a TripAdvisor company

foto's van Brazz in Vianen - 1 foto's van Brazz in Vianen - 2 foto's van Brazz in Vianen - 3 foto's van Brazz in Vianen - 4 foto's van Brazz in Vianen - 5 foto's van Brazz in Vianen - 6

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0347 370 702

margotculi

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten bij Brazz. Verfijnde gerechten die met zorg waren klaar gemaakt. Verrassende smaakcombinaties speelden de boventoon evenals bij de amuses. Alle tafeltjes waren bezet. De bediening was vriendelijk maar waarschijnlijk door de drukte niet altijd even alert. Prettige ambiance maar het was moeilijk om elkaar goed te verstaan. In veel locaties is dat jammergenoeg erg vaak het geval. Wij wisten niet dat er op zo'n korte afstand van ons woonadres zo'n prima restaurant zich bevindt. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 21 mei 2016

henk62

Via online reservering

Het begon met 3 amuses die echte smaakbommetjes waren, dus smaakte het naar meer. Als voorgerecht de rundertartaar gekozen en deze was erg lekker en voldoende gekruid. De boerderijeend was eenvoudig maar prima klaargemaakt. Het dessert is heerlijk en bestaat eigenlijk uit 2 delen, al weet ik niet meer precies wat het was. Bij de koffie of thee kan men kiezen om 4 speciale bonbons te nemen. Ook die zijn wel erg lekker. Service is prima en zeer vriendelijk. Muziek (jazzy) is aanwezig maar op een beschaafd volume.

Gegeten op 19 mei 2016

bert.snoek

Via online reservering

Alweer fantastisch gegeten! vooral de amuses waren top ! voorgerecht en nagerecht (kaasplank) iets aan de kleine kant. Hoofdgerecht perfect. Mooie wijnen gedronken en weer genoten van de avond.

Gegeten op 14 mei 2016

Estbest

Bij restaurant Brazz gegeten met de Makro voucher. Heerlijke amuses en prachtige gerechten die kunstwerkjes op zich zijn. Gezellige sfeer en professionele bediening. Veel kennis van zaken en uitstekende uitleg bij de gerechten en mooie wijnen. Prima prijs- kwaliteitverhouding! De gast is hier nog echt gast.

Een absolute aanrader

BettineP

Het eten gaat vervelen bij meerdere bezoekjes. De hapjes tussendoor zijn bijvoorbeeld wel lekker, maar al een half jaar hetzelfde. Het personeel heeft al meerdere keren trots gemeld voor Michellin-ster in aanmerking te komen, maar voor dat niveau komen ze echt tekort. We missen de verrassingen en smaaksensaties. Er zit ook te vaak een gerecht bij dat minder is, zoals een matig toetje of "gewone" eend. Bediening is onder de maat: bij ons werd niet gevraagd of het smaakt, de frietjes kwamen dit keer te laat en het personeel geeft je niet het gevoel dat ze je een fijne avond willen bezorgen. Overigens is de nieuwe serveerster hierop een positieve uitzondering.
Dit restaurant deed mee aan de Shell-actie (2e menu gratis), maar lijkt vervolgens op je neer te kijken als je eraan meedoet. De eigenaresse gaf ons echt het gevoel dat we profiteurs waren en minder aandacht verdienden. Er was geen ruimte voor dieetwensen die we ter plekke doorgaven ("dat kan niet als je aan de actie meedoet"). In onze ogen past zulke inflexibiliteit niet bij een restaurant met deze prijzen en toont het ook het gebrek aan gastvrijheid van deze mensen.
Het decor is oké - wel een dode vlieg en spinnenrag in het raam op de wc. Ook daar mist dus net dat stukje wat je het gevoel geeft dat je bij een toprestaurant aan het eten bent. Voor ons was het gisteren de laatste keer.

simdid

Via online reservering

Heerlijk gegeten! De borden worden met zorg opgemaakt in mooie kleuren. Smaken zijn heerlijk. Goede huiswijn. Wel raar dat je geen flesje spa kon krijgen. Dit kwam uit de grote spa fles. Wel een karaf kraanwater te bestellen. Bediening was prima en bij elke gang een uitgebreide uitleg wat het allemaal was. Goede sfeer.

Emvora

Gebruik gemaakt van de tank en dineer actie. Daarvoor geldt een vast menu, dat kan worden uitgebreid met een tussengang, enige alternatieven en met friet. Vooraf vier keer een overheerlijke amuse, waaronder een ijsje van paprika met rode uien compôte en een macaron van rode biet met piccalilly. Als voorgerecht rundertartaar met oude kaas en truffel. Een zeer geslaagde smaakcombinatie. Hoofdgerecht boerderij eend met diverse heerlijke groenten. Een klein maar gevarieerd zoet toetje. In plaats daarvan kan met bijbetaling van euro 4,50 worden gekozen voor een kaasplankje. De koffie toe ging vergezeld van heerlijke friandises. Kortom een prima diner.

Gegeten op 12 mei 2016

J-K-K

Wat een verrassing in Vianen! Originele amuses worden gevolgd door heerlijke gangen tijdens het menu van de chef. De amuses lijken op het eerste oog experimenteel (bijvoorbeeld ijs van paprika met een macaron van rode bieten), maar smaken verrassend lekker. De gangen waren daarnaast heerlijk en zijn een klein kunstwerk op je bord, tot aan de diverse groenten tijdens het hoofdgerecht aan toe. De vriendelijke en attente service door zowel de gastvrouw als de bediening maken de avond af.

Janenmarlies

Via online reservering

We hebben zeer genoten van het 4 gangen diner inclusief de heerlijke amuses en lekkere wijnen. Het diner was met grote zorg samengesteld, was een feest op het bord en smaakte perfect. Een grote aanrader.

bdjvds

Via online reservering

Zoals altijd was het eten weer super!
Leuk om te horen dat er een nieuwe chef is, niets van gemerkt! 26 jaar oud en zo lekker kunnen koken.

Wel jammer dat er als side order friet kon worden besteld. De eigenaresse vertelde dat dit kwam door de Iens/Shell actie. Wij snappen niet dat je naast deze gerechten friet WILT eten. Bestel dan een gang extra.

Wij komen in ieder geval snel weer terug!

Schrijf zelf een recensie over Brazz in Vianen

Schrijf hieronder je recensie over Brazz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.