a TripAdvisor company

La Cubanita Leiden

1. Caribisch
  1. Toon telefoonnummer 071 512 11 34

Jill1995

Laatst met wat vriendinnetjes bij la cubanita gaan eten. Ze zijn onlangs met een nieuwe kaart begonnen en er zijn veel lekkere gerechtjes bij gekomen. Zo vind ik de plaatspizza met serranoham en prei erg lekker en verrassend, maar ook de champignonkroketjes vond ik erg lekker. Het eten is dan ook zeer goed in verhouding met de lage prijs. Ze hebben vers gemaakte cocktails voor maar 5 euro en ook de sangria met cava viel bij ons in de smaak. De bediening lacht de hele avond vriendelijk en heeft veel kennis over de producten. Een zeer goede ervaring en ik kom zeker snel weer terug.

Gegeten op 6 juni 2016

Ramses

Jaren hier wel eens gegeten, elke tapas smaakte toen hetzelfde. Met nieuwe kaart ook nieuwe smaken! Heerlijk gegeten, alles goed op smaak, soms iets te pittig voor mij. Onbeperkt tapas eten voor 22,50 euro op zaterdag, doordeweeks wat goedkoper. Voordat we naar de kaart gingen krijgen namen we al brood met alioli en tapenade. Doordat het echt enorm veel brood was, leek het er een klein beetje op dat ze hoopten dat je hierdoor al behoorlijk vol zou zitten en minder tapas zou gaan eten. De uitschieters voor ons waren de Plaatpizza met serranoham, prei en kaas, de carpaccio en rolletje van kip en bacon. Zorg dat je plek over blijft voor dessert, de Gran Postre om te delen is zeker een aanrader. Bediening loopt de hele avond benen onder hun lijf vandaan maar blijven vriendelijk en lachen. Enige minpuntjes van de avond waren de houten stoelen en de koude wind die het restaurant werd ingeblazen, airco niet helemaal goed afgesteld. Kortom voor herhaling vatbaar, volgende keer gaat geen jaren meer duren.

Gegeten op 21 mei 2016

Pvijf

La cubanita is altijd een feestje. Je kunt heerlijk de hele avond van alles bestellen en alles in kleine porties zo proef je van alles wat. Of je nu trek hebt in vis, vlees of groente. De kippastasalade de gamba's de varkenshaas in portsaus en de quesadillas zijn echte aanraders. En voor lastige eters zit er dus altijd wel iets lekkers tussen.

Gegeten op 9 april 2016

rtbgnl

Het eten en de bediening waren wel oké. Alleen het eten liet heel erg lang op zich wachten. In bijna twee uur tijd slechts twee rondes van twee schaaltjes.

Gegeten op 13 maart 2016

noahbo

Afgelopen week gezellig met een vriendinnetje bij La Cubanita gegeten. De zaak was wat klein en vol, maar het was een gezellige drukte. Het eten was boven verwachting en de 17,50 meer dan waard. De bediening is super vriendelijk en ontzettend attent, wat de avond erg prettig deed verlopen. De meiden liepen de hele avond rond met een lach op hun gezicht. Erg fijn! Deze avond was zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 6 maart 2016

Ankaro

Een tijdje terug hier wezen eten met vriendinnen en een ontzettende leuke avond gehad! Het personeel loopt er rond met een glimlach en legt netjes uit hoe het onbeperkt tapas eten werkt. De tapas zijn lekker en leuk om met elkaar te delen. De sangria met cava is overigens echt een aanrader!

Gegeten op 8 januari 2016

CJC

Gegeten met een groep van 15 personen (Mannenharten arrangement). Door grootte van de groep mochten we per ronde 1 gerechtje ipv 2 bestellen. Op zich prima, behalve dat we Door trage bediening slechts 4 gerechtjes in 2,5 uur geserveerd hebben gekregen! Daarna werden we vriendelijk doch dringend het restaurant uitgewerkt. Met honger naar huis dus en zonde van het geld.

Gegeten op 30 december 2015

Linda_T

Prima gegeten afgelopen donderdagavond. Lekkere tapas, attente bediening en een ongedwongen sfeer. Heel veel keus, ook voor de vegetarier.

Gegeten op 24 december 2015

agnes11

Gisteravond hapje gegeten in een volle la cubanita! Je moet hier geen culinaire hoogstandjes verwachten, zeker niet voor de all you can eat prijs van 17,50 (op zondag!) maar werkelijk prima smakelijke hapjes ( soms wel wat te zout) in een gezellige drukke omgeving. Vriendelijke bediening die de gerechtjes met gepaste tussenpauzes komen brengen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 20 december 2015

robbertblom

Bij la cubanita terechtgekomen met mijn gezelschap. Het idee van all you can eat, of beter gezegd het idee van tapas. Voor het geld (17,50 euro) is de kwaliteit meer dan goed. De gerechten kwamen snel en ik vond bijna alles lekker. De witte wijn vond ik trouwens ook goed! De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Een leuke avondje uit eten met mijn vrienden.

Gegeten op 21 november 2015

Schrijf zelf een recensie over La Cubanita Leiden in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over La Cubanita Leiden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.