Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Voila

3. Topper 2014
  4. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 050 280 11 08

FTG

Een bijzonder aangename avond gehad bij Voila. De bediening was erg attent maar totaal niet opdringerig. Alles draait om een fijne avond voor jou! We hebben vier uur heerlijk getafeld met verrassende gerechten zoals tartaar, kreeftensoep en lamsstoofpot. De presentatie en smaakcombinaties: alles klopt bij elkaar! Een prijzige avond, maar als je kijkt wat je er voor krijgt is het haast nog een koopje! Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 1 juli 2014

albert kuiper

Heerlijk gegeten in een mooi vorm gegeven restaurant. De formule is simpel en doeltreffend waardoor de keuken alle energie en vakkundigheid in het 5-gangen diner kan steken. Dat is te proeven! Verrassende gerechten zoals tonijn met een lichte garing on top via een brander waardoor er ook nog een krokantje ontstaat. De merengue van basilicum was tongstrelend. Eendenborst om te zuigen en zoete aardappel, met veel finesse door een touch van gember. 'Bitterbal' met anijs... Kaasplankje als tussen gerecht met bijzondere Nederlandse kazen, begeleidt met een 9-jaar oude port, heerlijk!
Klein kritiekpuntje: door de hoogte van de ruimte is het rumoerig, kwam ook ook omdat alle tafels waren bezet!
Wij komen graag weer!
Albert

Gegeten op 20 juni 2014

R-J

Heerlijk 5-gangendiner met verrassende bijpassende wijnen voor iedere gang. De bediening is erg oplettend en vriendelijk. Prijs/kwaliteit is goed.

Gegeten op 12 april 2014

lekker1313

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen. Na we een aperitief hadden gedronken op het terras, gingen we aan tafel. We werden verrast van de uitstekende kwaliteit en creativiteit die ons werd geserveerd. De wijnen waren goed. De bediening deed hun best, maar creëerden geen warme deken gevoel. Al met al een geslaagde avond. Prijs kwaliteit verhouding is goed!

Gegeten op 3 april 2014

Marloes32

Afgelopen zaterdag met vier personen bij Voila gegeten. We hadden allemaal zeer positieve berichten gehoord en waren dan ook erg benieuwd of deze zouden worden waargemaakt. De eerste twee gangen waren erg goed; met name de soep (en de wijze van serveren, namelijk in een theepotje) viel zeer goed in de smaak. Het hoofdgerecht, de schelvis met mosselen en witlof vonden we allemaal wat karig en de smaken niet zo goed bij elkaar passen. Het kaasplankje als gang vier was redelijk, alhoewel de kazen wel erg simpel waren. Het kletsenbrood dat erbij werd geserveerd was wel erg smakelijk. Het tweede toetje (zoet) was prima, alhoewel de wortel bij ons allen alleen uit esthetisch oogpunt scoorde. De wijnen waren naar onze mening, ondanks de enthousiaste en kundige uitleg van het personeel, vrij vlak. De sfeer is aangenaam en de indeling van het restaurant zeer origineel en gezellig.

Gegeten op 15 maart 2014

fvanderploeg

Heel goed vijf-gangen diner, waarbij je kan aangeven wat je absoluut niet wilt of mag eten. Neem de tijd! Goede service: bijpassende wijnen per gang per half of heel glas te bestellen, goed idee! Had ook niet eerder een Zwitserse witte wijn gedronken, dus die kan ook worden bijgeschreven. Opvallende gerechten: een pittige tomatensoep, uit een theepot geschonken op het bord, waarop een rolletje lijngevangen tonijn. Heel smakelijk, en aantrekkelijk uitgeserveerd. Het hoofdgerecht: stukje schelvis en twee mosselen, ter plekke bespoten met een spray van zelfgerookte olijfolie. Mooie presentatie zonder dat het te geforceerd indrukdoenerig wordt. Het desert is ook voor iemand die geen toetjesmens is, (in casu moi) , een mooie combinatie van smaken. Gemotiveerd personeel. De genoemde 'herrie' ligt aan de akoestiek van de zaak, daar zal wel weinig aan te doen zijn. Aanrader!

Gegeten op 15 maart 2014

MRO

Vanaf het moment dat we Voila binnenstapten, zijn we verrast, verwend en hebben een heerlijke en gezellige avond gehad. Er wordt uitsluitend een 5-gangen menu geserveerd, waarbij we bij elke gang hebben genoten en zijn verrast. Echt verrukkelijk. We kunnen niet aangeven welke van de 5 gerechten het lekkerste was. De bijpassende wijnen zijn echt een aanrader. We komen hier zeker terug! Zeer veel waar voor je geld!

Gegeten op 11 maart 2014

HB-Parker

Lekker gegeten. Vooral de wijnen waren erg lekker en prima geprijsd. Vriendelijke bediening die keihard werkt. Ik vond het restaurant wel wat lawaaiig maar dat komt ook omdat het helemaal vol zat.

Gegeten op 14 februari 2014

les mangeurs

Wat een aangenaam restaurant is dit! Vriendelijk, geduldig, aardig, ongedwongen, goede uitleg van het menu en de wijnen, en ze hebben geen kaart. Eén enkel vijfgangenmenu. Wij vinden dit een zeer prettige formule. Het lijkt dé manier om altijd goede, verse en lekker bereide gerechten te serveren. Alle kennis, vaardigheid en passie gaat naar dit menu, en dat is niet alleen te proeven, maar, vanwege de open keuken, ook te zien.

Gegeten op 14 december 2013

Petermarianne

Heerlijk gegeten met collega's in restaurant Voila. Geen menukaart maar je wordt hier verrast door de inspiratie van de dag van de kok, lekker en vernieuwend! Wat ons betreft had het tempo wel iets hoger mogen liggen, we zaten meer dan 3u aan tafel voor 4 gangen, maar als je je hier op instelt een prima avondvullend programma.

Gegeten op 9 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Voila in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Voila. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.