Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0703020208

Martijn22222

Voor de tweede maal via ticketveiling een driegangenmenu genoten. De eerste maal bijna een jaar geleden was indrukwekkend met een 9 als beoordeling voor eten en service en decor met uitstekend live-optreden van een pianist. De afgelopen keer moesten wij kiezen uit een beperkte kaart met bijbetaal-opties. Het aanbod is duidelijk verschraald en dat is gezien de prijs begrijpelijk, maar dit wetende zal ik een volgende keer toch minder hoog bieden op de veiling. Prijs en kwaliteit zullen hierdoor verder dalen is mijn verwachting. En dat zie ik op dit moment ook gebeuren. Dat vind ik jammer. Verder ben ik altijd benieuwd wat er wordt geboden voor de vooraf betaalde prijs. Als ik extra wil betalen gaan we wel uit eten zonder voucher. Het eten krijgt van ons een ruim voldoende maar beslist geen 9 meer. Het parkeren van de auto in de garage onder het Plein kostte ons nog ruim 10 euro . Dat is een nadeel van deze gezellige locatie.

Gegeten op 15 november 2014

Silkiens

Heerlijke wijn en een toetje om je vingers bij op te eten!! We hadden de fantasia di dolce per duo besteld en het was één feest!

Gegeten op 5 december 2014

linda257

heerlijk gegeten, voortreffelijk voorgerecht! wij hadden via ticketveiling een driegangenmenu met bijpassend wijnarrangement, echt een aanrader. bediening is vriendelijk en alert. niet twijfelen, gewoon doen!

Gegeten op 5 december 2014

Anna J.

Leuk fris modern Italiaans restaurant met échte Italianen in de bediening en een heerlijk gevarieerde kaart (alleen het toilet is achter gebleven bij de verbouwing). Super attente en aardige bediening. Als voorgerecht waren de champignons heerlijk, alleen lag er een complete krop sla onder de paar lapjes carpaccio. Lekkere, betaalbare huiswijn uit Abruzzo. De pittige spaghetti vongole en de pizza waren zeer goed. Heerlijke espresso met likeur sluiten het geheel prima af. Wij hebben hier prima en gezellig gegeten. Dit is echt een aanrader en we komen zeker terug!

Gegeten op 18 november 2014

stefan48

Vandaag bij Gusto op het plein geweest voor een 3 gangen diner via de ticketveilingbon.
We kozen voor een luxer arrangement middels bijbetaling van 5 euro pp.
Dit is een goede keuze geweest. Heerlijk vooraf anti pasta, als hoofdgerecht kalfsvlees en mijn vrouw zalm en als dessert een grand dessert.
In één woord geweldig. We kozen voor een wijnarrangement wat in vergelijk tot andere restaurants goed te betalen was. De wijn voor het voor- en hoofdgerecht was een goede keuze. Persoonlijk zou ik voor het dessert niet voor een mousserende wijn kiezen. Dit is dan ook het enige aandachtspunt.
De bediening was vriendelijk. Tussen de gerechten zat voldoende tijd.
Tot een volgende keer

Gegeten op 20 oktober 2014

webbossing

Hier met een groep gegeten.
De vissoep was gevuld met schelpen wat ik een aanrader vind voor een goede vissoep. Wat wel apart was, is dat de hoeveelheid schelpen per gast erg verschillend was. Iets waar je makkelijk op kan letten m.i.
De vissoep had wat rijker van smaak mogen zijn en hiermee bedoel ik niet zouter, want dat zat er wel in.
Hoofdgerecht een calzone gegeten. Het deeg was niet overal gaar en dit is teleurstellend.
Smaak van de vulling verder was prima.

Service is ok voor zoveel mensen op het terras. Wat wel beter kon is dat de gerechten te gelijk op eigen tafel komen. Dit was nu niet zo en wordt of je eten koud of een deel van de gasten gaat al beginnen.

Decor kan ik alleen buiten beoordelen en dat is goed. Uiteraard komt dit door de locatie.
Stoelen waren ook prettig.

Binnen kan ik niet beoordelen al mogen de toiletten wel een keer een opknapbeurt krijgen.

Gegeten op 4 september 2014

bimbam

Via een bon van Ticketveiling hier gegeten. Als voorgerecht kregen we een schaal met Italiaanse hapjes. De vleeswaren en vis was prima, maar van de groente kwam alles uit het zuur. Daar moet je van houden denk ik dan, maar wij niet en hebben de groentehapjes voor het merendeel daarom laten staan. Als hoofdgerecht namen we pizza, de Tonno en de Gusto. Goede pizza's met verse ingrediënten, goed van smaak, maar dat mag je bij een Italiaan toch ook wel verwachten. Het nagerecht was tiramisu. Deze was wat aan de pappige en natte kant en ook niet bijster lekker.
Het personeel is attent en vriendelijk. Minpunt was wat ons betreft de koude tocht vanaf de (half) open deur. Bij de eerste keer vragen aan het personeel werd de deur gesloten, maar even later door hetzelfde personeel weer geopend. Dit tafereel herhaalde zich nog enige malen na geklaag hierover van ook andere gasten. Een simpele oplossing hiervoor (de binnendeur aan de bovenkant afdichten) lijkt mij toch niet zo moeilijk en duur en is in ieder geval wel zo klantvriendelijk.

