a TripAdvisor company

foto's van Brazz in Vianen - 1 foto's van Brazz in Vianen - 2 foto's van Brazz in Vianen - 3 foto's van Brazz in Vianen - 4 foto's van Brazz in Vianen - 5 foto's van Brazz in Vianen - 6

1. Restaurant

1. 8,7 10 1 278

2. 8,3

3. 7,6

Genieten van nieuwe smaken

Een nieuwe ontdekking aan de stadsgracht in Vianen vlakbij de sluis en de haven. Geniet van nieuwe smaken en een gemoedelijke ambiance. De wijnkelder van Brazz ligt vol mooie wijnen en interessante ontdekkingen van Nederlandse bodem. Hier kun je gegarandeerd je culinaire hart ophalen.

RdR55

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

We werden erg vriendelijk ontvangen. We hebben nu boven gezeten (1e verdieping) en hadden jonge bediening. Maar wat waren ze goed, vooral ook de uitleg over het eten en de wijn: meer dan top!! Kregen ook voor glutenvrij even mooie gerechten, ook glutenvrij brood! Top! Lekkere kaas snack, amuse en nog een amuse. Prachtig 4 gangen diner en heerlijke wijn arrangement. Was echt helemaal af! Niet één ding op af te dingen. Chapeau!

Gegeten op 28 april 2016

Jan-WillemdeG

Via online reservering

Het begon al bij de amuses die voortreffelijk waren. Het eten was geweldig en iedere keer weer een plaatje hoe het opgemaakt en geserveerd werd.

Gegeten op 22 april 2016

dandy.aalter

Via online reservering

Goeie poging om het culinaire niveau van België bij te benen.
Men keek verbaasd op wanneer een van onze vrouwen een picon vin blanc bestelde, de gin tonic (beperkt aanbod ondanks de toch actuele rage) werd geschonken in het verkeerde glas met één bijna gesmolten ijsblokje. Er waren 2 soorten vlees met 2 bijhorende, maar sterk verschillende, rode wijnen in het (dure - 22 Euro voor 3 glazen) wijnarrangement. De overschot van een fles werd bij de andere wijn in het glas gekieperd. Bij de afrekening bleek dat er 32,- Euro aangerekend was. Dit werd rechtgezet na onze opmerking.
Maar voor de rest een veel hoger niveau dan de klassieke Nederlandse bitterbal en saté en wij zouden het restaurant dan ook aanraden.

gjt1976

Via online reservering

Erg goed en lekker gegeten, leuk menu en prima porties, en mooie smaken. Aardige mensen met enthousiasme voor hun vak. We hadden tank en dineer menu, maar dit was zeker op niveau, en de bijpassende wijnen in het arrangement waren goed gekozen.

coriene1

Heerlijk gegeten. De gerechten zijn stuk voor stuk plaatjes om te zien, verrassend, vernieuwend en ontzettend lekker! Je wordt gelijk verwend met heerlijke amuses, (bv bietenmacarons, verrukkelijk). het menu dat volgt is top! De eend met de dropsaus is een aanrader, de rissotto met de gamba's een gouden combinatie! De bediening is vriendelijk en niet opdringerig en je voelt je gelijk thuis in het gezellige restaurant. Voor herhaling vatbaar dus!

Tante_Toet

Via online reservering

Wat een verrassing, zomaar in Vianen op een donderdagavond! Supervriendelijke gastvrouw waarbij we ons meteen welkom voelen, die meedenkt over een alcoholvrij aperitief, en later de groene icetea in het wijnglas schenkt. Erg leuk! Gerechten zijn een feest van smaak, kleur en structuur, alles is prachtig opgediend. Gelukkig zonder al te veel bombarie. Porties zijn precies goed, wij waren na afloop voldaan en konden nog ademen. Jammer dat het restaurant aan de buitenkant niet zo zichtbaar is, aan de andere kant moet deze kleine intieme zaak misschien een geheimpje voor IENS-bezoekers blijven ;-)

Gegeten op 21 april 2016

Proever3062

Via online reservering

Het eten was fantastisch. Drie amuses die allemaal even lekker en verrassend waren. Een voortreffelijk driegangenmenu met bijpassende wijnen. De bediening was uitstekend en attent. Ik zou er morgen wel weer willen eten.....

Gegeten op 16 april 2016

thierryvanengelenburg

Via online reservering

In rustige ambiance lekker gegeten.
Alle gerechten waren zeer smaakvol, goede en nette bediening. Tafels staan niet bij elkaar.
Geeft rust en ruimte.
Aanrader.

Gegeten op 16 april 2016

HarrysIens

Gegeten op 13 april 2016

pascalle3

Via online reservering

Gezellig klein eettentje, we werden boven aan een tafeltje voor twee gezet.
Het eten was heerlijk, de borden waren erg mooi opgemaakt.

Gegeten op 9 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Brazz in Vianen

Schrijf hieronder je recensie over Brazz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.