Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brazz

Toon telefoonnummer Bel 0347 370 702

Valentine89

Gegeten op 14 maart 2014

LindadeG

In één woord: Heerlijk!! Waar konden we beter eten op Valentijnsdag dan bij Brazz Vianen? We zijn verwend met heerlijke gerechten en wijnen. Bij binnenkomst kregen we een aperitief van prosecco, crème de cassis en limoncello dat werd vervolgd met lekkere amuses en gerechten zoals rundertartaar met piccalilly en zwezerik met koffiejus. Als hoofdgerecht kregen we Hertenrug, erg smaakvol. Tot slot werd er een topdessert geserveerd bestaande een koffiedessert en ijsdessert. De eigenaar verraste ons nog met hoe dezelfde wijn anders kan smaken, bijzonder! Hier komen we zeker terug!

Gegeten op 14 februari 2014

componist63

Heerlijk 3 gangen vegetarisch menu gegeten. Mooie amuses vooraf. Lekkere smaken, mooi opgemaakte borden van zowel voorgerecht als hoofdgerecht. Toetje lekker op smaak ! Goede bijpassende smaakvolle wijn. Waar voor je geld. Goede prijs voor wat je eet en drinkt.
Kom zeker terug. Een aanrader !

Gegeten op 12 februari 2014

PWMDJ

Het eten is grandioos; we hadden een verassingsmenu met xtra amuses. De eigenaar nam de tyd alles uit te leggen. Zelden zo lekker gegeten. Van paprikasoepje, naar erwtencompote en vis ...
Het decor doet kil en zakelijk aan, alleen als het buiten donker wordt en de verlichting aan gaat komt er sfeer. Daar valt nog winst te behalen.

Gegeten op 24 augustus 2013

Ninxy

Voor de 2e keer bij Brazz gegeten. Gezellige ontvangst, prettige sfeer. Als vegetariër en visliefhebber komen wij vooral voor de kookkunsten van de chef.
4 gangen boordevol vervijnde combinaties, fraaie creaties en mooie textuur. Van amuse tot dessert en wijn, alles is even verzorgd. De muzak, locatie en iets minder geslaagd interieur kan nog beter.

mapie

Gegeten op 21 december 2013

bart33

Voor een zakelijk etentje zijn we op basis van de beoordelingen op Iens.nl bij Brazz gaan eten. De recensies waren niet gelogen en we hebben er erg lekker gegeten. Minpuntje is wel dat het hert, welke op de kaart stond, nog niet geschoten was. Maar eind goed al goed, een hert had niet gemakkelijk over mijn tweede keuze heen gekund.
Aanrader.

Gegeten op 20 december 2013

monic1

Onze eerste ervaring met dit restaurant. We hebben ons laten verrassen en het was echt super. Verrukkelijke amuses, een heerlijk driegangen menu met wijn arrangement voor een fatsoenlijke prijs. We komen hier zeker weer.

Gegeten op 20 december 2013

GerardS

Gisteren Brazz bezocht in het kader van de Iens diner deals. Eerst met een drankje wat amuses gekregen. De eerste was direct een topper: mosselkroketjes. Heerlijk van smaakt. Het diner bestond uit coquilles op twee manieren bereid, tong danwel rib-eye en Fruit met sorbetijs of een crème brulee puddinkje. De gerechten waren goed en de rib-eye zelfs subliem. We komen zeker nog een keer terug, maar kiezen dan zelf van de kaart.

Gegeten op 5 december 2013

RDekker

Vorige week zaterdag hier gegeten en ik zit net de uitreiking van de Michelin sterren te kijken. Het verbaasd me dat ze er niet één gekregen hebben, want ik heb hier meer dan uitstekend gegeten. Ik bezoek graag een sterren restaurant. Brazz werd mij aangeraden door een kennis die vol lof hierover was. Ik wist niet wat ik precies kon verwachten, maar voor mij is het een dikke 10, zeker als je de prijs mee neemt, want het is niet duur.

Gegeten op 16 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Brazz in Vianen

Schrijf hieronder je recensie over Brazz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.