a TripAdvisor company

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0347 370 702

Ad_uit_het_oosten

Via online reservering

De amuses zette de toon voor de rest van de avond. Verrassende gerechten met verfijnde smaak. Timing tussen de gerechten was goed.

Gegeten op 21 februari 2015

marie-josé11

Via online reservering

Brazz was niet vol maar er zaten genoeg mensen om het gezellig te vinden. Het eten was mooi en een prachtig smaakpallet! Het was een avondvullend "culinair programma" waar we met genoegen op terug kijken.

Gegeten op 17 februari 2015

Proever19989

Via online reservering

Afgelopen Valentijnsdag bij Braz gegeten. Op zich zag Braz er uit als een mooi en leuk restaurant maar de indruk bestond bij ons dat er tafeltjes waren bijgeplaatst vanwege de drukte. Vandaar zaten wij aan een tafeltje bij de open deur zodat ik zelf constant de koude lucht van de buitendeur voelde en mijn tafelgenote steeds uitzicht had op de "gang".

Het eten was prima verzorgd (wel erg lang wachten) tot het hoofdgerecht dat bij ons beide minder in de smaak viel. Het was erg zoet en de hartigheid ontbrak ook in de Rib-Eye wat toch het hoofdbestanddeel moet zijn. Maar smaken verschillen. Het nagerecht was uitstekend maar de kaas van mijn tafelgenote teleurstellend.

De bediening was informeel en vriendelijk. We zijn op leuke wijnfeitjes (en experimentjes) getrakteerd en dat was best aardig gezien de lange tijd tussen de gangen.

De prijs-kwaliteit was overigens dik in orde.

reneschoffelmeer

Via online reservering

Hele goede bediening, prima eten en drinken in leuke ambiance. Prijs-kwalieitverhouding is goed. Een aanrader voor een leuke avond met z'n tweeën, maar ook anals je meer vrienden mee neemt.

pqcjoosten

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Brazz op Valentijnsdag. Genoten van de iens dinnerdeal. De amuses waren voortreffelijk. Voorgerecht was erg smakelijk. De risotto had een prachtige textuur. Groenten bij het hoofdgerecht waren een beetje flauw en niet bijzonder. Het vlees was echter goede kwaliteit en heerlijk zacht mals. Toetje was smakelijk. Service was heel goed en de sfeer was gezellig. Wij komen zeker nog een keer terug.

Marcel1111

Via online reservering

Eten was weer geweldig, onze ober leek wat andere dingen aan zijn hoofd te hebben deze keer, maar niet erg vervelend. Lekkere wijn bij het eten. Als altijd weer prima!

Gegeten op 13 februari 2015

ruud132

Via online reservering

Was weer heerlijk en vol verrassingen !! Het aanbiedingsmenu is zeker geen uitgekleed verhaal !! Tot de volgende keer !!

Gegeten op 11 februari 2015

Nwv

Via online reservering

Het eten was heerlijk. Verzorgd en lekker. Je krijgt veel amuses. De service was goed maar hier en daar ontbrak het een beetje. Dit lag vooral in de borden van de kinderen die maar bleven staan terwijl ze al klaar waren en we hadden wel het gevoel dat men behulpzaam was maar het liep allemaal een beetje stroef. Wel vriendelijke bediening. Tevens zaten wij vlakbij de deuropening wat nogal kou gaf en ondanks de verwarming die vol aan stond, hadden wij het daar toch fris. Een gordijn zou prettig zijn.

Gegeten op 7 februari 2015

Sabrinam

Mooie gerechten voorgeschoteld in een intieme setting (wij zaten beneden) Ook prima wijnen, keurige bediening en dat alles voor een leuke aanbieding. Goede aanwinst voor Vianen-stad. We komen snel weer!

Gegeten op 31 januari 2015

andre37

Via online reservering

We hebben met zijn tweetjes gebruik gemaakt van de dinnerdeal. Het was een mooi en afwisselend menu en de vriendelijke bediening heeft het voor mij aangepast naar vegetarisch. Een super service. De gangen waren mooi op elkaar afgestemd. Jammer was dat het tempo waarmee de gangen door kwamen wat aan de hoge kant was. Een paar kantekeningentjes van een heerlijke en geslaagde avond. De wijn graag eerst laten proeven en dan het glas vullen. Gelukkig kreeg ik direct een andere wijn toen ik aangaf dat dit niet mijn smaak was. De risotto die prachtig van smaak was, was helaas niet gaar. Twee kleine puntjes die geheel te niet gedaan werden door de opmerkzame, gastvrije en warme service.

Gegeten op 30 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Brazz in Vianen

Schrijf hieronder je recensie over Brazz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.