a TripAdvisor company

foto's van Brazz in Vianen - 1 foto's van Brazz in Vianen - 2 foto's van Brazz in Vianen - 3 foto's van Brazz in Vianen - 4 foto's van Brazz in Vianen - 5 foto's van Brazz in Vianen - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0347 370 702

Emvora

Gebruik gemaakt van de tank en dineer actie. Daarvoor geldt een vast menu, dat kan worden uitgebreid met een tussengang, enige alternatieven en met friet. Vooraf vier keer een overheerlijke amuse, waaronder een ijsje van paprika met rode uien compôte en een macaron van rode biet met piccalilly. Als voorgerecht rundertartaar met oude kaas en truffel. Een zeer geslaagde smaakcombinatie. Hoofdgerecht boerderij eend met diverse heerlijke groenten. Een klein maar gevarieerd zoet toetje. In plaats daarvan kan met bijbetaling van euro 4,50 worden gekozen voor een kaasplankje. De koffie toe ging vergezeld van heerlijke friandises. Kortom een prima diner.

Gegeten op 12 mei 2016

J-K-K

Wat een verrassing in Vianen! Originele amuses worden gevolgd door heerlijke gangen tijdens het menu van de chef. De amuses lijken op het eerste oog experimenteel (bijvoorbeeld ijs van paprika met een macaron van rode bieten), maar smaken verrassend lekker. De gangen waren daarnaast heerlijk en zijn een klein kunstwerk op je bord, tot aan de diverse groenten tijdens het hoofdgerecht aan toe. De vriendelijke en attente service door zowel de gastvrouw als de bediening maken de avond af.

Janenmarlies

Via online reservering

We hebben zeer genoten van het 4 gangen diner inclusief de heerlijke amuses en lekkere wijnen. Het diner was met grote zorg samengesteld, was een feest op het bord en smaakte perfect. Een grote aanrader.

bdjvds

Via online reservering

Zoals altijd was het eten weer super!
Leuk om te horen dat er een nieuwe chef is, niets van gemerkt! 26 jaar oud en zo lekker kunnen koken.

Wel jammer dat er als side order friet kon worden besteld. De eigenaresse vertelde dat dit kwam door de Iens/Shell actie. Wij snappen niet dat je naast deze gerechten friet WILT eten. Bestel dan een gang extra.

Wij komen in ieder geval snel weer terug!

JerAn

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Brazz met de shell actie. We kregen een 3 gangen chefs menu aangeboden, als niet vlees eter werd er voor mij iets anders bereid.
De amuses waren verfijnd en origineel, asperges met truffel en ei, paprika met uiencompote, heerlijk!
Vooraf een smaakexplosie met kerrie, kaas, quinoa, mango, de presentatie was een feestje.
Als hoofdgerecht kabeljauw met kruiden risotto, ingelegde paddenstoelen en voorjaarsgroenten. Ook dat was een feestje.
mijn partner had tartaar van rund vooraf en als hoofd de boerderij eend, ook beiden erg goed bereid.
Dessert vonden we iets minder, chocolade met appel, mango, pina colada en daarnaast een gerechtje met hazelnoot.
Enige minpuntje was dat ondanks dat van te voren was aangegeven dat ik een noten-pinda allergie heb en dit ook nog bevestigd heb aan het begin van het diner er 2x een gerecht werd geserveerd waar noten in zaten. Dit werd uiteraard goed opgelost maar dat zijn foutjes die zeer makkelijk te voorkomen zijn.
Al met al een goede ervaring en zeker de moeite waard om eens te bezoeken!

Gegeten op 3 mei 2016

majacornelia

Via online reservering

We waren er voor de 2 e keer en het was weer super, hele goeie en gezellige bediening, de jongen wist waar hij hèt over had, de wijn was weer heerlijk en het eten alles was perfect opgemaakt en het smaakte verrukkelijk

Gegeten op 30 april 2016

RdR55

Via online reservering

We werden erg vriendelijk ontvangen. We hebben nu boven gezeten (1e verdieping) en hadden jonge bediening. Maar wat waren ze goed, vooral ook de uitleg over het eten en de wijn: meer dan top!! Kregen ook voor glutenvrij even mooie gerechten, ook glutenvrij brood! Top! Lekkere kaas snack, amuse en nog een amuse. Prachtig 4 gangen diner en heerlijke wijn arrangement. Was echt helemaal af! Niet één ding op af te dingen. Chapeau!

Gegeten op 28 april 2016

Jan-WillemdeG

Via online reservering

Het begon al bij de amuses die voortreffelijk waren. Het eten was geweldig en iedere keer weer een plaatje hoe het opgemaakt en geserveerd werd.

Gegeten op 22 april 2016

dandy.aalter

Via online reservering

Goeie poging om het culinaire niveau van België bij te benen.
Men keek verbaasd op wanneer een van onze vrouwen een picon vin blanc bestelde, de gin tonic (beperkt aanbod ondanks de toch actuele rage) werd geschonken in het verkeerde glas met één bijna gesmolten ijsblokje. Er waren 2 soorten vlees met 2 bijhorende, maar sterk verschillende, rode wijnen in het (dure - 22 Euro voor 3 glazen) wijnarrangement. De overschot van een fles werd bij de andere wijn in het glas gekieperd. Bij de afrekening bleek dat er 32,- Euro aangerekend was. Dit werd rechtgezet na onze opmerking.
Maar voor de rest een veel hoger niveau dan de klassieke Nederlandse bitterbal en saté en wij zouden het restaurant dan ook aanraden.

Gegeten op 23 april 2016

gjt1976

Via online reservering

Erg goed en lekker gegeten, leuk menu en prima porties, en mooie smaken. Aardige mensen met enthousiasme voor hun vak. We hadden tank en dineer menu, maar dit was zeker op niveau, en de bijpassende wijnen in het arrangement waren goed gekozen.

Gegeten op 23 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Brazz in Vianen

Schrijf hieronder je recensie over Brazz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.