Gusto Mangia e Bevi

• 7.0

• 7.8

nuvolari
  • Recensies in de laatste twee jaar

Redelijk sfeervol restaurant, maar vanwege het eten niet voor herhaling vatbaar. Voor dit geld kun je beter naar een andere pizzeria gaan. Bediening op het begin van de avond redelijk vriendelijk. Pizza's waren vrij klein en heel erg dun, hadden weinig beleg, en ze waren deels aangebrand (waarschijnlijk vanwege het dunne deeg). Nadat we aangaven dat de pizza's niet helemaal aan onze verwachting voldeden werd het personeel iets minder vriendelijk. Na 1.5 uur alweer honger na deze niet-vullende pizza (waar ik normaal gesproken met pizza nooit last van heb!). Misschien dat een ander gerecht - dus geen pizza - van de kaart meer voorstelt ...

Gegeten op 11 maart 2014

nielsv0
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag bij Gusto gegeten.
We namen vooraf een glas prosecco met een heerlijke amuze!
Restaurant waarschijnlijk in verbouwing. Overal losse pijpjes en draadjes, en de deur tocht nogal.
Als voorgerecht hadden we de Antipasto Gusto Mangia e Bevi: een heerlijke schotel met vleeswaren, zalm, garnalen en carpaccio.
Het hoofdgerecht was iets minder. Kabeljauw was droog en smakeloos, en spinazie juist heel sterk.
Het nagerecht was heerlijk: schotel met diverse nagerechtjes, met onder andere een cheescake en pudding.
Geen supertent, niet voor herhaling vatbaar, maar wel redelijk lekker gegeten!

Gegeten op 22 februari 2014

PatrickBruggink
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via ticketveiling hier gereserveerd samen met mijn vriendin, kregen de aangepaste menukaart . Voor en nagerecht was een assortiment van alles wat, en dat smaakte super !! Als hoofdgerecht hadden we kalsvlees en dat smaakte heerlijk. De sfeer was heel goed vond de muziek wel iets aan de harde kant , verder een heerlijk avondje gehad ! Gusto Mangia top tent !!

Gegeten op 15 februari 2014

Stan1970
  • Recensies in de laatste twee jaar

Top bediening, top eten, top ambiance. Muziek mag tikkeltje zachter maar is persoonlijke voorkeur. Een 9 voor eten omdat ik iets meer lasagna had verwacht, zeker omdat het uitmuntend smaakte! Alberto mag trots zijn op de zaak :-)

wjelsma
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant in het centrum van Den Haag. Via Ticketveiling hier terecht gekomen en een prima 3-gangendiner gegeten. Zelf uitgebreid met een broodje met smeersels. Als voorgerecht een gemengde schotel met Italianse voorgerechtjes, lekker op temperatuur en prima van smaak en kwaliteit. Als hoofdgerecht hadden we vis (mijn partner) en vlees. Vis was goed gegaard en goed op smaak. Mijn vleesgerecht was ruim voldoende en ook prima van smaak, wel wat zout. Als nagerecht een grand dessert wat ook echt grand was. Meer dan voldoende en heerlijk! Wat houd ik toch van de Italiaanse keuken. De zaak is een hele lange pijpenla aan het Plein, met een heuse Fiat 500 in de zaak. Leuke tafeltjes en nisje om een gezellige avond te hebben. Aan ons verzoek om enige snelheid erin te houden omdat we na het eten naar de film gingen is ruimschoots voldaan. Fijne avond gehad hier.

Gegeten op 28 december 2013

Tsja
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via vakantieveiling hier terechtgekomen. We kwamen binnen en er was een tafel klaargezet bij het raam met mijn naambordje, erg leuk.
Vooraf glaasje prosecco. Daarna etagiere met heerlijke Italiaanse broodjes belegd met carpaccio, mozzarella, verse zalm en tonijnsalade. Qua zoete dingetjes ook genoeg. En de thee werd bijgevuld zonder te vragen. Goede en gezellige bediening. Wij hebben een leuke high tea gehad!

Gegeten op 10 januari 2014

saraan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zondagavond 30december hier gedineerd met 4 personen. Bediening was erg gastvrij en vriendelijk. Vooraf hadden we soep en een anti pasti schotel, als hoofd gerecht vlees en vis. Het smaakte prima. Erg mooie sfeervolle zaak. Leuk dat er een oude fiat 500 midden in de zaak staat! Hier zullen we nog eens terug komen

Gegeten op 30 december 2013

hemilaem
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een bon van ticketveiling gereserveerd. De toon was na binnenkomst meteen gezet. Wij wilden graag op een plekje achter in de zaak. Mocht niet. Daar was geen plek voor 2 pers. volgens de bedienster.We werden bij de tochtige voordeur gezet. Die wie na ons kwamen mochten zonder problemen een eigen plek uitzoeken. Het driegangen menu: het voorgerecht was een plateau vleeswaren, carpacio en zalm met roomkaas. Voor mij weinig keus omdat ik niet alles lekker vind. Mijn man vond het lekker. Het hoofdgerecht: een klein stukje kabeljauw met een beetje spinazie. Gegarneerd met blokjes tomaat. Verder niets. Geen aardappeltjes of pasta erbij. Erg slecht qua hoeveelheid. Het nagerecht was prima. We gingen met een slecht gevulde buik naar huis.

blackanon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een middagje shoppen kwamen we aan en mochten een leuk plekje uitzoeken. Het was heerlijk weer nog dus een plekje op het terras waar we werden verwarmd door een terraswarmer. We hadden een bord vol lekkere Italiaanse hapjes als voorgerecht (verschillende worsten, mozerella, tomaat, basilicum, zalm, garnaaltjes met een sinaasappelsausje, gegrilde groenten) en lekkere kleine broodjes. Goede kwaliteit ingrediënten.
We hadden een drie gangen menu via een bon en konden bij het hoofdgerecht met extra bij betaling ook kiezen voor zalm of kalfs oesters. Dit hadden wij gedaan en deze gerechten waren ook heerlijk en met zorg gemaakt. Zalm precies goed gaar en vlees lekker mals. Er worden lekkere beetgare groenten bij geleverd.
Alleen de salie was en beetje overheersend.
Toetje was superlekker. Verschillende Italiaanse toetjes op een draaiplateau. We zaten er daarna vol van.
Het personeel is super vriendelijk en we kregen ook echt even de tijd om de verschillende gangen te laten zaken.
Wij hebben een top avond gehad.

Gegeten op 23 september 2013

Mabru
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een goed ontvangst door de bediening erg genoten van een 3 gangen menu. Vooraf een proeverij van antipasti die erg leuk en orgineel werd geserveerd. Als hoofdgerecht had ik een lekkere pasta die zeer smaakvol was en mijn tafelgenoot de kalfsoester. En Als dessert een proeverij van kleine desserts.
Erg goed en smaakvol gegeten en ook de bediending was erg goed. Zal hier zeker nog eens gaan eten!

Gegeten op 7 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Gusto Mangia e Bevi in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Gusto Mangia e Bevi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!