• foto's van Brazz in Vianen - 1

Brazz doet mee!

Reserveer nu!

MasterchefClaudet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke proeverijtjes, je wordt van het begin tot aan het eind verwend met culinaire hoogstandjes.
Enige minpuntje de koffie mag van mij gewoon koffie zijn. Na al het heerlijke eten heb ik geen behoefte meer aan de grote hoeveelheid zoetigheid die je nog bij de koffie krijgt, daarmee wordt de koffie ook erg duur. Laat de klant de keuze zou ik zeggen. De akoestiek is niet goed in de ruimte daar zou ik wat aan doen. Bediening vlot en gezellig met verstand van zaken. Wij zijn hier al meerder keren geweest en de kwaliteit is altijd van hoog niveau. Kortom een aanrader.

perry4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verrassende smaakvolle belevenis voor ons! Je smaakpapillen worden echt getest! Een echte aanrader als je 10x iets anders wilt dan uiteten! Het is apart, de hoeveelheid is perfect! Echt een luxe om daar te eten!

Gegeten op 23 augustus 2013

sjorsvanhoogdalem
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de 3e keer gegeten bij Brazz. Eten was weer erg goed , wijn arrangement was VEEL beter dan voorheen en de bediening was weer op zijn allerbest ( zal geen namen noemen , om te voorkomen dat mijn altijd zeer positieve , objectieve recensie weer word geweigerd ) Blijf van mening dat uit eten gaan een totaal beleving is ( eten , bediening , kennis , uitleg , vriendelijkheid ) Is hier dus van uitstekende kwaliteit. Zeer goede , gedreven kok / geboren horeca tijgerin in de bediening. Missen wel wat bite en groente in de menu's. We komen zeker terug .

Cees & Sjors

sweetycc
  • Recensies in de laatste twee jaar

eten was, zoals verwacht wel in orde. jammer dat, tegen de tijd dat je naar huis wilt, gedurende lange tijd de bediening afwezig is. en slordig is dat als je hebt eengegeven geen chocolade b ij het dessert te willen, later een belangrijk deel van de friandises bij de koffie uit chocolade bestaat.

susanutrecht
  • Recensies in de laatste twee jaar

We waren voor het eerst bij Brazz, en hebben heerlijk gegeten. We werden echt verwend, met veel amuses en tussengerechtjes buiten het driegangen diner. Heel veel verschillende smaakjes per gerecht, heel verfijnd.

arjan3931
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij aankomst verder wij welkom ontvangen door de gastheer en naar boven geleid. We kregen een mooie plaats aangewezen aan het raam. Bij het uitreiken van de kaart kregen wij het iens menu terwijl ik dit niet geserveerd had. Na wat heen en weer gepraat was duidelijk dat wij van de gewone kaart wilde bestellen. Er kwamen overigens direct de heerlijkste amuses op tafel en dat was een voorbode voor de rest van de avond. Het eten was, 8 gangen mini's, smaakvol en origineel.
Wat minder prettig was, is dat het restaurant enorm gehorig is, waardoor er, toen alle tafels bezet waren, geen normaal gesprek te voeren was.
De bediening was vriendelijk en behulpzaam maar toch kwam het voor dat we een tijd met lege glazen op tafel zaten. Iets dat ik als vervelend ervaar tijdens een diner.
De gastheer hebben wij de gehele avond niet meer aan tafel gezien, deze had meer aandacht voor enkele andere gasten.
Al met al een heerlijke avond met fantastische eten.

lotjew
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was echt superlekker, gevarieerde smaken met veel gebruik van groenten. Alles was prachtig opgediend, veel amuses die stuk voor stuk verrassend en lekker waren. De bediening vergat even dat ik vegetarisch at, maar dat werd snel hersteld. Ze waren erg vriendelijk en gespitst op of we het allemaal waardeerden. Ambiance is prettig, wel wat luidruchtig qua akoestiek.

Ninxy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Genoten van een 4-gangen menu: vis en vegetarisch. Ook vegetariërs Ijn bij Brazz aan het juiste adres. Smaken zijn in balans, gerechten inventief en de presentatie ia prachtig. Van amuse tot dessert: allemaal heerlijk. Ook de gastvrouw is enthousiast en vriendelijk. Minpunt is het interieur. Wij hebben in de grote zaal boven gegeten. Deze is aan een make over toe. Alleen al een mooie houten vloer en nieuwe stoelen doet wonderen. Daarbij de 'muzak' vervangen voor echte muziek et voilà...

bvputten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren een heerlijke avond gehad in restaurant Brazz. Mijn vrouw koos voor een 3 gangen menu, ikzelf voor 4 gangen met wijnarrangement. Vervolgens hebben we beiden genoten van de zeer verrassende en uiterst smakelijk gerechten. Het wijnarrangement viel bij mij ook in goede aarde, ik was vooral aangenaam verrast door de geselecteerde witte wijnen. De bediening wist mij daarbij op waarde in te schatten en schonk mijn glas telkens keurig op tijd bij. Ondanks dat de porties voor een grote eter als ik wat aan de kleine kant (lijken te) zijn moet ik eerlijk toegeven dat ik aan het einde van de avond volledig voldaan richting huis ben gegaan. Al met al zijn we zeer tevreden over dit restaurant, komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 2 oktober 2013

TanteTilly
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier gegeten tijdens de Iens Dinerdagen en hadden hoge verwachtingen van dit restaurant. Maar het viel allemaal niet mee. Het diner bestond uit drie gangen en een aantal amuses. Gerechten waren prachtig opgemaakt (de lege eierendop in het bijzonder), maar de prijskwaliteit verhouding was zoek. De smaken waren naar onze mening soms te overheersend. Met name het hoofdgerecht was aan de magere kant wat betreft hoeveelheid. De bediening laat steken vallen. Zo stond er een leeg wijnglas op tafel met vingerafdrukken, kregen wij geen bestek bij het voorgerecht (dus met het amuse-bestek gegeten), had de gastvrouw het over een menu"tje" en wijnarrangemen"tje" en werd verder niet gevraagd of wij na het eerste drankje nogmaals wat wilden drinken.
Het restaurant zat bomvol en dat zorgde voor veel geluid waardoor een normaal gesprek haast onmogelijk was. Ook was de wachttijd tussen de gerechten te lang. We hebben drie kwartier op het hoofgerecht gewacht en het dessert kwam in eerste instantie helemaal niet. Tafels die na ons binnenkwamen vertrokken al, toen wij nog het dessert moesten krijgen. Het leek er sterk op dat de bediening ons vergeten was. Vier uur zitten voor een driegangenmenu is te lang. Tot slot kwam de rekening waar de eigenaar nog handmatig 2 koffie opzette, die hij vergeten was aan de slaan...Toen wij zelf onze jassen hadden gepakt, zagen wij geen personeel meer in de zaak en zijn we met stille trom vertrokken. Al met al is het geen zaak waar wij nog zullen terugkomen.

Gegeten op 1 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Brazz in Vianen

Schrijf hieronder je recensie over Brazz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!