Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Strandclub Danz

1. Internationaal

Strandclub Danz

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0174 38 37 30

martinawbosma

Hier op 27-10-2014 heerlijk op het terras gezeten. Omdat het mooi weer was heb ik met mijn zus onze moeder opgehaald en eerst in Scheveningen op terras vis gegeten en daarna wilde mijn moeder graag naar Hoek van holland nog wat drinken. Na 1 okt mag je met je auto door rijden naar de beachclubs dus dat was zo en zo prettig voor onze moeder van 88. Op terras 3 chocomel met slagroom genomen en daarna een rose met bittergarnittuur. Dus over de keuken kan ik NU weinig melden, bittergarnituur is niks bijzonders maar het was wel erg gezellig en mijn moeder vond het prachtig om zo aan het strand te zitten. De bediiening was erg vriendelijk op deze mooie locatie !

Gegeten op 27 oktober 2014

amanda1

Hele dag hier vertoefd. Goede service, heerlijke strandbedden. Helaas viel de lunch tegen. De salade met tonijn bestond uit 3 flinke bollen tonijn (zoals op een sandwich) die op de hoop sla waren gelegd.

Broodje carpaccio was prima, maar verwacht beter van zo'n mooie tent en de prijs.

Gegeten op 2 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Strandclub Danz in Hoek van Holland

Schrijf hieronder je recensie over Strandclub Danz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.