Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Popocatepetl Delft

2. Mexicaans
  3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 015 213 55 80

Vosje103

Vanavond met manlief samen gegeten. Hij koos een mixgerecht voor ons samen, waarvan de taco's direct geserveerd mochten worden. Daarna kwam er een blad met een paar pannetjes met vis, vega en vleesgerechten en schaaltjes met rijst en patat en sauzen ernaast. Het zag er prachtig uit en smaakte ook nog een heerlijk. De bediening was enorm attent en stond bij de tafel zodra je bedacht had dat je iets wilde bestellen. Bij het afrekenen nog een mooi kaartje met een attentie voor degene aan wie je 'm stuurt: echt leuk! Wij komen zeker nog eens terug. Mijn man rekende € 50,-- af (met fooi) voor ons samen.

Gegeten op 30 juli 2014

sisko

Dit restaurant staat op ons reservelijstje, als we ergens snel en veel willen eten. De keus is beperkt, maar alle gangbare Mexicaanse gerechten zijn te bestellen. Binnen is het gezellig, maar beter is het als het mooier weer wordt, dan kan je op het gezellige plein voor het restaurant eten. Een ander voordeel is dat je hier normaal gesproken niet hoeft te reserveren, de zaak is groot genoeg voor en ongepland bezoek.

Gegeten op 1 april 2014

Es010

Smaak van de gerechten was nogal vlak, te weinig kruiden en daardoor niet Mexicaans. Taco was nat doordat het in het vocht van de bonen lag. Klacht prima opgelost, werd direct een nieuwe geserveerd. Supervriendelijke bediening!

Gegeten op 20 april 2014

thea5

Hier gegeten op een maandagavond met vriendinnen.
Leuk ingericht en een gezellige sfeer.
Personeel erg vriendelijk en attent.
We hebben heerlijk gegeten en op maandag was het
hoofdgerecht maar €12,50.

Gegeten op 14 oktober 2013

ramona20

Het was niet mijn geluk dag, het eten was smakkerlos, sorry maar het is geen Mexicaanse eten, guacamole en cremefraiche werd op de salade gereserveerd, vlees had geen smaakt, voor een Mexicaanse gerecht moet je hier niet zijn.

Gegeten op 13 september 2013

Jamie123

Een paar weken geleden met mijn vriend gegeten op het terras met lekker weer. Helaas was het eten een tegenvaller. Wij kregen op een klein wit bord twee tortilla's, maar die zagen er al niet echt smakelijk uit. Ook van binnen, de kip was groen en smaakte vreemd. Met een drankje vind ik het jammer dat we uiteindelijk hiervoor toch zo'n 40 euro kwijt waren samen.

Gegeten op 9 juli 2013

Tommywalker

We eten hier regelmatig. We komen vooral voor de sfeer! De hele zaak is behangen met de meest uiteenlopende zaken... Schilderijen, poppen, kaarten en alles in mexicaanse stijl... Het eten is wisselend, de ene keer beter dan de andere keer, maar zelden teleurstellend... (Op de keer na dat ik zoals zo vaak ,kip met molesaus (waar een snufje cacau door zit) bestelde, en ik de kok een flesje cholodadesaus voor over het ijs zag pakken en m dat erover zag gooien. Niet te eten!)
De bediening is beleefd en enthousiast en je hoeft geen grote beurs te hebben voor een 3 gangen menu... Zeker niet als je met meerderen bent... Kun je allerlei gerechten en acties delen en ruilen... Je zou haast vergeten dat dit "maar een keten" is... Ohja, let op het smaakpolitie ok keurmerk haha

Bert van der Laken

Eigenlijk ga ik zelden naar een Mexicaan. Als ik er zin in heb maak ik het meestal lekker thuis. Nu toch weer eens buiten de deur. Was hier nog niet eerder geweest. Leuke uitstraling aan de buitenkant, veel (kunst)bloemen en vrolijke kleuren, terras oogde wat armoedig. Ook binnen leuk ingericht.
Het eten was redelijk, beetje rommelige opmaak van de borden. Eigenlijk vond ik alles een beetje te gaar en teveel fijn/klein geroerd/gehakt.
Bediening is jong maar zeer attent!

Gegeten op 9 juni 2013

dnoordsij

Ik heb hier samen met een vriend een heerlijke dagschotel gegeten.
Prijs - kwaliteit is zeer goed.
Kom zeker nog eens terug bij een Popocatepetl!

Jullie hebben gastvrijheid hoog in het vaandel staan.

Het gratis bakje met saus vooraf is ook heel smakelijk.

Gegeten op 22 mei 2013

zeeuw070

Lekker leuk uit eten voor een betaalbare prijs. Gelegen op de gezellige Beestenmarkt in Delft. 's Zomers geweldig terras. Tegenwoordig hebben ze op maandag een aanbieding van €12.50 per hoofdgerecht zodat je thuis niet meer hoeft te koken :-)

Gegeten op 4 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Popocatepetl Delft in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Popocatepetl Delft. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.