Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brazz

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0347 370 702

michiel110

Na een geslaagde eerste bezoek zijn wij gisteren met vrienden opnieuw gaan eten bij Brazz. Het was wederom een hoogstaand culinair gebeuren. Een topper was de zelfgemaakte pompoenkroket. Een smaaksensatie! Het restaurant zat tot de nok toe gevuld, maar de bediening bleef top! Er werden goede wijnen bij het eten geserveerd.

Gegeten op 28 november 2014

Tvse

Via online reservering

veel uitgesproken smaken op een bord die niet helemaal bij elkaar kwamen. eigenlijk kreeg ik meer het idee dat iemand voor mij elementen verzameld had, niet dat er voor mij een diner bereid was.

Gegeten op 27 november 2014

Sandien

Eten bij Brazz is een ware beleving, ga er niet van uit dat je snel weg bent, want met 4 personen en een 4 gangen menu kun je hier zo 3-4 uur zitten. Dat betekend wel dat je naast de standaard gangen (wij hadden het AH IENS menu, ofwel het chef's menu) ook diverse aperitiefjes krijgt: wij hadden deze avond koekjes van kerrie en zaden, een hapje wat leek op een plantje in een potje, een pompoenkroketje en een glas pompoensoep.
Het wijn arrangement wat bij het diner zit, is altijd met de grootste zorg samengesteld. Elke gang krijg je een nieuw glas wijn, welke perfect past bij het komende gerecht. Bij het hoofdgerecht krijg je, wanneer je glas leeg is, een tweede glas wijn en bij het dessert werd de fles op tafel achter gelaten.
Het personeel is altijd heel vriendelijk, geen onvertogen woord en alles wordt zeer secuur uitgelegd. Zelfs in een vol restaurant hebben ze de volle aandacht voor je.
Dit was voor ons de derde keer dat we hier aten en we gaan hier zeker nog vaker terugkomen.

Gegeten op 21 november 2014

maryse3

Via online reservering

Heerlijk gegeten via de AH-actie. Menu was vooraf vastgesteld. Je kon er nog een vierde gang bijnemen, die dan niet in de actie viel. We hebben er een BOB(!)-wijnarrangement bijgenomen. De wijnen waren prima afgestemd op de gerechten. Kleine hoeveelheden, zodat je uiteindelijk toch in de auto kon stappen. Vriendelijke bediening!
Naast het menu nog een viertal tussengerechtjes/amuses. Al met al een aanrader. Wij komen hier nog wel eens!

Gegeten op 25 november 2014

ernalacle

Via online reservering

Onlangs op een zaterdagavond gegeten bij Brazz. Het eten is in een woord geweldig!!!
De bediening was goed, maar misschien niet berekend op een vol restaurant; een wachttijd tussen elke gang van een goed uur vonden wij wat lang...

Gegeten op 8 november 2014

moniquedijk1961

Via online reservering

Heerlijk gegeten en erg gezellig.
Bediening op sommige punten minder professioneel en sfeer huiskameridee.
Zeker van plan om terug te gaan voor het bijzonder lekkere eten

Gegeten op 20 november 2014

vitamine

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten en werden verrast met lekkere extra tussendoortjes!
Vooral het nagerecht was helemaal Top! Leuke gastheer!
Wel miste ik iets van een aardappelgerechtje bij het vlees,..maar door de vele tussendoortjes hadden wij meer dan genoeg.
Wat wij jammer vonden is dat de prijs van de drankjes behoorlijk hoor ligt (6,50 voor een wijntje 3,75 voor een biertje en 7,50 voor een aperitief).

Gegeten op 21 november 2014

Ceesst

Via online reservering

De aandacht voor de gasten is zeer vriendelijk. Op basis van de AH actie was het menu prima vastgesteld. Ook de amuses zien er erg verzorgd uit. Ook de presentatie van het menu is prima. Gaan beslist nog eens terug.

Gegeten op 19 november 2014

superkok

Via online reservering

Afgelopen weekend met de Albert Heijn restaurantactie met 4 personen heerlijk gegeten. Na een hartelijke ontvangst en een lekker aperitief werden we verwend met allerlei amuses. Het driegangenmenu kon tegen een prijs van 10 euro per persoon worden uitgebreid met een vierde gang. De prijs/kwaliteitverhouding en de service waren uitstekend. Het eten was heerlijk. Fijn dat je vlakbij het restaurant (P2) op drie minuten lopen gratis kunt parkeren. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 15 november 2014

meulensteen

Via online reservering

Ik heb samen met een vriend hier gegeten. Ik had een korting bon van AH. We hebben het 3-gangendiner aangevuld met een 4e gang. Dat was ook maar goed, want de porties zijn m.u.v. het dessert, erg klein. Het restaurant is gezellig ingericht, maar niet alle personeelsleden weten de gasten in de watten te leggen. Wel kon ik waarderen dat we met een flesje wijn naar huis gingen. Dit na een klein minpuntje voor wat betreft de overgare eendenborst. Verder was het eten prima maar niet in verhouding tot de prijs.

Gegeten op 15 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Brazz in Vianen

Schrijf hieronder je recensie over Brazz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.