a TripAdvisor company

foto's van United Spices in Vlaardingen - 1 foto's van United Spices in Vlaardingen - 2 foto's van United Spices in Vlaardingen - 3 foto's van United Spices in Vlaardingen - 4 foto's van United Spices in Vlaardingen - 5 foto's van United Spices in Vlaardingen - 6 foto's van United Spices in Vlaardingen - 7 foto's van United Spices in Vlaardingen - 8 foto's van United Spices in Vlaardingen - 9

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 435 22 01

Esther81

Heerlijk gegeten bij United Spices. Vijfgangenmenu besteld, elk gerecht was perfect. Vierde gang was zalm met daarbij dillesaus en rode biet en een saus van rode biet, dit gerecht vond ik wat minder aangezien ik het teveel smaak vond. Naar mijn idee was een saus voldoende. Heerlijk dessert! Op de website staat dat het restaurant een huiskamersfeer wil uitstralen en laagdrempelig wil zijn maar bij elke gang hetzelfde bestek te moeten gebruiken vind ik wat minder. Verder een fijne avond gehad met uitstekende en vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 26 september 2014

daan53

Het eten is in één woord: heerlijk! Super gevarieerd! Ook de bediening is persoonlijk, down to earth en correct. We hebben zelfs een potje van de heerlijke marinade mee naar huis gekregen, zodat we de heerlijke kippenborst thuis na konden maken! Het decor is gemoedelijk, huiselijk. Wij zaten eerst op het terras, in een gezellig straatje in Vlaardingen, waar de tafels een beetje wankelen, vandaar een klein puntje aftrek. Absoluut een aanrader!

Gegeten op 27 augustus 2014

Restaurant - 9 maanden geleden

Bedankt voor de mooi recensie, de saus die ik mee gegeven heb, is nadat uw de kip geroosterd heeft te gebruiken. Vriendelijke groet United Spices

Lovefood89

Afgelopen vrijdag een bezoek gebracht aan united spices. De verwachtingen waren hooggespannen door de hoge cijfers die dit restaurant heeft gekregen op iens. Het viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen. Het voorgerecht was een goede soep, het hoofdgerecht bestond uit twee kleine stukjes lamskotelet (welke gegrild waren op de BBQ en goed smaakten) met twee sausjes die ik er niet bij vond passen. Er werd hier rijst bijgeserveerd die nogal droog en smaakloos was. Groenten ontbraken. Het dessert bestond uit verschillende elementen. Een stukje ijs (de smaak was me niet duidelijk), een dotje room, een stukje ijstaart en een stukje chocoladetaart. Afzonderlijk smaakten deze elementen best prima, maar het geheel vond ik niet bij elkaar passen. De borden waren daarnaast slordig opgemaakt. Ik heb gemixte gevoelens aan united spices overgehouden, maar ik vond het het geld niet waard.

Gegeten op 25 juli 2014

Restaurant - 10 maanden geleden

Huisgebakken brood.
Gazpacho met een schuim van gazpacho. Bereid met gepofte groentes en visdraadzeewier.
lamskotelet uit de houtskooloven, witte bonen creme met een een beetje madamme jeanette. Rijst op Turkse wijze.
Slagroom mascarpone, kersen parfait, chocolade, cake witte chocolade pannacotta.

Proever in spe - 10 maanden geleden

De keukenbrigade heeft zeker zijn best gedaan, er wordt duidelijk met passie gekookt. Het viel mij persoonlijk een beetje tegen en ik vond de smaken niet bij elkaar passen. Er zijn aan de reacties te zien gelukkig ook heel veel mensen (de meesten) die het fantastisch vonden. Ieder zn mening.

Restaurant - 10 maanden geleden

Gelukkig zijn wij allemaal verschillend kwa mening en kwa smaak, anders is het erg saai in het leven...Bedankt voor u recentie... Trouwens 3 gangen bedoelt voor de kleine eters...

robin62

Wij zijn al meerdere keren wezen eten bij United Spices, maar elke keer vergeten een reactie achter te laten. Wat wij zo bijzonder vinden en waar we ook altijd voor terug komen is de verassings effect. Het eten is echt heerlijk en de bediening is goed en zijn heel aardig. Er zijn altijd dingen waarvan we in het eerste op zicht het nooit zouden eten maar het is altijd zo lekker klaar gemaakt echt gewoon smullen. Zeker een aanrader.

Gegeten op 20 juni 2014

trudy16

Hebben hier met ons vieren heerlijk gegeten absoluut top. Beslist een aanrader.
Spannend wat je te eten krijgt vanwege geen menu kaart. Alles biologisch.

