Gegeten op 30 april 2013

korteraar

heerlijk eten en de kaart met heel veel gerechten is duidelijk en behoeft niet veel uitleg. wel jammer dat je gemiddeld genomen lang moet wachten op de momenten als je iets te drinken vraagt en de rekening vraagt...zo moeilijk hoeft dat toch niet te zijn ?

Gegeten op 5 november 2012

KennyenStephanie

Na het krijgen van een nationale dinercheque hier wezen eten.
Het restaurant is heel open waardoor de gezelligheid een beetje verdwijnt. de plaatsen boven aan het raam zijn wel mooi alleen zaten wij hier helaas niet. (vol) Bij aankomst krijg je een mandje casave waarna je rustig op je gemak de kaart kan bekijken. het leuke aan Kyoto is dat je sushi, japanse grill maar ook chinese gerechten kunt bestellen. De sushi is van uitstekende kwaliteit. geen sushi waarvan de rijst los liet en alle ingrediënten vers. De chinese gerechtjes waren ook lekker. de Japanse grill gerechten waren niet allemaal top. de garnalen in tempura waren te hard gebakken waardoor we deze niet vaker bestelde. ook de eendenborst was niet top. De pekingeend daar in tegen was heerlijk en de saus die erbij kwam nog lekkerder! mochten wij weer is in alphen zijn dan komen we zeker nog is terug

Gegeten op 20 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Kyoto in Alphen aan den Rijn

Schrijf hieronder je recensie over Kyoto. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.