a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Frans-internationaal
  1. Toon telefoonnummer 040 291 27 25

Puur eten bij Pezzaz

Geniet van de internationale keuken bij het sfeervolle restaurant Pezzaz. Het restaurant streeft naar passie, enthousiasme, ziel en zaligheid, attentie en het verwennen van de gasten!
Hier eet je eerlijk eten, puur gekookt met herkenbare producten. Geniet van de sfeervolle ambiance en een smakelijk gerecht, met een persoonlijk tintje!

janf

Met mijn zaken vrienden voor de zoveelste keer bij dit voortreffelijke restaurant in van Gogh Village Nuenen gegeten. Zoals altijd was de bediening, met Sandra als zeer gastvrije en zeer creatieve wijnkenner de gastvrouw, weer perfect. En vanzelfsprekend waren de kookkunsten van Andreas en zijn team weer buitengewoon.Prijs kwaliteit zijn hier top!

Gegeten op 13 juli 2016

winn

Het restaurant ligt aan de rand van het centrum. Er is geen terras. Binnen is het netjes en sfeervol ingericht. De opstelling van het interieur is ruim en gevarieerd. De keuken is open en vanaf je tafel kun je de koks aan het werk zien. Het personeel en de gastvrouw zijn erg vriendelijk. De bediening is professioneel. Het eten is van goede kwaliteit en wordt netjes opgemaakt. Tussen de gangen zit voldoende tijd. De menuprijzen zijn gunstig en geven voldoende keus. A la carte is ook mogelijk. De huiswijn is goed en wordt in een karafje geserveerd.

Gegeten op 17 juni 2016

lianne24

Erg gezellig ingericht restaurant, goede sfeer, attente bediening, meerdere keuze menu's en a la carte. Menu prijzen zeer gunstig, goede prijs kwaliteit verhouding. A la carte prijzig. Als je een glas wijn besteld krijg je deze vanuit een klein karafje geserveerd. Goede huiswijn. Lekker brood met boter en karaf water geen probleem. Echt een aanrader dit restaurant.

Gegeten op 8 april 2016

noortjeb

Afgelopen zondag met het hele gezin gezellig gaan eten (6 volwassenen). Het Pezzaz menu was een mooie samenstelling van verschillende gerechten en voor ieder wat wils. Gezien ik lactose-intolerant bent, vroeg ik om de allergenenkaart, maar er werd aangegeven dat alles mogelijk was en dat was ook zeker waar. Als voorgerechten hadden we de bonbon van schaaldieren met heilbot, de salade met tempura garnalen en de gemarineerde zalm, alle gerechten waren mooi van formaat en goed in smaak balans. De pasta moet hoenderfilet was door de aangepaste saus (lactose-vrij) wat steviger van smaak dan het originele gerecht, maar van mij mogen de smaken ook wat uitgesproken zijn. Alle hoofdgerechten of het nu vis, vega of vlees was vielen zeer in de smaak. Wij hebben heerlijk gegeten, maar zeer vriendelijk en goed geïnformeerd personeel. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 3 april 2016

Zweedse_chef

Na een rondleiding door Nuenen over Vincent van Gogh in dit restaurant hebben we met een groep hier gegeten. We konden in een ruimte aan de zijkant plaatsnemen, wat afgezonderd van andere gasten. Wel zo prettig omdat groepen doorgaans wat luidruchtiger kunnen zijn. Het driegangenmenu was prima, alleen het nagerecht viel wat uit de toon. Dat was qua smaak te vlak en leek te laat uit de koeling gehaald. Op de service was niets aan te merken. Kortom, een prima locatie om met een groep te eten.

Gegeten op 28 januari 2016

CarelCuisson

Lekker gegeten! Niet heel verrassend maar prima van smaak. Met name de goed service viel me op. We kwamen met 20 mensen tegelijk binnen, verschoven regelmatig van stoelen, en alsnog ging er eigenlijk niks mis. Al het eten was op tijd klaar en de drankjes kwamen telkens bij de juiste persoon terecht.

Gegeten op 23 januari 2016

inekevanrooijen

Heerlijk gegeten. Het 4 gangen pezzaz menu is echt een aanrader. In de basis wat eenvoudige gerechten maar perfect bereid en subliem op smaak. Echt genoten! De bediening is attent en gastvrij. Complimenten aan de keuken en het personeel op de vloer.

Gegeten op 22 januari 2016

Winibaldi

Wat een genot wanneer een restaurant zo constant blijkt. Opnieuw genoten van attente bediening, uitstekende keuken, prettige open en toch warme inrichting met zicht op open keuken en goed ingespeeld team. Pure eerlijke smaken, leuk geserveerd en voor een breed publiek. Complimenten en volgens mij mijn eerste 10 voor bediening vanaf reservering tot ontvangst tot wijnadvies tot jassen aanreiken prettig correct en toch spontaan.

mia12

Erg leuk en lekker restaurant. Prijs - kwaliteit is top! Goede bediening en menu's zijn smakelijk. Vooral met bijpassend wijnarrangement. Aanrader!

Gegeten op 5 december 2015

HDroppert

We hadden met de familie een heerlijk etentje bij Pezzaz. Wij hadden een verrassingsmenu, beginnend met een heerlijke herfst salade, vervolgens kabeljauwfilet met runderwang (top). De parelhoender vonden wij ook uitstekend en het dessert was prima, zowel zoet als kaas.
De prijs-kwaliteitsverhouding bij Pezzaz is zeer goed.

Gegeten op 14 november 2015

Schrijf zelf een recensie over Pezzaz in Nuenen

Schrijf hieronder je recensie over Pezzaz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.