Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Vandaag bij Gusto op het plein geweest voor een 3 gangen diner via de ticketveilingbon.
We kozen voor een luxer arrangement middels bijbetaling van 5 euro pp.
Dit is een goede keuze geweest. Heerlijk vooraf anti pasta, als hoofdgerecht kalfsvlees en mijn vrouw zalm en als dessert een grand dessert.
In één woord geweldig. We kozen voor een wijnarrangement wat in vergelijk tot andere restaurants goed te betalen was. De wijn voor het voor- en hoofdgerecht was een goede keuze. Persoonlijk zou ik voor het dessert niet voor een mousserende wijn kiezen. Dit is dan ook het enige aandachtspunt.
De bediening was vriendelijk. Tussen de gerechten zat voldoende tijd.
Tot een volgende keer

Gegeten op 20 oktober 2014

webbossing

Hier met een groep gegeten.
De vissoep was gevuld met schelpen wat ik een aanrader vind voor een goede vissoep. Wat wel apart was, is dat de hoeveelheid schelpen per gast erg verschillend was. Iets waar je makkelijk op kan letten m.i.
De vissoep had wat rijker van smaak mogen zijn en hiermee bedoel ik niet zouter, want dat zat er wel in.
Hoofdgerecht een calzone gegeten. Het deeg was niet overal gaar en dit is teleurstellend.
Smaak van de vulling verder was prima.

Service is ok voor zoveel mensen op het terras. Wat wel beter kon is dat de gerechten te gelijk op eigen tafel komen. Dit was nu niet zo en wordt of je eten koud of een deel van de gasten gaat al beginnen.

Decor kan ik alleen buiten beoordelen en dat is goed. Uiteraard komt dit door de locatie.
Stoelen waren ook prettig.

Binnen kan ik niet beoordelen al mogen de toiletten wel een keer een opknapbeurt krijgen.

Gegeten op 4 september 2014

bimbam

Via een bon van Ticketveiling hier gegeten. Als voorgerecht kregen we een schaal met Italiaanse hapjes. De vleeswaren en vis was prima, maar van de groente kwam alles uit het zuur. Daar moet je van houden denk ik dan, maar wij niet en hebben de groentehapjes voor het merendeel daarom laten staan. Als hoofdgerecht namen we pizza, de Tonno en de Gusto. Goede pizza's met verse ingrediënten, goed van smaak, maar dat mag je bij een Italiaan toch ook wel verwachten. Het nagerecht was tiramisu. Deze was wat aan de pappige en natte kant en ook niet bijster lekker.
Het personeel is attent en vriendelijk. Minpunt was wat ons betreft de koude tocht vanaf de (half) open deur. Bij de eerste keer vragen aan het personeel werd de deur gesloten, maar even later door hetzelfde personeel weer geopend. Dit tafereel herhaalde zich nog enige malen na geklaag hierover van ook andere gasten. Een simpele oplossing hiervoor (de binnendeur aan de bovenkant afdichten) lijkt mij toch niet zo moeilijk en duur en is in ieder geval wel zo klantvriendelijk.

Gegeten op 21 augustus 2014

nuvolari

Redelijk sfeervol restaurant, maar vanwege het eten niet voor herhaling vatbaar. Voor dit geld kun je beter naar een andere pizzeria gaan. Bediening op het begin van de avond redelijk vriendelijk. Pizza's waren vrij klein en heel erg dun, hadden weinig beleg, en ze waren deels aangebrand (waarschijnlijk vanwege het dunne deeg). Nadat we aangaven dat de pizza's niet helemaal aan onze verwachting voldeden werd het personeel iets minder vriendelijk. Na 1.5 uur alweer honger na deze niet-vullende pizza (waar ik normaal gesproken met pizza nooit last van heb!). Misschien dat een ander gerecht - dus geen pizza - van de kaart meer voorstelt ...

Gegeten op 11 maart 2014

nielsv0

Afgelopen zaterdag bij Gusto gegeten.
We namen vooraf een glas prosecco met een heerlijke amuze!
Restaurant waarschijnlijk in verbouwing. Overal losse pijpjes en draadjes, en de deur tocht nogal.
Als voorgerecht hadden we de Antipasto Gusto Mangia e Bevi: een heerlijke schotel met vleeswaren, zalm, garnalen en carpaccio.
Het hoofdgerecht was iets minder. Kabeljauw was droog en smakeloos, en spinazie juist heel sterk.
Het nagerecht was heerlijk: schotel met diverse nagerechtjes, met onder andere een cheescake en pudding.
Geen supertent, niet voor herhaling vatbaar, maar wel redelijk lekker gegeten!

Gegeten op 22 februari 2014

PatrickBruggink

Via ticketveiling hier gereserveerd samen met mijn vriendin, kregen de aangepaste menukaart . Voor en nagerecht was een assortiment van alles wat, en dat smaakte super !! Als hoofdgerecht hadden we kalsvlees en dat smaakte heerlijk. De sfeer was heel goed vond de muziek wel iets aan de harde kant , verder een heerlijk avondje gehad ! Gusto Mangia top tent !!

Gegeten op 15 februari 2014

Stan1970

Top bediening, top eten, top ambiance. Muziek mag tikkeltje zachter maar is persoonlijke voorkeur. Een 9 voor eten omdat ik iets meer lasagna had verwacht, zeker omdat het uitmuntend smaakte! Alberto mag trots zijn op de zaak :-)

wjelsma

Leuk restaurant in het centrum van Den Haag. Via Ticketveiling hier terecht gekomen en een prima 3-gangendiner gegeten. Zelf uitgebreid met een broodje met smeersels. Als voorgerecht een gemengde schotel met Italianse voorgerechtjes, lekker op temperatuur en prima van smaak en kwaliteit. Als hoofdgerecht hadden we vis (mijn partner) en vlees. Vis was goed gegaard en goed op smaak. Mijn vleesgerecht was ruim voldoende en ook prima van smaak, wel wat zout. Als nagerecht een grand dessert wat ook echt grand was. Meer dan voldoende en heerlijk! Wat houd ik toch van de Italiaanse keuken. De zaak is een hele lange pijpenla aan het Plein, met een heuse Fiat 500 in de zaak. Leuke tafeltjes en nisje om een gezellige avond te hebben. Aan ons verzoek om enige snelheid erin te houden omdat we na het eten naar de film gingen is ruimschoots voldaan. Fijne avond gehad hier.

Gegeten op 28 december 2013

Tasty1984

Via vakantieveiling hier terechtgekomen. We kwamen binnen en er was een tafel klaargezet bij het raam met mijn naambordje, erg leuk.
Vooraf glaasje prosecco. Daarna etagiere met heerlijke Italiaanse broodjes belegd met carpaccio, mozzarella, verse zalm en tonijnsalade. Qua zoete dingetjes ook genoeg. En de thee werd bijgevuld zonder te vragen. Goede en gezellige bediening. Wij hebben een leuke high tea gehad!

Gegeten op 10 januari 2014

saraan

Zondagavond 30december hier gedineerd met 4 personen. Bediening was erg gastvrij en vriendelijk. Vooraf hadden we soep en een anti pasti schotel, als hoofd gerecht vlees en vis. Het smaakte prima. Erg mooie sfeervolle zaak. Leuk dat er een oude fiat 500 midden in de zaak staat! Hier zullen we nog eens terug komen

Gegeten op 30 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Gusto Mangia e Bevi in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Gusto Mangia e Bevi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.