a TripAdvisor company

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0347 370 702

hbodewes

Via online reservering

Gisterenavond hebben we met een groep van 15 vrienden (allemaal mid 40'ers/eind 40'ers/begin 50'ers) genoten van een heerlijk 5-gangen diner bij Brazz in het mooie stadje Vianen.

Het culinaire niveau is zeer hoog en de service is ook uitstekend. Er wordt goed rekening gehouden met speciale (di-)eetwensen, de bediening is vlot en de uitleg bij de wijnen is ook erg goed.

We zaten in een apart zaaltje, dat was ook prima.

Aan de kok en de bediening valt m.i. niets te verbeteren, als ik dan al iets moet noemen (je moet altijd streven naar perfectie) is dat de aankleding van het pand (een beetje "standaard") - kan wellicht nog eens op hetzelfde niveau worden gebracht. Verder niets dan lof!!!

Gegeten op 16 januari 2016

bettybloem

Via online reservering

Met AH-kaart een viergangenmenu genomen. Ons doe je geen plezier met een 'standaardmenu' en we waren benieuwd. Het was TOP. Amuse, Ossenhaastartaar, gamba's, eend, heerlijk uitgebreid dessert tot slot. Verrassend wijnarrangement erbij genomen, het is ook mogelijk om halve glazen (bobarrangement) te nemen. Erg gastvrije en deskundige bediening. Kortom: we hebben een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 15 januari 2016

happer50

Was weer heerlijk, mooie amuses, tartaar van rund met oude kaas en truffelmayonaise, daarna kabeljauw met kerrierissotto en een mooi dessert.
Bediening top, wist van een eerder bezoek welke wijn wij lekker vonden.
Gastvrouw Karin is gewoon geweldig.
Top avond gehad, je voelt je hier welkom als gast.

Gegeten op 12 januari 2016

hhylkema1

Via online reservering

We hebben een ware smaaksensatie gehad. Bijzondere combinaties, tongstrelende mousse en prachtig opgemaakte borden. De 7 voor bediening komt omdat we de laatste gasten waren die aan hun arrangement begonnen. Hierdoor ging het allemaal wat snel achter elkaar. Een amuse en voorgerecht bijna tegelijk serveren doet geen recht aan het gerecht. We waren dus ook de laatsten die nog aanwezig waren en het personeel zat terecht even bij te komen maar ook wij wilden graag gewoon afronden. We hebben onze jassen en de uitgang gevonden!

Gegeten op 9 januari 2016

emvhogervorst

Via online reservering

We hebben ter kennismaking via de AH-actie gereserveerd. We hadden heerlijk 4 gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Geweldig eten, wijnen Top erbij gezocht, vriendelijke bediening. Prijs in evenwicht al was het aperatief van het huis te duur.

Gegeten op 9 januari 2016

greeto

Via online reservering

Heerlijke smaken, mooi opgediend. Met de AH bonnen een prima kwaliteit/prijsverhouding.
Decor: huiskamer idee: kan gezelliger, is wat kaal

Gegeten op 8 januari 2016

cees116

Via online reservering

Uitstekende gerechten met veel smaak en mooi geserveerd, in een prettige informele ambiance. Bediening zeer attent en correct.

Gegeten op 7 januari 2016

advandoorn

Via online reservering

5 jan. 2016 werden we vriendelijk ontvangen. Het was erg stil, wij waren met (4pers.).
De eigenaresse vertelde dat zij deze dag weer open waren na een kleine winterstop.
We zijn echt verwend. Klijn hapje bij de rode Cava (wel wat aan de dure kant). Vervolgens
een heerlijke amuse. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht van uitstekende kwaliteit.
De wijn was lekker, maar wel te duur. Het eten was echt verfijnd. Wij zullen zeker daar terug
gaan, ook door de vriendelijke bediening en het enthousiasme van de hostess.

Gegeten op 5 januari 2016

InekeBiegstraaten

Via online reservering

We hebben een heerlijke avond gehad. Vanaf het begin oogstrelende en tongstrelende gerechtjes tot en met de zelfgemaakte friandises bij de koffie en thee toe.

Gegeten op 23 december 2015

wil.veldman

Via online reservering

Ik kom al heel lang bij Brazz maar zo goed verzorgd als deze keer heb ik het nog niet meegemaakt. De bediening was subliem. De kwaliteit van het menu van hoge klasse.Tijd tussen de gerechten exellent . Kortom een aanrader. Hoop dat dit hoge niveau gehandhaafd kan blijven.
Enige nadeel het was erg lawaaierig.Maar het was ook bijna vol en de gasten waren erg luidruchtig.

Gegeten op 22 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Brazz in Vianen

Schrijf hieronder je recensie over Brazz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.