Shabu Shabu Haarlem

2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 023 529 12 56
  2. www.shabushabu.nl

Meike1979

Lekkere sushi en andere Japanse gerechten. Makkelijk bestellen via een iPad. Erg handig en overzichtelijk. Vriendelijk personeel. Heerlijke toetjes !

Gegeten op 3 oktober 2014

SLD

Gegeten op 24 januari 2015

Dubb

Mooi en sfeervol ingericht ! Vriendelijk , behulpzaam personeel .... sushi gerechten zijn heerlijk maar ook de vlees en visgerechten zijn absolute aanraders . Ook de soepen zijn heerlijk ...... pas met een grote groep gegeten ivm feestje maar overal werd aan gedacht , zelfs vuurwerk en cadeau voor de jarige ! Meerdere malen gegeten maat altijd uiterst tevreden ....

Gegeten op 17 januari 2015

RKM

Telefonisch twee dagen van tevoren gereserveerd en 17 december 2014 heerlijk gegeten. Kwaliteit van het eten is beduidend beter dan 'die andere bekende sushi keten'. Ook het bestellen gaat heel handig met een tablet. Personeel was zeer vriendelijk en servicegericht. Ook de sfeer was top. Ook makkelijk is dat je vanuit de parkeergarage direct op het pleintje bij het restaurant uitkomt. Kortom, niets dan goeds en dus zeker een aanrader!

Gegeten op 17 december 2014

Pastenaak

Gisteren bij deze tent gegeten. Had zin in sushi en gezien het feit dat wij hier nog op het laatste moment terecht konden, een tafeltje gereserveerd. De gerechten zijn de welbekende gerechten die bij dit soort restaurants worden geserveerd. Keuze is aan de kleine kant. De grill gerechten waren redelijk. De tempura gerechten vielen wat tegen, teveel tempuradeeg er om heen. De sushi was echt slecht. De rijst was ronduit vies, overkookt leek het wel, te zacht en te papperig. Sushi valt en staat toch echt met de kwaliteit rijst.

Bestellen gaat met een handige tablet die ook in zwang is bij diverse concullega's, decor was goed bedacht, maar de indeling is niet logisch.

Al met al een jammer maar net niet. De sushirijst kan niet zo slecht zijn, dus het was een eens maar nooit meer.

Gegeten op 2 januari 2015

ChristianSJans

Hier met 2 buitenlandse gasten (1 Engelsman en 1 Schot) onverwachts gaan eten zonder reservering. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en mochten we na navraag onze eigen tafeltje uitzoeken (trap op bij een iets hogere verdiepingsvloer bij de achterwand, waar je van die treincoupé-achtige banken hebt). Al gauw kwam er een serveerster die ons om ons drankje vroeg en het "tablet" gaf waar je bestellingen op doet. De Engelse gast had nog niet zo vaak Sushi gegeten, maar wilde wel diverse soorten proberen. Al gauw bleek hij de smaak te pakken. Uit ervaring wist ik dat je de totaal 4 "ronden"niet gauw zal halen, en dat je rustig van start moet gaan bij het bestellen via het tablet (er zijn 4 ronden van 5 gerechten max. per persoon). Bovendien is er ook nog een dessert tafel met vruchten, ijs, brownies, cake, nougat, puddinkjes, etc. De gerechtjes komen heel snel na bestellen via het tablet. En omdat de vraag door de vele gasten vrij groot is, is de versheid van de producten goed te proeven. Grote noedel of rijstgerechtjes moet je voorkomen, anders raak je te snel vol. We hebben de 3e rond gehaald, maar daarna was dan ook afgelopen (rekening houdend met feit dat we nog wat dessertjes wilden). Nog een tip: neem Japanse thee tijdens de rondes. Raak je ook niet zo vol van en de smaak combineert goed met de gerechten. Het interieur is gewoon netjes en strak. Een beetje meer verlichting is aan te bevelen hier. Het geluidsniveau is hoog als het druk is. Maar we komen zeker weer eens terug.

Gegeten op 13 november 2014

marjan14

Het is all you can eat dus dan verwacht je minder kwaliteit dus bij een "echte" Japanner maar dit was wel echt slecht. Sushi was klef en de warme gerechten smaakte allemaal naar teriaki.

Gegeten op 13 september 2014

Aniek28

De aankleding is zoals je verwacht bij Japanse restaurants, helemaal in stijl. Echter krijg je door de velle lampen die ze gebruiken wel het idee dat je in een eetschuur zit. Voelt daardoor niet zo gezellig aan. Het is eten smakelijk. De sushirolletjes en de champignons zijn erg lekker. Ik vind het persoonlijk jammer dat ze geen sushi met avocado hebben. Het is altijd vol hier, reserveren is daarom wel belangrijk. De bioscoop ernaast is erg handig om eten en film te combineren. Ze werken in twee shifts per avond, meestal. Ze zijn flexibel met reserveren en je kan altijd eerder aanschuiven dan dat de volgende shift start. Ik ga zeker nog eens terug.

Gegeten op 13 juni 2014

maksvanmajuba

twee van de 8 gerechten heel slecht. nadat het terug is gestuurd naar de keuken niets meer gehoord. later hierop de manager aangesproken en die vond alles maar onzin en wilde van niet weten. twee gerechten dus niet eetbaar en andere helft van helft van het eten heeft matige kwaliteit en zou niet Japans mogen heten, ze doen maar wat in de keuken met veel te veel vet.
jammer want Japans eten kan zo mooi en lekker zijn

Gegeten op 18 augustus 2014

LorenzoCortez

Gegeten op 12 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Shabu Shabu Haarlem in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Shabu Shabu Haarlem. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.