a TripAdvisor company

foto's van Brazz in Vianen - 1 foto's van Brazz in Vianen - 2 foto's van Brazz in Vianen - 3 foto's van Brazz in Vianen - 4 foto's van Brazz in Vianen - 5 foto's van Brazz in Vianen - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0347 370 702

Genieten van nieuwe smaken

Een nieuwe ontdekking aan de stadsgracht in Vianen vlakbij de sluis en de haven. Geniet van nieuwe smaken en een gemoedelijke ambiance. De wijnkelder van Brazz ligt vol mooie wijnen en interessante ontdekkingen van Nederlandse bodem. Hier kun je gegarandeerd je culinaire hart ophalen.

e_bosch

Via online reservering

Allereerst moet ik zeggen dat het eten prima was, alleen wij hadden grote moeite met de bediening. Doordat wij met een baby kwamen, hadden wij gebeld dat wij een uurtje later waren; 'dan konden wij niet op het terras zitten' werd gezegd. Toen wij aankwamen was er toch op het terras plek maar wilde zij ons naar binnen loodsen waar geen airco, ventilator of doorluchting was met de baby. Dat had ze toch gezegd? Wij waren er nog nooit geweest dus wij kenden niet deze situatie binnen.Na zelf aandringen namen wij plaats op het terras. Veel bierkeuze was er niet (eigenlijk maar 2: 1 alcoholvrij en 1 met prik: Brandt) Ze waren meer van de wijnen werd gezegd. Na 1 biertje werd het 2e biertje wat besteld werd gewoon vergeten. Mijn vrouw had extra groente besteld (geeft nog borstvoeding). Toen het hoofdgerecht kwam, was dit vergeten maar werd er gezegd dat er extra groente op haar bord lag. Nadat ik had gezegd of ik de bietschijfjes moest tellen en of ze niet meer groente hadden, ging de gemaakte jonge ober terug en kregen we 2 mini mais en 3 oerbiet schijfjes extra tegen betaling bleek achteraf. De eerlijkheid gebied dat ook wij een fout hadden gemaakt: Wij hadden niet gelezen dat er geen friet bij werd geserveerd. Ondanks dat de andere gasten net nog extra friet hadden gekregen, moest de eigenaresse melden dat ze niet zeker wist of ze dat nog had (echt waar dat zei ze.. over zo'n basisgerecht). Aangezien het eten kouder werd herhaalde ik na 5 min.mijn bestelling nogmaals en zei ze dat ze boven ging informeren of dit er nog was (en liet ons dus nogmaals in het ongewisse over of er uberhaupt friet was). Na 10 minuten kwam het er inderdaad aan. Om een lang verhaal kort te maken : Kok: Chapeau! Bediening: C'est le ton qui fait la musique: Erg gemaakt; hartelijkheid en gastvrijheid zijn totaal afwezig. Je komt er om vriendelijk bedienden niet als kind behandeld te worden. Zodoende was het niet een gezellig avondje uit en dat is eigenlijk nog wel het ergstehet ergste

Gegeten op 19 juli 2016

gbaverhoeven

Via online reservering

Vriendelijke ontvangst en attente bediening. De wachttijden tussen de gerechten zouden wel wat korter moeten zijn. De kwaliteit van het gebodene was uitstekend: vooral de lamsfilet was boterzacht , smeuïg en zeer smakelijk. Ook de amuses getuigden van fantasie qua smaak en opmaak.
(Wij genoten het menu van de AH-actie; het werd keurig vooraf getoond, geprint en wel.)

Gegeten op 12 juli 2016

peter236

Via online reservering

Wat een geweldig menu met heerlijke amuses. Zowel voor- (tonijn), tussen- (risotto) als hoofdgerecht (lam) waren superlekker. Als klap op de vuurpijl nog twee heerlijke nagerechten. Verder leuke en aardige bediening. Een topavond.

Gegeten op 12 juli 2016

boudewijn-paula

Via online reservering

Brazz was voor ons een onverwachte verrassing. Van buiten weinig uitstraling, maar binnen werden met 3 heerlijke, leuk opgediende amuses en 4 gangen verwend. Alles zeer smaakvol om te proeven en te zien. De 3 uren vlogen om.
Een adres om weer naar toe te gaan, al moeten we er 25 km voor rijden.

Gegeten op 8 juli 2016

Annemarie88

Via online reservering

Heel plezierige avond bij Brazz, waren hier niet voor het eerst en het blijtt een van onze favoriete restaurants, de kok bliijft ons verrassen met verrassende gerechten .

Gegeten op 1 juli 2016

bremmen

Verhip, het 'echte' restaurant is boven. Rustig interieur met passende combinatie van modern en klassiek, met kleurrijke kunst aan de muur. Stoelen zitten prima en tafels lekker ruim uit elkaar. Vriendelijke ontvangst, leuke gastvrouw / eigenaresse: liefde voor de zaak, gepaste trots en ook kundige toelichting op de bijpassende wijnen. Vier gangen Iensmenu: tonijntartaar, risotto, lam en chef's toetje. Alles origineel en zeer smakelijk bereid. Drie zalige amuses vooraf. Een feestje dat ruim drie uur geduurd heeft!

Gegeten op 29 juni 2016

psanders

Via online reservering

Mooie presentatie van de gerechten, geen alledaagse technieken, het zag er zeer verzorgd uit. De smaak was in verhouding wat minder, niet hele verrassende combinaties en niet alles helemaal goed op smaak. Wel hadden we een prettige tafelheer en het tempo lag goed. Al met al vind ik de prijs kwaliteit verhouding wat scheef verdeeld.

Gegeten op 25 juni 2016

ditaversteeg

Via online reservering

Voelde ons zeer welkom bij Brazz. De eigenares heeft een open houding en maakt makkelijk een praatje. Zonder dat zij zich opdringt. We hadden voor de aanbieding gekozen 4-gangen menu met als extra nog enkele amuses vooraf. De amuses waren stuk voor stuk een streling voor de tong en ook het oog werd niet vergeten. De amuse die er voor ons uit sprong was de minicornetto met paprika-ijs en rode uienchutney, een heerlijke combinatie. Die ik zelf niet had kunnen verzinnen. Ook de vier gangen voldeden aan onze verwachting, allemaal met zorg bereid en dat proef je. De Portugese rosé die er bij werd geschonken was ook erg lekker. Als we nog eens in de buurt zijn komen wij zeker terug. Theo en Dita

Gegeten op 24 juni 2016

jeanet16

Via online reservering

Het was een top avond het eten was heerlijk alle 4 de gangen voortreffelijk ook de amuses vooraf heerlijk de bediening super vriendelijk.

Wij komen zeker terug!

Gegeten op 22 juni 2016

MvdK23

Via online reservering

Werkelijk fantastisch menu hier gegeten. Zeer groot compliment voor de kok. Met dieetwensen is heel flexibel omgegaan. Charmante gastvrouw. Restaurant ligt op de eerste etage wat een leuk uitzicht op de omgeving geeft. Qua inrichting wat aan de klassieke kant.

Gegeten op 21 juni 2016

Schrijf zelf een recensie over Brazz in Vianen

Schrijf hieronder je recensie over Brazz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.