Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Groninger Forum (Hereplein)

1. Eetcafé
  2. Internationaal

Groninger Forum (Hereplein)

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 050 312 04 33

michaël24

prachtige combi, film plus tweegangendiner voor 26€. het eten was ok, maar niet bijzonder. gemiste kans is het bijna ontbreken van ( verse ) groenten, het dessert was daarentegen wel weer prima in orde.

Gegeten op 22 maart 2014

Waterindemond

Het concept is geweldig, combineer je bioscoopbezoek met een hapje eten of andersom: voor €25,- pp een film en diner (excl. drankjes) waarbij te kiezen valt uit voorgerecht (alleen de soepen) en hoofdgerecht of hoofd- en nagerecht, natuurlijk tegen meerprijs kun je daarin variëren. Het viel wat tegen: een wat waterige mosterdsoep, daarna te lauwe varkenslende met een tijmjus. Daarentegen was de wijn weer aan de (veel te) warme kant. Overigens de saté van het tegenoverliggende bord was uitstekend. Bediening prima.

Gegeten op 4 januari 2014

Janke Sinnema

Voor vegetariërs is de kaart beperkt, maar de maaltijdsalade met warme geitenkaas smaakte voortreffelijk, evenals de wijn en de cappuccino.
De bediening was vriendelijk en snel met de gerechten.
Ik kom vaak in Forum Images, maar dit was de eerste keer dat ik de film met uit eten combineerde. Erg feestelijk, samen met een vriendin. Een mooie film om half 5 en na afloop lekker eten, een goede formule, voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 25 mei 2013

Willem57

Perfect. Goede kwaliteit / prijs. Aardige bediening en lekker snel. Met name aan het raam zit je geweldig, je snapt niet waarom een stad als Groningen zo'n lokatie niet koestert en deze gelegenheid in een natte wethoudersdroom als het Forum wil stoppen. De prijzen moeten dan omhoog de ambiance keldert en de lol gaat er van af. Terug naar het eten, aanrader voor goede prijs.

Gegeten op 28 september 2012

hanneke12

• Goed

Erg lekker eten! Het is niet duur en elke keer goed. Handig als je daarna nog naar de film gaat, want als je dat meldt houden ze daar rekening mee.

Wafeltje

• Goed

Verrassende leuke tent. Mijn vriend en ik zijn laatst naar de film geweest en hebben vooraf bij Forum images gegeten. Wij konden ons niet zo veel voorstellen bij eten in een bioscoop, maar wij werden aangenaam verrast door de leuke gerechten. Ik had de lamsspiezen met huisgebakken aardappeltjes en bimi in spek. MIjn vriend had de vegetarische portobella met geitenkaas. Het toetje was zelfs bijzonder lekker: de trifle.
Daarna lekker naar de film geweest! Kortom een leuke avond.

Schrijf zelf een recensie over Groninger Forum (Hereplein) in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Groninger Forum (Hereplein). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.