Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Pezzaz

2. Frans-internationaal
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 040 291 27 25

brianS

Er was een gezellige sfeer. Het was mooi met de schilderijen en de kaarsjes alleen er hingen lampen bij de bar en die pasten niet zo goed bij sfeer. de borden waren om gewisseld. Verder was het goed.

Gegeten op 16 januari 2015

stephanie37

Gezellige sfeer, heerlijk eten, fijne service. Open keuken dus leuk om te zien wat de kok doet. Menu's goed maar kaart ook. Niet te duur, gewoon goed!

Gegeten op 4 april 2014

Winibaldi

Warm aandoende inrichting, voldoende ruimte tussen tafels, met tafellinnen gedekte tafels, gemotiveerde attente bediening, prima eten, keuze uit meerdere betaalbare open wijnen... Kortom, zo hoort een restaurant te zijn. Kwaliteit prijs verhouden zich uitstekend. Een betaalbaar restaurant met stijl voor een breed publiek.

HDroppert

We waren met vrienden bij Pezzaz. Het is een gezellig restaurant met open keuken. We hadden een drie gangen verrassingsmenu. Vooral het hoofdgerecht (haas) was heel goed. Het kaasplankje en dessert ook. Het wijn arrangement was prima. Het blijft een aanrader voor een heel redelijke prijs.

Gegeten op 23 november 2013

Lonneke78

Het eten is goed! Helaas is de bediening een heel stuk minder! Erg jammer als je niet gastvrij ontvangen wordt. Ook al is het eten goed, dan kan de bediening de reden zijn om niet meer terug te komen!

Gegeten op 26 oktober 2013

Mbdehaas

Wat een parel van het zuiden! Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. 30 euro voor een mooi viergangen menu, in de grote stad kun je het wel vergeten. Wij hebben heerlijk genoten en komen graag nog een keer terug

Gegeten op 16 augustus 2013

hansv

Sinds dit restaurant niet meer onder de Listers vlag opereert, is het er nog beter geworden. Uitstekend gegeten, al was de kalfszwezerik wat zompig. De belofte dat deze krokant moet zijn zal toch niet op het uitgebakken stukje spek slaan? Prima verzorgde gangen, en prima aandacht voor de kinderen die mee waren gegaan. hulde, goede initiatieven.
De gerechten worden mooi opgediend, het gegrilde kalfsvlees perfect gegrild.
Zeer attente bediening, uitermate correct en vriendelijk. Qua prijs zitten ze toch behoorlijk hoog, het kan voor minder. 3 volwassenen en 1 kind en dan toch 180 euro. Das toch fiks.

Gegeten op 15 augustus 2013

IrisW82

Omdat we niet bekend zijn in de omgeving van Nuenen even op Iens gekeken naar de recensies van de diverse restaurants in het dorp. Op basis hiervan gekozen voor Pezzaz. En wat bleek, mijn voorgangers hadden niets te veel geschreven. Perfecte prijskwaliteitsverhouding. Erg goed eten voor een vriendelijke prijs. Vriendelijke bediening, sjieke uitstraling en heerlijk eten. We wonen niet om de hoek, maar wie dat doet of een aantal dagen overnacht (zoals wij) in deze omgeving zeker de moeite waard.

Gegeten op 10 augustus 2013

JulioNicole

Wat een verrassing! Heerlijke gerechten, goede wijnen en een onbedwongen sfeer. Het BOB-wijnmenu (halve glazen) vond ik echt top en erg origineel. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gegeten op 20 april 2013

roog80

Met 5 man in Nuenen gaan eten, omdat we daar in het Van Gogh kerkje een bruiloft hadden bijgewoond. Via Iens bij dit restaurant terecht gekomen. We hadden niet gereserveerd, maar konden toch met 5 personen terecht. Sfeervolle ambiance met een halfopen keuken en een mooi aangekleed restaurant. De bediening is vriendelijk en snel. Ondanks de drukte hebben we niet lang op ons eten hoeven wachten. Een driegangenmenu kan al vanaf 23 euro, terwijl de kwaliteit van het eten bovengemiddeld is. Alle gerechten waren smaakvol en goed uitgebalanceerd. Daarnaast is er een uitgebreide keuze in menu's oplopend tot zo'n 40 euro exclusief drank. Wijnarrangementen ook mogelijk (hebben we niet gedaan), zelfs een BOB-arrangement met halve glaasjes. Aardig bedacht, maar voor een echte BOB toch wat veel alcohol bij 3 tot 5 gangen. Wel erg geschikt voor personen die graag een wijntje nemen, maar de volgende dag ook weer fris willen zijn. Al met al een geslaagde avond.

Gegeten op 26 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Pezzaz in Nuenen

Schrijf hieronder je recensie over Pezzaz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.