Trattoria La Bocca

• 8.2

• 8.0

CocoB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond (weer) heerlijk gegeten in dit superleuke kleine italiaanse restaurantje! Ze hebben een gevarieerde kaart maar helaas kom ik niet verder dan de pizza. Die is al té lekker.

Gegeten op 31 januari 2014

gebruik
  • Recensies in de laatste twee jaar

La Bocca in Landsmeer heeft 1 nadeel: de pizza's zijn te lekker! Elke keer denk ik: nu probeer ik iets anders. Maar telkens wordt het dan toch weer zo'n heerlijk knapperige houtovenpizza. Gisteren had ik er een met dun gesneden, malse ossenhaas. Ik weet nu al dat ik die volgende keer weer neem. En dan vooraf weer zo'n fris Italiaans biertje :->
De ambiance is eenvoudig en knus. De eigenaars zijn hartelijk, en je merkt dat ze liefde voor hun vak hebben en oog voor jou. Kortom: aanrader!

Gegeten op 31 januari 2014

AvictoriaH
  • Recensies in de laatste twee jaar

Italiaans stel dat heerlijk kan koken, super wijn in de kast heeft staan en zorgen voor een gezellige ongedwongen sfeer. Zo kom je een Italiaan niet vaak tegen. Ook de prijzen zijn meer dan redelijk. De gevulde pasta met artisjokken is mijn favoriet!

Gegeten op 28 februari 2013

kuvasz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Familierestaurant, heerlijke authentieke gerechten door italianen gemaakt. Originele houtskooloven, altijd bijzonder vriendelijke bediening. Wij komen geregeld en al probeer ik andere restaurants ook regelmatig dit is mijn vaste adres. Panzerotti met truffel, heerlijke pizzas, en spada a la Melinda :-)

Gegeten op 24 januari 2013

suuziq
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eerder gegeten en altijd lekker, maar iets wat aan de dure kant voor een sobere uitstraling. Wel een houtoven, dat maakt veel goed! Een eenvoudige pizza voor 15 euro, en 5 hapjes anti-pasti voor 10 euro; allen in olie en kruiden ingemaakte groente zoals biet, gedroogd tomaatje, etc. Prima, maar niet verrassend. Met een vriendin gegeten onlangs. Zij nam ossenhaaspuntjes. Dat waren 4 kruimels vlees. Ik ben geen persoon van grote happen/volle borden, maar dit was echt heel erg weinig. Ik had truffel pasta; lekker vers maar truffel overheerste nogal. De bediening (eigenares?)leek meer oog te hebben voor vaste gasten, dan voor ons. We hebben een half uur lang met lege glazen voor ons neus gezeten (ook commercieel gezien niet erg slim), terwijl er maar 5 tafeltjes staan. Ze kwam niet vriendelijk over. Een fout die ze maakte ook niet netjes hersteld. Jammer! Niet nog eens voor ons.

Gegeten op 24 januari 2013

Popdoc
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wederom, en nu voor de 4e keer, voortreffelijk gegeten bij La Bocca. Reden voor een lovende recensie.
In ongedwongen informele Italiaanse sfeer hebben wij genoten van authentieke Italiaanse gerechten en goede wijn voor een aangename prijs.
Niet alleen de smaak wordt zonder dissonanten subtiel gestreeld maar ook voel je je hier gastvrij onthaald door de gastvrouw. Eén van de favoriete gerechten is rundvlees gestoofd in Barolo. Een aanrader en onbegrijpelijk hoe zo'n stuk vlees overal even gaar en mals kan worden opgediend! Ons bezoek krijgt een 5e vervolg.

Gegeten op 29 december 2012

B-L-Akkerman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke trattoria, heerlijke verse seizoen producten, goede variatie in gerechten, is dus voor ieder wat wils. Alles is heerlijk, vraag de bediening voor advies wat je wilt!

Gegeten op 1 september 2012

susannekoster

• Uitstekend

Enorm gezellig, goed Italiaans restaurant, waar alles vers gemaakt is, uitstekende pizza's, prachtige vis- en vleesgerechten, heerlijke pasta's, lekkere huiswijn (Ciro) en dat alles voor betaalbare prijzen omlijst met hartelijkheid en een ongedwongen sfeer. Zeer aan te raden!

desi73

• Uitstekend

Lekker ongedwongen een beetje krap maar heel gezellig.. Even een babbeltje en dan lekker eten! De pizza uit de houtoven zijn overheerlijk en een kaart met steeds weer nieuwe gerechten om uit te proberen. Als je echt van de Italiaanse keuken houdt...

PabloK

• Uitstekend

Verrassend goed eten! Lieve mensen. Een aanwinst voor het dorp. Een echte houtoven voor de pizza, ze maken hun eigen pasta. Redelijke wijnen.

Schrijf zelf een recensie over Trattoria La Bocca in Landsmeer

Schrijf hieronder je recensie over Trattoria La Bocca. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!