• foto's van Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel in Haarlem - 1

Toon telefoonnummer 023 526 06 90

• 8.8 10 61

• 9.0

• 7.8

Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel doet mee!

Reserveer nu!

Turkse specialiteiten

De verfijnde smaken uit het oude Constantinopel. Bij de overheerlijke gerechten serveert het restaurant exclusieve Turkse wijnen die je zeer zeker zullen verrassen. Geweldige smaakexplosies in dit gezellige familierestaurant.

bernard9
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na veel over dit restaurant gelezen te hebben, ging ik er vandaag eindelijk een keer heen. Ik ben het helemaal eens met de andere recensies dat dit restaurant een aanwinst is voor Haarlem en al zeker voor het noordelijke deel van de stad. Heerlijk, malse vlees gerechten (ook in een pittige variant voor de hitte bestendige tong), smaakvolle wijn op de juiste temperatuur en aardige, vriendelijke en vooral niet opdringerige gastheren. Ik vraag me alleen af hoe ik zo'n restaurant bijna 4 jaar praktisch naast de deur kan hebben en er niet veel eerder van wist. Het zal zeker niet zo lang zijn voordat ik weer terug ga.

monique182
  • Recensies in de laatste twee jaar

Samen met 3 vriendinnen hier tijdens de restaurantweek terecht gekomen. Maar10 minuten lopen van het station. Een klein restaurant met een ietswat simpele uitstaling waar je niet zo snel naar binnen zou gaan. Maar wat verassend was vervolgens het heerlijke Turkse eten, de gastvrijheid en de service. Van de Mezze, de hoofdgerechten met vlees en vis tot en met het dessert, echt heerlijk! De mensen zijn vriendelijk, gastvrij en je wordt zelfs in je jas geholpen. Ik zou zeggen: loop er eens naar binnen!

Gegeten op 23 maart 2014

jörgen3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een verrassing! Dit kleine restaurant ligt op een klein kwartier lopen buiten het centrum. De inrichting is simpel, bijna kneuterig, maar daardoor eigenlijk ook weer heel uitnodigend. We zijn afgeweken van de kaart en hebben de eigenaar/kok gevraagd om ons een combinatie van echt turkse gerechten voor te schotelen. Eén woord: heerlijk!!
De bediening is zeer vriendelijk, beleefd en erg attent, t/m de deur open houden bij vertrek. Wel reserveren, het aantal plaatsen is beperkt.

maurice38
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond 16-3-2014 werd ik door mijn ouders uitgenodigd om eens gezellig mee te gaan uit eten in een Turks Restaurant te Haarlem...Zelf was ik er nog nooit geweest...Maar mijn ouders zijn al aantal keren wezen eten in dit restaurant....Daar ik zelf ook werkzaam in de Horeca ben..was ik uiteraard zeer benieuwd naar dit restaurant...Gezien k zelf kritisch ben..ben k graag meegegaan...Bij binnenkomst werden we zeer vriendelijk verwelkomd door de zoon van de eigenaar en eigenaresse...Hij nam onze jassen in ontvangst..en begeleidde ons naar onze tafel..Deze was netjes en keurig opgedekt...hij ging weg..en kwam vervolgens onze drankjes opnemen...en even later kregen wij de menukaart...Deze kaart was zeer uitgebreid...en voor ieder wat wils...Of je nu vegetarisch bent...graag vis eet...Of vlees..het kan er allemaal...Ik koos zelf voor lamsballetjes met knoflook en tomatensaus als voorgerecht..en nam Mixed Grill Constantinopel voor 1 persoon als Hoofdgerecht....Het eten kwam vrij vlot...en was zeer goed van smaak...Wat bijzonder is te noemen..is dat de Chefkok geen zout gebruikt in het eten..Maar diverse speciale kruiden..Hierdoor komen de smaken van het vlees vele malen beter tot hun recht..Als dessert had ik gekozen Maras..Dit is Vanille ijs..met vers fruit,slagroom en warme chocoladesaus...Tijdens het eten kwam zowel de zoon..alsmede de eigenaresse diverse keren langs onze tafel om te vragen of alles naar wens was....Uiteraard was dit zeker het geval....De indeling van het restaurant..was erg netjes..verzorgd en(belangrijk) huiselijk!!!..Je voelt je echt op je gemak als je hier gaat eten...Na afloop kwam ook de Kok nog even langs de tafel,om te vragen of het allemaal naar wens was geweest.....Ik kan alleen maar zeggen..Hulde voor dit fenomenale restaurant...Het was mijn eerste bezoek..Maar ik garandeer...er zullen er zeker meerdere volgen!!!...Met vriendelijke groeten..Maurice Smolenaars..te Heerhugowaard

