Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel in Haarlem - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 526 06 90

Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel doet mee!

Vanaf €20,- uit eten bij de beste restaurants bij in de buurt. Het culinaire feest begint op 26 september en duurt maar liefst 10 dagen! Heerlijk toch?

Bekijk de deelnemers

Turkse specialiteiten

De verfijnde smaken uit het oude Constantinopel. Bij de overheerlijke gerechten serveert het restaurant exclusieve Turkse wijnen die je zeer zeker zullen verrassen. Geweldige smaakexplosies in dit gezellige familierestaurant.

proeversaccount

Vrijdag was alles gereserveerd dus kwamen wij langs om af te halen. Heerlijk mals gegrilde kipfilet, een mezze waar alle zelfgemaakte sauzen/smeersels perfect op smaak waren en optimale variatie (fris, pittig, zoet) en volop verse kruiden er door. De kofte was 1 balletje dus dat was een beetje weinig voor een voorgerecht. Voor de rest was de prijs/kwaliteit/hoeveelheid dik in orde. We komen graag nog een keer terug bij dit vriendelijke restaurant.

Gegeten op 12 september 2014

Turkeystick

Altijd hier willen gaan eten en eindelijk kwam 't er van.
Knus, schattig restaurantje, maar genoeg ruimte aan de tafels door ruimtelijke opstelling.

Zoals anderen 't al eerder aangegeven hebben, is dit echt een familiebedrijf met man des huizes aan 't roer/vuur. Zijn vrouw (gastvrouw) oprecht hartelijk en gastvrij & hun dochter in de bediening ook sympathiek en kundig.

Gerechten waren prima en ook royaal. De sehzade kebap had een overheerlijke en lekker gekruide rode wijnsaus. Kwaliteit van vlees is goed.
Wel zijn de gerechten i.h.a. (zoals bij meeste restaurants) een tikkeltje te zout, maar goed te doen. Wellicht zou iets minder zout te proberen zijn.

Nog een glaasje raki en thee van 't huis gehad van deze warme en sympathieke familie.
Wij komen zeker weer terug en nemen andere familieleden/kennissen mee.

Gegeten op 22 augustus 2014

louise21

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Ontzettende gastrvije bediening. Altijd leuk om hier een avondje te gaan eten en de Turkse keuken te proeven.

Gegeten op 20 augustus 2014

julia1106

Via online reservering

Wij hebben een geweldige avond gehad. Fantastisch gegeten en het gevoel dat je graag wilt hebben wanneer je uit eten gaat, hebben wij hier ervaren. Enorm gastvrij en klantvriendelijk! Wij komen hier terug. De vissoep was trouwens overheerlijk. Rijkgevuld en smaakvol! Van de dadels als toetje had ik iets meer verwacht. Wat mij betreft, mogen deze langer in de pan...met recht een Topper! Oh ja, en de prijzen vinden wij schappelijk.

Gegeten op 16 augustus 2014

wendy67

bij mooi weer, heerlijk op het terras in het zonnetje. Prima bediening en fantastische eten. Ik had gevulde paprika. Erg goed van smaak en een ruime portie. ook prima voor mensen die vega eten.

Gegeten op 16 juli 2014

mark150

Van het decor moet restaurant Constantinopel het niet hebben. De bediening en het eten zijn echter van een geheel andere orde. Zeldzaam
lekker gegeten, bedient door een uiterst correcte serveerster. Super. Deze ondernemers mogen trots zijn op hun onderneming.

Gegeten op 9 augustus 2014

michael107

Na een gastvrije ontvangst en een duidelijke uitleg van de kaart, bestelden wij het voorgerecht Constantinopel. Dit bestaat uit allerlei klein verschillende warme en koude gerechten samen met lekker vers warm brood. Na het voorgerecht werd er heel attent gevraagd in welke tempo we het hoofdgerecht wilden. Op aanraden van de chef hadden wij 2 verschillenden gerechten in bladerdeeg gekozen. Beiden waren heel erg smaakvol en ronduit heerlijk. Wij hebben alleen nog koffie nagenomen, hoewel op de kaart nog heel wat lekkere desserts stonden. Tussendoor was er ook nog gelegenheid voor een praatje met de eigenaar en zijn dochter. Wat ons betreft een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 17 juli 2014

yararoos

Samen met vriendinnen hier heerlijk gegeten. Als vooraf hadden wij de Constantinopel voor 2 personen. Dit is een schotel met verschillende Turkse specialiteiten. Tijdens ons eten hadden wij een lekkere Turkse wijn.
Een echte aanrader dus!

Gegeten op 13 juli 2014

HarseltjeJ

Heerlijk gegeten met echt een hele vriendelijke bediening. Ze tonen oprecht interesse en het eten is gewoon geweldig. De baklava is nergens zo goed als hier. Een dikke aanrader!!

Gegeten op 25 juni 2014

ken

In het kort: Goede service, gevarieerde schotels, grote porties, gezellig en aandacht voor detail m.b.t. opdienen.

Gisteren heb ik dit gezellige restaurant voor het eerst ontdekt samen met m'n echtgenote.
Wij werden erg vriendelijk ontvangen door de kok toen we binnen kwamen.
Als voorgerecht hadden we een "Constantinopel" (Mezza-schotel met een 8-tal verschillende gerechten) voor twee personen en als hoofdgerecht hadden we Talas dana en Talas kuzu.
Het eten was erg lekker, mooi opgemaakt op het bord, heel ruim qua porties en erg gevarieerd. De Talas kwam bijvoorbeeld met champignons in tomatensaus, een aardappel schijf met daarbovenop een uitgesneden en gebakken stukje tomaat, 2 sauzen, bulgur, rijst en een salade met granaatappel.
Na het eten hebben we genoten van een latte macchiato en een Turkse koffie (opgediend met een paar stukjes Turks fruit). De latte heb ik niet geproefd, maar de Turkse koffie viel erg goed in de smaak.

Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 8 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Turkse Specialiteiten Restaurant Constantinopel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.