a TripAdvisor company

foto's van Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel in Haarlem - 1 foto's van Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel in Haarlem - 2 foto's van Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel in Haarlem - 3 foto's van Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel in Haarlem - 4 foto's van Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel in Haarlem - 5 foto's van Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel in Haarlem - 6 foto's van Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel in Haarlem - 7 foto's van Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel in Haarlem - 8 foto's van Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel in Haarlem - 9 foto's van Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel in Haarlem - 10 foto's van Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel in Haarlem - 11

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 526 06 90

Turkse specialiteiten

De verfijnde smaken uit het oude Constantinopel. Bij de overheerlijke gerechten serveert het restaurant exclusieve Turkse wijnen die je zeer zeker zullen verrassen. Geweldige smaakexplosies in dit gezellige familierestaurant.

Bianca73ejvanderkamp

Via online reservering

heerlijk gegeten gisteravond, we hadden een voorgerecht met allemaal verschillende dingen met brood erbij en als hoofdgerecht de mixed grill en een visgerecht met verschillende soorten vis in een saus. De bediening was erg vriendelijk en hulpvaardig.
zeker voor herhaling vatbaar

Gegeten op 9 juli 2016

ulpopolis

Via online reservering

Lekker gegeten ossehaas, lamskoteletjes diverse gegrillde gerechten aanwezig. Goede opmaak, voldoende, verse groentes goed bereid.
Bediening uitstekend, persoonlijk, sfeer intiem, niet te veel lawaai.
We komen hier zeker terug.

Gegeten op 17 juni 2016

greta

wij hebben vegetarische gegeten bij Constantinopel. Vooraf huisgemaakte humus met heerlijk vers brood. Vervolgens de bladerdeeg gevuld met kaas en spinazie en de aubergine met yoghurt knoflook saus en oesterzwammen. Beide gerechten waren verukkelijk. We hebben de menu's gedeeld en dit paste erg goed bij elkaar. De bulgur en salade erbij waren ook erg lekker. Door dit heerlijke eten en de gastvrije en relaxte sfeer ga ik zeker nog eens terug naar dit restaurant en kan ik het aan iedereen aanbevelen. Vergeet niet te reserveren want er zijn niet zo veel tafeltjes.

Gegeten op 27 mei 2016

Chefhans

Het moment dat je binnen stapt in dit restaurant heb je net het idee dat je bij de restauranthouder op bezoek komt. Het is erg gemoederlijk en pa en ma staan in de keuken en dochter serveert iedereen met een glimlach op haar gezicht. Je hebt hierdoor het idee dat je in een warm bad binnenkomt ondanks de doorsnee inrichting.

Het eten is prima en de bediening ook.

Gegeten op 26 februari 2016

patrick183

Via online reservering

Het eten was fantastisch, de bediening heel attent, echter is het interieur behoorlijk sfeerloos. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 15 mei 2016

ilse53

Via online reservering

Prima gegeten bij dit restaurant, heerlijk voorgerecht voor 2 personen met diverse Turkse specialiteiten (sommige gerechten iets aan de zoute kant, persoonlijk). Hoofdgerecht lam en vis en erg fijn dat je een keuze kon maken voor een kleine portie!
Heerlijk dessert met huisgemaakte baklava, heerlijke verse nootjes.

Een aanrader, wij komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 30 april 2016

david99

Via online reservering

Bij binnenkomst werd netjes onze jas aangepakt en we mochten zelf een tweepersoonstafeltje uitkiezen. Heel vriendelijk. Zeer attente bediening ook, zonder opdringerig te worden. Vooraf had ik een eenpersoons proeverijtje van voorgerechten, bestaande uit twee warme dingen en allemaal smeerseltjes zoals humus, en andere heerlijke dingen. Alles perfect op smaak, veel variatie en perfect Turks brood erbij en als het brood niet genoeg is, krijg je er nog wat bij. Bij het afruimen werd ook heel lief gevraagd of we wat over was nog bij het hoofdgerecht wilden laten staan.
Hoofd had ik de mixed grill Constantinopel. Mooie stukjes vlees, heerlijk gekruid, kip en gehakt goed gaar en rund en lam mooi rosé. Standaard bulgur en rijst er bij. Frietjes moet je apart bestellen en betalen als je wilt. De nagerechten op de kaart leken ons heerlijk, maar het ging echt niet meer passen. Het restaurant is meer een eettentje. Simpel maar heel netjes. Er konden zo te zien maximaal 24 mensen tegelijk eten, dus niet heel groot. Toiletten (gore toiletten vind ik de grootste afknapper) simpel, perfect schoon en met papieren handdoeken. Aanrader. Gaan we zeker nog eens naar terug.

Gegeten op 30 april 2016

anneliesbruins

Via online reservering

Zo vaak hier langsgefietst maar nooit geweten dat je hier zo lekker kan eten.
Vriendelijke sfeer en bediening.
Een aanrader!

Gegeten op 26 april 2016

Jstt

Via online reservering

Op 23 april wederom heerlijk gegeten bij Constantinopel. Van het voorafje met de verschillende lekkere hapjes tot het toetje met het vogelnestje met mozzarella uit de oven, allemaal ronduit heerlijk. Zeer vriendelijke bediening. Beveel dit restaurant zeer aan. Een tip reserveer wel van tevoren want het loopt zi te zien prima, en terecht.

Gegeten op 23 april 2016

jonne50

Via online reservering

Wij eten regelmatig bij dit gezellige Turkse restaurant. De familie die het runt is ontzettend aardig. Ze doen er alles aan om het naar je zin te maken. Ik vind de sfeer heel aangenaam. Het restaurant is niet groot en voor een Turks restaurant sober ingericht, niet al te veel tierlantijnen. Rustige Turkse muziek op de achtergrond. De kaart is redelijk uitgebreid en voor mij zijn er genoeg vegetarische gerechten. Eigenlijk is alles even lekker. Van een aantal gerechten kun je ook een kleine portie krijgen. Ik vind dit restaurant een absolute aanrader. Wij gaan er graag met mensen naar toe die we uit eten nemen.

Gegeten op 22 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.