Gegeten op 21 augustus 2014

nuvolari

Redelijk sfeervol restaurant, maar vanwege het eten niet voor herhaling vatbaar. Voor dit geld kun je beter naar een andere pizzeria gaan. Bediening op het begin van de avond redelijk vriendelijk. Pizza's waren vrij klein en heel erg dun, hadden weinig beleg, en ze waren deels aangebrand (waarschijnlijk vanwege het dunne deeg). Nadat we aangaven dat de pizza's niet helemaal aan onze verwachting voldeden werd het personeel iets minder vriendelijk. Na 1.5 uur alweer honger na deze niet-vullende pizza (waar ik normaal gesproken met pizza nooit last van heb!). Misschien dat een ander gerecht - dus geen pizza - van de kaart meer voorstelt ...

Gegeten op 11 maart 2014

nielsv0

Afgelopen zaterdag bij Gusto gegeten.
We namen vooraf een glas prosecco met een heerlijke amuze!
Restaurant waarschijnlijk in verbouwing. Overal losse pijpjes en draadjes, en de deur tocht nogal.
Als voorgerecht hadden we de Antipasto Gusto Mangia e Bevi: een heerlijke schotel met vleeswaren, zalm, garnalen en carpaccio.
Het hoofdgerecht was iets minder. Kabeljauw was droog en smakeloos, en spinazie juist heel sterk.
Het nagerecht was heerlijk: schotel met diverse nagerechtjes, met onder andere een cheescake en pudding.
Geen supertent, niet voor herhaling vatbaar, maar wel redelijk lekker gegeten!

Gegeten op 22 februari 2014

PatrickBruggink

Via ticketveiling hier gereserveerd samen met mijn vriendin, kregen de aangepaste menukaart . Voor en nagerecht was een assortiment van alles wat, en dat smaakte super !! Als hoofdgerecht hadden we kalsvlees en dat smaakte heerlijk. De sfeer was heel goed vond de muziek wel iets aan de harde kant , verder een heerlijk avondje gehad ! Gusto Mangia top tent !!

Gegeten op 15 februari 2014

Stan1970

Top bediening, top eten, top ambiance. Muziek mag tikkeltje zachter maar is persoonlijke voorkeur. Een 9 voor eten omdat ik iets meer lasagna had verwacht, zeker omdat het uitmuntend smaakte! Alberto mag trots zijn op de zaak :-)

wjelsma

Leuk restaurant in het centrum van Den Haag. Via Ticketveiling hier terecht gekomen en een prima 3-gangendiner gegeten. Zelf uitgebreid met een broodje met smeersels. Als voorgerecht een gemengde schotel met Italianse voorgerechtjes, lekker op temperatuur en prima van smaak en kwaliteit. Als hoofdgerecht hadden we vis (mijn partner) en vlees. Vis was goed gegaard en goed op smaak. Mijn vleesgerecht was ruim voldoende en ook prima van smaak, wel wat zout. Als nagerecht een grand dessert wat ook echt grand was. Meer dan voldoende en heerlijk! Wat houd ik toch van de Italiaanse keuken. De zaak is een hele lange pijpenla aan het Plein, met een heuse Fiat 500 in de zaak. Leuke tafeltjes en nisje om een gezellige avond te hebben. Aan ons verzoek om enige snelheid erin te houden omdat we na het eten naar de film gingen is ruimschoots voldaan. Fijne avond gehad hier.

Gegeten op 28 december 2013

Tasty1984

Via vakantieveiling hier terechtgekomen. We kwamen binnen en er was een tafel klaargezet bij het raam met mijn naambordje, erg leuk.
Vooraf glaasje prosecco. Daarna etagiere met heerlijke Italiaanse broodjes belegd met carpaccio, mozzarella, verse zalm en tonijnsalade. Qua zoete dingetjes ook genoeg. En de thee werd bijgevuld zonder te vragen. Goede en gezellige bediening. Wij hebben een leuke high tea gehad!

Gegeten op 10 januari 2014

saraan

Zondagavond 30december hier gedineerd met 4 personen. Bediening was erg gastvrij en vriendelijk. Vooraf hadden we soep en een anti pasti schotel, als hoofd gerecht vlees en vis. Het smaakte prima. Erg mooie sfeervolle zaak. Leuk dat er een oude fiat 500 midden in de zaak staat! Hier zullen we nog eens terug komen

