Brazz

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0347 370 702

Genieten van nieuwe smaken

Een nieuwe ontdekking aan de stadsgracht in Vianen vlakbij de sluis en de haven. Geniet van nieuwe smaken en een gemoedelijke ambiance. De wijnkelder van Brazz ligt vol mooie wijnen en interessante ontdekkingen van Nederlandse bodem. Hier kun je gegarandeerd je culinaire hart ophalen.

natasha7

Via online reservering

Het is een culinaire ervaring die je met goed gezelschap moet beleven.
Het is niet een plek voor een snelle hap, je moet de tijd ervoor hebben om heerlijk te kunnen genieten. Apart was wel dat alle drankjes in een wijnglas was geserveerd. Van onze fris tot aan mijn thee.

Gegeten op 20 maart 2015

keeseninge

Met 11 broers,zussen en aanhang hier 21 maart gegeten. (iensdeal) We hebben genoten!! Mooie opgemaakte borden. Uitleg bij elk gerecht. Goed verspreid over de avond. We vonden het allemaal verrukkelijk. Alle borden gingen leeg naar de keuken. De bediening was vriendelijk. Paar steekjes laten vallen. Gerechten werden voorlangs een gast aan de overkant van de tafel geserveerd, ipv
even omlopen. Twee drankjes vergeten en geen lepeltje bij mijn koffie. In goed gezelschap valt dit bijna niet op. Maar voor de rest waren we erg tevreden. Het was gezellig ingericht met kleurrijke schilderijen. Voldaan gingen we naar huis. We hopen zeker een keer terug te komen. Brazz koks en personeel, nogmaals bedankt.

Gegeten op 21 maart 2015

Annemarie88

Via online reservering

Het was weer een feestje bij brazz, niet alleen vanwege mn verjaardag. Het eten is altijd verrassend en er wordt veel geëxperimenteerd met smaakcombinaties. De wijnen zijn ook goed. Het iens menu was veel waar voor je geld. Een viergangen menu met nog drie fijne amuses. Toen we te veel betaald bleken te hebben kregen we dat door het scherpe oog van de eigenaar terug. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 19 maart 2015

Christiaan

Via online reservering

Amuses bestonden uit kaasstengel, kroketje en een wel lekker hapje (eigenlijk de enige amuse), rest was meer snackje.... Voorgerecht bestond uit tonijn, mooi opgemaakt, maar de vis was sterk van geur (niet meer vers?). Tussengerecht was een risotto... grijs van kleur en overweldigend van kaas-smaak, dit hebben we maar laten staan. Hoofdgerecht was een stukje rund (diamant-haas), ook weer sterk ruikend (naar lever).... De bijpassende groenten in de vorm van puzzelstukjes waren zuur en vreemd.
Nagerecht was overigens heerlijk....

Opvallend is de onoplettendheid en het gebrek aan kennis van de bediening, het jonge meisje vertelde bij geen enkel gerecht wat het was (moesten we vragen) en moest soms zelfs bij de eigenaar te rade... 3 keer vragen om een glas wijn verdient ook geen eer.

Koffie wordt standaard zonder melk, suiker en een lepeltje geserveerd... Handig...

We hadden hoge verwachtingen, maar dit was eens en nooit meer... Absolute afrader dit restaurant, zeker het prijspeil (we waren samen toch ruim 100 euro kwijt).. dan kan je ergens anders beter eten.

Gegeten op 17 maart 2015

inanico

Via online reservering

Uitstekend verrassingsmenu, foutje in de bediening werd prima opgelost. Enige 'min'puntje was dat we geen idee hadden hoeveel gerechten er kwamen en we te veel hebben gesnoept van het heerlijke stokboord met olie/boter...Aanrader!

Gegeten op 10 maart 2015

crepe_suzette

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Het was allemaal even lekker, van de amuses tot en met het dessert en de koffie.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 7 maart 2015

Walpoe01

Met 8 personen gekozen voor het verrassingsmenu ( 3 gangen ). Het was niet onze eerste keer en zeker ook niet de laatste! Het was vanaf de eerste amuse ( er volgden er nog een aantal ) tot en met de koffie met zoete lekkernijen in twee woorden: verrukkelijk-voorteffelijk.
Gezellige huiselijke ambiance, een gezellige gastheer, prima bediening, lekkere huiswijn.
Wat ons betreft een echte aanrader.

Gegeten op 28 februari 2015

starshine

De ontvangst verliep een beetje gek, de heer die ons ontving had zijn schort nog niet om en er zaten volgens mij vlekken in zijn zwarte pantalon. Het restaurant is in een jaren '80 (?) pand gevestigd en wij hadden een aantrekkelijker gebouw verwacht adhv de foto's van het interieur.

We hebben een wijn van de wijnkaart besteld welke we mochten proeven, maar er is niet meer gevraagd of hij naar wens was. Ook de amuses verliepen gek, eentje kwam.. toen heel lang niets (40min) toen vroegen we ernaar en zei de bediening 'Ja, we gaan zo beginnen'. Toen kwam de tweede amuse en daarna het voorgerecht. Ik vroeg waar amuse drie was (iens diner deal) en de dame gaf aan dat deze verbrand was. De oplossing was een kaasstengel. Oke... Daarover val ik persoonlijk niet.

De smaak van de amuses en voorgerecht waren goed. De risoto was ook zeker lekker. Het hoofgerecht was klein, twee reepjes rund en de garnering was en niet volgens de kaart en... ja, wat flauw en weinig. Het desert was keurig maar wat flauw, vooral de cheesecake was lekker, maar meer een cheesemouse (2 lepels aan volume zonder bodem).

We hebben uiteindelijk niet echt een fijn gevoel over gehouden, de sfeer was gek. De bediening gaf overduidelijk veel aandacht aan gasten die vrienden waren oid. En bij een ouder stel waren ze ook keurig (stoel aanschuiven, de kaart toelichten). Ja, echt vreemd...

Gegeten op 27 februari 2015

Ad_uit_het_oosten

Via online reservering

De amuses zette de toon voor de rest van de avond. Verrassende gerechten met verfijnde smaak. Timing tussen de gerechten was goed.

Gegeten op 21 februari 2015

marie-josé11

Via online reservering

Brazz was niet vol maar er zaten genoeg mensen om het gezellig te vinden. Het eten was mooi en een prachtig smaakpallet! Het was een avondvullend "culinair programma" waar we met genoegen op terug kijken.

Gegeten op 17 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Brazz in Vianen

Schrijf hieronder je recensie over Brazz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.