Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van United Spices in Vlaardingen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 435 22 01

Wereldse smaken

Wat je zou proeven als je een hap van de wereld zou nemen. Smaken uit verschillende culturen die in volmaakte harmonie voor een culinair wereldwonder zorgen. Een heerlijke reis van vier gangen, waar ook vegetariërs meer dan welkom zijn.

jacqueline156

Via online reservering

Dit was voor mijn man en mij de tweede keer dat we hier aten. De eerste keer en nu weer waren we erg verrast vanwege het heerlijke eten. Vooral de diversiteit en de smaken die waren samen gevoegd. Je proeft dat het eten met liefde wordt klaar gemaakt. De bediening is erg behulpzaam en vriendelijk. Bij elk gerecht vertellen ze wat het is en hoe het is klaar gemaakt. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 24 januari 2015

eli1986

Via online reservering

Helaas had ik meer van dit restaurant verwacht in verhouding tot de prijs wat we ervoor betaalden. Smaakcombinatie pasten naar mijn mening niet geheel bij de gerechten. Al met al de hoge recensies van iens voldoet niet aan mijn verwachting. Wat betreft de service, dit was aardig. Maar dat mag je minstens verwachten tav de prijsverhouding. Daarnaast moesten wij lang wachten op ons eten. Kortom voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 26 december 2014

dieneke1

Heerlijk gegeten op een donderdagavond. Het restaurant zat vrij vol. De ontvangst was erg vriendelijk. We kozen voor een vier gangen verassing menu, het concept wat ze tot nu hanteren. Vooraf een heerlijke kabeljauw in een mango saus, die sprong er voor mij uit. Daarnaast ook het nagerecht, een mousse en ijs met knetterspul, wat je vroeger at als klein kind. Alles was een ware smaaksensatie.

Gegeten op 4 december 2014

Jessica81

Heerlijk gegeten. Heel gevarieerd. Ook de limoncello van het huis is echt een aanrader. Het personeel is heel vriendelijk en doet ontzettend hun best om de gasten naar tevredenheid te bedienen. Bij ieder gerechtje wordt een korte beschrijving gegeven. En komt de kokkin zelf een gang serveren. Een aanrader.

Gegeten op 21 november 2014

lieselotslingerland

Via online reservering

Eten zeer bijzonder en lekker. Elke bord een kunstwerkje. Alle ingrediënten werden benoemd en indien gewenst uitgelegd.
Bediening: Water werd nooit gebracht (3x vragen). Onze avond hadden twee personen een 3 gangen menu en twee een 5 gangen menu maar dat bleek te ingewikkeld. Men raakte in de war en we kregen het verkeerde aantal gangen. De prijs was daardoor hoger dan verwacht maar verder niet nagerekend. Het eten was te goed om daar over te mopperen.

Gegeten op 21 november 2014

Restaurant - 2 maanden geleden

Goedendag. Volgens mij heb ik 2x 27,50 en 2x 39.95 afgerekend voor de menu's. Mocht dit niet zo zijn dan moet het verschil aan u teruggegeven worden. Kunt u mij een foto van de afrekening toesturen naar info@unitedspices.nl met uw bank nr?
Vriendelijke groet Nico vd Veerdonk

Proever in spe - 2 maanden geleden

Hallo Nico,
Dat vindt ik zeer netjes! Dank u wel. Ik zal eens kijken of ik de bon nog heb en zal een e-mail sturen met de onduidelijkheidspunten :). Groetjes, Lieselot

Vriesjol

Via online reservering

Heerlijk avondje uit in een ongedwongen sfeer, waarvan je weet dat het eten altijd goed is. Ook nu weer heerlijk gegeten. Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding. Zeer gastvrije vriendelijke bediening met een persoonlijke benadering.