Gegeten op 30 december 2013

hemilaem

Met een bon van ticketveiling gereserveerd. De toon was na binnenkomst meteen gezet. Wij wilden graag op een plekje achter in de zaak. Mocht niet. Daar was geen plek voor 2 pers. volgens de bedienster.We werden bij de tochtige voordeur gezet. Die wie na ons kwamen mochten zonder problemen een eigen plek uitzoeken. Het driegangen menu: het voorgerecht was een plateau vleeswaren, carpacio en zalm met roomkaas. Voor mij weinig keus omdat ik niet alles lekker vind. Mijn man vond het lekker. Het hoofdgerecht: een klein stukje kabeljauw met een beetje spinazie. Gegarneerd met blokjes tomaat. Verder niets. Geen aardappeltjes of pasta erbij. Erg slecht qua hoeveelheid. Het nagerecht was prima. We gingen met een slecht gevulde buik naar huis.

blackanon

Na een middagje shoppen kwamen we aan en mochten een leuk plekje uitzoeken. Het was heerlijk weer nog dus een plekje op het terras waar we werden verwarmd door een terraswarmer. We hadden een bord vol lekkere Italiaanse hapjes als voorgerecht (verschillende worsten, mozerella, tomaat, basilicum, zalm, garnaaltjes met een sinaasappelsausje, gegrilde groenten) en lekkere kleine broodjes. Goede kwaliteit ingrediënten.
We hadden een drie gangen menu via een bon en konden bij het hoofdgerecht met extra bij betaling ook kiezen voor zalm of kalfs oesters. Dit hadden wij gedaan en deze gerechten waren ook heerlijk en met zorg gemaakt. Zalm precies goed gaar en vlees lekker mals. Er worden lekkere beetgare groenten bij geleverd.
Alleen de salie was en beetje overheersend.
Toetje was superlekker. Verschillende Italiaanse toetjes op een draaiplateau. We zaten er daarna vol van.
Het personeel is super vriendelijk en we kregen ook echt even de tijd om de verschillende gangen te laten zaken.
Wij hebben een top avond gehad.

Gegeten op 23 september 2013

Mabru

Na een goed ontvangst door de bediening erg genoten van een 3 gangen menu. Vooraf een proeverij van antipasti die erg leuk en orgineel werd geserveerd. Als hoofdgerecht had ik een lekkere pasta die zeer smaakvol was en mijn tafelgenoot de kalfsoester. En Als dessert een proeverij van kleine desserts.
Erg goed en smaakvol gegeten en ook de bediending was erg goed. Zal hier zeker nog eens gaan eten!

Gegeten op 7 september 2013

Ferran Wie?

Verwachtingspatroon is het toverwoord. Schreef ik een paar uur geleden nog een teleurstellende recensie over een restaurant dat gezegend is met drie Michelin sterren, krijgt Gusto van mij een goede beoordeling omdat het precies voldoet aan het verwachtingspatroon. Na een heerlijke fietstocht van Rotterdam naar Den Haag, op zo’n zeldzame zonovergoten dag, met bijbehorende zwoele zomeravond, hier neergestreken. Eerst natuurlijk aan de Aperol Spritz. Daarna: snelle pizza of buitengewoon vriendelijk geprijsd drie-gangen menuutje? De avond nodigde uit tot wat langer tafelen, dus drie-gangen menu. Flesje Valpolicella Ripasso erbij (super-vriendelijk geprijsd met 27½ euro) en een flesje S.Pellegrino. Ze serveren hier overigens net zo makkelijk een karaf ijskoud duinwater, thumbs up! Menuutje bestaat uit: soepje (wij nemen een minestra di verdure), dan pasta/pizza (wij gaan voor de pizza) en als nagerecht (take-it-or-leave-it) Tiramisu. Afgezaagd, maar “fatto in casa”, dus ernstig lekker. Nogmaals: verwachtingspatroon is het toverwoord. Dus niet zeiken als je even op het hoofdgerecht, of op de rekening moet wachten. Ook niet zeiken als de soep een tikje aan de zoute kant is (en dat was hij), met 17½ euro voor een driegangen menuutje zit je hier op een mooie zomeravond echt helemaal gebeiteld!

Gegeten op 23 augustus 2013

hen40

Vandaag op het terras hier geluncht, de service was erg goed. Ons drank stond binnen vijf minuten op tafel. Serveerster was erg aardig en gastvrij. Onze tafel werd gelijk schoongemaakt en ook haalde zij een kinderstoel zonder dat wij hierom hoefde te vragen!
Eten was daarin tegen helaas wat minder, ik had een broodje met geitenkaas zonder pijnboompitten (op de kaart stond mét pijnboompitten) en de sla was droog. Eten van mij man (pizza) was wel goed.
Toen ik naar binnenliep verbaasde het mij hoe groot het restaurant was, het zag er sfeervol uit!

Gegeten op 9 juli 2013

jeroenthehague

Onlnags hier geluncht,en dat smaakte goed.
Kon lekker buiten op het terras zitten en gebieten van het mooie Plein.
De service kan flink wat beter. Ik had een tweede drankje besteld toen mijn lunch kwam.
Vervolgens zag de serveerster een bekende en ging hier mee staan praten.
Mijn lunch was op en het drankje was er nog niet. Dus ik naar binnen een klacht ingediend en afgerekend.

Gegeten op 6 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Gusto Mangia e Bevi in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Gusto Mangia e Bevi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.