La cucina povera

Napoli in de Betuwe. De gerechten die hier met die typische Italiaanse passie worden bereid zijn heerlijke voorbeelden van la cucina povera, de keuken van de armen. Eenvoudig, smaakvol en gezond. Dit is de reden waarom de Italiaanse keuken zo beroemd en geliefd is!

DAPIX

• 10 1

• Service

• Decor

• In behandeling

Zonder enige twijfel de beste italiaans restaurant van de provincie Gelderland. Ik heb vanavond met een collega bij jullie gegeten en wij hebben gekozen het verrassingsmenu met wijnarrangement. . . . mmmmmm . . . wij vonden het eten bij jullie helemaal top. Dit is ook meer dan een restaurant, het ware gevoel van in Italië het zijn en de bediening was uitstekend. Zeer zeker ons vaste adres voor een heerlijk etentje.
Bedankt Salvatore voor de leuke en gezellig avond.

Gegeten op 18 april 2014

l_consoli
  • Recensies in de laatste twee jaar

Disclaimer: ik kom zo vaak als ik kan bij Jammo Ja, dus de 'vertrouwde sfeer' is voor mij een extra punt waard. Het eten is eenvoudig maar oh zo goed! En werkelijk geen concessies, het is Napolitaans eten zoal het hoort. Dit bezoek heb ik afgelegd tijdens de 'truffeldagen' en het was week helemaal top. Een zeer goed voorgerecht van pompoen, gevolgd door truffelpasta en hoofdgerecht van rundvlees evenals met truffel. Klinkt heel basis en dat is het ook, maar de smaken zijn perfect afgestemd. Wijnen: een Franciacorta 61 Brut van Berlucchi en een Taurasi 2008 van Feudi di San Gregorio, beide zeer goed. Kortom: ik kan niet wachten tot het volgende bezoek!

Gegeten op 28 februari 2014

shirleyyyyyy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Was weer een top avond met heerlijk eten..personeel is erg vriendelijk...het eten is zeer goed!... filetto al tartufo goed ! Pasta Gorgonzola e verdure lekker ! Dessert TOP !

Muratti
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier meerdere keren gegeten. In het begin was het beter dan nu. Dit weekend zijn we er weer geweest met 5 personen. De telefonische reservering verliep niet helemaal lekker. De andere dag even langs gegaan om de reservering te verifiëren. De reservering stond niet geboekt! Opnieuw gereserveerd voor dit weekend. Bij aankomst waren er twee tafeltjes gereserveerd voor 4 personen op een andere plaats dan die we besproken hadden. De vijfde moest aan de kop van de tafeltjes aanschuiven. Het eten was niet best omdat de pasta's niet gaar waren! Ook de zeer kleine hoeveelheid pasta op de borden was deze keer schandalig. Dit hadden wij nog niet eerder meegemaakt! Voorlopig gaan wij er niet meer heen. Ook de kaart is vanaf het begin niet veel veranderd. Jammer!

Gegeten op 29 maart 2014

degenieters
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weer eens bij Jammo Já gegeten. Bij binnenkomst komen de geuren je al tegemoet en wordt je eetlust meteen opgewekt. Itailiaans eten zoals het hoort, verse producten en geen poes pas er om heen. Klein gemoedelijk en super service. Voortreffelijke wijnen tegen betaalbare prijzen. Een absolute aan aanrader voor fijnproever.

Gegeten op 7 maart 2014

shirleyyyyyy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super leuk en gezellig gegeten...het eten was heerlijk..lekkere wijnen..heerlijk dessert..personeel was zeer vriendelijk..ik kan zeggen een top restaurant..kom zeker daar terug..

els39
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldig verrassings menue. Vooral het voorgerecht was echt verrassend. Erg lekker! We komen zeker terug in Beesd bij Jammo ja.

Gegeten op 22 februari 2014

Lynnthe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren met Valentijnsdag hier gegeten. Je kon niet van de kaart bestellen, ze hadden een speciaal valentijnsmenu. Als aperitief kregen we bruschetta. Voorgerecht bestond uit allemaal kleine gerechtjes, de tafel stond er vol mee. De smaken van alle gerechtjes waren goed, simpel maar heerlijk. Hoofdgerecht was rundvlees met paddestoelen en truffel, wederom een heerlijk simpel gerecht. Als afsluiter hadden we een chocolade slagroomtaartje met een goede fles ijskoude limoncello.

Het restaurant blinkt uit in simpele gerechten welke worden bereid met kwaliteitsproducten. Goede balsamico, parmezaanse kaas en mals vlees.

Een aanrader, wij komen zeker nog een keer terug om meer te proeven!

Carlaxia
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren avond hier voor het eerst gegeten, afgaande op de recensies van deze site.
1e indruk was, wel een beetje licht/wit, maar als je er zit, valt dat niet meer op.
Gekozen voor een 4-gangen menu, waarbij vooral de antipasta een succes was, de pasta en het hoofdgerecht waren ook heerlijk. Ook de wijn was perfect.
Echt een aanrader, we komen zeker terug.

Gegeten op 19 januari 2014

bvputten
  • Recensies in de laatste twee jaar

N.a.v. eerdere recensies gisteren (zondagavond) een tafeltje gereserveerd voor 2 personen. Bij aankomst buiten viel de felle blauwe kerstverlichting al op. Binnen bleek dat blauwe licht (dan weer fel, dan weer dimmend) een erg onrustig effect te hebben waardoor het ons al vrij snel ging storen. Zo erg zelfs dat ik de bediening hier vriendelijk op heb gewezen en gevraagd of het licht uit kon. Maar daar wist men geen raad mee, dus helaas, kerstverlichting bleef aan. Het eten was redelijk tot goed (iets te duur voor wat er geserveerd werd), de bediening zonder meer goed, de wijn uitstekend, maar uiteindelijk hebben we besloten om toch maar geen toetje te nemen.

Gegeten op 15 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Jammo Já in Beesd

Schrijf hieronder je recensie over Jammo Já. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!