Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brazz

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0347 370 702

Genieten van nieuwe smaken

Een nieuwe ontdekking aan de stadsgracht in Vianen vlakbij de sluis en de haven. Geniet van nieuwe smaken en een gemoedelijke ambiance. Met zijn creatieve kookstijl heeft chef-kok Jeroen van Hensbergen in korte tijd echt naam gemaakt in culinair Nederland. De wijnkelder van Brazz ligt vol mooie wijnen en interessante ontdekkingen van Nederlandse bodem.

Nicolien90

Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Mooi opgediende gerechten met heerlijke smaken. De amuses erbij waren leuk! Comlimenten aan de kok. De bediening was heel aardig, maar zou wat sneller en attenter mogen, verder niets dan lof

Gegeten op 13 september 2014

mieke1965

Via online reservering

Vorige week hier gegeten. Heel verrassend. leuke amuses, heerlijke verrassingsmenu, goede kwaliteit, vriendelijke bediening, gezellige gastheer en lekkere wijnen met prima uitleg. Kortom , zeker de moeite waard om terug te gaan.
Ruud en Mieke

Gegeten op 16 oktober 2014

Schalk

Via online reservering

Gebruik gemaakt van de AH-actie en samen met mijn vrouw hier gegeten.
Een kleinschalig, gezellig restaurant. Akoestiek is wel slecht door de keiharde muren, ietwat zwaardere gordijnen en/of iets dempend aan de muren zou al veel schelen.
Personeel was vriendelijk !
Eten was voortreffelijk. Het betrof 2 maal een 3-gangen menu, maar door de vele amuses tussendoor leek het wel een 7 a 8 gangen menu.
Er ging wel iets fout... aan het eerste tafeltje viel na het neerzetten van een glas prosecco het glas om. We kregen wel direct een ander tafeltje want het was wel een natte boel.
De ober vergiste zich vervolgens een paar keer in de ingredienten van de amuses en ook de glazen waarin het dessert werd geserveerd waren niet echt schoon, het bleef plakken aan het tafellinnen.... beetje jammer.
Dat zijn puntjes die er uit moeten, de ruimte ontdoen van spinrag en eens een spons en zeem over de ramen, dan zou het zomaar eens een ster kunnen gaan opleveren, want het eten was formidabel !
Aan te raden ? Wel zeker !

Gegeten op 17 oktober 2014

Elisabeth87

Via online reservering

Zeer vriendelijke bediening die rekening hield met bijzondere wensen. Naast een heerlijk driegangenmenu, kregen we allerlei verrukkelijke tussengerechtjes. vooral de pompoensoep was fantastisch en toen ik dat tegen de kok zei, kreeg ik van hem het recept in grote lijnen, dus die ga ik thuis proberen na te maken. En we komen zeker nog eens terug bij Brazz!

Gegeten op 17 oktober 2014

golverd

Via online reservering

super lekker eten in een ontspannen sfeer. een heerlijk avondje tafelen met culinaire hoogstandjes; een verrassend surprise menu; officieel een 3 -gangen menu, in werkelijkheid wel 6!

Gegeten op 14 oktober 2014

mabu71

Via online reservering

Samen met mijn vriendin met de ah-actie wezen eten. Vriendelijke bediening, geen topbediening, maar wel gewoon vriendelijk, niet te aanwezig en leggen de gerechten uit. We zijn echt verwend met heerlijk amuses en soepje buiten het menu om. We kregen vooraf tonijn en als hoofdgerecht eens wat beide goed bereid was. Als dessert bananenmousse, was prima, maar gewoon mijn ding niet. De tiramisu (maar dan anders klaargemaakt) was daarentegen helemaal top. Bij de thee kregen we nog heerlijke kleine zoetigheden. Ik moest rijden en heb bij het hoofdgerecht 1 rode wijn op, deze was heerlijk. Mijn vriendin een droge wijn, die zij ook erg lekker vond. Leuk dat we hier geen actiegevoel kregen, dat is helaas niet overal zo. Wij gaan zeker nog ene keer hier eten!

Gegeten op 14 oktober 2014

MissV

Via online reservering

Helaas was het diner bij Brazz een grote teleurstelling. Aan de kwaliteit van het eten lag het niet. De borden waren mooi opgemaakt en het eten was lekker. Wel vonden we de prijs-kwaliteitverhouding matig, d.w.z. te hoge prijzen voor hetgeen geboden werd.
Waar we vooral moeite mee hadden was de slechte en onzorgvuldige bediening. Twee wat oudere dames die niet onvriendelijk waren, maar tegelijkertijd geen oog hadden voor de tafels. Meerdere malen lang moeten wachten voor we oogcontact konden maken om iets te vragen of bestellen.
De inrichting was oud, niet verzorgd en het voelde als "bij oma thuis". Met een zeer slechte (lees: luidruchtige) akoestiek op de bovenverdieping. Het decor correspondeerde totaal niet met de kwaliteit en look van het eten. We vroegen ons af of de kok wel doorheeft waar zijn eten vanaf het doorgeefluik naartoe gebracht wordt en vooral op welke onprofessionele wijze dit gebeurt.
Al met al een ervaring die zeer zeker niet voor herhaling vatbaar is.

Gegeten op 11 oktober 2014

Sanderwe

Via online reservering

Afgelopen zaterdag hebben we bij Brazz gegeten, op het eten was helemaal niks aan te merken:lekker gevarieerd en perfect bereid. De bediening is echter een ander verhaal. We werden op een tochtige plek gezet in een toch al koud restaurant (op ons verzoek kregen we wel meteen een andere plaats) en ze waren het brood vergeten te serveren bij het voorgerecht. Ook hebben we een kwartier zonder drankjes gezeten. Op de vraag wat voor wijnsoort de rosé was die ze aanbeveelden, kregen we als antwoord: een Franse. Die was bovendien zuur, paste niet bij het gerecht, maar toch €6,50 per glas. De koffie zijn we maar in een warme kroeg gaan drinken. Kortom het eten is perfect maar de beleving werd naar beneden getrokken door de slechte bediening.

Gegeten op 11 oktober 2014

sandra203

Het eten was lekker, maar vooral de amuses en tussendoor-proeverijtjes waren erg verrassend. We waren met een gezelschap van 10 personen en kregen de indruk dat dat eigenlijk wel veel was voor dit restaurant. De bediening had het erg druk en er bleef niet veel tijd over voor echte aandacht.

Gegeten op 3 juli 2014

carlodue

Via online reservering

Maken de iensscore (8.9) niet waar, zeker niet gelet op de prijs-prestatie verhouding. Voor een verrassingsmenu gekozen met "een wijndeal". Amuses waren lekker. Verder veel zalfjes, weinig body. Smaakjes waren wel lekker maar er was m.u.v. het brood eigenlijk niets om op de kauwen, sluit niet aan bij ons idee van lekker eten. De rode wijn was aanvankelijk zeer matig en een tweede glas op zijn best redelijk.
Volgende keer toch maar liever zelf kiezen.

Gegeten op 9 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Brazz in Vianen

Schrijf hieronder je recensie over Brazz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.