a TripAdvisor company

foto's van El Olivo in Utrecht - 1 foto's van El Olivo in Utrecht - 2 foto's van El Olivo in Utrecht - 3 foto's van El Olivo in Utrecht - 4 foto's van El Olivo in Utrecht - 5 foto's van El Olivo in Utrecht - 6 foto's van El Olivo in Utrecht - 7 foto's van El Olivo in Utrecht - 8 foto's van El Olivo in Utrecht - 9 foto's van El Olivo in Utrecht - 10 foto's van El Olivo in Utrecht - 11 foto's van El Olivo in Utrecht - 12

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 230 22 25

Spaans genieten in de historische binnenstad van Utrecht

Ik heb meerdere malen tapas gegeten maar niet zo lekker als bij El Olivo. El Olivo biedt precies dat waar je al gast van een Spaans restaurant behoefte aan hebt. De tapas zijn authentiek, vol van smaak en komen vergezeld van goede wijn op tafel. Echt voor de liefhebber!

bartoesto

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Heerlijke tapasgerechtjes gegeten bij el olivo, hiervoor nog nooit zulke lekkere tapas gegeten.
Kom zelf uit spanje en ben gek op de sangria en de patatas bravas lijkt alsof ik weer in spanje ben.
Kwaliteit/prijs verhouding is zeer goed en de bediening is ook nog eens top. Zeker een aanrader

Gegeten op 22 augustus 2015

charlotte.jalvingh

Via online reservering

Lekker gegeten en heel goede service. Onze wijn viel een beetje tegen en toen kregen we direct een andere fles! Erg prettig, zeker aan te raden.

Gegeten op 27 augustus 2015

magdalenajaw

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Bij aankomst bij dit restaurant merk je al gelijk een leuke sfeertje, lekker vol en gezellig.
Het eten was super en de prijs en kwaliteit is in verhouding zeer goed want je krijgt grote porties per tapasgerechtje. De sangria is ook heerlijk we zaten lekker binnen bij het ramen waardoor we ook een leuke uitzicht hebben bij de zakkendragersteeg. Voor dit prijs/kwaliteit noem ik deze restaurant een topper. Zeker de moeite waard om dit te proberen. Ik ben inmiddels zelfs vaste klant geworden. Aanrader

Gegeten op 22 augustus 2015

mokstra

Hier weer heerlijk gegeten! Ik kom hier wel vaker eten en iedere keer stellen ze mij niet teleur. Dit keer zijn we gegaan voor een keuze menu. Wat een heerlijke zalm, zo zacht en mals. mijn vriendin had een entrecote die boter zacht was. Er wordt hier door de bediening volledig voor je gezorgt. Ik kom hier niet alleen om te eten, maar ook ter mijn ontspanning!

Gegeten op 25 augustus 2015

ElisaSopa

Het was nog best lekker weer, dus we besloten buiten in het gezellige straatje te gaan zitten. Binnen zag het er namelijk erg donker en kantine-achtig uit, niet echt mijn ding.
We hadden een bon via de Xenos (2e (goedkoopste) diner gratis) dus we hebben niet veel betaald. Hiervoor kregen we echter een vast Tapas menu, dus we mochten niet zelf de tapas uitkiezen. Het eten was prima en de service was ok, al vond ik het al met al niet bijzonder genoeg om nog een keer naartoe te gaan.

Gegeten op 26 augustus 2015

liesbeth107

Via online reservering

Goede sfeer. Het personeel was heel vriendelijk. Lekker gegeten. De kwaliteit-/ prijsverhouding is prima. Ook leuk met kinderen.

Gegeten op 24 augustus 2015

mundost

Wat een kwaliteit hier, mijn vriendin en ik bestelden beide visschotel voor 2 personen. Echt heeerlijk, als nagerecht beide een notentaart gegeten die huisgemaakt was vertelde de spaanssprekende bediening. Zeer gezellig tent en een leuke sfeer. een aanrader

Gegeten op 14 augustus 2015

rudez88

Via online reservering

Prima vlees, goede zalm, fijne bediening. Prima restaurant, maar prijzig voor de kwaliteit. De grillschotel was behoorlijk, maar niet briljant. Zalm in cavasaus was wel een aanrader.

Gegeten op 16 augustus 2015

Gulo Gulo

Knus, gezellig tapas-restaurant in het centrum van Utrecht. Goed vol tot ca. 20:30 uur. Bediening alert en plezierig, nog wat onkunde op wijngebied. Met 5 gegeten, zowel tapasmenu als losse tapas. Als je in Spanje vaker tapas hebt gegeten, dan is dit anders en minder, tegen toch best wel een behoorlijke prijs. Albondigas konden beter, patatas bravas idem, tja toch jammer. Dat moet beter kunnen in Utrecht! De wijn (La Mancha) was te warm en bovendien te simpel voor die prijs, dat kan ook beter! Wel heel attent dat we de koffie ontvingen van El Olivo, maar we hebben dan ook behoorlijk omgezet. Gezellige avond,maar verbetering is welkom.

Gegeten op 15 augustus 2015

jhabiba

Bij binenkomst werden we vriendelijk ontvangen en kregen een tafeltje bij het raam. We hadden gekozen voor tapas de luxe. Het was een verrassing wat we zouden krijgen. We kregn malse ossenhaaspuntje, tortilla en nog veel meer. Het dessert konden we zelf uit kiezen. We hadden gekozen voor de crema catalana en de chocolade taart. Dit was een heerlijke afsluiting van ons avondje uit. De huisgemaakte sangria was goed in de smaak gevallen bij ons. Wel jammer van het weer anders zouden we buiten op het terras een tafeltje genomen.

Gegeten op 16 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over El Olivo in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over El Olivo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.