a TripAdvisor company

3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 010 435 22 01

Proever32245

Via online reservering

Bij binnenkomst struikel je over de zakken houtskool. De oven is blijkbaar het centre piece in de keuken en de materialen tja toch ergens staan.
Gelukkig staat niet alleen de oven centraal. Het eten dat uit de oven komt is verrukkelijk.
Heerlijke verrassing dit pareltje in het centrum van Vlaardingen.
Het verrassingsmenu (United spices menu) is top. De rode wijn is prima op dit menu afgestemd. Geen poeha bediening in dit restaurant. Het eten en het eten alleen staat hier centraal.
yoghurt en vlees soep starter is top. Heerlijke tussengerechten met een spectaculair hoofdgerecht en een meer dan prima afsluiter. Dit restaurant kenmerkt zich met een goede prijs kwaliteitsverhouding. SSSHhhht niet doorvertellen dit restaurant is nu nog niet te druk en is waanzinnig goed.

Gegeten op 20 november 2015

grieta.buitelaar

Via online reservering

We wisten niet wat we moesten verwachten.We kregen geen menukaart,alleen de keus uit 3-of4gangen(met bijbetaling).Wij kozen voor 3 gangen.Het was vreemd Turks eten,wel lekker maar erg weinig.We hebben niet gevraagd of we erbij konden krijgen,ze boden het ook niet aan.Bediening was wel aardig,en de prijs redelijk.We kunnen er over meepraten.

Gegeten op 14 november 2015

Restaurant - 7 maanden geleden

Voor de Albert Heijn actie hebben we een een vast menu. Te vinden op onze site.
We denken dat we prima gerecht op tafel zetten voor € 13,75 per persoon.

h.lang1

Via online reservering

Het gerecht was verrassend,en dat zonder menukaart.de ruimte is gezellig door niet al te veel tafels.Door extra hapjes erbij te bestellen was het eten ruim voldoende.

Gegeten op 15 november 2015

carina_assenberg

Via online reservering

Het eten was gevarieerd en heerlijk! De bediening was wat tam. We misten enthousiasme en we moesten regelmatig wachten tot we konden bestellen.

Gegeten op 15 november 2015

d.vbohemen

Via online reservering

Er wordt met liefde gekookt in de open keuken. Dat zie je en dat proef je.
De bediening is vriendelijk. Ook de kokkin komt aan tafel om te vragen of het smaakt. Wij hadden een gezellige avond

Gegeten op 12 november 2015

mak49

wij hadden een 3 gangen diner van ah restaurantbon,
het eten was erg lekker maar weinig.
je moet er de hapjes bijnemen dan heb je een goede maaltijd.
verder was de sfeer en gastheerschap heel goed en gezellig.

Gegeten op 8 november 2015

edwin188

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Hebben het gerecht genomen dat werd geadviseerd. Hierbij werd goed rekening gehouden met een allergie die wij hadden. Heerlijke kleine gerechten werden er geserveerd. Aan het eind van de avond een heel voldaan gevoel zonder het idee te hebben heel veel gegeten te hebben. Wij hadden alle tijd om gezellig met elkaar te praten. Geen opdringerige bediening. Het restaurant wordt geleid door mensen waar het plezier van afstraalt. In tijden heb ik me niet zo op m'n gemak gevoeld. Wil je voor een goede prijs heerlijk eten in een leuke omgeving, bezoek dan United Spices.

Gegeten op 6 november 2015

john-d

Via online reservering

Heerlijk eten, een vriendelijk onthaal, een goede service wat mag je meer verlangen?
De gastvrouw staat achter het fornuis en kookt geïnspireerd mediterrane keuken met wereldinvloeden. Voor haar visie zijn labels als 'Franse keuken', 'Italiaans' beperkend, of er moet een nieuw etiket worden uitgevonden.

Gegeten op 1 november 2015

Dave74

Via online reservering

Weer heerlijk gegeten bij United Spices. Ditmaal met de AH aktie, en een gerecht extra erbij genomen. Weer van heerlijke combinaties mogen genieten, blijft een aanrader!

Gegeten op 31 oktober 2015

Moederdochteruitje

Via online reservering

Met vrienden uit eten geweest bij united spices. Wat een smaaksensaties!!!! Geweldig.
We aten met de AH actie, maar hebben er een extra gang bij genomen. Echt een aanrader. Alles met zoveel zorg klaargemaakt. Er wordt eerst gevraagd of ze ergens rekening mee moeten houden, zoals allergieen of iets dat je echt niet wilt eten. Normaal ben ik heel behoudend in het proberen van "nieuwe" dingen, maar hier hebben we ons laten verrassen. Bij elke gang kregen we uitleg van wat het allemaal was. ALLES was lekker. Gelukkig kregen we niet alles snel achter elkaar, waardoor je het gevoel zou krijgen dat je weer snel weg moet zijn voor de volgende. Echt een avondje uit. Hele vriendelijke mensen die ook nog de tijd nemen om met hun gasten te praten. Dit restaurant zou ik aan iedereen willen aanbevelen. Dank voor de gezellige avond.

Gegeten op 30 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over United Spices in Vlaardingen

Schrijf hieronder je recensie over United Spices. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.