a TripAdvisor company

foto's van United Spices in Vlaardingen - 1 foto's van United Spices in Vlaardingen - 2 foto's van United Spices in Vlaardingen - 3 foto's van United Spices in Vlaardingen - 4 foto's van United Spices in Vlaardingen - 5 foto's van United Spices in Vlaardingen - 6 foto's van United Spices in Vlaardingen - 7 foto's van United Spices in Vlaardingen - 8 foto's van United Spices in Vlaardingen - 9

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 435 22 01

Wereldse smaken

Wat je zou proeven als je een hap van de wereld zou nemen. Smaken uit verschillende culturen die in volmaakte harmonie voor een culinair wereldwonder zorgen. Een heerlijke reis van vier gangen, waar ook vegetariërs meer dan welkom zijn.

roland13

Via online reservering

Bij vlagen goed eten, vooral het voorgerecht (die was wel een dikke 9) wij hadden het 4 gangen menu, de tussengerechten was het allemaal net niet, vooral vergeleken met het voorgerecht, vooral de vega gerechten. Het hoofdgerecht bestond uit een homp vlees, wel goed bereid, maar teveel voor de hoeveelheid kleine gerechten die je krijgt,, een 6,5..
Het toetje was weer van top kwaliteit! Maar voor de 35 euro voor het geheel, is een 7 echt de max
Service was vooral informeel, verschillende mensen, en bij de extra sausjes leek de mayo oud, geef dan aan dat de mayo op is. Geen voldoende.
Aankleding is simpel.

Het idee is erg leuk: eten wat de pot schaft, maar er is nog wel ruimte voor verbetering

Gegeten op 22 mei 2015

Restaurant - 1 week geleden

Alles is vers. Misschien niet de smaken die u gewend bent.

Evanderdoe

Via online reservering

Het eten was lekker. Het personeel vriendelijk. Ze konden alleen de drukte niet aan. Iets te drinken krijgen was lastig. Verder hebben we 4 uur gezeten voor 4 gangen. Na 2,5 uur hadden we alleen het voor en tussengerecht gekregen. Dat duurt voor mij veel te lang.

Gegeten op 23 mei 2015

christina10

Via online reservering

Het concept van dit restaurant spreekt ons erg aan. Er is een keuze uit een drie, vier of vijfgangen diner. Verder is er geen menukaart maar kan je wel aangeven wat je echt niet lust. Hier wordt dan rekening mee gehouden. Het verrassingseffect van iedere gang vinden wij erg leuk en doordat het steeds kleinere hoeveelheden zijn is het goed te doen om de vijfgangen te nemen. Wie verwacht dat je bij united spices veel van hetzelfde krijg komt van een koude kermis thuis en kan hier beter niet gaan eten. Wij vonden alle gangen erg lekker. De ingrediënten waren vers en goed bereidt en de smaken (zeker uit de kooloven) waren heerlijk. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Goed sfeer en fijne bediening.

Gegeten op 23 mei 2015

arne1

Na jaren voorbij lopen, uiteindelijk toch eens gaan eten bij United Spices. Wat hebben we spijt dat we hier niet eerder zijn gaan eten. Vooraf genieten we van de eerste gangen in het laatste zonnetje van deze mooie zondag. Daarna blijven we binnen verder genieten, want United Spices doet in alle opzichten zijn naam eer aan. Wat een smaken die zich verenigen... telkens heerlijke onverwachte combinaties. Echt meer dan geweldig gegeten!

Gegeten op 10 mei 2015

corry25

leuk restaurant, wij gingen voor het vijf-gangen menu, de verschillende gerechten die we voorgezet kregen waren heerlijk en de persoonlijke uitleg over de gerechten gaf er een smakelijk tintje aan .. had toch bij het hoofdgerecht (in ons geval alleen vlees) er toch iets bij gehad qua groente en/of aardappeltjes .. voor mijn vrouw was het genoeg ... voor de rest niks dan lof over de inzet en enthousiasme van de eigenaar en eigenaresse ... voor ons zeker voor herhaling vatbaar... top

Gegeten op 26 april 2015

ricardo22

Goed en verrassend lekker eten voor een acceptabele prijs. Fijn bediening en uitleg over de gerechten.
Prettige sfeer en goede sfeermuziek. Een aanrader als je van de mediterrane keuken houd.

Gegeten op 3 april 2015

Naat20

Leuk sfeervol ingericht " familie restaurant ". We komen hier geregeld en is altijd weer een verrassing wat de chef kok ( eigenaresse) bedacht heeft. Het zijn vaak bijzondere combinaties zoals witvis met mango saus en veel smaakvolle kruiden zoals koriander of munt. Wij vinden het vooral erg knap dat de chef kok alles zelf doet en het eten altijd vers, bijzonder en warm is als het gereserveerd wordt. De eigenaar in de bediening is soms een beetje dromerig en daardoor kan het wat langer duren voordat je glas bijgeschonken wordt maar wij maken hier nooit een probleem voor, hun enthousiasme voor eten maakt alles goed!

Gegeten op 12 februari 2015

Carola_1

Gisteravond heerlijk gegeten in dit knusse restaurantje. De eigenaresse/chef heeft ons heerlijk verrast met kleine hapjes die heel origineel en lekker waren. Deze bedenkt ze zelf heb ik begrepen! Je proeft de passie waarmee alles wordt bereid en de versheid van de ingrediënten die voor de gerechten worden gebruikt. Bediening top en heel vriendelijk. Een aanrader, ik ga hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 26 maart 2015

Marielle75

Via online reservering

Heerlijk eten, je proeft dat het met liefde en passie gemaakt wordt. Het restaurant is eenvoudig maar netjes. Waar het om draait is het eten. Een leuk concept waarbij je lekker niet hoeft te kiezen wat je wilt eten je eet wat de kokkin heeft gemaakt waarbij je allerlei verschillende dingen proeft. En de bediening is vriendelijk en service gericht. Ga zeker nog een keer

Gegeten op 13 maart 2015

marlies69

De kleine hapjes waren bijna allemaal lekker, een leuk en verrassend alternatief voor een maaltijd. De bediening (eveneens kok?) straalde uit dat ze het prettig vinden hun werk te doen . de sfeer is ongedwongen, kortom een aanrader!

Gegeten op 15 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over United Spices in Vlaardingen

Schrijf hieronder je recensie over United Spices. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.