Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Voila

3. Topper 2014
  4. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 050 280 11 08

MvandenH

Wederom genoten van een avondje Voila, ditmaal met een aantal collega's. Zoals altijd heerlijke gerechten met bijpassende wijnen en vriendelijke attente bediening. Presentatie van de producten is origineel, o.a. in tonijnblikje en in een grote ui.

Gegeten op 21 oktober 2014

rockyfood

Je bent jarig, dus je hebt wat te vieren en dus ga je naar Voìla! We hadden eerder kennis gemaakt met de creatieve en gedurfde combinaties in het restaurant, maar werden gisteren weer verrast door de tongstrelende menugangen, leuke presentatie van gerechten en de sfeer in het restaurant door de leuke en ongedwongen bediening. Dit restaurant is een echte aanwinst voor Groningen!

Gegeten op 21 oktober 2014

DinaNijhuis

De beste ervaring in restaurant tot nu toe!!
Heerlijke smaakcombinaties met een eigen twist en daarnaast de wijnkeuze die onuitputtelijk is. Je merkt dat de bediening kennis van de gerechten heeft en daarnaast ook nog goede suggesties geeft met betrekking tot de wijnen. Daarnaast zijn het gezellige mensen om een praatje mee te maken.
Het leuk is dat er een open keuken is waardoor je kan zien wat er gebeurt, het restaurant is niet te groot en het concept van een groot 6-gangen verrassingsmenu is natuurlijk ook bijzonder.
Wel aan de prijzige kant maar het is het echt waard.
Zo kregen we een heerlijk kaasplankje en de optie om meer kaas erbij te krijgen indien we nog wat meer wilde. Ook werd er een heerlijke port bij geserveerd, op suggestie van de bediening.
Het eten was alweer een tijdje terug, maar de ervaring is mij zeker bijgebleven en wij zijn van plan om binnenkort weer heen te gaan, want wat was het een leuke avond met heerlijk eten en een goede sfeer!!! Complimenten!!

Gegeten op 28 augustus 2014

Yummyintummy

Mooie entourage, ontvangst is keurig. Na een olijf en amuse met bietjes en kaas een voorgerecht van pastrami, smaakte goed, maar niet heel verrassend. Soep van knolselderij en bloedworst, smaakte beter dan verwacht, de hazelnoot maakte het bijzonder. Hoofdgerecht van lam, helaas niet mijn ding, dus mijn vriend genoot van een dubbele portie. Dit kun je nu eenmaal hebben met een verrassingsmenu. Het kaasplankje was lekker, de melbatoastjes passen er totaal niet bij, het vijgenbroodje was geniaal. Het dessert was de topper van de avond, perentaartje met oa geweldig goed vanille-ijs. Bediening is vriendelijk, kundig en vlot.

Gegeten op 12 oktober 2014

A_v_G

Met hooggespannen verwachtingen (door een eerdere keer en de positieve reacties van anderen) kwamen wij op zaterdagavond aan bij Voilà. We werden vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje begeleid. De zaak zat helemaal vol. Het is een sfeervol en prettig ingericht restaurant. Door de hoogte is het wel wat rumoerig, waardoor je elkaar soms moeilijk kunt verstaan. De gerechten die we voorgeschoteld kregen waren goed uitgevoerd en werden mooi gepresenteerd. Qua originaliteit vielen sommige gerechten ons wat tegen. Bekende smaakcombinaties, zoals haring met roggebrood en biet (amuse) en vitello tonato (voorgerecht; maar dan met makreelmayonaise), kwamen voorbij. Ook de pompoensoep was lekker, maar niet heel bijzonder. Van het hoofdgerecht en dessert waren we wel onder de indruk! Bij de meeste gangen werd een bijpassende wijn aangeboden. Deze waren stuk voor stuk erg goed; de dessertwijn (met een vleugje rabarber en honing) was erg bijzonder!
Al met al hebben wij een fijn avondje uit gehad en lekker gegeten, maar door de soms wat veilige (?) gerechtkeuzes heeft het niet helemaal aan onze verwachtingen voldaan.

Gegeten op 27 september 2014

SM010

Tijdens ons weekendje Groningen besloten we hier een tafeltje te reserveren. Deze tent is echt top. Het interieur is mooi met een gezellig sfeer. Het vijf gangen menu was verrassend en het eten was heel erg goed en lekker. De bediening is erg vriendelijk en heeft veel kennis over de geserveerde gerechten en wijnen. Jammer dat het zover rijden is want dit is echt een aanrader voor de liefhebber.

Gegeten op 19 september 2014

FTG

Een bijzonder aangename avond gehad bij Voila. De bediening was erg attent maar totaal niet opdringerig. Alles draait om een fijne avond voor jou! We hebben vier uur heerlijk getafeld met verrassende gerechten zoals tartaar, kreeftensoep en lamsstoofpot. De presentatie en smaakcombinaties: alles klopt bij elkaar! Een prijzige avond, maar als je kijkt wat je er voor krijgt is het haast nog een koopje! Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 1 juli 2014

albert kuiper

Heerlijk gegeten in een mooi vorm gegeven restaurant. De formule is simpel en doeltreffend waardoor de keuken alle energie en vakkundigheid in het 5-gangen diner kan steken. Dat is te proeven! Verrassende gerechten zoals tonijn met een lichte garing on top via een brander waardoor er ook nog een krokantje ontstaat. De merengue van basilicum was tongstrelend. Eendenborst om te zuigen en zoete aardappel, met veel finesse door een touch van gember. 'Bitterbal' met anijs... Kaasplankje als tussen gerecht met bijzondere Nederlandse kazen, begeleidt met een 9-jaar oude port, heerlijk!
Klein kritiekpuntje: door de hoogte van de ruimte is het rumoerig, kwam ook ook omdat alle tafels waren bezet!
Wij komen graag weer!
Albert

Gegeten op 20 juni 2014

R-J

Heerlijk 5-gangendiner met verrassende bijpassende wijnen voor iedere gang. De bediening is erg oplettend en vriendelijk. Prijs/kwaliteit is goed.

Gegeten op 12 april 2014

lekker1313

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen. Na we een aperitief hadden gedronken op het terras, gingen we aan tafel. We werden verrast van de uitstekende kwaliteit en creativiteit die ons werd geserveerd. De wijnen waren goed. De bediening deed hun best, maar creëerden geen warme deken gevoel. Al met al een geslaagde avond. Prijs kwaliteit verhouding is goed!

Gegeten op 3 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Voila in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Voila. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.