a TripAdvisor company

3. Topper 2016
  4. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 050 280 11 08

Walfridus

Een tijdje geleden schreef ik al 'voor herhaling vatbaar'. Dat is er gisteravond van gekomen met vier anderen die er nog niet eerder waren geweest. Ook zij waren erg enthousiast en gaven aan er wel weer een keer te zullen komen.
Het leuke is dat als je bijvoorbeeld port of cognac bestelt er een paar flessen aan tafel worden gebracht. Het is dan zijn dan niet de gebruikelijke merken maar producten van kleine producenten. Er wordt uitleg gegeven, op basis waarvan je je keuze kunt maken.
De koffie na met een heel assortiment aan lekkernijen erbij maakte de avond helemaal af.
Enig minpuntje wat ik kan verzinnen is dat de ruimte nogal lawaaierig is als hij vol zit (en dat is geloof ik bijna iedere avond het geval). Ik had in ieder geval soms moeite om de uitleg bij de gerechten te verstaan. Jammer, want die geeft nog net wat meer cachet aan dit culinaire feestje.

Gegeten op 22 januari 2016

bjorncramer

Wat een heerlijke verrasssing in Groningen met een nette bediening, gezellig en kennis van gerechten/wijnen.

We hadden met zijn 4-en wat "beperkingen" qua eten maar hier is geweldig mee om gegaan.

We komen zeker nog eens terug als we weer in Groningen zijn!

Gegeten op 15 januari 2016

Krablo

Voila is een waar juweeltje in Groningen. Er is geen vast menu en daarom verschillen de zes gangen elke keer. Het eten was werkelijk uitmuntend alsmede de bediening, die zeer kundig en vriendelijk waren. De gerechten werden in een goed, rustig tempo uitgeserveerd en door de bediening leuk van uitleg voorzien. We hebben er van acht tot twaalf gezeten en geen moment gedacht 'waar blijft de volgende gang?' Een heerlijk, natuurlijk verloop van de avond. We opteerden voor een bijpassend wijnarrangement, een absolute aanrader. Het tilde de gerechten nóg een niveau omhoog. Het is aardig prijzig (met twee personen 150 euro) maar absoluut het geld waard. De intieme sfeer maakte het plaatje compleet.

Gegeten op 5 september 2015

job36

Viola is leuk restaurant en vlotte bediening met een redelijke prijs kwaliteit verhouding: 75€ voor 5 gangen verrassings menu met 3 goedgekozen wijnen. Vooral de snowbear ice dessert wijn was een verrassing. De smaak en presentatie van de amuse was minder geslaagde start, maar de bisque was voortreffelijk. Hertenbiefstuk was erg smaak vol, maar graag zonder die eeuwige ontbijtkoek. Het dessert was een voortreffelijke en kleurrijke slot apotheose.

Gegeten op 3 december 2015

Snies

We hebben al vaker hier gegeten en het is elke keer weer erg leuk om er te zijn. Goede combinaties en verrassende gerechten en dat samen met goede wijnen en zorgt voor een top beleving. De gastheren en dames zijn vriendelijk en zorgen ervoor dat je je welkom voelt. Verder verstaan ze hun vak goed en delen hun kennis over de wijn en spijs graag. Heel fijn restaurant t waar we zeker blijven komen

Gegeten op 8 oktober 2015

willemvl

Ondanks dat bij reserveren niet was gemeld dat ik geen vlees of vis eet, a la minute toch een fantastische maaltijd tevoorschijn getoverd. Subtiele smaken, mooie combinaties en voortreffelijke wijnen. Fijne bediening en prima uitleg over de gerechten en hoe deze bereid zijn.
Kom er graag nog eens terug!!

Gegeten op 21 oktober 2015

GrauerBurgunder

Meermaals wezen eten, fantastisch restaurant. Heerlijk om niet te kiezen, en toch elke keer een mooi menu te krijgen. Tevens wordt er goed rekening gehouden met allergiën, het alternatief is dan alles behalve provisorisch. De wijnen passen goed bij de gangen, de port (Niepoort LBV) bij de kaasplank is geweldig. De bediening is netjes, vriendelijk en professioneel, maar niet ongemakkelijk stijf. Het is wel aardig aan de prijs, maar daarvoor krijg je een avond lang rustig tafelen met mooie gerechten en heerlijke wijnen. Op veel plekken in de stad gegeten, maar als iemand mij om een tip stuur ik ze naar Voila of Uit De Buurt, steken beiden m.i. met hoofd en schouders boven de rest uit.

Gegeten op 6 mei 2015

Efjen

Beste restaurant van Groningen; goede sfeer, heerlijk eten, op alle details gelet.
Niet hoeven kiezen vind ik heerlijk ontspannen, de geserveerde wijnen pasten goed bij de gerechten. Uitsmijter: kaasplank & zoet dessert, én nog huisgemaakt zoetigheden bij de koffie!

Gegeten op 24 september 2015

BertenKiet

Op woensdag 26 augustus hebben wij in alle opzichten genoten van " een avondje Voila" in Groningen.Entourage,bediening en het 5 gangen diner waren top.Wanneer een beoordeling 11 mogelijk zou zijn zouden wij deze waardering willen plakken op deze ervaring.Jitka,Hans,Roos en de 2e man in de keuken(helaas geen naam bekend) verdienen de hoogste waardering.Jammer voor ons als Haarlemmers zit Voila in Groningen.Ze zouden in het al uitstekende culinaire aanbod in onze stad een extra parel zijn.

Gegeten op 26 augustus 2015

Martijn1111

Het beste restaurant van Groningen naar mijn mening. Alle gerechten kloppen erg goede smaken en prachtige opmaak! Maar niet alleen het eten is erg goed ook de bediening is van erg hoog niveau. Van binnenkomst tot het verlaten van het restaurant is er veel aandacht voor je. Maar ook de wijnen zijn top en passen ook erg goed bij de gerechten! Team Voilà bedankt voor een top avond en tot snel!

Gegeten op 28 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over Voila in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Voila. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.