Gegeten op 12 juni 2014

voedsoul10

Recensie
Heerlijk gegeten bij U. S. Op aanraden van vrienden de 5 gangen genomen. Geweldig. Wat een smaken kwamen er voorbij. Alles werd duidelijk uitgelegd. Gelukkig maar want er zaten gerechten bij die ik zeker niet van een kaart zou hebben gekozen.Vandaar dat ze die ook niet hebben. Ik zou er weinig van herkennen. Prachtig om je op 50e nog te kunnen laten verrassen met smaken.
Zalm was fenomenaal. Maar de kip met die zmak saus (zo klonk het) was super.
Vierde gang; mooi stukje sukade met lekkere portsaus. Vooral de risotto niet vergeten. Niet normaal. Gelukkig maar.
Dessert is ook een verhaal apart. Moest van onze vrienden de limoncello niet vergeten. Inderdaad een superdrankje!
Volgende week weer gereserveerd want dan hebben ze een nieuw menu. Eerst naar de bioscoop in Vlaardingen en dan weer lekker eten. Gelukkig speelt het NL elftal dan niet. Vlaardingen bevalt mij wel.
Groeten uit Rdam.

Gegeten op 6 juni 2014

Monica23

Gisterenavond weer heerlijk gegeten bij United Spices. Aangezien ze geen menukaart hebben, is het altijd weer een verrassing wat er geserveerd wordt. Inmiddels ben ik vaste klant, maar nog nooit heb ik twee keer hetzelfde gegeten en altijd is het eten weer boven verwachting. Gisteren rauwe zalm met heerlijke sausjes (het laatste stukje zelfgebakken brood gebruikt om de sausrestjes op te eten), pittige kip, heerlijk lamsvlees met aspergesalade, en een fantastische combinatie van verschillende kleine desserts. De eigenaren, Nico en Tulin, waren zoals altijd zeer vriendelijk en gastvrij. En alles heel goed betaalbaar! Een hoogvlieger!

b.j.dielemans

Op een zwoele zomeravond op het (kleine) terras, onze eerste kennismaking met United Spices. Het was druk en ook bij de buurman was het druk en daar erg veel lawaai en wolken sigarettenrook. Het 3-gangen menu met rauwe zalm, lamshaas en dessert was smaakvol. Bij het voorgerecht teveel verschillende sausjes op het bord. De bediening was in het begin vlot, maar later op de avond duurde het wel wat lang. Veel energie en tijd werd besteed om alle
gerechten en sauzen te benoemen.
Veelal ben je het alweer vergeten, als je eraan begint.

gbjdom

Ff lekker buiten eten, dus een tafel genomen. Tot onze verrassing
Allleen een fixed menu, geen keuzes.
Dus een drie gange menu besteld.
Voorgerecht rauwe zlm, lekker, maar te veel sausjes, fus de zlam proef je niet meer zo goed.
Hoofdgerecht angus berf. Niet gevraagd hoe we hrt wilen, rood of doorbakken, dus voor ons te foorbakken. Geen groente erbij en weinig saus.
Nagerecht een variatie van dingen, heel lekker.
De bestelde koffie werd als espresso gebracht. Dud niet goed.
Al met al, acceptabel mar geen hogvlieger
R

josgp

Zelf al járen in Vlaardingen wonend is United Spices voor ons een openbaring! We hoorden er af en toe in positieve zin van, maar kwamen er niet eerder toe te gaan. Vanavond wel en tot ons grote genoegen. Of het ging om de rauwe zalm met o.a. bloemen van Oost-Indische kers of gegrilde kip... alles smaakte ons fantastisch.
Bij elk gerecht werd begrijpelijk verteld wat de ingrediënten waren. Dat waren er overigens in alle gevallen te veel om te onthouden.
Wij namen het 3-gangenmenu en hadden er beslist voldoende aan, ondanks het feit dat de porties niet groot waren. Maar we arriveerden niet uitgehongerd en kwamen om lekker te eten, níet om ons vol te proppen..!
De service was eveneens goed. We werden ingehouden toegesproken op de momenten dat dit nodig was. Soms bracht de kokkin, die de sterren van de hemel kookte, de resultaten zelf naar ons toe, mét genoemde explicatie.
De ons bij de gerechten aangeraden huiswijnen [€ 3,75/glas] smaakten er goed bij.
De sfeer vonden wij goed: geen geschreeuw, hard gelach, popie-jopie gedrag. Iedereen onderhield zich rustig met de tafelgenoten, waardoor we elkaar uitstekend konden verstaan. Dat is wel eens anders... [Later realiseerden we ons dat de rust wellicht kwam door het ontbreken van muziek/muzak. 'n Goeie keuze; de terreur van de elders soms zo overheersende achtergrondherrie konden we missen als kiespijn].
Wat de inrichting betreft: netjes, maar zonder enige "sjeu". Het meubilair was in donkere, saaie tinten. Maar ook in de rest van het interieur misten we een paar 'puntige' accenten. De frutsels aan de wand waren m.i. in meerdere opzichten niets waard. Die vervangen door 'n paar goed aangelichte kunstwerken, ongeveer van het niveau, waarop de kookkunsten zich bevinden, zou de zaak sterk verbeteren.

Gegeten op 29 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over United Spices in Vlaardingen

Schrijf hieronder je recensie over United Spices. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.