a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0347 370 702

Genieten van nieuwe smaken

Een nieuwe ontdekking aan de stadsgracht in Vianen vlakbij de sluis en de haven. Geniet van nieuwe smaken en een gemoedelijke ambiance. De wijnkelder van Brazz ligt vol mooie wijnen en interessante ontdekkingen van Nederlandse bodem. Hier kun je gegarandeerd je culinaire hart ophalen.

Betuweproever

Via online reservering

Wederom heerlijk gegeten bij Brazz.

Vanaf de eerste etage hebben we genoten van het uitzicht op de brug en de waterpartij.

Dit keer werden we getrakteerd op een komkommerchutney, zacht gegaarde kabeljauw. Verrassend was vooral de zeldzaam lekkere citroengrasschuim en de toetjes van de chef. Vooral die met framboos en hazelnoot was erg lekker. Gastvrije bediening en een prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Bedankt en tot gauw maar weer!

Gegeten op 26 mei 2015

Caren65

Met vriendinnen afgesproken in midden nederland. Het werd vianen. En wat hebben we heerlijk gegeten bij Brazz!
Gemarineerde zalm met quinoa, rundertartaar met oude Utrechtse kaas en balsamico, mals lam op twee manieren met mango en bietjes. Erg lekker en heel creatief gekookt. Het pand is niet oud maar binnen is het erg huiselijk. Je moet t even weten te vinden maar is echt een aanrader! Ook het wijnarrangement is royaal genieten. Vriendelijke bediening.
En ideaal parkeren.

Gegeten op 26 mei 2015

Felix_K

Wij hadden een tafel voor 14 personen a la carte gereserveerd en separate afrekening schriftelijk aangevraagd. Het eten was fantastisch, maar de service.... :-( ... Uiteindelijk was a la carte toch niet mogelijk, en de ober rekende globaal af. Maar niet iederen wenste voorgerecht of wijn. Het decor rommelig en er misten glazen...Een kleine tip: hoor naar de wensen van jouw klanten....Overigens hebben wij bijna 3 uur versleten omdat het lang duurde tot alle drie gangen klaar waren....

Gegeten op 20 mei 2015

wspijkers

Via online reservering

De gerechten waren overheerlijk! Tot en met het voorgerecht was het uitstekend! Helaas zat er tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht 45 minuten en kreeg een van ons niet het gerecht wat we besteld hadden, waardoor we nog langer moesten wachten. Tevens werd er niet bij elke gang uitgelegd wat er op ons bord lag, wat heel jammer was, omdat het fantastisch smaakte en er geweldig uit zag. Ik zou het zeer gewaardeerd hebben om te weten wat al die mooie dingen op mijn bord waren.

Gegeten op 8 mei 2015

wintec

Via online reservering

Vaak hier gegeten, maar er was 'iets'! Aan het einde van de avond wisten wij waarom het eten er anders dan anders was; Jeroen van Hensbergen kookt daar niet meer, die werkt tegenwoordig in Brasserie 't Klooster in Wijk bij Duurstede. De 'huiswijn' was ook anders en ik vond het een goedkope Merlot die niet bepaald smaakte, voor een tweede glas wijn hebben wij een Chianti gekozen die wél op smaak was. Het dessert was heerlijk, dus wilden twee uit ons gezelschap nog een zelfde tweede nagerecht. Wat uit de keuken kwam was beschamend want de caramel was niet alleen bevroren, maar nog niet eens de helft van het eerste dessert... ka-ching € 25,-

Gegeten op 2 mei 2015

mattijs7

Via online reservering

Het eten was echt werkelijk super! De bediening was ook erg vriendelijk maar op de kleine details kan het beter zoals meelopen naar de uitgang, voldoen van de rekening. Het decor vonden wij erg gedateerd en rommelig en dat staat weer niet in verhouding met de kwaliteit van het eten. Al met al een mooie avond maar ietsje meer sfeer had gekund.

Gegeten op 1 mei 2015

FD2014

Via online reservering

We kwamen voor het 4-gangen lentemenu, met 2 amuses, en het was echt heerlijk! Alles was verrassend met allerlei details en gewoon erg lekker.
Het enige minpunt is de akoestiek, want in ons geval was het er helemaal vol, en dan kan je elkaar nog maar moeilijk verstaan. Daarom minder punten voor het decor, alhoewel het er mooi uit ziet.

Gegeten op 25 april 2015

Joost1956

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Brazz; genoten van het 4-gangen Voorjaarsmenu. Prijs-/kwaliteitsverhouding werkelijk uitstekend. Verfijnde smaak bij alle vier gerechten en niet te grote porties, gewoon helemaal goed.
Het enige minpuntje was de prijs van de wijn: € 6,50 per glas is toch wel erg duur, zeker voor een (witte) wijn die in de winkel per fles niet veel meer dan pakweg 6 euro kost.

Gegeten op 25 april 2015

CvanderW

Gegeten op 11 april 2015

RoCo2006

We hebben heerlijk gegeten bij Brazz. Je wordt echt in de watten gelegd. Vanuit het personeel en de eigenaar persoonlijke aandacht. Zij kwamen telkens precies op het juiste moment. De toelichting op de gerechten werd goed gegeven. Het eten is werkelijk subliem. Allemaal kleine cadeautjes. Vooraf tartaar gegeten en als hoofdgerecht kalfszwezerik met kaneelsaus. Mooi opgemaakte borden. Als verrassingsdessert kregen we twee desserts. Dat was wellicht wat veel, maar beide heerlijk.
Ik vond de wijze van thee serveren leuk. Echt een ritueel waardoor je nog meer geniet.
Enige kanttekening is het pand. Van buiten heb je geen idee dat er zo'n goed restaurant is.
Voor een avond genieten is dit voor culinaire fijnproevers een aanrader.

Gegeten op 2 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Brazz in Vianen

Schrijf hieronder je recensie over Brazz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.