• foto's van Fouquet in Den Haag - 1

• 8.1

Fouquet doet mee!

Reserveer nu!

Cuisine de Marché

Fouquet staat al 21 jaar tot ver buiten Den Haag bekend om de grote gastvrijheid en de fijne ambiance. Met heel veel liefde, smaak en passie zetten ze hier de mooiste gerechten uit de Frans-mediterrane keuken op tafel. Cuisine de Marché noemen ze het, koken met dagverse en duurzame producten voor een onvergetelijk resultaat. Een fantastische eetervaring.

MonsieurJanssen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zakendiner gehad nadat ik al vaker prive bij Fouquet had gegeten. We lieten ons verassen met een 4 gangen diner samengesteld door de chef en een bijpassend wijnarrangement. Het eten was heerlijk en de wijnen sloten er mooi op aan. Vooral de tonijn buikspek was een zeer aangename verassing. Kortom een zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 6 maart 2014

keesjanine
  • Recensies in de laatste twee jaar

8 maart met vier personen het 4 gangen verrassingsmenu a 35 euro pp genomen. Vier mooie gerechtjes. Geen grote porties maar wel heel lekker. Vooral de bavette was zalig mals en mooi rood. Bediening uiterst vriendelijk. Water uit de kraan was mogelijk. Lekkere niet dure wijn gedronken. Plaatsje bij de keuken gaf mooi inzicht in hoe hard en gedisciplineerd er gewerkt werd. Kleine opmerking, tussen de twee voorgerechten en het hoofdgerecht zat wel veel ruimte.

Gegeten op 8 maart 2014

Anne-Noordeloos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer eens spontaan gegeten bij Fouquet en was echt een beleving. We kozen voor het menu van de chef en het was echt heerlijk. De combinaties waren spannend en echt zeer mooi van smaak. Fouquet heeft echt een plaats gekregen in de Haagse (sub) top. Ik hoop hier nog vaak terug te mogen komen

Gegeten op 21 februari 2014

RobbertS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zakelijk uit eten geweest bij Fouquet. We zaten achterin zodat we wat meer privacy hadden met de groep. Wat een heerlijke gerechten: mooie presentatie en dagverse ingrediënten. Voorgerecht de tonijn met gegrild buikspek, hoofdgerecht de Black Angus. Toetje bestond uit heerlijke ijscombinatie. Alles zeer goed verzorgd.
Professionele bediening, altijd alert, niet (te) aanwezig. Aanrader!

Gegeten op 25 november 2013

estherveldman
  • Recensies in de laatste twee jaar

voor zaken deze keer in Den Haag en wij kwamen terecht bij Fouquet.
Prima prijs-kwaliteit verhouding; de gerechten zijn vers en lekker bereid.
Tartaar van Black Angus met eendenlever en kalfszwezerik waren vakkundig bereid,
We hebben genoten en komen zeker terug!

Gegeten op 17 januari 2014

saskia76
  • Recensies in de laatste twee jaar

De ideale afsluiter na een weekend Den Haag. Heerlijk gegeten, top wijnarrangement en een super service. Culinair in de watten gelegd. De tonijn met buikspek is werkelijk het lekkerste gerechtje wat ik ooit heb gegeten. Wat was dat prachtig op smaak! Een culinair kunstwerkje. Overigens waren alle gerechten heerlijk en prachtig op smaak.
Bedankt voor de heerlijke avond!
Een echte aanrader, en wij komen zeker nog eens terug!

Miel2012
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi restaurant, gezellige sfeer, en heerlijk eten. Mooiste gerecht ooit gegeten, tonijn met buikspek, woowww wat een combinatie. Maar ook de gebakken lever mag er zijn. Als je een lekkerbek bent ben je hier aan het goede adres. Bediening weet waar ze mee bezig zijn en erg gastvrij. Wij komen snel terug!

HB-Parker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdagavond hier gegeten. Restaurant zat goed vol, zelfs na een (onterecht) wat zure recensie in de Lekker500.

Gekozen voor het all-in-arrangement. Vier gangen met aperitief en wijnarrangement. De beloofde champagne in het arrangement was geen champagne maar een prosecco. Niet heel netjes, maarja, het was wel een glas lekkere prosecco. Mooi fruitig en gebalanceerd, niet te zoet. De amuse was geweldig, een mosselsoepje. Heel hoog op smaak en lekker eetlustopwekkend.

Het voorgerecht was tonijn met buikspek en een lekkere wasabimayonaise. Mooie krokantjes van aardappel erbij. Heerlijk gerechtje, de tonijn was supervers en het totaal mooi in balans. De erbij geserveerde bijzondere Italiaanse wijn was heerlijk en werd door het gerecht nog lekkerder.

Tussengerecht van tong met coquilles was erg lekker. Mooie smaken van de groenten in combinatie met de grillsmaak aan de perfect gegaarde coquilles was top.

Hoofdgerecht Bavette ook goed. Iets minder mooi gepresenteerd dan de voorgaande gerechten en ook wat minder hoog op smaak. Wel mooi gegaard maar te klein gesneden om de lekkere structuur van het vlees te kunnen dragen. Heerlijk dat ook sommige delen gestoofd waren! De erbij geserveerde Amerikaanse Pinot Noir deed het heerlijk met de kruidige saus.

Nagerecht was het enige gerecht met foutjes. Gepocheerde ananas met kokosijs en aardbeien. De ananas was niet rijp en het geheel was erg eenvoudig. Wel lekkere wijn erbij.

De service erg goed. Professioneel en foutloos, ondanks dat de zaak helemaal vol zat. Totaalcijfer voor het eten is een kleine 9 vanwege het moeten betalen van de hoofdprijs. Het is niet goedkoop, maar je krijgt redelijk waar voor je geld. Prijs/kwaliteit kan echter beter. Voor dit geld verwacht je geen foutjes. Personeel 9, decor 8.

Gegeten op 26 oktober 2013

gerardjan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via de iens dinerweken hier naartoe gegaan. Goede combinatie van smaken in het samengestelde menu: erg lekker!! Heerlijke fruitige droge witte wijn als huiswijn. Bediening sympathiek en zeer adequaat, met veel verstand van zaken. Goede verhouding tussen prijs en kwaliteit (ook buiten de dinerweken). Absolute aanrader!

ellen48
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sinds jaren weer eens bezocht. Ik was vergeten hoe lekker hier gekookt word. Voor de kok nogal een uitdaging met gluten, chocolade, melk en aardappelvrij dieet. Desondanks aangepaste en anders aangeklede gangen gekregen. Smaakte super. Ook tafelgenoten smulden. Voor herhaling vatbaar. Complimenten!

Gegeten op 30 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Fouquet in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Fouquet. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!