a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0703020208

Italiaanse smaken in Den Haag

Centraal gelegen in het altijd bruisende Den Haag vind je Gusto Mangia e Bevi. De slogan van deze Italiaan is ‘Do like the Italians do’ en daar geven wij maar al te graag aan toe. Want wat die Italianen doen met verse producten, mediterrane smaken, uren tafelen en goede wijnen, dat bevalt de Nederlander over het het algemeen wel. Door het bijzondere interieur met gezellige nisjes en foto’s van Italiaanse grootheden is het niet moeilijk om in de sfeer te komen en als de lunch- of dinergerechten eenmaal op tafel staan weet je het helemaal zeker: hier weten ze wat ze doen!

Bloempje20

Via ticket Veiling een voucher gewonnen voor 2 volwassen 2 kinderen. Voor een lopend buffet.. weinig keus en niks voor kinderen. Kinderen mochten een pizza maken met alleen kaas en tomatensaus.

Bij binnenkomst werd er niet eens uitgelegd wat de bedoeling was. Ik vond het echt tegenvallen en het personeel behulpzaam of gezellig. Wij zouden ook niet voor een 2x terug gaan!

Gegeten op 7 februari 2016

Stam86

Mijn vriendin en ik keken uit naar de brunch. ‘‘Sundays like the Italians do’’ dat willen wij ook wel. Bij Gusto is het mogelijk. Achteraf is het ook heel Italiaans met misschien niet een overweldigend buffet, maar wel met lekkere gerechten en goede producten. De bediening is vriendelijk, het restaurant heeft een leuke Italiaanse inrichting en is gelegen aan het prachtige Plein.

Zeker geen tegenvaller, maar ik verwacht er niet snel nog een keer naar toe te gaan.

Gegeten op 7 februari 2016

sandra376

Zondagmiddag een familiebrunch gedaan vij Gusto. De kinderen werden heerlijk vermaakt met de pizza die zij zelf gingen maken en daarna mochten opeten.
De bediening was zeer vriendelijk ook naar de kinderen toe. Wij konden daarvan gebruik maken van het buffet wat heerlijk smaakte.

Gegeten op 31 januari 2016

danielle157

wij heben zondagmiddag het brunchbuffet gedaan.
Keuze uit voorgerecht drie stuks, hoofdgerechten (niet veel , maar genoeg.) verder keuze uit drie toetjes, salade en heerlijk soep.
Wij waren daar direct om 11 uur, het eten was bij ons warm. Voor de kinderen is gelukkig het zelf maken van de pizza. anders eten mij kinderen daar niks. Super leuk zelf pizza maken. achterin kunnen de kids zich zelf vermaken, met spelletje en kleuren, super kind vriendelijk, zie je niet vaak.

Gegeten op 24 januari 2016

zowietje

wij heben zondagmiddag het brunchbuffet gedaan. Voorgerechten waren prima, hoofdgerechten beperkte keuze, kip,vis pasta en lasagne. De hoofdgerechten waren lauw en dat is niet lekkker. Dessert was wel erg lekker

Gegeten op 24 januari 2016

jl51

Via ticketveiling bij Gusto terechtgekomen. Het buffet stond bij de ingang van het restaurant om 11.00 uur klaar en werd steeds keurig aangevuld als er weer een schaal bijna leeg stond. Heerlijke huisgemaakte tomatensoep, lasagne, kippenpootjes en vis waren de warme gerechten. Verder stukjes Italiaans brood (pizzadeeg?), veel schalen met koud vlees, kaas en groenten, waaronder champignons en broccoli. Als nagerecht waren er 4 verschillende soorten taarten. Wat hebben wij zitten smullen. De drankjes waren normale prijzen. De bediening was zeer attent en vriendelijk. Het interieur is in overwegend rustige beigetinten; gewoon mooi.
Slotsom Een echte aanrader.

Gegeten op 17 januari 2016

rob279

Gekozen voor MISTO DI PESCE voor 2 personen en een witte wijn. En terwijl de schaal met vis op een rechaud warm gehouden werd kregen wij steen koude borden voor onze neus. De zwaardvis was helaas erg flauw en droog. Het leek wel of het was gekookt. De garnalen waren over heerlijk. De zalm was smakelijk, doch van een stuk was de onderzijde verschroeid. Al met al geen hoogvlieger. Een beetje jammer van een verjaardag diner dat zo toch wat tegenviel, te meer door een wat onbestemde sfeer. Alsof het personeel nog bezig was een drama te verwerken en probeerde de klanten dat niet te laten merken. Erg tam gebeuren

Gegeten op 7 januari 2016

nel57

Heel gezellige zaak aangename bediening en het eten verrukkelijk kom hier heel graag terug het was een probeersel via ticketveiling maar erg goed bevallen

Gegeten op 10 januari 2016

nicoledijkhuizen

Wij hebben hier met 2 volwassenen en 2 kinderen 1 jaar en 6 jaar een heerlijle brunch gegeten. Wij hadden geboekt via ticketveiling. Er is niet heel veel keus maar wat er is smaakt heerlijk. Je mag lopen zoveel als je wilt en het is elke keer goed bijgevuld en vers. Bediening is ook uiterst vriendelijk legt het buffet uit, vraagt regelmatig of alles naar wens is en gaat goed met kinderen om. De kinderen zijn vrij om te lopen en mogen spelen met het speelgoed en de leuke auto in de zaak. De kok is erg vriendelijk en top met kinderen hij neemt ze mee naar de keuken om samen pizza te bakken. Absoluut een aanrader en wij gaan zeker nog een keer brunchen.

Gegeten op 27 december 2015

petra331

Wij hebben met onze familie genoten van een heerlijke lunch op 2e kerstdag! Leuk geprijsd, goed eten, gezellige sfeer en attente bediening. Wij voelden ons zeer welkom en de kok nam nog speciaal tijd om met de kinderen pizza te bakken. Bedankt voor de fijne middag!

Gegeten op 26 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Gusto Den Haag in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Gusto Den Haag. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.