Pannenkoekenboerderij Groenesteijn

• 7.5

• 6.8

EricF
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond met vrouw en kinderen gegeten bij deze pannenkoekentent. Restaurant zelf was compleet leeg en ook het terras, naast een enorme bouwput gelegen, was nagenoeg leeg. We wilden gebruik maken van een Scoupy aanbieding. Personeelslid vertelde me dat die alleen geldig was op wo en do. We toonden de tekst in de app waar overduidelijk ook de vrijdag stond. Toen werd ons verteld dat we hadden moeten reserveren... Terwijl dat nergens had gestaan. En dat met slechts zeven andere eters in de hele toko! Niet bepaald de gastvrijheid die je normaal aantreft bij pannenkoekenhuizen.
Kinderpannenkoeken waren heel summier aangekleed... Ook niet bepaald de standaard van een beetje pannenkoekenhuis. Sate was wel lekker met een forse portie.
Jammer van de prijzen... En van het feit dat ze alles om half ach al gingen afsluiten. Niet gezellig! We kunnen het niet aanraden! Je kunt beter even verderop gaan eten!

Gegeten op 7 juni 2013

nickzy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via Groupon hier genoten van een high pancake. Bij het telefonisch reserveren een vriendelijke goede eerste indruk gekregen. En ook tijdens de high tea was het personeel erg netjes en vriendelijk. De high pancake bestond uit vooraf een glas super lekkere proscecco. De high pancake bestond uit zeer lekkere pannenkoeken, verse aardbeien met slagroom, donuts, brownies. Chocolade lolly's en sandwiches. Alles was erg smaakvol en netjes verzorgt. Wij komen zeker terug!!

Gegeten op 17 mei 2013

Questa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via de Vakantieveiling hier genoten van een High Pancake, we werden verwelkomd met een hele lekkere prosecco, daarna werd alles gelijk gebracht, ook de verse aardbeien met slagroom, we waren bang dat er van de slagroom niets meer over zou blijven, maar dit gebeurde gelukkig niet, de zalmsandwiches waren erg lekker, de gerookte kipsandwiches vonden wij wat minder, de pancakes met spek en jam waren erg lekker, en ook ruim voldoende, de brownies lekker, en andere zoetigheden goed, de locatie ziet er verwaarloosd uit, ook het terras, jammer dat er geen kleedjes, al was het maar van papier, op tafel lagen, ziet het er al gelijk wat netter uit, maar al met al, hebben wij een gezellige middag gehad, de cappuccino was lekker, en parkeren gratis voor de deur.

Gegeten op 13 april 2013

guitartiger
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goede bereikbaarheid met de auto. Van binnen gezellig; wat je verwacht bij een pannenkoekenboerderij. Vriendelijk personeel.

Ik heb hier met 2 pers. gegeten, met een groupon "onbeperkt pannenkoeken eten". Samen hebben we er 5 op. Kwaliteit was prima en met deze aanbieding qua prijs ook zeer aantrekkelijk. Maar als je er zou eten voor de prijzen van de kaart, dan zou ik het wel wat simpel vinden voor wat je betaalt. Drankjes idd prijzig.

Gegeten op 13 oktober 2012

harm3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hadden via Groupon de Luxe ambachtelijke "High Pancake" besteld. Door de foto verwachten wij dat er een aantal pannenkoeken gesmeerd konden worden. Dit was niet het geval.
We kregen per persoon maar enkele stukjes en ieder een boterhammetje en brownies en een beetje fruit.Voor de originele prijs vonden we dat wel erg weinig. De foto doet heel anders vermoeden!
De smaak was verder goed en de bediening erg aardig en attent.

Gegeten op 23 september 2012

C_Schuijt

• Uitstekend

Prima ontvangst! (ook de betaling verliep zonder moeilijkheden) We hadden netjes telefonisch gereserveerd voor een partij van 8 . Toen we aankwamen waren we blij te zien dat onze tafels netjes gemaakt en wel klaarstonden. Ondanks de drukte was het personeel actief en vriendelijk. De pannenkoeken waren heerlijk en gevuld met verrassingen voor de kids. Conclusie: volgende keer wéér Pannenkoekenhuis Groenesteijn

lola123

• Matig

Capuccino getracht te drinken, €2,50 pittig aan de prijs de huur moest waarschijnlijk betaald worden,maar ja, wilde betalen met € 50,=, omdat ik maar € 2,20 muntgeld had.
Maar de donkerharige dame achter de bar kon niet wisselen, dus ik kreeg mijn koffie niet. Een zeer goede instelling???
Gooit liever de koffie weg dan het voor €2,20 te doen, terwijl hun wisselgeld op is.

Schrijf zelf een recensie over Pannenkoekenboerderij Groenesteijn in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Pannenkoekenboerderij Groenesteijn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!