Brazz

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0347 370 702

Genieten van nieuwe smaken

Een nieuwe ontdekking aan de stadsgracht in Vianen vlakbij de sluis en de haven. Geniet van nieuwe smaken en een gemoedelijke ambiance. De wijnkelder van Brazz ligt vol mooie wijnen en interessante ontdekkingen van Nederlandse bodem. Hier kun je gegarandeerd je culinaire hart ophalen.

CvanderW

Gegeten op 11 april 2015

RoCo2006

We hebben heerlijk gegeten bij Brazz. Je wordt echt in de watten gelegd. Vanuit het personeel en de eigenaar persoonlijke aandacht. Zij kwamen telkens precies op het juiste moment. De toelichting op de gerechten werd goed gegeven. Het eten is werkelijk subliem. Allemaal kleine cadeautjes. Vooraf tartaar gegeten en als hoofdgerecht kalfszwezerik met kaneelsaus. Mooi opgemaakte borden. Als verrassingsdessert kregen we twee desserts. Dat was wellicht wat veel, maar beide heerlijk.
Ik vond de wijze van thee serveren leuk. Echt een ritueel waardoor je nog meer geniet.
Enige kanttekening is het pand. Van buiten heb je geen idee dat er zo'n goed restaurant is.
Voor een avond genieten is dit voor culinaire fijnproevers een aanrader.

Gegeten op 2 april 2015

monique366

Samen met mijn vriend heerlijk genoten van een heerlijke avond bij Brazz. Het was genieten vanaf de amuses tot aan het dessert. Voortreffelijke wijnkeuze en goede uitleg bij de gerechten. De algehele bediening was zeer prettig. Verfijnde smaken, echt voor de culinaire genieter!! Een aanrader om daar eens gezellig te gaan eten! Er wordt echt iets bijzonders gemaakt, wat betreft de smaak en presentatie!!
Bedankt Gerard en collega's voor de heerlijke avond! Groet, Cees en Monique

Gegeten op 4 april 2015

Chris_1_2

Verrassingsmenu van 27,50 werd vooral door de prijs van aanvullende zaken een verrassing. Een bakje koffie van 6 euro is gewoon te duur. Voor- en nagerechten waren prima. Vooral het voorgerecht met tonijn was lekker. Het hoofdgerecht bestond uit 2 reepjes ribeye met wat garnering. Prima van smaak maar persoonlijk zie ik er graag wat friet en groenten bij, maar misschien moet ik niet voor een proeverij kiezen.

Gegeten op 8 maart 2015

natasha7

Via online reservering

Het is een culinaire ervaring die je met goed gezelschap moet beleven.
Het is niet een plek voor een snelle hap, je moet de tijd ervoor hebben om heerlijk te kunnen genieten. Apart was wel dat alle drankjes in een wijnglas was geserveerd. Van onze fris tot aan mijn thee.

Gegeten op 20 maart 2015

keeseninge

Met 11 broers,zussen en aanhang hier 21 maart gegeten. (iensdeal) We hebben genoten!! Mooie opgemaakte borden. Uitleg bij elk gerecht. Goed verspreid over de avond. We vonden het allemaal verrukkelijk. Alle borden gingen leeg naar de keuken. De bediening was vriendelijk. Paar steekjes laten vallen. Gerechten werden voorlangs een gast aan de overkant van de tafel geserveerd, ipv
even omlopen. Twee drankjes vergeten en geen lepeltje bij mijn koffie. In goed gezelschap valt dit bijna niet op. Maar voor de rest waren we erg tevreden. Het was gezellig ingericht met kleurrijke schilderijen. Voldaan gingen we naar huis. We hopen zeker een keer terug te komen. Brazz koks en personeel, nogmaals bedankt.

Gegeten op 21 maart 2015

Annemarie88

Via online reservering

Het was weer een feestje bij brazz, niet alleen vanwege mn verjaardag. Het eten is altijd verrassend en er wordt veel geëxperimenteerd met smaakcombinaties. De wijnen zijn ook goed. Het iens menu was veel waar voor je geld. Een viergangen menu met nog drie fijne amuses. Toen we te veel betaald bleken te hebben kregen we dat door het scherpe oog van de eigenaar terug. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 19 maart 2015

Christiaan

Via online reservering

Amuses bestonden uit kaasstengel, kroketje en een wel lekker hapje (eigenlijk de enige amuse), rest was meer snackje.... Voorgerecht bestond uit tonijn, mooi opgemaakt, maar de vis was sterk van geur (niet meer vers?). Tussengerecht was een risotto... grijs van kleur en overweldigend van kaas-smaak, dit hebben we maar laten staan. Hoofdgerecht was een stukje rund (diamant-haas), ook weer sterk ruikend (naar lever).... De bijpassende groenten in de vorm van puzzelstukjes waren zuur en vreemd.
Nagerecht was overigens heerlijk....

Opvallend is de onoplettendheid en het gebrek aan kennis van de bediening, het jonge meisje vertelde bij geen enkel gerecht wat het was (moesten we vragen) en moest soms zelfs bij de eigenaar te rade... 3 keer vragen om een glas wijn verdient ook geen eer.

Koffie wordt standaard zonder melk, suiker en een lepeltje geserveerd... Handig...

We hadden hoge verwachtingen, maar dit was eens en nooit meer... Absolute afrader dit restaurant, zeker het prijspeil (we waren samen toch ruim 100 euro kwijt).. dan kan je ergens anders beter eten.

Gegeten op 17 maart 2015

inanico

Via online reservering

Uitstekend verrassingsmenu, foutje in de bediening werd prima opgelost. Enige 'min'puntje was dat we geen idee hadden hoeveel gerechten er kwamen en we te veel hebben gesnoept van het heerlijke stokboord met olie/boter...Aanrader!

Gegeten op 10 maart 2015

crepe_suzette

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Het was allemaal even lekker, van de amuses tot en met het dessert en de koffie.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 7 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Brazz in Vianen

Schrijf hieronder je recensie over Brazz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.