• foto's van El Olivo in Utrecht - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 230 22 25

Spaans genieten in de historische binnenstad van Utrecht

Ik heb meerdere malen tapas gegeten maar niet zo lekker als bij El Olivo. El Olivo biedt precies dat waar je al gast van een Spaans restaurant behoefte aan hebt. De tapas zijn authentiek, vol van smaak en komen vergezeld van goede wijn op tafel. Echt voor de liefhebber!

mantieko

Nooit zo een lekkere tapas gegeten zoals bij el olivo, service was top de spaanssprekende gastheer heeft ons zelfs nog een aantal spaanse woordjes geleerd, alsof we even in spanje waren. Er hangt een spaanse sfeer en leuke meiden die bedienen en kraanwater was ook geen probleem dus we waren echt zeer tevreden, we kwamen met een iensmenu en we hebben lekker uitgebreid gegeten we zijn goed verrast met verschillende soorten tapasgerechtjes wat best veel was.
De spaanse tapbier is ook zeer lekker had ik niet verwacht. De sfeer was top en de ramen zijn enorm groot en dan zie je iedereen langs lopen zeer gezellig. Top locatie 1 minuut van station en ook allemaal betaalbaar dus we zullen zeker terug komen!

Gegeten op 2 mei 2015

bonouvrie

Onlangs bij el Olivo gegeten, hier hebben we voor het tapas menu gekozen. Dit was een leuk idee, we kregen een lekker voorgerecht en als hoofdgerecht dus diverse soorten tapas. Ik had niet zo zin in vegetarische tapas, want ik vind vlees en vis veel lekkerder, maar dit was geen enkel probleem. Je kunt merken dat het zorgvuldig en vol met passie klaar gemaakt is. Leuk dat er ook daadwerkelijk een paar spaans sprekende mensen rondlopen. dit zorgt voor het echte spaanse gevoel.

Gegeten op 28 maart 2015

Marijn_

Gisteren lekker tapas gegeten bij El Olivo. Vooral de lamsworstjes in een pittige saus en de ossenhaaspuntjes vielen bij ons erg in de smaak. Ook fijn dat er tussen de drie tapasrondes precies genoeg tijd zat, zodat we echt konden genieten van alle gerechten. De bediening was erg aardig en beleefd. Enig minpuntje was dat het soms even duurde voordat we hun aandacht kregen. Grote kans dat ik dit restaurant nog eens opzoek als ik in Utrecht ben.

Gegeten op 29 april 2015

reiswekker

Via online reservering

Zeer vriendelijke en attente bediening, eten is zeer smaakvol, de ruimte is wat krap. Maar hier kom ik erg graag voor heerlijke tappas en de chocoladetaart als toetje.

Gegeten op 27 april 2015

sampomme

We liepen langs de zakkendragersteeg en merkte al gauw dat el olivo een gezellige tent is door de drukte, eenmaal bij aankomst goed ontvangen door de spaanssprekende bediening. Ik ben een echte tapasliefhebber en daarom ben ik zeer tevreden bij el olivo. Gerechtjes waren snel klaar we hadden als hoofdgerecht entrecote en als nagerecht lekkere notentaart en tussendoor dronken we heerlijke sangria dus echt wel een geslaagde avond!

Gegeten op 18 april 2015

erickvandeberg

Echt de lekkerste tapas die ik ooit gegeten heb, kwam hier aan met collega's en alweer werden we goed ontvangen. We waren zeer tevreden vorige keer dus we dachten we proberen het weer opnieuw, en ja zoals ik al dacht was het zeer geslaagd. Heerlijke tapas mix voor 19 euro p.p zeker de moeite waard om het te proberen.

Gegeten op 23 april 2015

Lekkerbek231

Niet heel bijzondere tapas gegeten. Het stokbrood was niet vers. Toetje ijs met vruchten prima. De notentaart was meer cake zonder noten. Geen aanrader.
Snelle bediening en vriendelijk.
Samenvattend zijn er betere tapasrestaurants in Utrecht.

Gegeten op 22 april 2015

erickbaard

Na verschillende recencies te hebben gelezen toch uitgeprobeerd en ik wil even de koks bedanken omdat het eten geweldig was en ik had veels te veel eisen maar daar werd gewoon rekening meegehouden dus zeker nog een keer proberen en ze hebben ook nog eens heerlijke sangria!

Gegeten op 26 maart 2015

nicky2468

Hier laatst heerlijk gegeten met vrienden, Een paar vrienden van mij hadden vis schotel besteld met verschillende soorten vis mix grill vis , en ik en mijn vriend kozen voor de mix grill vlees we hebben heerlijk gegeten alles was netjes op tijd plus we kregen heerlijke stukken vlees. Kort na het eten gingen we voor de notentaart en chocoladetaart. We hebben zeer zeker genoten vooral na de sangria!

Gegeten op 4 april 2015

sooobie

Dit restaurant bezocht vanwege de goede recensies op IENS. Qua eten kwam ik echter bedrogen uit. De smaken waren niet interessant, het smaakte niet vers en veel vlees was droog. Dit had niks weg van goede verse spaanse tapas. De bediening was vriendelijk en attent en buiten in de steeg is de atmosfeer goed. Zou dit restaurant wel afraden voor tapasliefhebbers. Het eten moet echt veel beter.

Gegeten op 15 april 2015

Schrijf zelf een recensie over El Olivo in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over El Olivo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.