Gegeten op 16 maart 2014

rbh69
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten: puur, vers en authentiek met liefde bereid. Dit is mijn 5e recensie en ik ben nog steeds van mening dat dit een aanrader is voor mensen die rustig en gastvrij willen genieten van eerlijk voedsel.

Gegeten op 2 februari 2014

Frans-57
  • Recensies in de laatste twee jaar

Aan het einde van een gezellig dagje uit met vrienden in Haarlem hebben we heerlijk en erg gevarieerd gegeten in dit restaurant.
Vooraf snoepen van een grote diversiteit aan verrassend lekkere Turkse hapjes.
En voor ieder wat wils bij het erg goed verzorgde en bijzonder smakelijke hoofdgerecht.
De bediening was attent en bijzonder vriendelijk, een oprecht mooie combinatie van gastvrijheid en goede kwaliteit.
Kortom een aanrader en een voor ons prachtige afsluiting van een heerlijk dagje Haarlem.

Gegeten op 25 januari 2014

frank122
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op basis van de recensies hier dit restaurant bezocht. Wij zijn "de betere restaurants" gewend en dan is dit wel een tegenvaller. Bij binnenkomst was er geen tafel terwijl wij hadden gereserveerd. Dus wachten bij een tafeltje bij de toiletten. Vervolgens in het restaurant zitten wachten aan een vier persoons tafel tot dat een twee persoons tafel beschikbaar was. Dat duurde niet lang maar toch, zo hoort het niet.

Eten was best redelijk maar niet wat wij gewend zijn. Voor andere gasten misschien een 9 maar ik kom niet verder dan een 6. De ambiance is ronduit slecht. Ongezellig interieur zonder enige sfeer, ondermeer door de slechte verlichting.

Positief is de vriendelijke bediening. Ook de kok kwam nog even informeren dus dat zit wel goed. Samengevat, voor de gemiddelde restaurantbezoeker waarschijnlijk een goede keuze maar voor ons eenmalig.

Gegeten op 4 januari 2014

desmektgoe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een feestje is het om hier te eten. De vriendelijkheid van de bediening, het heerlijke eten. Vooral de meze's zijn erg lekker!

Gegeten op 29 december 2013

rbh69
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vooraf de Constantinopel voor 2, die zoals gewoonlijk heerlijk was. Tafelgenote had zeebaars en ik het bladerdeeg gevuld met spinazie en walnoten: we hebben werkelijk geen enkel minpuntje aan het eten of de bediening kunnen ontdekken. Wat een superrestaurant is dit toch!
Het decor wordt steeds gezelliger, en het belangrijkste: het is erg schoon.

Gegeten op 26 november 2013

gryz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was weer een feest. Deze keer waren we met ons vieren. Ik heb bewust voor Constantinopel gekozen want ik wilde er zeker van zijn dat mijn gasten niet teleurgesteld zouden worden. En de lat was best hoog omdat mijn gasten uit Italië komen.
Na het einde van de maaltijd zeiden ze: "zo heerlijk gegrild vlees hebben we nog nooit gegeten!" (ze hadden de Constantinopel mix grill voor 2). Ik koos sehzaze kebab (ossenhaas) en er werd gevraagd of ik pittig of mild wilde. Ik koos voor pittig en dat was het ook, maar erg lekker Mijn man koos voor tire kebab (kalfsreepjes). Ik mocht het ook proeven en we vonden het beiden heerlijk. Wat een zacht vlees met een subtiele smaak!
Het is een niet al te groot restaurant maar je hebt geen last van andere klanten, omdat de tafels ver genoeg uit elkaar staan. Het is gezellig ingericht en de sfeer is familiaal. Ook de service verliep prima en de eigenaar kwam nog even langs om te vragen hoe het ons beviel.
We komen hier zeker nog een keer terug.

Gegeten op 1 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!