Gegeten op 17 oktober 2014

Esther81

Heerlijk gegeten bij United Spices. Vijfgangenmenu besteld, elk gerecht was perfect. Vierde gang was zalm met daarbij dillesaus en rode biet en een saus van rode biet, dit gerecht vond ik wat minder aangezien ik het teveel smaak vond. Naar mijn idee was een saus voldoende. Heerlijk dessert! Op de website staat dat het restaurant een huiskamersfeer wil uitstralen en laagdrempelig wil zijn maar bij elke gang hetzelfde bestek te moeten gebruiken vind ik wat minder. Verder een fijne avond gehad met uitstekende en vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 26 september 2014

daan53

Het eten is in één woord: heerlijk! Super gevarieerd! Ook de bediening is persoonlijk, down to earth en correct. We hebben zelfs een potje van de heerlijke marinade mee naar huis gekregen, zodat we de heerlijke kippenborst thuis na konden maken! Het decor is gemoedelijk, huiselijk. Wij zaten eerst op het terras, in een gezellig straatje in Vlaardingen, waar de tafels een beetje wankelen, vandaar een klein puntje aftrek. Absoluut een aanrader!

Gegeten op 27 augustus 2014

Restaurant - 5 maanden geleden

Bedankt voor de mooi recensie, de saus die ik mee gegeven heb, is nadat uw de kip geroosterd heeft te gebruiken. Vriendelijke groet United Spices

Lovefood89

Afgelopen vrijdag een bezoek gebracht aan united spices. De verwachtingen waren hooggespannen door de hoge cijfers die dit restaurant heeft gekregen op iens. Het viel mij eerlijk gezegd een beetje tegen. Het voorgerecht was een goede soep, het hoofdgerecht bestond uit twee kleine stukjes lamskotelet (welke gegrild waren op de BBQ en goed smaakten) met twee sausjes die ik er niet bij vond passen. Er werd hier rijst bijgeserveerd die nogal droog en smaakloos was. Groenten ontbraken. Het dessert bestond uit verschillende elementen. Een stukje ijs (de smaak was me niet duidelijk), een dotje room, een stukje ijstaart en een stukje chocoladetaart. Afzonderlijk smaakten deze elementen best prima, maar het geheel vond ik niet bij elkaar passen. De borden waren daarnaast slordig opgemaakt. Ik heb gemixte gevoelens aan united spices overgehouden, maar ik vond het het geld niet waard.

Gegeten op 25 juli 2014

Restaurant - 7 maanden geleden

Huisgebakken brood.
Gazpacho met een schuim van gazpacho. Bereid met gepofte groentes en visdraadzeewier.
lamskotelet uit de houtskooloven, witte bonen creme met een een beetje madamme jeanette. Rijst op Turkse wijze.
Slagroom mascarpone, kersen parfait, chocolade, cake witte chocolade pannacotta.

Proever in spe - 7 maanden geleden

De keukenbrigade heeft zeker zijn best gedaan, er wordt duidelijk met passie gekookt. Het viel mij persoonlijk een beetje tegen en ik vond de smaken niet bij elkaar passen. Er zijn aan de reacties te zien gelukkig ook heel veel mensen (de meesten) die het fantastisch vonden. Ieder zn mening.

Restaurant - 7 maanden geleden

Gelukkig zijn wij allemaal verschillend kwa mening en kwa smaak, anders is het erg saai in het leven...Bedankt voor u recentie... Trouwens 3 gangen bedoelt voor de kleine eters...

robin62

Wij zijn al meerdere keren wezen eten bij United Spices, maar elke keer vergeten een reactie achter te laten. Wat wij zo bijzonder vinden en waar we ook altijd voor terug komen is de verassings effect. Het eten is echt heerlijk en de bediening is goed en zijn heel aardig. Er zijn altijd dingen waarvan we in het eerste op zicht het nooit zouden eten maar het is altijd zo lekker klaar gemaakt echt gewoon smullen. Zeker een aanrader.

Gegeten op 20 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over United Spices in Vlaardingen

Schrijf hieronder je recensie over United Spices. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.