Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 360 31 54

jaap1987

Heerlijke steak tartaar als voorgerecht genomen. De surf & turf is een echte aanrader, vooral de molo was zo lekker mals, zelden heb ik zo goed rundvlees gegeten. En de grote gegrilde gamba's waren heel mooi gegrild. Service was goed en de gezellig ingericht. We komen zeker terug!

Gegeten op 14 september 2014

BerndKS

Heerlijke entrecote en ossenhaas; zacht en smaakvol. Zalige frieten. Lekker toetje van drie soorten chocolade. Attente bediening.

Gegeten op 31 augustus 2014

Beaker

Via online reservering

Iets te vroeg voor de reservering binnen gekomen was geen probleem. Gezellige entourage, prettige bediening en heerlijk gegeten! Alles naar wens...

Gegeten op 19 augustus 2014

Zeehond

Via online reservering

Heerlijk gegeten, vooral de Gaucho seleccion is een aanrader! De frietjes waren lekker heet en de spinazie goed op smaak. De gegrilde groenten van het seizoen vielen wat tegen (paar plakjes courgette en een puntpaprika) maar voor de rest was het top! Daarbij komt nog de vriendelijke bediening die maakte dat we echt een leuke avond hebben gehad. Wij gaan zeker nog eens terug!

Gegeten op 11 augustus 2014

thesee

Gisteren heerlijk gegeten met zijn tweeën met de hand gesneden frites, een gegrilde mais en de caesar salade.
De bediening is er altijd vriendelijk en vlot. Terrasje achter was aardig bezet. Aanrader om lekker te genieten van Argentijnse keuken en heerlijke biefstuk en de mooie Argentijnse wijnen.
Gouchos heeft voor mij de lekkerste biefstuk vlees. Top

yan1

Erg lekker gegeten. Altijd sappig en mals rundvlees. Heerlijke friet. Goed passende wijn bij het vlees. De bediening vond ik over het algemeen wat afstandelijk. Kan een bewuste keuze zijn en hoeft niet slecht te zijn. Persoonlijk vind ik een wat amicaler omgang prettig. Een stoere, chique uitstraling van de zaak. Jammer van het vieze sanitair.

Gegeten op 4 december 2013

maarten116

in een sneltreinvaart, wijn, voorafje en eten! Pffff of ik maar weer weg wilde zijn. Raar om diverse mensen om de haverklap aan je tafel te hebben. De vraag om rustig aan te doen, was nog niet uitgesproken of het hoofdgerecht stond er. Witte wijn te koud en een shiraz behoord op kamer temp te zijn. Al met al, jammer. Geen aanbeveling voor vrienden.

Gegeten op 8 maart 2014

onno9

Hier weten ze hoe ze de perfecte 'cuisson' moeten bereiden! Waar je elders met een medium gebakken steak bijna altijd een 'saignant' (with much blood) op je bord krijgt, zijn ze hier meester in het afleveren van een botermalse bife de lomo. De bediening is ter zake kundig, vriendelijk en niet opdringerig. Ik spotte zelfs een Argentijnse chef (voor zover ik die herken). De inrichting vind ik wat strak en loungy, maar ik wil ook niet continu een stierengewei in mijn oor als ik me omdraai. En belichting is voor mij een breekpunt en die is hier helemaal ok: gedempt maar het menu blijft leesbaar. Als minpuntje wil ik wel opmerken dat je geruisloos meer besteld dan je denkt. Sausje erbij, extra groente en 7 euro voor een glas Malbec vind ik persoonlijk wat steil. Maar ik denk dat dat vooral te wijten is aan mijn losse modus als ik uit eten ga. En aan de bedrevenheid van horeca-personeel in het algemeen. En ik vond het heel fijn dat we niet werden weggekeken of de zaak uitgejaagd met schoonmaakluchten en het personeel rustig aan de bar wachtte totdat wij, plakkers, genegen waren de zaak te verlaten. Dat verdient nog eens een plus.

Gegeten op 4 januari 2014

Peter1958

Spareribs gegeten waren matig gekruid. Als dessert de cheesecake gegeten was flauw van smaak rullerig van structuur suiker was niet goed gesmolten beet op hele korrels. Prijzen warenniet in verhouding tot kwaliteit. Mijn disgenoot had de drie soorten vlees van in totaal 400 gram. Kost 31 euro behoorlijk aan de prijs. Had medium rare besteld kreeg rare. Dessert chocola chocola chocala was goed maar duur. Kortom eerste en laatste bezoek aan gauchos in de korte molstrrat

Gegeten op 14 december 2013

spiderman

Vlees, daar draait het bij Gauchos om, en daarin werden we niet teleurgesteld: de Bife de Lomo was botermals. Mooi gegrild van buiten en perfect gegaard van binnen. Een dikke aanrader voor de echte vleesliefhebber!
De wijn die werd geadviseerd, Malbec van Norton Reserva, was erg lekker. Bijgerechten prima, bediening o.k.

Gegeten op 30 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Gauchos Den Haag in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Gauchos Den Haag. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.