Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel in Haarlem - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 526 06 90

Turkse specialiteiten

De verfijnde smaken uit het oude Constantinopel. Bij de overheerlijke gerechten serveert het restaurant exclusieve Turkse wijnen die je zeer zeker zullen verrassen. Geweldige smaakexplosies in dit gezellige familierestaurant.

sjoukje5

Via online reservering

Het is net alsof je bij Constantinopel bij de familie in de huiskamer aan het eten bent. Vader, moeder en zoon hebben we alle drie gesproken en ze zijn allemaal even aardig. De uitleg bij het eten, het babbeltje tussendoor, de handdruk bij het weggaan, het maakt het zo veel persoonlijker dan bij een gemiddeld restaurant. Wij gaan zeker terugkomen!

Gegeten op 17 januari 2015

jonnemisset

Wat een fijn restaurant is dit. We hebben er al vaker gegeten. Rustige sfeer met rustige Turkse muziek. Het restaurant is niet al te uitbundig gedecoreerd. Op tafel stoffen lopers en stoffen servetten. Je krijgt tijdens het wachten op de gerechten lekker Turks brood met sausjes. De eigenaren (hij staat in de keuken en zij bedient) zijn alleraardigst, komen aan tafel even kletsen en dingen uitleggen. Ze hebben een goede keus uit vegetarische gerechten. De prijs viel ons mee: drankjes, koffie en hoofdgerecht voor € 25 per persoon. Je kunt er ook veel meer kwijt zijn, maar dit kan dus ook.

Gegeten op 15 januari 2015

paulvvm

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Ruime keus van verschillende soorten gerechten. Jammer dat we niet in de buurt wonen anders kwamen we vaker. Dit is zeker een aanrader.

Gegeten op 6 januari 2015

SMPulang

Voor het eerst hier geweest. En zeker niet voor het laatst. Genoten van een heerlijke Karides Güveç (gegratineerde garnalenschotel met groente in tomatensaus uit de oven).

Gegeten op 8 januari 2015

Bomad

Op nieuwjaarsdag meegenomen door ouders naar het restaurant Constantinopel. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Op vragen over de gerechten werd uitvoerig uitleg gegeven. Je kon merken dat deze mensen plezier in hun werk hebben en oog voor de gasten. Een dikke voldoende dus voor Constantinopel.

Gegeten op 1 januari 2015

marianv

Via online reservering

Op een vrijdagavond gegeten in dit huiskamer restaurant gerund door een turkse familie. Inrichting niet echt aantrekkelijk, maar het eten is erg lekker. Vooraf een combinatie van koude en warme voorgerechten met turks brood. Hoofdgerecht combinatie gebakken lamsfilet en kalfsvlees in een heerlijke pittige tomatenroomsaus en mix grill 1 persoon. Lekkere turkse rode huiswijn voor schappelijke prijs. We zaten helaas erg vol na een voor-en hoofdgerecht, want anders hadden we zeker een authentiek turks nagerecht genomen. Bediening erg vriendelijk, maar kan veel professioneler. Heeft echter ook zijn charme, alsof je te gast bent bij de familie thuis.

Gegeten op 2 januari 2015

jeshil

Gisteren voor het eerst naar Constantinopel geweest op aanraden van iens. En het was heerlijk. We moesten even zoeken naar de ingang. We kregen een prima tafel toegewezen en en het was prima kaart. Vooraf heb ik de lamsköfte genomen, het hoofdgerecht was de Sheçade kebab. Ik werd goed geïnformeerd over hoe de kebab gemaakt werd zodat het duidelijk was dat ik geen broodje shoarma-achtig gerecht kreeg. De Köfte waren heerlijke balletjes met lekkere pikante saus, (de kok kwam vooraf vragen of we pikant wilden en hoeveel knoflook) en het werd heel heet geserveerd. Het duurde daarom even voordat ik kon beginnen met eten. Het hoofdgerecht werd geserveerd in traditionele schaaltjes met een dekseltje erop. Het vlees was superzacht en de saus ook enorm lekker.

Als dessert koos ik de baklava. En ook die overtrof de verwachtingen. Ik kreeg 2 bollen en een bol ijs. De baklava was warm en de smaak van walnoten was op een goede manier aanwezig.

De service was ook prima. Heel vriendelijke mensen. Misschien hadden ze iets attenter op lege glazen kunnen zijn. Maar dat is voor mij echt minimaal in de weging. We zijn tot laat blijven zitten en toen we merkten dat het iedereen al weg was bleek het al na sluitingstijd te zijn. Dat werd niet als een probleem ervaren. We hebben nog even met de kok/eigenaar gepraat, ook een heel vriendelijke man.

Al met al kom ik hier zeker nog een keer terug. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten!

Gegeten op 30 december 2014

arnold79

Hadden vooraf variatie van koude en warme mezes. Hier begon ons smakelijke avontuur. Eigenaresse gaf aan dat de 2 pers genoeg was voor z'n vieren. Idd dit was het geval, de complete mixed grill ging er dan ook goed in. Met als dessert baklava hmm lekker ......

Kortweg verse ingrediënten en met passie bereid.

Gastvrijheid ontbreekt het trouwens ook niet aan. Zeker een aanrader en volgende keer waard.

Gegeten op 28 december 2014

bas174

Hier hebben we heerlijk gegeten met vrienden.fijne sfeer en goede bediening.de ossenhaas in reepjes was heerlijk en de andere gerechten waren ook prima(mixgrill en iets met spinazie.)wij komen zeker terug!

Gegeten op 28 december 2014

jacqueline108

Via online reservering

Ik wil er niet te veel woorden aan vuil maken, het eten is gewoon erg lekker, de bediening meer dan goed. Het decor is gewoon gezellig en alles is netjes en verzorgt. Niet duur wij komen zeker een keer terug!

Gegeten op 23 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.