Gauchos Den Haag

• 6.8

• 7.1

maarten116
  • Recensies in de laatste twee jaar

in een sneltreinvaart, wijn, voorafje en eten! Pffff of ik maar weer weg wilde zijn. Raar om diverse mensen om de haverklap aan je tafel te hebben. De vraag om rustig aan te doen, was nog niet uitgesproken of het hoofdgerecht stond er. Witte wijn te koud en een shiraz behoord op kamer temp te zijn. Al met al, jammer. Geen aanbeveling voor vrienden.

Gegeten op 8 maart 2014

onno9
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier weten ze hoe ze de perfecte 'cuisson' moeten bereiden! Waar je elders met een medium gebakken steak bijna altijd een 'saignant' (with much blood) op je bord krijgt, zijn ze hier meester in het afleveren van een botermalse bife de lomo. De bediening is ter zake kundig, vriendelijk en niet opdringerig. Ik spotte zelfs een Argentijnse chef (voor zover ik die herken). De inrichting vind ik wat strak en loungy, maar ik wil ook niet continu een stierengewei in mijn oor als ik me omdraai. En belichting is voor mij een breekpunt en die is hier helemaal ok: gedempt maar het menu blijft leesbaar. Als minpuntje wil ik wel opmerken dat je geruisloos meer besteld dan je denkt. Sausje erbij, extra groente en 7 euro voor een glas Malbec vind ik persoonlijk wat steil. Maar ik denk dat dat vooral te wijten is aan mijn losse modus als ik uit eten ga. En aan de bedrevenheid van horeca-personeel in het algemeen. En ik vond het heel fijn dat we niet werden weggekeken of de zaak uitgejaagd met schoonmaakluchten en het personeel rustig aan de bar wachtte totdat wij, plakkers, genegen waren de zaak te verlaten. Dat verdient nog eens een plus.

Gegeten op 4 januari 2014

Peter1958
  • Recensies in de laatste twee jaar

Spareribs gegeten waren matig gekruid. Als dessert de cheesecake gegeten was flauw van smaak rullerig van structuur suiker was niet goed gesmolten beet op hele korrels. Prijzen warenniet in verhouding tot kwaliteit. Mijn disgenoot had de drie soorten vlees van in totaal 400 gram. Kost 31 euro behoorlijk aan de prijs. Had medium rare besteld kreeg rare. Dessert chocola chocola chocala was goed maar duur. Kortom eerste en laatste bezoek aan gauchos in de korte molstrrat

Gegeten op 14 december 2013

spiderman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vlees, daar draait het bij Gauchos om, en daarin werden we niet teleurgesteld: de Bife de Lomo was botermals. Mooi gegrild van buiten en perfect gegaard van binnen. Een dikke aanrader voor de echte vleesliefhebber!
De wijn die werd geadviseerd, Malbec van Norton Reserva, was erg lekker. Bijgerechten prima, bediening o.k.

Gegeten op 30 november 2013

GustaMucho
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na lange tijd weer bij Gauchos geweest (2 keer zelfs). Beide keren in de tuin gezeten. Kwam er vroeger regelmatig, eten was goed maar de bediening minder. Dat is nu zeker vooruit gegaan.
Eten nu nog steeds goed. Chorizo en empanadas vooraf, hoofdgerecht de spareribs. Fles rode wijn (Merlot) erbij. Prijs is redelijk. Denk dat ik er nu weer vaker ga komen.

Gegeten op 8 augustus 2013

Ivana21
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een aantal malen hier geweest. Op te eten is niks aan te merken, het vlees en de bijgerechten zijn heerlijk. De service in dit restaurant is wel een puntje van aandacht. Op een rustige avond is de bed

Webbels
  • Recensies in de laatste twee jaar

We komen hier vaker en sinds de renovatie vinden wij de atmosfeer erg goed. Het eten is erg lekker, maar dat hoort ook wel bij de prijs die ze eroor vragen. Zeker de moeite waard als je van een goed stuk vlees met een lekkere wijn houdt! Romantisch met z'n twee of met wat vrienden.

Gegeten op 7 juli 2012

RvdW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Je kent het oude Los Gauchos in Gauchos niet meer terug. De menukaart is beperkt, daardoor wordt de keuze lastiger. Vlees was prima, goed van smaak en garing. Het bord was echter kaal, naast het vlees slechts een takje groen. De bijgerechten zijn relatief duur. Om een alles erop en eraan te hebben ben je dan toch nog 30 euro voor een hoofdgerecht kwijt. De nagerechten voor 8 euro, is naar mijn mening veel te veel betaald. Bediening en entourage zijn prima. Men was overigens vergeten om ons op het 3-gangen menu te wijzen!

Gegeten op 23 september 2012

Marjoleinleenen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een weekend weg in Den Haag.. Om de verjaardag van mijn vriend te vieren naar Gauchos, waarom? Omdat de steak altijd super is. En deze Beef de Lomo was meer dan perfect. Klein restaurant ten opzichte van de andere Gaucho's, maar het was er zeker niet minder om. Vriendelijk personeel, heerlijke wijn! En weer gekozen voor de chocolade taart en mousse, tafelgenoot voor het flensje. In één woord: Heerlijk!

Gegeten op 9 juni 2012

margriet_mn

• Goed

Uitstekend biefstuk gegeten, bife de lomo was heerlijk mals and sappig. Fijne bediening en gezellige en warme inrichting.

Schrijf zelf een recensie over Gauchos Den Haag in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Gauchos Den Haag. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!