Sabai Sabai

• 7.8

• 7.5

adijkstra02
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kleine maar vriendelijk ingerichte zaak. Bediening is erg vriendelijk en snel. Eten vonden we geweldig. Goed van smaak, vers bereid. Prijzen erg schappelijk (12,50 voor een kip-hoofdgerecht). Slimme formule: afhalen is net zo duur als daar eten dus dan ga je lekker in het restaurant eten.

Gegeten op 9 april 2014

marcel64
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag hier gaan met z'n tweeën gaan eten. Bij binnenkomst een klein tafeltje gekregen, voor twee personen zijn ze overigens ook niet groter.
Bij binnenkomst werd meteen gevraagd wat we wilden drinken zonder een kans gekregen te hebben om in kaart te kijken.
We hebben de volgende gerechten besteld; gemengde voorgerechten, Tom yam kung, kip in groene curry en gemengde groentes in oestersaus.
De gemengde voorgerechten was nog het beste van alles. Bij de Tom yam kung ontbrak de chocomelk en was de vissaus overduidelijk aanwezig. Toen ons gevraagd werd hoe het gesmaakt had hierover een opmerking gemaakt kwam eerst de vraag waar wij dat mee vergeleken met als antwoord Thailand kwam meteen de opmerking dat hier alles anders is. De groene curry was erg flauw van smaak en de groenten waren niet goed beetgaar en leken zo uit de supermarkt te komen.
Als je echt Thais wil eten moet men niet hier zijn, het is absoluut niet te vergelijken met wat we gewend zijn in Thailand te eten.
Al met al een zeer teleurstellende ervaring voor een prijs die absoluut niet in verhouding staat tot de prijs.

Gegeten op 14 maart 2013

erik58
  • Recensies in de laatste twee jaar

Klein restaurantje, we gebruiken meestal de afhaalservice. Heerlijke thaise gerechten, vers bereid in open keuken. Met name de curry's zijn een aanrader. Verrukkelijk eten, wel wat hoger prijssegment.

Gegeten op 7 februari 2013

dammerman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Van een Thai kenner..dit is de allerbeste kwaliteit Thai dat ik ooit in Nederland heb gegeten. Het is authentiek en je krijgt meer dan je op kunt eten. De Tom Khai Kai is super en niet verwatered en je krijgt ook een flinke portie. Je moet welsiwaar een beetje erop wachten maar niet zo lang en het is met perfectie gekookt. Fantastisch en vriendelijke en aandachtig.

Gegeten op 14 september 2012

roeltje12345

• Uitstekend

Verrassend! We zijn aangenaam verrast over dit restaurant. We zijn liefhebbers van Thais eten maar vroegen ons af of een klein restaurantje in Nootdorp wel wat kon bieden. We hebben heerlijk gegeten. Uitstekende smaak zowel de rode als groene curry. Had iets pittiger gemogen voor mij, maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk. Aanrader!

henkrolvink

• Uitstekend

Heerlijk gegeten in dit gezellige en intieme restaurant. Thung Thong als voorgerecht en daarna biefstuk in matsaman currysaus. Voldoende pittig maar niet te. Ook de rest van het gezelschap (in totaal met 4) heeft lekker gegeten. Aangezien de hoeveelheden erg ruim waren bleef er best wel wat over. In Nederland nog niet echt gebruikelijk maar de "doggy-bag" werd aangeboden en daar hebben we gebruik van gemaakt. Vlotte en attente bediening. Goede aanwinst voor Nootdorp!!

Yukimori

• Slecht

Hoewel de kwaliteit van het eten in lijn ligt met hetgeen past bij het dorps karakter van Nootdorp, verliest Sabai Sabai punten door haar slechte service. De laatste keer hebben we een uur moeten wachten op onze bestelling. Zelfs de gebruikelijke cassave kroeppoep werd in dit uur niet geserveerd. Gevolg was dat we met zijn tweeën de fles wijn reed soldaat hadden gemaakt voor dat we aan de dis konden. Saibai Saibai werkt met slechts één kok, die tussen door ook de afhaal gerechten klaarmaakt. Dit betekent dat de gasten in het restaurant erg lang moeten wachten. Misschien moeten ze stoppen met het restaurant gedeelte en alleen de afhaalmarkt bedienen.

suzannem

• Uitstekend

Altijd lekker bij Sabai Sabai; de pad-thai en kip met cashewnoten zijn al jaren favoriet! Zoooooooooo blij dat dit restaurant uit Leiden (daar zeer populair) nu een extra vestiging in Nootdorp heeft. Ga dat ontdekken!

KatjaTas

• Goed

Lekker gegeten. De eigenaar heeft duidelijk passie voor zijn zaak en liefde voor Thailand. Belangrijk: de pittige gerechten waren voor ons echt TE pittig. We stonden in de fik. Later gaf de eigenaar aan dat we heel gemakkelijk kunnen vragen bij de bestelling of het wat minder pittig kan. Volgende keer doen we dat zeker, en krijgt het restaurant een 'uitstekende' beoordeling van ons.
Onze kids haalden frietjes bij de zaak erachter (zijn geen liefhebbers van 'lekker eten') en aten dit aan tafel op (suggestie van restaurant bij reserveren). Zo hadden we allevier een superleuke avond!
De 'left-overs' kregen we in een keurige verpakking mee naar huis. Aardig!

Schrijf zelf een recensie over Sabai Sabai in Nootdorp

Schrijf hieronder je recensie over Sabai Sabai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!