Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brazz

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0347 370 702

Genieten van nieuwe smaken

Een nieuwe ontdekking aan de stadsgracht in Vianen vlakbij de sluis en de haven. Geniet van nieuwe smaken en een gemoedelijke ambiance. De wijnkelder van Brazz ligt vol mooie wijnen en interessante ontdekkingen van Nederlandse bodem. Hier kun je gegarandeerd je culinaire hart ophalen.

nienke41

Via online reservering

Je krijgt verrassende liefde voor eten op je bord! De gerechten zijn echt bijzonder en zeer smaakvol. Ook de uitleg hoe ze tot het recept gekomen zijn is erg fijn. Passie in de keuken daar!

Gegeten op 9 januari 2015

Betuwe48

Via online reservering

Bediening liet te wensen over
Tweede gang werd gewoon vergeten
Water pas na 2 keer vragen .
Erg kleine porties
Misschien vanwege de actie AH.
Wijn per glas 6.50 is aan de prijs voor een dergelijke locatie.

Gegeten op 7 januari 2015

Midden

Tweede kerstdag hier het kerstmenu genuttigd. Het restaurant stond al langer op ons verlanglijstje vanwege de lovende recensies op Iens. En... We zijn niet teleurgesteld, ergo, we hebben genoten!
Hoewel op het eerste gezicht de kaart er nogal "gewoontjes" uitzag ( Livar varken, amuses), bleek in de praktijk werkelijk ieder gerecht een smaaksensatie!

Terechte hoge notering!
Zeer vriendelijke bediening ook. We voelden ons er snel thuis.

Klein punt van aandacht: Gedurende relatief lange tijd was er aan het eind van de avond geen bediening in het restaurant aanwezig. Maar, het mocht de pret amper drukken!

Gegeten op 26 december 2014

Joost1956

Via online reservering

Voortreffelijk gegeten bij Brazz. Verfijnde keuken, waaruit een zeer smakelijk verrassingsmenu werd getoverd. Ambiance kan beter en mooier. Storend was dat bij binnenkomst de toiletten direct al te ruiken waren en later ook op de eerste etage de geur van de toiletten doordrong. Na ons verzoek om een tussendeur te sluiten was dat euvel verholpen.

Berdine_Bijkerk

Via online reservering

In dit restaurant krijg je allemaal hetzelfde, er is dus beperkt keus, maar het was allemaal fantastisch. Mooie creatieve gerechtjes en amuses omkransten een heerlijk voor- en hoofdegerecht, we werden ontvangen met een feestelijke huiscocktail en het dessert was helemaal super, met een verukkelijke dessertwijn. Bij de koffie als kers op de taart huisgemaakte bonbons en friandises. Dit restaurant is aan de prijs, maar maakt dat zeker waar. Gezellige entourage, leuke plek met voldoende parkeergelegenheid.

Gegeten op 20 december 2014

JWandV

Via online reservering

Van de week met de AH actie met z'n tweeën gegeten. Heb al eerder hier gegeten over de jaren, er is verbetering. Het eten was heerlijk, heb wel wat aardappelen of zo bij het hoofdgerecht gemist.
Wij hebben de bijpassend wijn arrangement ook genomen, voor 22 euro pp had ik meer verwacht in de hoeveelheid, de kwaliteit van de wijn was prima, niets bijzonders . Bij het voorgerecht werden de glazen bijgevuld, bij het hoofdgerecht niet – enorme mooie glas met een laagje onderin, toen wij bij de dessert voor meer wijn vraagde was dit natuurlijk geen probleem – 30 euro later erbij op de rekening was een wat onaangenaam verassing. In totaal 120 euro kwijt (inclusief het bon) waarvan 74 euro aan wijn alleen uitgegeven, was lekker maar niet in verhouding. Voor ons gevoel zijn ze de kosten voor de “2e gratis menu” erg aan het inhalen, jammer is dat.
Voor ons hoeft er geen herhaling te volgen, er zijn zat vergelijkbare restaurants.

Gegeten op 17 december 2014

Proever80991

Via online reservering

Zakenlunch bij Brazz. Gekozen is voor een proeverij van hapjes. Gestart met een amuse en pompoenkroketjes als eerste gang. De kroketjes waren iets te zout. Als tweede gerecht op de huid geschroeide tonijn die uitstekend van smaak was. Het derde gerecht bestond uit een klein stukje eendenborst met een zoethoutsausje. De eend was prima, maar het sausje was wat 'te dun' van structuur en smaak. Lekker zoet nagerecht. Lekkere witte huiswijn.
Op zich dus redelijk goed eten, maar voor Euro 50 - 55 p.p. eigenlijk iets te veel.
De service vond ik matig. Het werd neergezet en verteld wat het oofdingrediënt was, maar wat de bijlagen waren, moesten we raden. In de combinatie van dame en heren aan tafel, werd niet de dame als eerste uitgeserveerd, maar gebeurde dat maar net hoe het uitkwam. Jammer vind ik, want ik had hier iets meer van verwacht.

mieke82

Gisteren voor het eerst bij Brazz gegeten. Via de AH/Iens actie. Wat een verrassing was dat, de gastvrijheid en de informatie over elk gerechtje, allemaal bijzonder smaakvol, was heel prettig.
Het diner met allemaal smaakverrassingen bij elk gerecht was heerlijk. Wij gingen naar huis met een zeer voldaan en tevreden gevoel. Wij hadden niet te veel tijd en daar werd ook rekening mee gehouden.

Kim_bijleveld

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Brazz met de AH-actie. Je kon kiezen uit gerechten of je laten verrassen. Wij hebben voor het laatste gekozen. Een verrassing was het zeker! Mooie presentatie, heerlijke smaken al alles met zorg bereid en geserveerd. Ook goed geadviseerd over een passende wijn. Maar liefst 6 gangen, waaronder 2 desserts, hebben wij genoten. Wij komen zeker terug en raden iedereen aan om kennis te maken met deze meesterkok :)

Gegeten op 3 december 2014

Muup

Via online reservering

We hebben een heerlijke avond gehad. Verrassend waren alle lekkere amuses. Heerlijk gegeten met prima huiswijnen. Bediening was gezellig en kundig. We zaten beneden maar als we de volgende keer gaan zullen we boven een tafel reserveren. We gaan hier zeker nogmaals eten!

Gegeten op 10 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Brazz in Vianen

Schrijf hieronder je recensie over Brazz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.