Popocatepetl Delft

• 7.8

• 7.6

thea5
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten op een maandagavond met vriendinnen.
Leuk ingericht en een gezellige sfeer.
Personeel erg vriendelijk en attent.
We hebben heerlijk gegeten en op maandag was het
hoofdgerecht maar €12,50.

Gegeten op 14 oktober 2013

ramona20
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was niet mijn geluk dag, het eten was smakkerlos, sorry maar het is geen Mexicaanse eten, guacamole en cremefraiche werd op de salade gereserveerd, vlees had geen smaakt, voor een Mexicaanse gerecht moet je hier niet zijn.

Gegeten op 13 september 2013

Jamie123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een paar weken geleden met mijn vriend gegeten op het terras met lekker weer. Helaas was het eten een tegenvaller. Wij kregen op een klein wit bord twee tortilla's, maar die zagen er al niet echt smakelijk uit. Ook van binnen, de kip was groen en smaakte vreemd. Met een drankje vind ik het jammer dat we uiteindelijk hiervoor toch zo'n 40 euro kwijt waren samen.

Gegeten op 9 juli 2013

Tommywalker
  • Recensies in de laatste twee jaar

We eten hier regelmatig. We komen vooral voor de sfeer! De hele zaak is behangen met de meest uiteenlopende zaken... Schilderijen, poppen, kaarten en alles in mexicaanse stijl... Het eten is wisselend, de ene keer beter dan de andere keer, maar zelden teleurstellend... (Op de keer na dat ik zoals zo vaak ,kip met molesaus (waar een snufje cacau door zit) bestelde, en ik de kok een flesje cholodadesaus voor over het ijs zag pakken en m dat erover zag gooien. Niet te eten!)
De bediening is beleefd en enthousiast en je hoeft geen grote beurs te hebben voor een 3 gangen menu... Zeker niet als je met meerderen bent... Kun je allerlei gerechten en acties delen en ruilen... Je zou haast vergeten dat dit "maar een keten" is... Ohja, let op het smaakpolitie ok keurmerk haha

Bert van der Laken
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eigenlijk ga ik zelden naar een Mexicaan. Als ik er zin in heb maak ik het meestal lekker thuis. Nu toch weer eens buiten de deur. Was hier nog niet eerder geweest. Leuke uitstraling aan de buitenkant, veel (kunst)bloemen en vrolijke kleuren, terras oogde wat armoedig. Ook binnen leuk ingericht.
Het eten was redelijk, beetje rommelige opmaak van de borden. Eigenlijk vond ik alles een beetje te gaar en teveel fijn/klein geroerd/gehakt.
Bediening is jong maar zeer attent!

Gegeten op 9 juni 2013

dnoordsij
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier samen met een vriend een heerlijke dagschotel gegeten.
Prijs - kwaliteit is zeer goed.
Kom zeker nog eens terug bij een Popocatepetl!

Jullie hebben gastvrijheid hoog in het vaandel staan.

Het gratis bakje met saus vooraf is ook heel smakelijk.

Gegeten op 22 mei 2013

zeeuw070
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker leuk uit eten voor een betaalbare prijs. Gelegen op de gezellige Beestenmarkt in Delft. 's Zomers geweldig terras. Tegenwoordig hebben ze op maandag een aanbieding van €12.50 per hoofdgerecht zodat je thuis niet meer hoeft te koken :-)

Gegeten op 4 februari 2013

Yun
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrolijke kleuren qua inrichting. De bediening is zeer vriendelijk. De pinacolada valt een beetje tegen. Evenals de twee kleine tortillas met kip. met een flinke schep zwarte bonen en een flinke schep nog iets te harde rijst (geen salade erbij). De spareribs hadden nog malser gekund, maar zijn zeker niet slecht.

Gegeten op 26 februari 2013

sisko
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verwacht geen wonderen bij deze Mexicaan, maar geniet van een vlotte entourage, goede bediening en lekker eten. Je moet wel van bonen en rijst houden... Enig minpuntje is dat ze de prijs van een Mexicaans biertje (wat er wel een beetje bijhoort hier) errug hoog maken!

Gegeten op 30 december 2012

wimvant
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als je de voordeur kunt vinden, ben je al een eind. Ondanks de verschillende pijlen hadden we toch moeite de enige echte deur te vinden, tussen de vele panelen die lijken op deuren. Het was ook donker en regenachtig.
Ontvangst was leuk, de bediening ook. Het personeel lijkt piepjong, maar ze begrijpen het wel. We bestelden gamba's en fajitas kip. Aan het tafeltje naast ons werd geklaagd over dat laatste gerecht, dus we waren in bange afwachting... De buren vonden dat de kip niet lekker was. De bediening legde uit dat het vlees van de dijen van de kip kwam, niet van de borst, omdat het anders te droog werd. De buren bleken meer van uitgedroogde kipfilet te houden...Maar het gerecht bleek prima in orde, lekkere smeuige kip, goede groente. Gewoon lekker. Het gerecht aan de overkant van de tafel viel tegen. De gamba's waren prima, maar de groente bleken voornamelijk uit uien te bestaan. Veel te veel van het goede. De verklaring van de bediening was dat dit gerecht werd opgeschept uit een grote pan en dat dit klaarblijkelijk een ongelukkige schep was. Hij maakte het goed met koffie-van-het huis. En dat was een prima oplossing. Daartussen hadden we nog een toetje. Dat was echt niks: zeer matige chocoladetaart, en een sorbet met verst fruit: kiwi en mango, waar met heel veel moeite tussen alle mango een klein snippertje kiwi gevonden kunnen worden.
Geen topper qua eten, maar leuke bediening, dus toch nog een leuke avond.

Gegeten op 9 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Popocatepetl Delft in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Popocatepetl Delft. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!