• foto's van United Spices in Vlaardingen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 435 22 01

Wereldse smaken

Wat je zou proeven als je een hap van de wereld zou nemen. Smaken uit verschillende culturen die in volmaakte harmonie voor een culinair wereldwonder zorgen. Een heerlijke reis van vier gangen, waar ook vegetariërs meer dan welkom zijn.

Naat20

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Leuk sfeervol ingericht " familie restaurant ". We komen hier geregeld en is altijd weer een verrassing wat de chef kok ( eigenaresse) bedacht heeft. Het zijn vaak bijzondere combinaties zoals witvis met mango saus en veel smaakvolle kruiden zoals koriander of munt. Wij vinden het vooral erg knap dat de chef kok alles zelf doet en het eten altijd vers, bijzonder en warm is als het gereserveerd wordt. De eigenaar in de bediening is soms een beetje dromerig en daardoor kan het wat langer duren voordat je glas bijgeschonken wordt maar wij maken hier nooit een probleem voor, hun enthousiasme voor eten maakt alles goed!

Gegeten op 12 februari 2015

Carola_1

Gisteravond heerlijk gegeten in dit knusse restaurantje. De eigenaresse/chef heeft ons heerlijk verrast met kleine hapjes die heel origineel en lekker waren. Deze bedenkt ze zelf heb ik begrepen! Je proeft de passie waarmee alles wordt bereid en de versheid van de ingrediënten die voor de gerechten worden gebruikt. Bediening top en heel vriendelijk. Een aanrader, ik ga hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 26 maart 2015

Marielle75

Via online reservering

Heerlijk eten, je proeft dat het met liefde en passie gemaakt wordt. Het restaurant is eenvoudig maar netjes. Waar het om draait is het eten. Een leuk concept waarbij je lekker niet hoeft te kiezen wat je wilt eten je eet wat de kokkin heeft gemaakt waarbij je allerlei verschillende dingen proeft. En de bediening is vriendelijk en service gericht. Ga zeker nog een keer

marlies69

De kleine hapjes waren bijna allemaal lekker, een leuk en verrassend alternatief voor een maaltijd. De bediening (eveneens kok?) straalde uit dat ze het prettig vinden hun werk te doen . de sfeer is ongedwongen, kortom een aanrader!

Gegeten op 15 maart 2015

Ewout75

Ik heb meerdere malen gegeten in dit restaurant en ik moet zeggen dat ik elke keer weer verrast wordt met wat de kok ons voorzet. Elke keer weet ze met verschillende combinaties de lekkerste gerechten op tafel te zetten. Dit is een restaurant van proeven en verrassingen.
Qua prijs/hoeveelheid vind ik het ook goed, ik kom er nooit met honger buiten en ook niet met het gevoel dat ik me te vol gegeten heb. precies genoeg.
Dit is geen standaard restaurant of eetcafe. dit is een restaurant met durf.
ga zo door...

EvaAlofs

Via online reservering

Heerlijk gegeten, vooral het dessert was erg bijzonder. Suikerspin achtig met verschillende soorten ijs. Personeel was erg aardig en beleefd, het was erg gezellig. Ik wil zeker nog een keertje terug komen.

Gerardalofs

Reeds eerder alhier prima gegeten, nu in de herkansing. Met 6 man en vrouw in een huiselijke sfeer heerlijk gedineerd. Voorgerecht echt een plaatje en ook nog zeer goed van smaak. Tussengerecht een ietsje ala tapas en prima de consumeren. Hoofdgerecht niet teveel en erg lekker. Niet onbelangrijk is te vermelden dat de porties niet te groot zijn en er weinig tot geen voedsel verspild word. Laat je verrassen door de kok en keuken voor een 3,4 of 5 gangen menu, je zal niet teleurgesteld zijn. Kortom een aanrader.

RCornelissen

Voor 2e maal bij United Spices gegeten. Een uniek restaurant te noemen. De kok is werkelijk waar fenomenaal en maakt gerechten die in een michelin-sterrenrestaurant (en ik heb er al in meer dan 10 gegeten) zo op de kaart zouden kunnen. Fantastische combinaties van smaken, moderne versies van traditionele gerechten. Heerlijk. De bediening is losjes en zeer aangenaam. In 1 woord geweldig. Een aantal dingen moet je in je leven gedaan hebben; eten bij United Spices hoort daarbij !

Rik1965

Ik heb nog nooit zo slecht gegeten
Het voorgerecht was lekker dat moet ik eerlijkheidshalve halve wel zeggen
Maar de rest was ronduit slecht
Een klein kind zou hier nog niet voldoende aan hebben zo weinig
Ik eet veel buiten de deur en ben niet moeilijk of lastig
Ik schrijf ook nooit een recensie maar dit sloeg werkelijk nergens op

Gegeten op 8 maart 2015

marion104

Wij hebben met 6 personen ons heerlijk laten verrassen ! Wat een goede combinaties van smaken. De bediening was alert en prettig. Kortom een aanrader voor mensen met smaak ;)

Gegeten op 8 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over United Spices in Vlaardingen

Schrijf hieronder je recensie over United Spices. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.