Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brazz

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0347 370 702

Govertbok

Via online reservering

We afgelopen weekend genoten bij Brazz! Het was een gezellige drukte, maar zeker niet rumoerig (= een belangrijke voorwaarde om weer lekker bij te praten met mijn vrouw (: Het eten en de enthousiaste bediening waren voortreffelijk. Het aanbod om er een gang met schelvis aan te plakken, bleek een goede zet en mede door de amuses en het fruitige nagerecht zal deze avond mij ook bijblijven als een uitmuntende culinaire verrassing.
We hebben nog een paar volle kortingskaarten liggen, dus binnenkort nemen we onze ouders mee om kennis te maken met dit restaurant dat 'gewoon' in een verbouwd appartement is gelegen. Voor mijn vrouw en mij is het totaal geen bezwaar om nogmaals dezelfde gerechten voorgeschoteld te krijgen, maar misschien heeft de kok wel weer een verrassing in petto.... (;

Myrthevo

Vanwege de goede verhalen van kennissen zijn wij op het idee gekomen om te gaan eten bij Brazz. We werden hartelijk ontvangen en we kregen meteen drie heerlijke amuses.
Daarna kregen we het Albert Heijn actie menu, met als voorgerecht een heerlijke tartaar van rund. Daarna een pompoensoepje en als hoofdgerecht eendenborst. Als dessert kregen we koffie tiramisu en een crème van banaan en passievrucht. Dit alles met bijpassende wijnen die zeer goed smaakten. De bediening was vriendelijk en wist veel te vertellen over de gerechten. Al met met al hebben wij dus een zeer geslaagde avond gehad!

Ambok

Als je het pand ziet, denk je niet meteen dat er zo'n goed restaurant in zit. Maar wat een verrassing als je er eet! We zijn al 2 x eerder met veel plezier bij Brazz geweest, en waren dan ook blij dat het restaurant mee deed aan de AH-actie. Het 3-gangen menu dat we aten werd verrijkt met allerlei lekkere amuses, en er was ook de mogelijkheid om uit te breiden met een 4e gang (erg de moeite waard). Ook was het geen probleem om (zonder extra kosten) van voorgerecht te wijzigen ( vis ipv vlees). Wij vonden alles even lekker: de amuses, het voorgerecht, het hoofdgerecht: de eendenborst was heerlijk mals en zonder harde vette randen. Dat maak je ook wel eens anders mee! De bediening is vriendelijk, de wijnen passend. Al met al een plek waar we heel graag komen!

Thuiskokkin

Via online reservering

Wij hadden al lang plannen om bij Brazz te gaan eten, maar het kwam er maar niet van. Het was dan ook een welkome verrassing dat Brazz deelneemt aan de Albert Heijn spaaractie. Prima gelegenheid om uit te proberen. Tijdens het online reserveren konden we vast aangeven dat één van ons vieren geen vis en schaaldieren eet en de andere drie personen juist wél. Prima geregeld dus. Nadat wij hadden plaatsgenomen bleek dat de wensen omgedraaid waren. Men verwachtte maar één persoon die vis lustte. Dit hebben we uiteraard direct rechtgezet want wij zijn dól op vis. Van de mogelijkheid om het diner uit te breiden met een extra gang hebben we gelukkig geen gebruik gemaakt. Er werd er aangekondigd dat we zouden beginnen met het aperitief van de dag. Een glaasje Prosecco met Limoncello. Dat leek ons wel wat, dus hebben drie van ons het drankje geaccepteerd. Helaas bleken deze (te zoete) drankjes aan het eind van de avond op de rekening te staan voor maar liefst € 7,50 per stuk! Dan het eten: drie heel goede en bijzondere amuses. Helaas bleek het voorgerecht van tonijn voor twee van ons vervangen te zijn door een enorme, geheel rauwe, onplezierige vleesbonk. Waarna er nog eens eendenborst volgde als hoofdgerecht. Veel te zwaar en veel te veel dus. Óf je moet een heel grote vleeseter zijn en dat zijn we dus niet. Het dessert bestond helaas ook nog eens uit twee delen. Tiramisù in het ene schaaltje en een erg zwaar bananengerechtje in een sorbetglas ernaast. Na al dat vleeseten, was dat een stapje te ver. De bediening vonden wij matig. Zeker geen warme ontvangst. Wij voelden ons niet erg welkom. Helaas bleek er behalve de te dure en te zoete drankjes vooraf ook nog een extra fles water op de rekening te staan. Dat water hebben wij uiteraard niet hoeven te betalen. Samenvattend: prima amuses. Ongezond veel en te zwaar eten. Geen variatie want alleen maar vlees. Geen gezellige sfeer, geldt zowel voor de inrichting als voor het personeel. Kortom: Nooit meer naar Brazz.

