a TripAdvisor company

La Cubanita Leiden

1. Caribisch
  1. Toon telefoonnummer 071 512 11 34

Ankaro

Een tijdje terug hier wezen eten met vriendinnen en een ontzettende leuke avond gehad! Het personeel loopt er rond met een glimlach en legt netjes uit hoe het onbeperkt tapas eten werkt. De tapas zijn lekker en leuk om met elkaar te delen. De sangria met cava is overigens echt een aanrader!

Gegeten op 8 januari 2016

CJC

Gegeten met een groep van 15 personen (Mannenharten arrangement). Door grootte van de groep mochten we per ronde 1 gerechtje ipv 2 bestellen. Op zich prima, behalve dat we Door trage bediening slechts 4 gerechtjes in 2,5 uur geserveerd hebben gekregen! Daarna werden we vriendelijk doch dringend het restaurant uitgewerkt. Met honger naar huis dus en zonde van het geld.

Gegeten op 30 december 2015

Linda_T

Prima gegeten afgelopen donderdagavond. Lekkere tapas, attente bediening en een ongedwongen sfeer. Heel veel keus, ook voor de vegetarier.

Gegeten op 24 december 2015

agnes11

Gisteravond hapje gegeten in een volle la cubanita! Je moet hier geen culinaire hoogstandjes verwachten, zeker niet voor de all you can eat prijs van 17,50 (op zondag!) maar werkelijk prima smakelijke hapjes ( soms wel wat te zout) in een gezellige drukke omgeving. Vriendelijke bediening die de gerechtjes met gepaste tussenpauzes komen brengen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 20 december 2015

robbertblom

Bij la cubanita terechtgekomen met mijn gezelschap. Het idee van all you can eat, of beter gezegd het idee van tapas. Voor het geld (17,50 euro) is de kwaliteit meer dan goed. De gerechten kwamen snel en ik vond bijna alles lekker. De witte wijn vond ik trouwens ook goed! De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Een leuke avondje uit eten met mijn vrienden.

Gegeten op 21 november 2015

Monicalouisa

Op dinsdagavond met zijn 2-en gegeten bij La Cubanita. De bediening was erg vriendelijk en snel. De zaak zat vol, maar de kaartjes met de bestelling werden meteen opgehaald en de gerechtjes kwamen ook snel. Veel variatie en lekker. Gewoon goed, zeker voor de prijs van 17,50. All you can eat en zonder tijdslimiet. Je mag de hele avond blijven zitten en bestellen. Alleen jammer dat de tafeltjes zo klein zijn en alles zo dicht op elkaar staat. Het restaurant is ook klein dus ze moeten wel. Daardoor wel erg veel herrie. Je kan elkaar wel verstaan, maar een ontspannen avondje samen is het niet helemaal. Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan liever in een vestiging die wat ruimer is.

Gegeten op 24 november 2015

D4n13L

Ik ben samen met een kleine groep (7 personen) naar La Cubanita geweest. Bij aankomst was de zaak helemaal vol wat een goed teken is. Door de drukte was het lastig om mijn gesprekspartners te verstaan. Wat betreft het eten was ik totaal niet onder de indruk. De stukjes kip waren zwart aan de buitenkant. De biefstuk was droog, zo droog dat kauwen amper mogelijk was. Daarnaast smaakte letterlijk alles naar (frituur)vet. Dat het vet niet alleen op mijn bord lag, maar ook op de grond, dat vond ik ietwat onsmakelijk. Het is letterlijk gebeurd dat vrienden van mij bijna uitgleden vanwege de gladde substantie op de grond. Tot slot de service, deze was niet bijzonder, maar ook niet slecht. Conclusie: ik snap niet helemaal hoe de andere mensen op deze pagina toch redelijk positief over deze locatie van La Cubanita spreken. Voor een gezellig avondje uit zou ik in ieder geval deze zaak zeker overslaan.

Gegeten op 6 november 2015

noor6

Op een woensdagavond hier met z'n tweeen gegeten. Om half 7 was het al flink druk en we kozen voor een hoog tafeltje bij de bar wat een leuke plek was. Laat je niet verleiden door het brood want je krijgt echt veel en het moet op wat zonde is van je eetlust. We kozen steeds 3 gerechtjes en hielden tussen de gangen door pauzes zodat we lekker veel konden proberen. Alle gerechtjes waren erg lekker wat mij alleen tegenviel waren de garnaaltjes en de hamburgers, de garnalen hadden niet echt een lekkere smaak en de hamburgertjes waren vooral vet. Hamburgertjes op kleine hamburgerbroodjes met iets erop was sowieso een leukere twist geweest. De bediening was erg vriendelijk en het ging allemaal vlot. Het enige wat we jammer vonden is dat het restaurant om half 10 alweer leeg was en we letterlijk alleen nog met z'n tweeen zaten en toen het dessert maar ook hebben overgeslagen. Al met al een zeer leuk restaurantje wat boven verwachting was.

Gegeten op 4 november 2015

anaisdefunes

Super lekkere hapjes, leuke sfeer en vriendelijke bediening. Een beetje klein maar wel heel gezzelig.
Kortom voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 21 juni 2015

VanRooijen83

We waren al een tijdje niet bij la cubanita geweest toen we zagen dat de prijzen nóg lager waren geworden. We kwamen al vroeg op de dinsdag en konden nog net een tafeltje krijgen (we hadden niet gereserveerd). Omdat we de tafel maar voor anderhalf uur konden hebben mochten we p.p. 3 items uitzoeken per ronde. De bediening was erg vrolijk, attent en alert. Het eten was wat je mag verwachten voor deze prijs. Lekker en niet te ingewikkeld. Vooral de dadels in spek en de gefrituurde paprika zijn favoriet! Een prima avond voor een prima prijs.

Gegeten op 25 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over La Cubanita Leiden in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over La Cubanita Leiden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.