• foto's van United Spices in Vlaardingen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 435 22 01

Brenda1293

Het concept van united spices is heel erg goed. Een verrassingsmenu bestaande uit vier of vijf gangen.
Wij kozen voor d vier gangen met opmerking geen varken.
Hier werd goed rekening mee gehouden.
Het eten was zoals gewoonlijk om te smullen...wat een genot om hier naar toe te gaan.
Het personeel is zeer attent en een praatje met de kok zit er vaak ook altijd wel in ondanks dat de zaak vol zat. Wij blij dat we zaten aangezien we niet gereserveerd hadden (tip!)
Het decor is fijn en rustgevend. Ondanks een vol restaurant hoef je niet te schreuwen om verstaanbaar te zijn.

Gegeten op 4 april 2014

Faith

Dit restaurant bezocht voor de 2e maal. Prima eten maar kleine porties, de bediening maakt weinig contact waardoor het erg moeilijk is om drinken te bestellen. Onze drankjes kwamen steeds nadat de maaltijd al op was , erg traag. Iedereen is erg vriendelijk maar er is geen overzicht , we hebben tussen de gangen 2x 45 minuten moeten wachten dat was erg jammer.

Gegeten op 1 mei 2014

Popje_Popje

Top tent met eerlijk en oprecht personeel en eten. Keuze van eten al voor je gemaakt, water gratis, authentiek eten van top kwaliteit. Dikke 10 deze tent

Dekkerkerk

Er wordt hier met een enorme passie en met heel veel liefde gekookt en daarom krijgt United Spices mijn allereerste "10". We gingen voor het 5-gangen-menu en dat was een geweldige ervaring. Het begon nog vrij rustig met een salade, maar de kokkin ging los. De kip met groene asperges uit de houtskooloven vond ik echt fantastisch. Mooi opgemaakte borden en een uitstekende uitleg van de gerechten, maakt het allemaal extra leuk. De prijs-kwaliteit-verhouding is helemaal zoek, in de positieve zin van het woord. Vijf gangen, extra tussengangetje, koffie met likeur en wijntjes bij het eten kostte maar 42,50 euro per couvert. Met de fooi ons schuldgevoel "afgekocht". Een perfecte eetgelegenheid om een avondje door te brengen: gastvrij met een enorme passie voor koken!!

Gegeten op 19 april 2014

ramon23

Vandaag wezen eten samen met mijn vrouw voor ons jubileum. Echt voortreffelijk gegeten! 5 gangen met een wijn arrangement. Krijgt veel meer kwaliteit dan wat je dan verwachten voor die prijs. Verrast door smaken die echt heerlijk zijn van gerechten die ik normaal niet zou kiezen. Echt een aanrader!!

krullenjip

Ik ben hier samen met mijn man wezen eten. Een heerlijk!! Wat een geweldig restaurant! Geen kaart, maar gewoon je laten verrassen. Je kan wel het aantal gangen dat je wilt eten doorgeven en allergieën, maar voor de rest weet je niet wat je krijgt. Heerlijke pure en eerlijke smaken. De bediening weet tot in de puntjes wat er geserveerd wordt en is ook in de gast erg geïnteresseerd. Ook het decor is erg sfeervol.Het restaurant is heel populair, dus wel reserveren. Echt een aanrader voor iedereen die houdt van puur eten en om verrast te worden. Echt een aanwinst voor Vlaardingen. Ook de prijs vind ik goed voor wat je allemaal krijgt. Dus mensen, laat je verrassen en ga naar United Spices!!!

Gegeten op 1 februari 2014

yary

Het eten was verrukkelijk !!! Je proefde de liefde waarmee elke gerecht werd gemaakt. De combinaties waren echt verrassend en een lust de het oog. Mijn complimenten voor de keuken en de bediening. Fijn dat er rekening gehouden wordt met je dieet/wensen. Mijn vriend en ik hebben erg van genoten. Een comfortabele en prettige sfeer als of je thuis was. Ik kom zeker terug. Echt heel bijzonder!!! Ik raad het zeer zeker aan.

Gegeten op 15 februari 2014

Winetaster1

Heerlijk gegeten met mn vriendin. Ieder gerecht een verrassing en zeer creatief. Top eten en Fijne smaken, en gelukkig kleine lichte gerechten met veel groente op spaanse manieren die door de kokkin enthousiast zelf worden uitgelegd. Vriendelijk personeel. Veel verschillende gerechtjes, die elke keer weer anders zijn. Echt een aanrader.

Gegeten op 4 december 2013

RubenBurggraaff

Vanavond 26/1/14 met mijn gezin hier gegeten. Op dit niveau: TOP!
Er wordt door vader moeder en zoon (!) alles aangedaan om hun passie en liefde voor hun gerechten te uiten. Inderdaad niet highclass in de bediening maar daardoor wel al snel in een informele sfeer kunnen genieten van de kookkunsten van mama. Enkele tags: vriendelijk, huiselijk, bio witte wijn is goed, houtgrill is perfect!, allergie bewust, verrassend door ontbrekende menu/wijn kaart. Volgende week nog maar eens proberen met wat vrienden... misschien is dit wel een blijver....

Gegeten op 26 januari 2014

JNoppen

Ik was door mijn vrienden uitgenodigd en de verrassing was compleet! Ik heb werkelijk genoten. De gerechten zijn zeer verfijnd en bij alles proef je hoeveel liefde er in het eten is gestopt. De bediening is tevens zeer goed, niet te formeel en bijna niet merkbaar aanwezig. Ze weten precies op het juiste moment het juiste te doen. Van de voorgerechten totaan het dessert was alles in de puntjes verzorgd. Het is bijna perfect te noemen, maar de eigenaren investeren toch telkens weer in verbetering van hun zaak, dus laat u verbazen en kom nog eens terug en zie wat er is veranderd aan entourage en het menu. Geweldig toch!

Gegeten op 30 november 2013

Restaurant - 2 december 2013

Mooi om de werking van mond op mond reclame in zijn werking te zien. Of is het van mond naar mond reclame ? :)
Fijn voor ons om te lezen dat we nog steeds op de goede weg zitten.
Tot ziens Tulin & Nico

Schrijf zelf een recensie over United Spices in Vlaardingen

Schrijf hieronder je recensie over United Spices. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.