Gegeten op 11 september 2014

Nelly-b

Via online reservering

7 gasten, 1 ober en 1 kok.
Geen menu, wij bepalen wat u eet en in welke volgorde en tempo (laag)
Discussies tussen gasten en ober over de smaak van de wijn?!
Pinmachine op 1e verdieping en kost 5 minuten om te betalen.
Ligging centraal in Nl, maar mijn advies is: zoek iets anders voor uw ontmoeting!

Gegeten op 11 september 2014

gbaverhoeven

Via online reservering

De amuses en het voorgerecht waren redelijk origineel, maar niet echt tongstrelend.
De eendenborst was erg goed, de wijnen van gemiddelde kwaliteit.
De bediening was zeer vriendelijk (een 8), maar de tijd die men nam voor dit 3-gangen menu was uitzonderlijk lang. Een zit van ruim 3 uren is extreem te noemen en eigenlijk niet acceptabel. De ambiance is medium modern en kan de toets der kritiek zeker doorstaan.

Gegeten op 9 september 2014

OLaarman

Onlangs gegeten tijdens de restaurantweek. Een heerlijk menu dat vervolmaakt werd door diverse amuses.
We namen eerst de dag aperitief limoncello bubbels met een kerrie/kaas stick. Die combinatie snapten we niet helemaal. Los lekker maar vreemde combi.
Erna volgde een gazpacho. De paprikasoep was ook lekker en het toppertje was het hoofdgerecht een tamme eend met kaneelsaus en diverse lekkere groente bites. Ik weet niet alle gerechten meer maar ook het toetje met sorbet en een bananenschuim waren ook heerlijk. De koffie die we toe namen werd vergezeld van friandises, altijd leuk. Wel erg zoet.
Al met al een lekkere avond, wel wat rumoerige ruimte.

Gegeten op 29 augustus 2014

Proever3062

Via online reservering

We werden ontvangen met een speciaal gemaakt aperitief en kregen daarna een speciaal 3-gangen menu met bijpassende wijnen. Dit was de derde keer dat we bij Brazz aten en zoals de voorgaande keren was het eten perfect. Alles smaakte even lekker en het zag er zo mooi uit op je bord dat het bijna zonde was ervan te eten. Alles was tot in de kleinste details smaakvol. De bijpassende wijnen waren ook erg lekker.
De service was uitstekend, omdat het druk was en veel mensen kort na elkaar binnenkwamen was het soms even wachten, maar de medewerkers zijn gastvrij en vriendelijk en zorgzaam. Je krijgt echt het gevoel dat ze er voor jou zijn.
Ik verheug me nu al op de volgende keer dat we bij Brazz gaan eten :-)

Gegeten op 30 augustus 2014

mayke1952

Via online reservering

We hadden een vast menu omdat we met de spaarpunten van AH bij Brazz terechtkwamen. er waren veel amuzes, allemaal even lekker, het voorgerecht van tartaar was overheerlijk, de eendenborst was heerlijk mals, het dessert was een echte lekkernij, uitstekende kok dus! Het was een verrassende ervaring. De huiswijn was smaakvol. De bediening deed er alles aan om het je naar de zin te maken, en hadden verstand van zaken. Omdat ik last van mijn rug heb, kreeg ik een kussentje! Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 29 augustus 2014

Hobbykok71

Heerlijke avond gehad! Gastronomie zoals bedoeld en een uitstekende bediening. Toen wij omstreeks 18:00 uur belde voor een reservering (dezelfde dag om 20:00 uur) was er gelukkig nog één tafel vrij. Bij binnenkomst was de tafel keurig ingedekt voor 4 personen, warm maar professioneel ontvangen. Gedurende de avond kwam de uitstekende communicatie tussen keuken en bediening duidelijk naar voren. Voor de Bourgondiër absoluut een heerlijke avond!

Gegeten op 11 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Brazz in Vianen

Schrijf hieronder je recensie over Brazz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.