Voila

3. Topper 2015
  4. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 050 280 11 08

lilian39

Gisteravond een heerlijke avond gehad bij Voilà. We waren vergeten te reserveren, maar gelukkig bleek er nog een tafel beschikbaar, wat niet vaak hier gebeurt volgens mij. Wat was het een positieve verrassing! Eindelijk weer een restaurant waar met liefde gewerkt wordt, zowel door de keuken als door de bediening en dit proef je in de gerechten. We zaten naast de keuken en konden volgen hoe er gewerkt wordt, de chef/eigenaar legt met plezier uit hoe gerechten bereid worden, leuk. Topper vonden de koud gerookte zalmtartaar met perfect gekookt eigeel, heerlijke crème en asperges. Subliem! Een smaakexplosie, de verschillende structuren geven een goed mondgevoel. Het concept vinden wij ook fantastisch, geen gedoe met menukaarten, alleen aangeven wat je absoluut niet wilt eten. We bestelden een fles huiswijn en geen wijnarrangement. Prima huiswijn voor goede prijs. Een minpuntje, water mag ook een karaf kraanwater zijn wat ons betreft, die keuze werd niet geboden. De crème brulee werd geflambeerd aan tafel geserveerd, heerlijk van smaak. Ook de chocoladelolly bij de koffie was geweldig. Kortom, wij komen hier zeker weer. De prijs-kwaliteit is voor Nederlandse begrippen volgens mij in orde.

Gegeten op 30 april 2015

LCY

Nu twee keer gegeten, en ieder keer heerlijk! Klassieke gerechten, maar alles mooi in balans. Het bijpassende wijnarrangement maakt alles compleet.

Gegeten op 25 februari 2015

Mirte_Mirjam

We hadden een bijzondere gelegenheid te vieren en waren hebben ons heerlijk laten verwennen bij Voila. Was inmiddels de vierde keer dat we er waren. Heerlijk gegeten. Was bijzonder verrast door het hoofdgerecht. Jong lam. Wat heerlijk zeg en geleerd dat die specifieke lamssmaak dus bij oud lam hoort. Mooie wijnen ook. Het was de prijs weer meer dan waard.

Gegeten op 11 april 2015

arnold27

Zeer enthousiast naar Voila gegaan voor een geweldige avond. En het was ook zeker een leuke avond. In een leeg Voila waren we al eerste. Mn vriendin zat op een scheiding van 2 kussens.. niet super comfi, maar goed. 6 gangen vol spanning. Het eten is zeker zeer smaakvol. De sfeer is ook prettig. De service lijkt goed, maar als je iets langer nadenkt.

De rekening van 120 euro, en toch nog hongerig zijn (wij zijn geen grote eters) is teleurstellend. Alles wordt netjes geserveerd, watertje, wijntje.. Het personeel is overijverig om drank in te schenken en water aan te bieden. Na het zien van de rekening begreep ik waarom. Kortom: zeker leuk en gezellig, maar prijs/kwaliteit is niet in evenwichtig.

BasenKim

Wij hebben heerlijk gegeten. Elke gang weer een verassing en een heerlijke beleving. De bediening is jong, maar erg gastvrij en plezierig in de omgang. Je ziet dat het personeel zelf ook plezier heeft op de avond. Ze zijn kundig, attent en niet opdringerig.
De wijnen zijn goed uitgezocht bij de gerechten. Zeker een aanrader. Een gedeelde eerste plaats in de stad Groningen!

Gegeten op 17 april 2015

proeversutgrunn

Wij gaan graag naar Voila vanwege de uitstekende, gastvrije sfeer. Het verassingsmenu wordt met liefde gemaakt en dat proef je. Ook de wijnen uit het wijnarrangement worden met passie geselecteerd en voor je ingeschonken. Een avond Voila is een belevenis.
De prijs-kwaliteit is mooi in balans voor een speciale avond. Met enige regelmaat komen we hier na elven de tent uit.

Gegeten op 23 januari 2015

erpann

Heeeerlijk gegeten bij oud-collega van mijn man.
Originele amuse snertballetje op een schenkeltje.
Sommige gerechten echt top zoals t voorgerechtje aardappelrosti,met zalm en een verstopt eitje, afgetopt met aardappel- creme fraicheschuim, boerenkoolchips en -poeder. Smaakexplosie. Daar kon de gerookte knolselderiesoep met gebakken bloedworst niet tegenop.
De balletjes bij de greenegg bief en presentatie : lekker en mooi.
3 Kaasjes, rode uien chutney : lekker maar niet buitengewoon. Toetje brownie en de tegenwoordig erg hippe bietenmerengue sloten de maaltijd.
Genoten. Decor scoort minder: erg dicht bij de buren en slechte akoestiek..

Gegeten op 19 februari 2015

jeannette42

Bij Voilà ben je echt een hele avond uit. De eigenaar in de open keuken en de eigenaresse als gastvrouw beloofd al snel dat het goed zit, zowel letterlijk als figuurlijk. Het diner wordt op hoogstaand niveau bereidt en dat proef je. Wij hebben bij Voilà al een aantal keren mogen eten en het is één van onze favoriete restaurants in Groningen.

Gegeten op 12 december 2014

RemcovdVen

Veel over gehoord maar viel me eerlijk gezegd een beetje tegen. Aan de eerste twee gerechten zat weinig smaak, er moest dan ook peper en zout aan te pas komen om het om smaak te krijgen. De rode begeleidende wijn (spaans) bij het hoofdgerecht was vrij oppervlakkig en nietszeggend, prima slobberwijntje maar verder niets bijzonders. Het vervelendste was echter dat ruim driekwart van ons gezelschap (16 man) na afloop nog met honger buiten stond, en dan heb je voor 75+ euro per persoon gegeten. Lang geleden dat mij dat is overkomen. Mandje brood bij de soep was vrij karig en werd zonder smeersels op tafel gezet. Toen werd gevraagd of we wellicht wat boter bij het brood konden krijgen werd ons verteld dat dat niet nodig was omdat er al genoeg room in de soep zat. De bediening liet ook te wensen over, zo heb ik regelmatig met een leeg glas gezeten, vond ik het personeel slecht verstaanbaar en werden de borden 'gewoon' van voren aangereikt. De 'Voila' factor in de bediening was ver te zoeken. Voor een flesje water betaal je vijf euro. Samenvattend: veel poeha maar wat mij betreft geen aanrader.

Gegeten op 21 februari 2015

alexandra47

Heerlijke avond gehad bij Voilà. Complimenten aan de bediening. De gerechten waren goed op elkaar afgestemd en toch divers.

Gegeten op 17 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Voila in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Voila. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.