a TripAdvisor company

2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 023 529 12 56
  2. www.shabushabu.nl

Davino

Restaurant is leuk en ruim opgezet, maar de bediening bakt er niks van. Eten waren lauw. Misschien kan shabu shabu z'n personeel vooral manager op cursus sturen of zo, want dit was echt een aanfluiting.

Gegeten op 1 juni 2016

Estherhoofddorp

Ik ben een liefhebber van sushi en dan met name van shabu shabu Hoofddorp en Den Haag. Echter was ik gisteren bij shabu shabu in Haarlem en het was zo slecht de sushi was niet te eten en de warme gerechten waren koud, het personeel was onvriendelijk en hadden veel lol om andere klanten. De hygiëne was ook ver te zoeken de vloer plakte en de koeling van de desserts was ook niet erg goed, dit restaurant is toe aan een keuring van de voedsel- en Warenaiutoriteit. Kortom het was gewoon ronduit slecht.

Gegeten op 23 mei 2016

Davimo

Net decor met goedzittende stoelen. Snelle bestelling via het iPad systeem wat prettig werkt. Eten is altijd van goede kwaliteit. Desserts zijn wat basic.

Gegeten op 22 januari 2016

Mariananna

De iPad bestelling gaat snel. Miss wel een beetje de gezelligheid in het restaurant het is allemaal heel efficiënt en zakelijk. Sfeer mist, het lijkt ook of mensen er alleen maar komen om veel te eten. Eten is redelijk maar zeker niet bijzonder.

Gegeten op 22 januari 2016

romana88888

Heerlijk onbeperkt sushi voor een goede prijs. Gevarieerde kaart en aardige bediening. Wellicht een beetje onpersoonlijk doordat je alles via de I-pad moet bestellen, maar gaat wel allemaal een stuk sneller.

Gegeten op 26 december 2015

Austen

We hebben hier in het verleden prima gegeten, maar de kwaliteit is schrikbarend afgenomen. De sushi is droog, de rolls vallen uit elkaar en de vis is matig. De warme gerechten zijn lauw en gewoon slecht bereid. Geen idee wat er bij Shabu Shabu is gebeurd, maar wij slaan voortaan over.

Gegeten op 14 november 2015

Salia

Nog nooit zo slecht gegeten bij een sushi zaak, we gingen ervan uit dat Shabu Shabu een goed kwaliteit zou hebben, maar het was waardeloos! Meteen na de eerste ronde ermee gestopt! Het eten had echter geen smaak en de kwaliteit was heel slecht! Echt een slechte ervaring

Gegeten op 23 oktober 2015

MenA379

Lekker gegeten bij Shabu Shabu. Bestelling doorgeven via een Ipad ging zeer goed en soepel. De service was iets minder, onervaren. Het Decor is verder prachtig en zeer gezellig.
104 gerechtjes op de kaart, waarvan je een klein deel probeert in 2 uur tijd. De een natuurlijk lekkerder dan de ander natuurlijk.

Gegeten op 8 oktober 2015

eric190

dacht dat shabu shabu een hoge standaard had in de sushi branch.
Toen we binnen kwamen en ze gaven ons een digitaal bestel tablet. Dacht ik nog zo das een luxe wat anders dan een blaadje en een pen.
Maar na de eerste bestelling was ik er eigenlijk al een beetje klaar mee. Smakeloze sushi met wen soort van zalmsalade en tonijn slade ipv verse vis.
De wasabi hebben ze speciaal milder gemaakt. We hebben het afgelopen jaar veel sushi restaurants bezocht maar dit was toch een van de slechtste wij komen hier iig nooit meer !!!

Gegeten op 5 oktober 2015

jeffrey63

Ik ga gelijk met de deur in huis vallen. Zij zijn naar mijn mening het slechte sushi restaurant in deze branche. Ik ben afgelopen jaren in veel sushi restaurants geweest, maar ik heb nog nooit zo slecht gegeten. De sushi was op zich prima. Maar de warme gerechten vielen mij zwaar tegen. Of het zag er totaal niet smakelijk uit of het was ook echt niet lekker. Bij de 'toetjesbar' bieden ze wel veel aan. Snoep, ijs, cakejes etc en dat was allemaal wel prima wat mij betreft. Behalve de soesjes. Die smaakte naar karton.

Gegeten op 27 september 2015

Schrijf zelf een recensie over Shabu Shabu Haarlem in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Shabu Shabu Haarlem. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.